oh ja en eensch met de dame boven mij..quote:
Gezellig.quote:
Neeeeeee Haggisquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:15 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en eensch met de dame boven mij..
ik ga in schotland toch liever voor de zalm ofzo dan zoiets
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhandquote:
Jij en vis?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Lekkere moot wildvangst zalm, gebakken in roomboter met een beetje zout en peper ofzo...een keer gegeten en het was lekker
![]()
Lekker.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, misschien de dagen tussen kerst en nieuwjaar? Gaat voorkeur uit voor weekend of weekdagen? Ik stel voor dat we ons ongans gaan eten bij zo'n Teppanyaki restaurant, waar een gekke Jappaner met spatels voor ons gaat showen.
In Utrecht.
's avonds rond een uur of 17:00-18:00 eerst borrelen en dan eten.
Tja als je er vroeg bij bent he.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Meet graag op 28 of 30 december, want ik werk t/m de 27ste en op de 29ste ben ik in Amsterdam voor de New Cool Collective. En op 31 december is het misschien wel handig om dingen te regelen voor het oud & nieuw bij mij thuis
Dus allemaal even invullen, kunnen we er na datumbepaling een apart topic voor openen:
CUL-meet eind 2008
zaterdag 27 december
Stereotomy
zondag 28 december
Isabeau
Stereotomy
maandag 29 december
Stereotomy
dinsdag 30 december
Isabeau
Stereotomy
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:09 schreef golfer het volgende:
Dus allemaal even invullen, kunnen we er na datumbepaling een apart topic voor openen:
CUL-meet eind 2008
zaterdag 27 december
Stereotomy
Bluezz
golfer
zondag 28 december
Isabeau
Stereotomy
maandag 29 december
Stereotomy
dinsdag 30 december
Isabeau
Stereotomy
Bluezz
golfer
Je kan deze post niet op een beter moment brengen dan dit momentquote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz
Weet je wat ik vandaag in de krant bij de advertenties zag staan! Een soort opwarmbare dildo die je dan bij menstruatiepijnen en dergelijke kon inbrengenIk zie al dat je dat je tante op verjaardag geeft "tegen uw buikkramp"
Aangevuldquote:Op woensdag 10 december 2008 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt behoefte aan een warme dildo?
Ik ben geen zeeman.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk ff of ik hem mee naar bed krijg ja
aanstellerquote:
M'n schildklier laat het niet toe.quote:
Whahahaha!quote:
Je krijgt nooit iedereen bij elkaar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe lijstjes in januari dan maar?
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:39 schreef Bluezz het volgende:
Wat een kutlijstje om uit te kiezen zo
Kan je zaterdag ; zie je memo en isa niet, kan je dinsdag ; zie je DH en KL niet
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:49 schreef DarkElf het volgende:
oh wacht dit is t meet overleg topic, sc bestaat niet meer zie ik?
Voor Lein wel ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
Zondag 28 december ziet er best goed uit
Zondag de 28ste kunnen 6 mensen. Maandag de 29ste bedoel jij, maar dat zei DH nietquote:
Ik snap m ook niet, enlighten me please?quote:
FOTOOOHOOOOOTJE alsjeblieftquote:Op woensdag 10 december 2008 17:17 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik een meetingtopic openen, omdat ik nu jullie op een MOOI NIEUW BEELDSCHERM ZIE?????
Maar jullie draaien op een enorm lage resolutie, zie je alles nu niet een beetje onscherp op flatscreens nu? Flatscreens zijn alleen op hun eigen resolutie scherp.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:08 schreef golfer het volgende:
Bluezz haar oude beeldscherm zei na 12 jaar trouwe dienst 'ploef' en hield ermee op.
Mooi klein nieuw flatscreentje gescoord voor haar.
Wattuh?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
Maar jullie draaien op een enorm lage resolutie, zie je alles nu niet een beetje onscherp op flatscreens nu? Flatscreens zijn alleen op hun eigen resolutie scherp.
als ik nu vertrek ben ik er over 3,5 uurquote:Op woensdag 10 december 2008 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zondag de 28ste kunnen 6 mensen. Maandag de 29ste bedoel jij, maar dat zei DH niet
En ja, ik moet slapenMaar ik kan niet slapen. Kom je een liedje zingen, DH?
Da's moeilijk te zeggen want ik ken het model niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wattuh?
Ik ben nog aan het spelen met de resolutie, wat raad jij aan voor deze???
Moet je dan niet hockey'en/studeren/sporten/afwassen/auto rijden/schoonmaken/je tas inpakken/nieuw vriending zoeken/whatever?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:34 schreef Den_Haag het volgende:
als ik nu vertrek ben ik er over 3,5 uur
studeren ben ik nu mee bezigquote:Op woensdag 10 december 2008 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet je dan niet hockey'en/studeren/sporten/afwassen/auto rijden/schoonmaken/je tas inpakken/nieuw vriending zoeken/whatever?
Er staan normaal gesproken minstens 10 dingen hoger op je prioriteitenlijst dan Isa, vandaag dus weer?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er staan normaal gesproken minstens 10 dingen hoger op je prioriteitenlijst dan Isa, vandaag dus weer?
Leuk Nynkequote:Op woensdag 10 december 2008 18:05 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het huisje waar we dit weekend heen gaan. Ik heb er zo'n zin in!
dat komt zeker goed. We doen het rijden lekker rustig aan, onderweg wat bekijken, even eten enzo. Gewoon op ons gemakkie, dan maakt het niet zoveel uit!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk NynkeWel een eind rijden zeg, maar dan heb je ook wat, geniet ervan
![]()
Kun je er wel rechtop in staanquote:Op woensdag 10 december 2008 18:05 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het huisje waar we dit weekend heen gaan. Ik heb er zo'n zin in!
k hoop het maar!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je er wel rechtop in staan
Wat een lange meetquote:Op woensdag 10 december 2008 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:
zaterdag 27 december
Stereotomy
Bluezz
golfer
DH (OVB)
Karrel_Laaglawaai (na overleg met vriendin)
Leintjeuh
zondag 28 december
Isabeau
Stereotomy
DH
Karrel_Laaglawaai (na overleg met vriendin)
Leintjeuh
maandag 29 december
Stereotomy
DH
Leintjeuh
dinsdag 30 december
Isabeau
Stereotomy
Bluezz
golfer
Memento-Mori
Leintjeuh
Jij wel. Kies maar.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
Wat een lange meetmag je ook één dag komen?
Steer is een kjoetiequote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef MuadDib het volgende:
Ik wil eigenlijk Steer ook wel eens te ontmoeten
quote:
Eerst zien, dan gelovenquote:
Kunnen ook afhaalchinees doen bij jou thuis.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Als de meet de 30e wordt is een ieder van harte welkom om mn nieuwe stulpje te komen bewonderen
Flauwquote:Op woensdag 10 december 2008 21:39 schreef Den_Haag het volgende:
Waar moeten we je dan afhalen steer?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:39 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe weet je dat nou?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn huisgenootje en haar vriend zijn samen aan het douchen.
Na 13 maanden eindelijk weer geneukt in dit huis.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Na 13 maanden eindelijk weer geneukt in dit huis.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:12 schreef Bluezz het volgende:
En hoe zou het dan met zijn zakje zijn
ok, ik schoot in de lachquote:Op woensdag 10 december 2008 21:39 schreef Den_Haag het volgende:
nee, dat zie je verkeerd.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Dus als je genoeg gegeten hebt zeg je: trusten/doei pa en ma, ik ga nu even..... lezen, wandelen, avondskien...
Ik doe al lang dingen met m''n familie en de afspraak is: het moet leuk blijven en ieder moet ook z'n eigen dingen kunnen doen.
Dat is beunkster, al even niet gezienquote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben haske lang weggeweest en ik ben de naam kwijt van de meneer die van klassiek muziek houdt. Volgens mij had hij iets te maken met Nijenrode.
Nja, ik houd van opera.![]()
En van de suite in a van Telemann!
*plons*quote:Op woensdag 10 december 2008 23:58 schreef DarkElf het volgende:
truste allemaal, ik duik mijn bedje in ..
Ze waren gesloten na middernacht! Helemaal voor niets ernaartoe gefietst!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten DE en zwem ze in het PvdH stadion Steer!
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
Hij zit op mijn nieuwe flatscreen! Hoe hard kan ik dan meppen
ik had m'n sok al uitgetrokken..Moet kunnen. Ik ben te arm voor een krant.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik zou dan niet te hard meppen, pak een krant
Hoho! Fietsen is óók lichaamsbewegingquote:Op donderdag 11 december 2008 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ze waren gesloten na middernacht! Helemaal voor niets ernaartoe gefietst!
Neuken is óók lichaamsbewegingquote:Op donderdag 11 december 2008 00:36 schreef Isabeau het volgende:
Hoho! Fietsen is óók lichaamsbeweging
Ik dacht trouwens een splitsecond dat jij geneukt had. Maar nee dus.
Ja, ik had het ook gelezenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:37 schreef Isabeau het volgende:
Flatscreens zijn 60% zuiniger in energieverbruikLas ik ergens deze week. Vraag niet waarom ik dat onthou.
Ik ben nog een beetje aan het spelen met de instellingen, op mijn werk zit ik op 5 verschillende werkplekken, met even zoveel beeldschermen, dus ben altijd een beetje aan het 'spelen' ermee.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:46 schreef krakkemieke het volgende:
Bluez, ik heb een Aoc monitor ofzo. En ik heb erg het idee dat ik onderhand een leesbril nodig heb. Maar ik heb de monitor gewoon in het stopcontact gestopten ik vind het duidelijk...
HAHAHAHHAHAHHAHAHAquote:Op donderdag 11 december 2008 00:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoho! Fietsen is óók lichaamsbeweging
Ik dacht trouwens een splitsecond dat jij geneukt had. Maar nee dus.
*proest* staat er al een laagje vocht op?quote:Op donderdag 11 december 2008 06:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega heeft vannacht filet americain op brood gehad, om een uur of 1 's nachts.
Het bijna volle bakje staat er nog steeds. Het is hier 22 graden.
Ik heb geleerd dat 1 uur buiten de koelkast = 1 dag van de houdbaarheid af.
Benieuwd of hij het straks nog weer in de koelkast zet of meeneemt voor zijn vrouw
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Als de meet de 30e wordt is een ieder van harte welkom om mn nieuwe slipje te komen bewonderen
Het was wel al wat bruinigquote:Op donderdag 11 december 2008 07:34 schreef kaasplankje het volgende:
*proest* staat er al een laagje vocht op?
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, ik schoot in de lach
En liedjes zingen kan ook over de te-le-foonEn ik maar denken dat mannen verstand hadden van moderne technieken.
Maar je gaat wel skienquote:Zo, in januari ga ik een week ergeren skiën met mijn oudersErgeren omdat we weer in hetzelfde hotel zijn en daar krijg je elke avond een 4-gangendiner en geloof me: na 2 avonden is dat niet leuk meer. Elke avond 3 uur aan tafel met je pa en ma
Ik wil dan gewoon lezen of wandelen of avondskiën of whatever, maar niet eten. Blech.
Heb maar wat nieuwe sokken erbij gehaald van Salomon. Voordeel van de skihut vrijwel naast de deurquote:Op donderdag 11 december 2008 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaaaaa, ik ga wel skiën!!![]()
![]()
Maar jij eerst
Heb je je sokken al? (echt een wonder dat je nu al je tas aan het pakken bent, ik doe dat meestal 1 uur voor ik word opgehaald
)
Dan gaat je vriendje maar 2x.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee.. hij gaat met zijn dispuut..
Mijn beste vriendinnetje gaat met haar familie
Mijn beste vriendje gaat met zijn vriendin, zijn moeder + vriend, het zusje van zijn vriendin + vriend en nog 2-3 vrienden en wat familie. Maar ik kan niet mee of zo
Oh ja, staat zo stom als je dan een tas gaat inpakkenquote:Op donderdag 11 december 2008 08:32 schreef Den_Haag het volgende:
Heb maar wat nieuwe sokken erbij gehaald van Salomon. Voordeel van de skihut vrijwel naast de deur
En 1 uur voordat ik vertrek ben ik tentamen aan het maken
Helaas zijn er zo weinig leuke skileraressenquote:Op donderdag 11 december 2008 08:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, staat zo stom als je dan een tas gaat inpakken![]()
Ik heb verder wel zin in het hotel, want luxe incl sauna en zwembad![]()
Dus overdag beetje skiën en met mams kletsen, boekje lezen, met boeren skileraren flirten en dan de sauna in en lekker relaxen (voor het grote volproppen bij het avondeten begintkan me nog een keer herinneren dat een voorgerecht gewoon genoeg als hoofdgerecht was! heb ook heel vaak de helft laten liggen
)
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan gaat je vriendje maar 2x.![]()
1x met het dispuut en 1x met jou.
Kan. Er zijn genoeg singles wintersportreizen.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha.. Ja... Zou kunnen. Ik kan ook alleen gaan!
jonge singlesquote:Op donderdag 11 december 2008 10:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha ik dacht meer aan een soort jongerenreis..
Kan ookquote:Op donderdag 11 december 2008 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
Of je kunt gewoon met ons meeten.
Stereotomy's decemberfesten
Ik eet nu een broodje gravad lax, zalm gemarineerd in suiker, zout en dille. ERg lekker!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:10 schreef borisz het volgende:
Even lunchpauze zo weer de boeken in. Broodje haring is wel even lekker nu
zelf gekocht!quote:
Hmm, maar dat heeft toch ook wel iets magisch??quote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zelf gekocht!
blegh. ik ben steeds zo moe van dit weer hier. Het wordt om 9 uur licht, om 2.30 donker en tussendoor schijnt de zon niet maar is het grijs en grauw. Ik kan wel hele dagen slapen geloof ik...bah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, net een dikke, vette, ranzige, maar oh zo lekkere friet gehaald! Jummie ! Met heul veul mayo en champignonsaus (van die chemische, uit een pakje/zakje/emmer).
Vanavond met een vriendinnetje op pad om trouwjurk door te passen. altijd leuk! Oh, en ik heb net een inzending gedaan voor de CULprijsvraag (koken met je kind).
Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, maar dat heeft toch ook wel iets magisch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, net een dikke, vette, ranzige, maar oh zo lekkere friet gehaald! Jummie ! Met heul veul mayo en champignonsaus (van die chemische, uit een pakje/zakje/emmer).
Vanavond met een vriendinnetje op pad om trouwjurk door te passen. altijd leuk! Oh, en ik heb net een inzending gedaan voor de CULprijsvraag (koken met je kind).![]()
Het maakt me me zo moe!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Yep, ik kan het me helemaal voorstellen........Ik heb dat hier zelfs al (ik vertrek 's morgens in het donker naar het werk en kom vaak ook in het donker pas weer thuis), kun je nagaan.......quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zelf gekocht!
blegh. ik ben steeds zo moe van dit weer hier. Het wordt om 9 uur licht, om 2.30 donker en tussendoor schijnt de zon niet maar is het grijs en grauw. Ik kan wel hele dagen slapen geloof ik...bah!
K ga dit weekend naar een huisje een stuk noordelijker. Overdag wat doen, 's avonds weinig doen. En veeeeel slapen enzo!quote:Op donderdag 11 december 2008 18:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Yep, ik kan het me helemaal voorstellen........Ik heb dat hier zelfs al (ik vertrek 's morgens in het donker naar het werk en kom vaak ook in het donker pas weer thuis), kun je nagaan.......
En als je de tijd hebt om lekker onder een dekentje op de bank te hangen met openhaard aan en een glas wijn in je mik is het niet eens zo verkeerd. Maar die tijd heb je vast niet.
Hmmmmm ff denken (iets om je op te beuren): het verhoogt de kerstsfeer?
Dat is heel mooi Lein.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
'Bedankt voor jullie liefdevolle verzorging met persoonlijke betrokkenheid, altijd lekker uitslapen en ontbijt op bed.
Op tijd naar de kapper en gelakte nagels
Ruimte voor haar eigen willetje en haar rake opmerkingen.
Altijd pillen met appelmoes en regelmatig urine strippen.
De altijd verzorgde woonomgeving met verse bloemen, de geweldige bingoprijzen, een sigaretje roken en koffie met een koekje.
Elke dag verse sperzieboontjes en lekkere toetjes. De vele knoopjes die zijn aangezet.
Kortom, we zijn blij dat schaapje 7,5 jaar bij jullie heeft mogen wonen.
De familie'
Het is ook tijdelijk hoor, totdat oma weer op zichzelf kan wonen.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Dát zijn de families waar je het voor doet, Lein, zij begrijpen het.
Dat doet goed en je verdient het gewoon![]()
Knap van je moeder Nynke!
Ik moet er niet aan dénken om mijn moeder in huis te hebben![]()
Mijn zus is 5 jaar geleden of zo bij haar ingetrokken, en dat was voor alletwee heel zwaar...nu woont ze in een verzorgingshuis en is mijn zus mooi in mijn moeders huis blijven wonen
Mantelzorg kan erg moeilijk en zwaar zijn. Je mams moet goed op zichzelf passen dat ze niet overbelast raaktquote:Op donderdag 11 december 2008 18:57 schreef AKnynke het volgende:
wat ontzettend lief Lein!
Mijn moeder is tegenwoordig fulltime mantelzorger, m'n oma woont na haar operatie nu al een maand bij ons in huis. Dat valt best zwaar, begrijp ik uit de verhalen!
Mijn oma is lief, en niemand vind t erg dat ze bij ons in huis woont. T scheelt ook voor m'n moeder en tante, anders hadden ze namelijk erg vaak op en neer gemoeten vanuit respectievelijk twente en zutphen naar Leeuwarden, en dat is best een eind!quote:Op donderdag 11 december 2008 19:54 schreef borisz het volgende:
Das lief lein![]()
Ik ben blij dat oma niet bij ons in huis woont.Ze woont nu wel een stuk dichterbij dan vorig jaar. En help er waar nodig is, maar ik ben blij dat ze nog redelijk zelfstandig is.
Oma is al blij dat ik af en toe(eens in de week, twee weken) langskom om lekker thee of koffie te drinken. Ik doe als het nodig is veel voor d'r qua boodschappen, dingen bij haar in huis etc
.
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
PsiesIk hou van mn werk
Ondanks dat ze allemaal dood gaan vroeger of later. Ik heb ook een paar érg leuke quote. Oud mannetje, terwijl er 2 verpleegkundigen aan zn bed staan: 'Zijn jullie hoeren?'
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Gelukkig dat je oma zo'n goed steunsysteem heeft. En dat je moeder en tante tijd hebben om voor haar te zorgen, anders had er een andere, wellicht minder prettige oplossing gevonden moeten worden... RESPECT voor mama-nynke, tante-nynke en oma-nynke hoor
Dank!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:
En speklapje kan net zo goed een pot reuzel leeg lepelen
Gátverredarrie!
/CF modus
Grappig dat ik dat juist weer andersom denk!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:03 schreef MuadDib het volgende:
Eerlijk gezegd zorg ik makkelijker beroepsmatig voor iemand dan voor iemand met wie ik een emotionele band heb.
O maar daar wissel ik de speklappen mee af hè?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kan beter een lekkere dikke biefstuk etenMet in olie gebakken champignons
Dat is een eind ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn oma is lief, en niemand vind t erg dat ze bij ons in huis woont. T scheelt ook voor m'n moeder en tante, anders hadden ze namelijk erg vaak op en neer gemoeten vanuit respectievelijk twente en zutphen naar Leeuwarden, en dat is best een eind!
ik ook! Ben benieuwd of het in werkelijkheid ook zo idyllishc is. Foto's volgen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Veel plezier Nynke. Ik vind het tamelijk idyllisch hoor, in zo'n hutje aan het einde van de wereld.
@ borisz: goed dat je het zegt, die heb ik helemaal gemist.
Dat doet me deugd Isa!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou vannacht nog de wacht, Dude
En Lein, wat een allerliefst gebaar van die familieIk kreeg al bijna tranen in mijn ogen!
Nee, dit verdient bijna 2x zoveel als dagdiensten, vandaar...quote:Op donderdag 11 december 2008 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Draai jij ng wel eens iets anders dan nachtdiensten?
Wie?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:13 schreef Isabeau het volgende:
En heb jij Lotte überhaupt wel gekend?
Die heeft *stil* *mooi* veroorzaaktquote:
Ik ga vanzelf vandaag nog wel een keertje slapen hoorquote:
Diezelfde filet americain staat nu alweer op de tafel, al een paar uur!! En er is weer ee boterham mee besmeerd.quote:Op donderdag 11 december 2008 06:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega heeft vannacht filet americain op brood gehad, om een uur of 1 's nachts.
Het bijna volle bakje staat er nog steeds. Het is hier 22 graden.
Ik heb geleerd dat 1 uur buiten de koelkast = 1 dag van de houdbaarheid af.
Benieuwd of hij het straks nog weer in de koelkast zet of meeneemt voor zijn vrouw
Ik heb elk lampje in mijn handen gehadquote:
Omdat het een perzische is, langhaarquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:54 schreef Bluezz het volgende:
Wrom ga je met je kat naar de kapper DE?
Had ik toch die kerstverlichting moeten winnen met Sinterklaasquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb elk lampje in mijn handen gehad
ja HAHAquote:
Boontjes beetgaar koken, spek er om heen frummelen en eventjes in de oven totdat de spek knapperig is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
Even een vraagje van een kook-newbie.
Van die bosjes sperzieboontjes met spek eromheen?
Is dat een kwestie van boontjes blancheren, ze in een bosje maken met spek eromheen en dan even kort bakken?
Thanks!quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Boontjes beetgaar koken, spek er om heen frummelen en eventjes in de oven totdat de spek knapperig is.
had ik er toch maar bij moeten gaan liggenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat je toch had moeten zingen
Pfff, ik lig maar te woelen en te draaien
OMGquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja HAHA![]()
Mijn dochter heeft nogal vaak knopen in haar haar en mijn man kan dat erg goed en zonder pijn uitkammen vindt Bente. Nu heeft hij haar dus een 'perfect woordje' voor aangeleerd.
Mijn dochter roept dit dus te pas en te onpas. Leuk joh, zit je op een stijf familiefeestje en roept je dochter ineens keihard: 'Papa is de klitjeskoning'!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Of niet natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
had ik er toch maar bij moeten gaan liggen
Tezz. Wat dóét je man met je dochter?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Tezz het volgende:
ja HAHA![]()
Mijn dochter heeft nogal vaak knopen in haar haar en mijn man kan dat erg goed en zonder pijn uitkammen vindt Bente. Nu heeft hij haar dus een 'perfect woordje' voor aangeleerd.
Mijn dochter roept dit dus te pas en te onpas. Leuk joh, zit je op een stijf familiefeestje en roept je dochter ineens keihard: 'Papa is de klitjeskoning'!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ik dan wel kan slapenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
had ik er toch maar bij moeten gaan liggen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:23 schreef Tezz het volgende:
Jajajaja lach me maar uit. IK zit er mee!!!!!
![]()
![]()
Blijkbaar heeft hij die erkenning nodig Tezzquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:23 schreef Tezz het volgende:
Jajajaja lach me maar uit. IK zit er mee!!!!!
![]()
![]()
JIj bent zeker een manquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij die erkenning nodig Tezz![]()
Mannen die bevestiging/erkenning nodig hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
Blijkbaar heeft hij die erkenning nodig Tezz![]()
Ik niet toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mannen die bevestiging/erkenning nodig hebben
Ja jij ookquote:
Kansloos, na een avond aan een vrouw vragen of ze het leuk gehad heeft. Dat doe ik zelfs niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja jij ookTegen scharrels die vragen of ik tevreden ben, zeg ik ook altijd het zelfde. Dat ze het hier kunnen lezen als ik klachten heb
Gewoon zeggen : Bedankt voor het spelen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Kansloos, na een avond aan een vrouw vragen of ze het leuk gehad heeft. Dat doe ik zelfs niet.
Normaal toch wel?quote:
Duhquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mannen die bevestiging/erkenning nodig hebben
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Duhalsof vrouwen geen bevestiging/erkenning nodig hebben
Nee toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Duhalsof vrouwen geen bevestiging/erkenning nodig hebben
Jij niet, schat, alles aan jou is perfect.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee toch?
Of wel?
Neee. Toch? Nou? Zeg eens? Nee toch? Toe, zeg het. Want dat is toch niet zo? Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |