Thanks!quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Boontjes beetgaar koken, spek er om heen frummelen en eventjes in de oven totdat de spek knapperig is.
had ik er toch maar bij moeten gaan liggenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat je toch had moeten zingen
Pfff, ik lig maar te woelen en te draaien
OMGquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja HAHA![]()
Mijn dochter heeft nogal vaak knopen in haar haar en mijn man kan dat erg goed en zonder pijn uitkammen vindt Bente. Nu heeft hij haar dus een 'perfect woordje' voor aangeleerd.
Mijn dochter roept dit dus te pas en te onpas. Leuk joh, zit je op een stijf familiefeestje en roept je dochter ineens keihard: 'Papa is de klitjeskoning'!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Of niet natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
had ik er toch maar bij moeten gaan liggen
Tezz. Wat dóét je man met je dochter?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Tezz het volgende:
ja HAHA![]()
Mijn dochter heeft nogal vaak knopen in haar haar en mijn man kan dat erg goed en zonder pijn uitkammen vindt Bente. Nu heeft hij haar dus een 'perfect woordje' voor aangeleerd.
Mijn dochter roept dit dus te pas en te onpas. Leuk joh, zit je op een stijf familiefeestje en roept je dochter ineens keihard: 'Papa is de klitjeskoning'!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ik dan wel kan slapenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
had ik er toch maar bij moeten gaan liggen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:23 schreef Tezz het volgende:
Jajajaja lach me maar uit. IK zit er mee!!!!!
![]()
![]()
Blijkbaar heeft hij die erkenning nodig Tezzquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:23 schreef Tezz het volgende:
Jajajaja lach me maar uit. IK zit er mee!!!!!
![]()
![]()
JIj bent zeker een manquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij die erkenning nodig Tezz![]()
Mannen die bevestiging/erkenning nodig hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
Blijkbaar heeft hij die erkenning nodig Tezz![]()
Ik niet toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mannen die bevestiging/erkenning nodig hebben
Ja jij ookquote:
Kansloos, na een avond aan een vrouw vragen of ze het leuk gehad heeft. Dat doe ik zelfs niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja jij ookTegen scharrels die vragen of ik tevreden ben, zeg ik ook altijd het zelfde. Dat ze het hier kunnen lezen als ik klachten heb
Gewoon zeggen : Bedankt voor het spelen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Kansloos, na een avond aan een vrouw vragen of ze het leuk gehad heeft. Dat doe ik zelfs niet.
Normaal toch wel?quote:
Duhquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mannen die bevestiging/erkenning nodig hebben
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Duhalsof vrouwen geen bevestiging/erkenning nodig hebben
Nee toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Duhalsof vrouwen geen bevestiging/erkenning nodig hebben
Jij niet, schat, alles aan jou is perfect.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee toch?
Of wel?
Neee. Toch? Nou? Zeg eens? Nee toch? Toe, zeg het. Want dat is toch niet zo? Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |