Steer is een kjoetiequote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef MuadDib het volgende:
Ik wil eigenlijk Steer ook wel eens te ontmoeten
quote:
Eerst zien, dan gelovenquote:
Kunnen ook afhaalchinees doen bij jou thuis.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Als de meet de 30e wordt is een ieder van harte welkom om mn nieuwe stulpje te komen bewonderen
Flauwquote:Op woensdag 10 december 2008 21:39 schreef Den_Haag het volgende:
Waar moeten we je dan afhalen steer?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:39 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe weet je dat nou?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn huisgenootje en haar vriend zijn samen aan het douchen.
Na 13 maanden eindelijk weer geneukt in dit huis.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Na 13 maanden eindelijk weer geneukt in dit huis.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:12 schreef Bluezz het volgende:
En hoe zou het dan met zijn zakje zijn
ok, ik schoot in de lachquote:Op woensdag 10 december 2008 21:39 schreef Den_Haag het volgende:
nee, dat zie je verkeerd.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Dus als je genoeg gegeten hebt zeg je: trusten/doei pa en ma, ik ga nu even..... lezen, wandelen, avondskien...
Ik doe al lang dingen met m''n familie en de afspraak is: het moet leuk blijven en ieder moet ook z'n eigen dingen kunnen doen.
Dat is beunkster, al even niet gezienquote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben haske lang weggeweest en ik ben de naam kwijt van de meneer die van klassiek muziek houdt. Volgens mij had hij iets te maken met Nijenrode.
Nja, ik houd van opera.![]()
En van de suite in a van Telemann!
*plons*quote:Op woensdag 10 december 2008 23:58 schreef DarkElf het volgende:
truste allemaal, ik duik mijn bedje in ..
Ze waren gesloten na middernacht! Helemaal voor niets ernaartoe gefietst!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten DE en zwem ze in het PvdH stadion Steer!
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
Hij zit op mijn nieuwe flatscreen! Hoe hard kan ik dan meppen
ik had m'n sok al uitgetrokken..Moet kunnen. Ik ben te arm voor een krant.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik zou dan niet te hard meppen, pak een krant
Hoho! Fietsen is óók lichaamsbewegingquote:Op donderdag 11 december 2008 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ze waren gesloten na middernacht! Helemaal voor niets ernaartoe gefietst!
Neuken is óók lichaamsbewegingquote:Op donderdag 11 december 2008 00:36 schreef Isabeau het volgende:
Hoho! Fietsen is óók lichaamsbeweging
Ik dacht trouwens een splitsecond dat jij geneukt had. Maar nee dus.
Ja, ik had het ook gelezenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:37 schreef Isabeau het volgende:
Flatscreens zijn 60% zuiniger in energieverbruikLas ik ergens deze week. Vraag niet waarom ik dat onthou.
Ik ben nog een beetje aan het spelen met de instellingen, op mijn werk zit ik op 5 verschillende werkplekken, met even zoveel beeldschermen, dus ben altijd een beetje aan het 'spelen' ermee.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:46 schreef krakkemieke het volgende:
Bluez, ik heb een Aoc monitor ofzo. En ik heb erg het idee dat ik onderhand een leesbril nodig heb. Maar ik heb de monitor gewoon in het stopcontact gestopten ik vind het duidelijk...
HAHAHAHHAHAHHAHAHAquote:Op donderdag 11 december 2008 00:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoho! Fietsen is óók lichaamsbeweging
Ik dacht trouwens een splitsecond dat jij geneukt had. Maar nee dus.
*proest* staat er al een laagje vocht op?quote:Op donderdag 11 december 2008 06:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega heeft vannacht filet americain op brood gehad, om een uur of 1 's nachts.
Het bijna volle bakje staat er nog steeds. Het is hier 22 graden.
Ik heb geleerd dat 1 uur buiten de koelkast = 1 dag van de houdbaarheid af.
Benieuwd of hij het straks nog weer in de koelkast zet of meeneemt voor zijn vrouw
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Als de meet de 30e wordt is een ieder van harte welkom om mn nieuwe slipje te komen bewonderen
Het was wel al wat bruinigquote:Op donderdag 11 december 2008 07:34 schreef kaasplankje het volgende:
*proest* staat er al een laagje vocht op?
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, ik schoot in de lach
En liedjes zingen kan ook over de te-le-foonEn ik maar denken dat mannen verstand hadden van moderne technieken.
Maar je gaat wel skienquote:Zo, in januari ga ik een week ergeren skiën met mijn oudersErgeren omdat we weer in hetzelfde hotel zijn en daar krijg je elke avond een 4-gangendiner en geloof me: na 2 avonden is dat niet leuk meer. Elke avond 3 uur aan tafel met je pa en ma
Ik wil dan gewoon lezen of wandelen of avondskiën of whatever, maar niet eten. Blech.
Heb maar wat nieuwe sokken erbij gehaald van Salomon. Voordeel van de skihut vrijwel naast de deurquote:Op donderdag 11 december 2008 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaaaaa, ik ga wel skiën!!![]()
![]()
Maar jij eerst
Heb je je sokken al? (echt een wonder dat je nu al je tas aan het pakken bent, ik doe dat meestal 1 uur voor ik word opgehaald
)
Dan gaat je vriendje maar 2x.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee.. hij gaat met zijn dispuut..
Mijn beste vriendinnetje gaat met haar familie
Mijn beste vriendje gaat met zijn vriendin, zijn moeder + vriend, het zusje van zijn vriendin + vriend en nog 2-3 vrienden en wat familie. Maar ik kan niet mee of zo
Oh ja, staat zo stom als je dan een tas gaat inpakkenquote:Op donderdag 11 december 2008 08:32 schreef Den_Haag het volgende:
Heb maar wat nieuwe sokken erbij gehaald van Salomon. Voordeel van de skihut vrijwel naast de deur
En 1 uur voordat ik vertrek ben ik tentamen aan het maken
Helaas zijn er zo weinig leuke skileraressenquote:Op donderdag 11 december 2008 08:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, staat zo stom als je dan een tas gaat inpakken![]()
Ik heb verder wel zin in het hotel, want luxe incl sauna en zwembad![]()
Dus overdag beetje skiën en met mams kletsen, boekje lezen, met boeren skileraren flirten en dan de sauna in en lekker relaxen (voor het grote volproppen bij het avondeten begintkan me nog een keer herinneren dat een voorgerecht gewoon genoeg als hoofdgerecht was! heb ook heel vaak de helft laten liggen
)
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan gaat je vriendje maar 2x.![]()
1x met het dispuut en 1x met jou.
Kan. Er zijn genoeg singles wintersportreizen.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha.. Ja... Zou kunnen. Ik kan ook alleen gaan!
jonge singlesquote:Op donderdag 11 december 2008 10:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha ik dacht meer aan een soort jongerenreis..
Kan ookquote:Op donderdag 11 december 2008 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
Of je kunt gewoon met ons meeten.
Stereotomy's decemberfesten
Ik eet nu een broodje gravad lax, zalm gemarineerd in suiker, zout en dille. ERg lekker!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:10 schreef borisz het volgende:
Even lunchpauze zo weer de boeken in. Broodje haring is wel even lekker nu
zelf gekocht!quote:
Hmm, maar dat heeft toch ook wel iets magisch??quote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zelf gekocht!
blegh. ik ben steeds zo moe van dit weer hier. Het wordt om 9 uur licht, om 2.30 donker en tussendoor schijnt de zon niet maar is het grijs en grauw. Ik kan wel hele dagen slapen geloof ik...bah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, net een dikke, vette, ranzige, maar oh zo lekkere friet gehaald! Jummie ! Met heul veul mayo en champignonsaus (van die chemische, uit een pakje/zakje/emmer).
Vanavond met een vriendinnetje op pad om trouwjurk door te passen. altijd leuk! Oh, en ik heb net een inzending gedaan voor de CULprijsvraag (koken met je kind).
Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, maar dat heeft toch ook wel iets magisch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, net een dikke, vette, ranzige, maar oh zo lekkere friet gehaald! Jummie ! Met heul veul mayo en champignonsaus (van die chemische, uit een pakje/zakje/emmer).
Vanavond met een vriendinnetje op pad om trouwjurk door te passen. altijd leuk! Oh, en ik heb net een inzending gedaan voor de CULprijsvraag (koken met je kind).![]()
Het maakt me me zo moe!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Yep, ik kan het me helemaal voorstellen........Ik heb dat hier zelfs al (ik vertrek 's morgens in het donker naar het werk en kom vaak ook in het donker pas weer thuis), kun je nagaan.......quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zelf gekocht!
blegh. ik ben steeds zo moe van dit weer hier. Het wordt om 9 uur licht, om 2.30 donker en tussendoor schijnt de zon niet maar is het grijs en grauw. Ik kan wel hele dagen slapen geloof ik...bah!
K ga dit weekend naar een huisje een stuk noordelijker. Overdag wat doen, 's avonds weinig doen. En veeeeel slapen enzo!quote:Op donderdag 11 december 2008 18:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Yep, ik kan het me helemaal voorstellen........Ik heb dat hier zelfs al (ik vertrek 's morgens in het donker naar het werk en kom vaak ook in het donker pas weer thuis), kun je nagaan.......
En als je de tijd hebt om lekker onder een dekentje op de bank te hangen met openhaard aan en een glas wijn in je mik is het niet eens zo verkeerd. Maar die tijd heb je vast niet.
Hmmmmm ff denken (iets om je op te beuren): het verhoogt de kerstsfeer?
Dat is heel mooi Lein.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
'Bedankt voor jullie liefdevolle verzorging met persoonlijke betrokkenheid, altijd lekker uitslapen en ontbijt op bed.
Op tijd naar de kapper en gelakte nagels
Ruimte voor haar eigen willetje en haar rake opmerkingen.
Altijd pillen met appelmoes en regelmatig urine strippen.
De altijd verzorgde woonomgeving met verse bloemen, de geweldige bingoprijzen, een sigaretje roken en koffie met een koekje.
Elke dag verse sperzieboontjes en lekkere toetjes. De vele knoopjes die zijn aangezet.
Kortom, we zijn blij dat schaapje 7,5 jaar bij jullie heeft mogen wonen.
De familie'
Het is ook tijdelijk hoor, totdat oma weer op zichzelf kan wonen.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Dát zijn de families waar je het voor doet, Lein, zij begrijpen het.
Dat doet goed en je verdient het gewoon![]()
Knap van je moeder Nynke!
Ik moet er niet aan dénken om mijn moeder in huis te hebben![]()
Mijn zus is 5 jaar geleden of zo bij haar ingetrokken, en dat was voor alletwee heel zwaar...nu woont ze in een verzorgingshuis en is mijn zus mooi in mijn moeders huis blijven wonen
Mantelzorg kan erg moeilijk en zwaar zijn. Je mams moet goed op zichzelf passen dat ze niet overbelast raaktquote:Op donderdag 11 december 2008 18:57 schreef AKnynke het volgende:
wat ontzettend lief Lein!
Mijn moeder is tegenwoordig fulltime mantelzorger, m'n oma woont na haar operatie nu al een maand bij ons in huis. Dat valt best zwaar, begrijp ik uit de verhalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |