Je bedoelt toch niet het Jan Eleveld?quote:
Dat zou écht ver-schrik-ke-lijk zonde zijn van een prachtige relaxplek met ongeëvenaard uitzicht.quote:en op de kop aan de kant van de erasmusbrug is plek
Een trapgat van 2x2 en 1 meter hoog neemt echt al je uitzicht en ruimte weg jaquote:Op woensdag 17 december 2008 16:34 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet het Jan Eleveld?
[..]
Dat zou écht ver-schrik-ke-lijk zonde zijn van een prachtige relaxplek met ongeëvenaard uitzicht.
Ik zou daar heel erg graag wonen trouwens.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een trapgat van 2x2 en 1 meter hoog neemt echt al je uitzicht en ruimte weg ja![]()
[quote]Daarnaast heb je dat lelijke jaren 50 blok op de punt, daar kan je prima een halte voor leggen.
Dr wonen toch ook mensen op Noordereiland?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:42 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Ik zou daar heel erg graag wonen trouwens.
Een metrostation wil je trouwens toch wel op een beetje centrale plaats hebben, da's het Noordereiland niet echt.
Ik vind het een slecht plan, afgewezen.
Je komt niet zo vaak op het Noordereiland hè?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dr wonen toch ook mensen op Noordereiland?Kunnen die als ze van het station komen, of vanuit Denhaag met de randstadrail, zo in 1x door naar huis
Na und? Als ik iets kei erg vind dan vind ik het kei erg.quote:Op donderdag 18 december 2008 07:02 schreef TJDoornbos het volgende:
kei?? we zijn niet in f*cking braboland
quote:Op donderdag 18 december 2008 07:02 schreef TJDoornbos het volgende:
kei?? we zijn niet in f*cking braboland
Mensen die brieven inzenden! 11!!!11 1winz loller einzquote:Op donderdag 18 december 2008 09:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:mn ingezonden brief staat in de metro
Hey hey het is voor een maatschappelijk doelquote:Op donderdag 18 december 2008 09:29 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Mensen die brieven inzenden! 11!!!11 1winz loller einz![]()
![]()
![]()
ga eens werken joh!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:mn ingezonden brief staat in de metro
Dat vinden hullie van de brieven altijd.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey hey het is voor een maatschappelijk doel
Moeten er maar geen christenen brieven sturen dat foetussen pijn voelen en gillen bij abortusquote:Op donderdag 18 december 2008 10:06 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Dat vinden hullie van de brieven altijd.
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey hey het is voor een maatschappelijk doel
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het over supermarkten zou gaan
Ik plaats vanavond wel even een screenshot van de brief zoals die in de krant staat incl de twee voorgaande brieven.quote:In de metro van 17-12 trof ik de brief van Wessel Vermeulen aan, welke een onware en lugubere anti-abortus boodschap uitspreekt: Abortus doet de foetus pijn en deze hoor je schreeuwen. Ik weet niet wat voor middeleeuwse opvoed-technieken ze er in Vlissingen op na houden, maar deze valt voor mij in de categorie "van masturberen wordt je doof!". Daarnaast is het niet aan 'ons mannen' om ook uberhaupt maar recht van spreken tégen abortus te hebben, aangezien het vrouwen zijn die daar zelf over moeten beslissen. En wees gerust Wessel, een foetus bij abortus gaat echt niet gillen, net als dat ze ook niet vast roepen in welke kleur ze de slaapkamer willen. En ook pijn kunnen ze tot week 26 niet voelen, en abortus moet ruim voor die tijd gepleegd worden.
je gaat er vrij open mee om, dat siert jequote:Op donderdag 18 december 2008 11:33 schreef Fugie het volgende:
Ik ben geboren in vlissingen...
Alles word geaccepteerd dezer dagenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:49 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
je gaat er vrij open mee om, dat siert je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |