quote:Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef Isegrim het volgende:
Ik woon in een prachtig appartement.
Volgens mij heb jij alleen uitzicht op andere appartementen?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef Isegrim het volgende:
Wel uitzicht op de Karnemelksehaven.
Met een beetje moeite kun je het water wel zien.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij alleen uitzicht op andere appartementen?Kan me vergissen hoor
![]()
En op neukende buren(hoewel we die alleen hoorde
)
Geef trouwens die arubaan van jou eens een schop naar zn fotoboekquote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met een beetje moeite kun je het water wel zien.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn uitzicht is opzicht wel de moeite waard, kijk zo mooi naar de stad, zal morgen ofzo er eens een foto'tje van proberen te schieten
Nee, die is aan het pokeren.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geef trouwens die arubaan van jou eens een schop naar zn fotoboek
Al 2 maanden ofzo?quote:
Twee maanden? Nee, twee uurtjes ofzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al 2 maanden ofzo?Volgens mij heb je hem vermoord en opgegeten
Hier vallen de blaadjes nooit van de bomen en schijnt de zon altijd hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, vandaag zag het er vast niet zo uit.
Vuige leugenaarsterquote:Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Hier vallen de blaadjes nooit van de bomen en schijnt de zon altijd hoor!
http://www.opzoomermee.nl/quote:Op woensdag 10 december 2008 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is dat opzoomerspul uberhaubt voor iets? zie het echt overal maar wat het precies doet?
vind het nog steeds vaagquote:
barbecue-en met negertsquote:Op woensdag 10 december 2008 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is dat opzoomerspul uberhaubt voor iets? zie het echt overal maar wat het precies doet?
Het is ook vaag. En de types die er iets mee doen... Nou ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind het nog steeds vaagsoort van ideele organisatie die denkt dat mensen hier straatfeestjes gaan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |