Alsof ik dan wel kan slapenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
had ik er toch maar bij moeten gaan liggen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:23 schreef Tezz het volgende:
Jajajaja lach me maar uit. IK zit er mee!!!!!
![]()
![]()
Blijkbaar heeft hij die erkenning nodig Tezzquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:23 schreef Tezz het volgende:
Jajajaja lach me maar uit. IK zit er mee!!!!!
![]()
![]()
JIj bent zeker een manquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij die erkenning nodig Tezz![]()
Mannen die bevestiging/erkenning nodig hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
Blijkbaar heeft hij die erkenning nodig Tezz![]()
Ik niet toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mannen die bevestiging/erkenning nodig hebben
Ja jij ookquote:
Kansloos, na een avond aan een vrouw vragen of ze het leuk gehad heeft. Dat doe ik zelfs niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja jij ookTegen scharrels die vragen of ik tevreden ben, zeg ik ook altijd het zelfde. Dat ze het hier kunnen lezen als ik klachten heb
Gewoon zeggen : Bedankt voor het spelen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Kansloos, na een avond aan een vrouw vragen of ze het leuk gehad heeft. Dat doe ik zelfs niet.
Normaal toch wel?quote:
Duhquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mannen die bevestiging/erkenning nodig hebben
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Duhalsof vrouwen geen bevestiging/erkenning nodig hebben
Nee toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Duhalsof vrouwen geen bevestiging/erkenning nodig hebben
Jij niet, schat, alles aan jou is perfect.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee toch?
Of wel?
Neee. Toch? Nou? Zeg eens? Nee toch? Toe, zeg het. Want dat is toch niet zo? Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |