abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63948700
Ik hou vannacht nog de wacht, Dude

En Lein, wat een allerliefst gebaar van die familie Ik kreeg al bijna tranen in mijn ogen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 11 december 2008 @ 23:39:08 #227
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_63948865
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou vannacht nog de wacht, Dude

En Lein, wat een allerliefst gebaar van die familie Ik kreeg al bijna tranen in mijn ogen!
Dat doet me deugd Isa!

Draai jij ng wel eens iets anders dan nachtdiensten?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_63949686
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Draai jij ng wel eens iets anders dan nachtdiensten?
Nee, dit verdient bijna 2x zoveel als dagdiensten, vandaar...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63949945
slaap lekker allemaal
pi_63951414
Kijk!

vrijdag 12 december 2008 @ 02:12:34 #231
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_63951421
*stil*

*mooi*
Confidence through competence
pi_63951422
Hey, jij hier! Waarom verstop je je?
pi_63951424
En heb jij Lotte überhaupt wel gekend?
  vrijdag 12 december 2008 @ 02:15:35 #234
55709 Stereotomy
pi_63951445
Omdat ik nu naar bed ga

Ben naar de schouwburg geweest met de toneelgroep. Zat naast stipjes en zat naar haar décolleté te loeren. Maargoed dat heeft er weinig mee te maken dat zij het specifiek was natuurlijk, ik loer naar alle exemplaren.

De voorstelling was De Vrouw met de Baard van het Noord Nederlands Toneel uit Groningen. Hele aardige voorstelling, 2.5 uur. Daarna hadden ze voor ons een meet 'n greet geregeld, dus gingen we bij de artistenruimtes nog wat praten met de acteurs en actrices, was erg leuk en geslaagd!

http://www.parktheater.nl(...)uw_met_de_baard.aspx

In de voorstelling stond een van de acteurs met zijn naakte piem0l zo'n 30 minuten op toneel. Best bizar.

Nu ben ik moe en wilde ik morgen nog vroeg op gaan staan om eindelijk eens een bril te hunten. Belastingvoordeel nog even uitmelken. Maar dat schijnt half Nederland te doen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 02:15:58 #235
55709 Stereotomy
pi_63951449
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 02:13 schreef Isabeau het volgende:
En heb jij Lotte überhaupt wel gekend?
Wie?
pi_63951479
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 02:15 schreef Stereotomy het volgende:

Wie?
Die heeft *stil* *mooi* veroorzaakt

En toneel met een piemul Moest stipjes ook blozen? Zou je zelf in piemulornaat op toneel gaan staan?

Enne, toen ik gisteren door de hoofdstraat in godvergeten Hoogeveen liep viel me de mensenmassa (zonder overdrijven) in de brillenwinkel al op en las toen pas dat er een ware run op brillen was. Succes!
  vrijdag 12 december 2008 @ 02:31:16 #237
55709 Stereotomy
pi_63951571
Ik ken wel BloodyLotte maar geen Lotte

Stipjes had god en met god hoef je nooit te blozen. Deden Adam en Eva ook niet voordat die trut van de appel at. En nee dank je, ik voel me niet echt op en top naakt alhoewel het formaat van die piem0l op toneel mij goede moed gaf voor mezelf.

En ja. Ik probeer ook een beetje vroeg mijn nest uit te komen morgen zodat ik er 's ochtends heen kan. Ik denk dat 's middags en met name morgenavond het echt takkedruk gaat worden.
  vrijdag 12 december 2008 @ 02:31:53 #238
55709 Stereotomy
pi_63951579
Slaap lekker lieve Isa.
  vrijdag 12 december 2008 @ 02:32:26 #239
55709 Stereotomy
pi_63951587
Nouja, werkze
pi_63951592
Slaap lekker, Steer Enne, misschien had de meneer op toneel het wel koud zo in zijn blootje
Succes morgen in de brillenwinkel!
pi_63951597
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 02:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, werkze
Ik ga vanzelf vandaag nog wel een keertje slapen hoor
pi_63951820
quote:
Op donderdag 11 december 2008 06:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega heeft vannacht filet americain op brood gehad, om een uur of 1 's nachts.
Het bijna volle bakje staat er nog steeds. Het is hier 22 graden.
Ik heb geleerd dat 1 uur buiten de koelkast = 1 dag van de houdbaarheid af.

Benieuwd of hij het straks nog weer in de koelkast zet of meeneemt voor zijn vrouw
Diezelfde filet americain staat nu alweer op de tafel, al een paar uur!! En er is weer ee boterham mee besmeerd.
Zit nu een vies nat laagje op

Mensen van 61 die nog steeds niets hebben geleerd over houdbaarheid en levensmiddelenhygiëne....
pi_63952464
klinkt lekker die filet isa en wat lief zeg van die familie lein..

goeiemorgen btw allemaal, net de mr eruit gebonjourd (die is vandaag voor het eerst weg naar zijn werk ipv thuiswerken deze week volgende week gaat hij nog een dagje naar Berlijn en dat is t allemaal wel voor dit jaar) ..

vanmiddag met de kat naar de kapper en ik haat ook autorijden met een gillende kat naast me, gelukkig is t niet zo ver

Straks ook eens stoofpeertjes opzetten, lekker! Jullie nog leuke kookideeetjes komend weekend of gaan jullie je uitsloven (of juist niet) met kerst?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63952668
Goedemorgen allemaal!

Lief hoor Lein, dat kaartje van de familie. Echt een mooi gebaar en je voelt je dan echt gewaardeerd volgens mij.

Ik heb gisteravond met een vriendin haar trouwjurk opgehaald. Die hangt nu boven bij mij te pronken (in een zak weliswaar) tot de grote dag (in maart volgend jaar).

Mijn afspraak kapper met de hond gaat niet door vanmiddag. Maar ik herken het volledig DE: een gillend beest naast je in de auto, pfff. En ik moet gvd wel een eindje rijden. nou goed, ik heb nog een weekje uitstel (de trimster was ziek).

Ik heb vandaag een kneuterig rommel dagje. Lekker wat poetsen en rommelen hier in huis en vanmiddag boodschappen doen.

Fijne dag allemaal!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_63954212
studeren, tas in pakken, opruimen. en dan tentamen maken
pi_63954929
Ik ben het poetsen al beu eigenlijk. Ach ja, nog stofzuigen en dweilen en dan is het wel weer genoeg. Ik ga maar eens een lekker groentesoepje in elkaar knutselen voor de lunch vanmiddag.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_63955103
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 02:15 schreef Stereotomy het volgende:

naakte piem0l
Teruggelezen
pi_63955226
Kertslampjes stuk, in boom proberen te maken, uit boom gehaald, boos geworden, hielp niet.
Nieuwe kopen vanmiddag
pi_63955496
Zitten ze allemaal goed aangedraaid?
pi_63955544
Wrom ga je met je kat naar de kapper DE?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')