Ze waren gesloten na middernacht! Helemaal voor niets ernaartoe gefietst!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten DE en zwem ze in het PvdH stadion Steer!
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
Hij zit op mijn nieuwe flatscreen! Hoe hard kan ik dan meppen
ik had m'n sok al uitgetrokken..Moet kunnen. Ik ben te arm voor een krant.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik zou dan niet te hard meppen, pak een krant
Hoho! Fietsen is óók lichaamsbewegingquote:Op donderdag 11 december 2008 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ze waren gesloten na middernacht! Helemaal voor niets ernaartoe gefietst!
Neuken is óók lichaamsbewegingquote:Op donderdag 11 december 2008 00:36 schreef Isabeau het volgende:
Hoho! Fietsen is óók lichaamsbeweging
Ik dacht trouwens een splitsecond dat jij geneukt had. Maar nee dus.
Ja, ik had het ook gelezenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:37 schreef Isabeau het volgende:
Flatscreens zijn 60% zuiniger in energieverbruikLas ik ergens deze week. Vraag niet waarom ik dat onthou.
Ik ben nog een beetje aan het spelen met de instellingen, op mijn werk zit ik op 5 verschillende werkplekken, met even zoveel beeldschermen, dus ben altijd een beetje aan het 'spelen' ermee.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:46 schreef krakkemieke het volgende:
Bluez, ik heb een Aoc monitor ofzo. En ik heb erg het idee dat ik onderhand een leesbril nodig heb. Maar ik heb de monitor gewoon in het stopcontact gestopten ik vind het duidelijk...
HAHAHAHHAHAHHAHAHAquote:Op donderdag 11 december 2008 00:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoho! Fietsen is óók lichaamsbeweging
Ik dacht trouwens een splitsecond dat jij geneukt had. Maar nee dus.
*proest* staat er al een laagje vocht op?quote:Op donderdag 11 december 2008 06:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega heeft vannacht filet americain op brood gehad, om een uur of 1 's nachts.
Het bijna volle bakje staat er nog steeds. Het is hier 22 graden.
Ik heb geleerd dat 1 uur buiten de koelkast = 1 dag van de houdbaarheid af.
Benieuwd of hij het straks nog weer in de koelkast zet of meeneemt voor zijn vrouw
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Als de meet de 30e wordt is een ieder van harte welkom om mn nieuwe slipje te komen bewonderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |