Mijn oma is lief, en niemand vind t erg dat ze bij ons in huis woont. T scheelt ook voor m'n moeder en tante, anders hadden ze namelijk erg vaak op en neer gemoeten vanuit respectievelijk twente en zutphen naar Leeuwarden, en dat is best een eind!quote:Op donderdag 11 december 2008 19:54 schreef borisz het volgende:
Das lief lein![]()
Ik ben blij dat oma niet bij ons in huis woont.Ze woont nu wel een stuk dichterbij dan vorig jaar. En help er waar nodig is, maar ik ben blij dat ze nog redelijk zelfstandig is.
Oma is al blij dat ik af en toe(eens in de week, twee weken) langskom om lekker thee of koffie te drinken. Ik doe als het nodig is veel voor d'r qua boodschappen, dingen bij haar in huis etc
.
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
PsiesIk hou van mn werk
Ondanks dat ze allemaal dood gaan vroeger of later. Ik heb ook een paar érg leuke quote. Oud mannetje, terwijl er 2 verpleegkundigen aan zn bed staan: 'Zijn jullie hoeren?'
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Gelukkig dat je oma zo'n goed steunsysteem heeft. En dat je moeder en tante tijd hebben om voor haar te zorgen, anders had er een andere, wellicht minder prettige oplossing gevonden moeten worden... RESPECT voor mama-nynke, tante-nynke en oma-nynke hoor
Dank!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:
En speklapje kan net zo goed een pot reuzel leeg lepelen
Gátverredarrie!
/CF modus
Grappig dat ik dat juist weer andersom denk!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:03 schreef MuadDib het volgende:
Eerlijk gezegd zorg ik makkelijker beroepsmatig voor iemand dan voor iemand met wie ik een emotionele band heb.
O maar daar wissel ik de speklappen mee af hč?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kan beter een lekkere dikke biefstuk etenMet in olie gebakken champignons
Dat is een eind ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn oma is lief, en niemand vind t erg dat ze bij ons in huis woont. T scheelt ook voor m'n moeder en tante, anders hadden ze namelijk erg vaak op en neer gemoeten vanuit respectievelijk twente en zutphen naar Leeuwarden, en dat is best een eind!
ik ook! Ben benieuwd of het in werkelijkheid ook zo idyllishc is. Foto's volgen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Veel plezier Nynke. Ik vind het tamelijk idyllisch hoor, in zo'n hutje aan het einde van de wereld.
@ borisz: goed dat je het zegt, die heb ik helemaal gemist.
Dat doet me deugd Isa!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou vannacht nog de wacht, Dude
En Lein, wat een allerliefst gebaar van die familieIk kreeg al bijna tranen in mijn ogen!
Nee, dit verdient bijna 2x zoveel als dagdiensten, vandaar...quote:Op donderdag 11 december 2008 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Draai jij ng wel eens iets anders dan nachtdiensten?
Wie?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:13 schreef Isabeau het volgende:
En heb jij Lotte überhaupt wel gekend?
Die heeft *stil* *mooi* veroorzaaktquote:
Ik ga vanzelf vandaag nog wel een keertje slapen hoorquote:
Diezelfde filet americain staat nu alweer op de tafel, al een paar uur!! En er is weer ee boterham mee besmeerd.quote:Op donderdag 11 december 2008 06:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega heeft vannacht filet americain op brood gehad, om een uur of 1 's nachts.
Het bijna volle bakje staat er nog steeds. Het is hier 22 graden.
Ik heb geleerd dat 1 uur buiten de koelkast = 1 dag van de houdbaarheid af.
Benieuwd of hij het straks nog weer in de koelkast zet of meeneemt voor zijn vrouw
Ik heb elk lampje in mijn handen gehadquote:
Omdat het een perzische is, langhaarquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:54 schreef Bluezz het volgende:
Wrom ga je met je kat naar de kapper DE?
Had ik toch die kerstverlichting moeten winnen met Sinterklaasquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb elk lampje in mijn handen gehad
ja HAHAquote:
Boontjes beetgaar koken, spek er om heen frummelen en eventjes in de oven totdat de spek knapperig is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
Even een vraagje van een kook-newbie.
Van die bosjes sperzieboontjes met spek eromheen?
Is dat een kwestie van boontjes blancheren, ze in een bosje maken met spek eromheen en dan even kort bakken?
Thanks!quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Boontjes beetgaar koken, spek er om heen frummelen en eventjes in de oven totdat de spek knapperig is.
had ik er toch maar bij moeten gaan liggenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat je toch had moeten zingen
Pfff, ik lig maar te woelen en te draaien
OMGquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja HAHA![]()
Mijn dochter heeft nogal vaak knopen in haar haar en mijn man kan dat erg goed en zonder pijn uitkammen vindt Bente. Nu heeft hij haar dus een 'perfect woordje' voor aangeleerd.
Mijn dochter roept dit dus te pas en te onpas. Leuk joh, zit je op een stijf familiefeestje en roept je dochter ineens keihard: 'Papa is de klitjeskoning'!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Of niet natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
had ik er toch maar bij moeten gaan liggen
Tezz. Wat dóét je man met je dochter?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Tezz het volgende:
ja HAHA![]()
Mijn dochter heeft nogal vaak knopen in haar haar en mijn man kan dat erg goed en zonder pijn uitkammen vindt Bente. Nu heeft hij haar dus een 'perfect woordje' voor aangeleerd.
Mijn dochter roept dit dus te pas en te onpas. Leuk joh, zit je op een stijf familiefeestje en roept je dochter ineens keihard: 'Papa is de klitjeskoning'!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ik dan wel kan slapenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
had ik er toch maar bij moeten gaan liggen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:23 schreef Tezz het volgende:
Jajajaja lach me maar uit. IK zit er mee!!!!!
![]()
![]()
Blijkbaar heeft hij die erkenning nodig Tezzquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:23 schreef Tezz het volgende:
Jajajaja lach me maar uit. IK zit er mee!!!!!
![]()
![]()
JIj bent zeker een manquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij die erkenning nodig Tezz![]()
Mannen die bevestiging/erkenning nodig hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
Blijkbaar heeft hij die erkenning nodig Tezz![]()
Ik niet toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mannen die bevestiging/erkenning nodig hebben
Ja jij ookquote:
Kansloos, na een avond aan een vrouw vragen of ze het leuk gehad heeft. Dat doe ik zelfs niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja jij ookTegen scharrels die vragen of ik tevreden ben, zeg ik ook altijd het zelfde. Dat ze het hier kunnen lezen als ik klachten heb
Gewoon zeggen : Bedankt voor het spelen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Kansloos, na een avond aan een vrouw vragen of ze het leuk gehad heeft. Dat doe ik zelfs niet.
Normaal toch wel?quote:
Duhquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mannen die bevestiging/erkenning nodig hebben
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Duhalsof vrouwen geen bevestiging/erkenning nodig hebben
Nee toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Duhalsof vrouwen geen bevestiging/erkenning nodig hebben
Jij niet, schat, alles aan jou is perfect.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee toch?
Of wel?
Neee. Toch? Nou? Zeg eens? Nee toch? Toe, zeg het. Want dat is toch niet zo? Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |