abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63924902
Jaaaaaaa, ik ga wel skiën!! Maar jij eerst Heb je je sokken al? (echt een wonder dat je nu al je tas aan het pakken bent, ik doe dat meestal 1 uur voor ik word opgehaald )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63924927
Kun je niet zeggen dat je misselijk bent en snel een frietje halen

Ik wil ook skiën, maar niemand wil mij mee omdat ik het nog nooit gedaan heb Woah, volgend jaar heb ik geld en dan huur ik gewoon mensen ter vermeack.
  donderdag 11 december 2008 @ 08:31:44 #159
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63924946
goeiemorgen!

Nog 3 uurtjes college en dan is het weeekend, en op een seminair volgende week donderdag na ook kerstvakantie!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63924957
quote:
Op donderdag 11 december 2008 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaaaaa, ik ga wel skiën!! Maar jij eerst Heb je je sokken al? (echt een wonder dat je nu al je tas aan het pakken bent, ik doe dat meestal 1 uur voor ik word opgehaald )
Heb maar wat nieuwe sokken erbij gehaald van Salomon. Voordeel van de skihut vrijwel naast de deur
En 1 uur voordat ik vertrek ben ik tentamen aan het maken

@PF, echt niemand? ook vriendje niet?
pi_63924983
Nee.. hij gaat met zijn dispuut..
Mijn beste vriendinnetje gaat met haar familie
Mijn beste vriendje gaat met zijn vriendin, zijn moeder + vriend, het zusje van zijn vriendin + vriend en nog 2-3 vrienden en wat familie. Maar ik kan niet mee of zo
pi_63925033
quote:
Op donderdag 11 december 2008 08:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee.. hij gaat met zijn dispuut..
Mijn beste vriendinnetje gaat met haar familie
Mijn beste vriendje gaat met zijn vriendin, zijn moeder + vriend, het zusje van zijn vriendin + vriend en nog 2-3 vrienden en wat familie. Maar ik kan niet mee of zo
Dan gaat je vriendje maar 2x.

1x met het dispuut en 1x met jou.
pi_63925057
quote:
Op donderdag 11 december 2008 08:32 schreef Den_Haag het volgende:

Heb maar wat nieuwe sokken erbij gehaald van Salomon. Voordeel van de skihut vrijwel naast de deur
En 1 uur voordat ik vertrek ben ik tentamen aan het maken
Oh ja, staat zo stom als je dan een tas gaat inpakken

Ik heb verder wel zin in het hotel, want luxe incl sauna en zwembad
Dus overdag beetje skiën en met mams kletsen, boekje lezen, met boeren skileraren flirten en dan de sauna in en lekker relaxen (voor het grote volproppen bij het avondeten begint kan me nog een keer herinneren dat een voorgerecht gewoon genoeg als hoofdgerecht was! heb ook heel vaak de helft laten liggen )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63925971
Goeiemorgen, zo ik was ver weg vannacht..

straks lunchen met vriendinnetje, nu eerst orde aanbrengen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63927052
quote:
Op donderdag 11 december 2008 08:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh ja, staat zo stom als je dan een tas gaat inpakken

Ik heb verder wel zin in het hotel, want luxe incl sauna en zwembad
Dus overdag beetje skiën en met mams kletsen, boekje lezen, met boeren skileraren flirten en dan de sauna in en lekker relaxen (voor het grote volproppen bij het avondeten begint kan me nog een keer herinneren dat een voorgerecht gewoon genoeg als hoofdgerecht was! heb ook heel vaak de helft laten liggen )
Helaas zijn er zo weinig leuke skileraressen
Maar de bardames daarin tegen
pi_63927465
quote:
Op donderdag 11 december 2008 08:40 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Dan gaat je vriendje maar 2x.

1x met het dispuut en 1x met jou.

Haha.. Ja... Zou kunnen. Ik kan ook alleen gaan !
pi_63927554
skiën lijkt me wel leuk, alleen t leren ervan niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63927558
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Haha.. Ja... Zou kunnen. Ik kan ook alleen gaan !
Kan. Er zijn genoeg singles wintersportreizen.
pi_63927619
Haha ik dacht meer aan een soort jongerenreis..
pi_63927844
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha ik dacht meer aan een soort jongerenreis..
jonge singles
pi_63927908
Ik ben geen single Weet je toch Maarr als ik ergens heen wil, dan hoef ik toch niet per se een chaperon te hebben..
pi_63927979
het is wel leuker om met anderen te gaan. alleen skien kan wel maar is een beetje saai.
pi_63928141
True true! Nou misschien volgend jaar dan maar....
pi_63928230
gewoon eind februari/begin maart gaan
Misschien wil Lein wel mee.
  donderdag 11 december 2008 @ 11:24:11 #175
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_63928613
Of je kunt gewoon met ons meeten.

Stereotomy's decemberfesten
Confidence through competence
pi_63928637
Kabinet wil windparken voor kust

grappig dat een project van me in het nieuws komt. Alleen hebben ze een aantal getallen fout
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 december 2008 @ 13:10:27 #177
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63931338

Even lunchpauze zo weer de boeken in . Broodje haring is wel even lekker nu
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_63931891
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
Of je kunt gewoon met ons meeten.

Stereotomy's decemberfesten
Kan ook
pi_63932108
  donderdag 11 december 2008 @ 14:31:50 #180
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63933357
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:10 schreef borisz het volgende:

Even lunchpauze zo weer de boeken in . Broodje haring is wel even lekker nu
Ik eet nu een broodje gravad lax, zalm gemarineerd in suiker, zout en dille. ERg lekker!
pi_63934575
zelf gemaakt?
  donderdag 11 december 2008 @ 16:53:54 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63937099
Zo, weer lekker op tijd van het werk vertrokken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 december 2008 @ 17:24:30 #183
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63937891
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
zelf gemaakt?
zelf gekocht!

blegh. ik ben steeds zo moe van dit weer hier. Het wordt om 9 uur licht, om 2.30 donker en tussendoor schijnt de zon niet maar is het grijs en grauw. Ik kan wel hele dagen slapen geloof ik...bah!
pi_63938687
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

zelf gekocht!

blegh. ik ben steeds zo moe van dit weer hier. Het wordt om 9 uur licht, om 2.30 donker en tussendoor schijnt de zon niet maar is het grijs en grauw. Ik kan wel hele dagen slapen geloof ik...bah!
Hmm, maar dat heeft toch ook wel iets magisch??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, net een dikke, vette, ranzige, maar oh zo lekkere friet gehaald! Jummie ! Met heul veul mayo en champignonsaus (van die chemische, uit een pakje/zakje/emmer).

Vanavond met een vriendinnetje op pad om trouwjurk door te passen. altijd leuk! Oh, en ik heb net een inzending gedaan voor de CULprijsvraag (koken met je kind).
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  donderdag 11 december 2008 @ 17:58:07 #185
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63938773
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:54 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hmm, maar dat heeft toch ook wel iets magisch??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, net een dikke, vette, ranzige, maar oh zo lekkere friet gehaald! Jummie ! Met heul veul mayo en champignonsaus (van die chemische, uit een pakje/zakje/emmer).

Vanavond met een vriendinnetje op pad om trouwjurk door te passen. altijd leuk! Oh, en ik heb net een inzending gedaan voor de CULprijsvraag (koken met je kind).

Het maakt me me zo moe!
pi_63938829
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:58 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Het maakt me me zo moe!
Yep, ik kan het me helemaal voorstellen........Ik heb dat hier zelfs al (ik vertrek 's morgens in het donker naar het werk en kom vaak ook in het donker pas weer thuis), kun je nagaan.......

En als je de tijd hebt om lekker onder een dekentje op de bank te hangen met openhaard aan en een glas wijn in je mik is het niet eens zo verkeerd. Maar die tijd heb je vast niet.

Hmmmmm ff denken (iets om je op te beuren): het verhoogt de kerstsfeer?
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_63939122
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

zelf gekocht!

hele dagen met de Duitser in bed
  donderdag 11 december 2008 @ 18:19:33 #188
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63939282
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:00 schreef Tezz het volgende:

[..]

Yep, ik kan het me helemaal voorstellen........Ik heb dat hier zelfs al (ik vertrek 's morgens in het donker naar het werk en kom vaak ook in het donker pas weer thuis), kun je nagaan.......

En als je de tijd hebt om lekker onder een dekentje op de bank te hangen met openhaard aan en een glas wijn in je mik is het niet eens zo verkeerd. Maar die tijd heb je vast niet.

Hmmmmm ff denken (iets om je op te beuren): het verhoogt de kerstsfeer?
K ga dit weekend naar een huisje een stuk noordelijker. Overdag wat doen, 's avonds weinig doen. En veeeeel slapen enzo!

En dan volgend weekend ben ik alweer in NL!
pi_63939324
Het gebrek aan zonlicht/daglicht kan je ook een beetje lusteloos en somber maken. Je kan proberen om eens per 2-3 weken een zonnebankje te pakken
pi_63939435
Zo ik had op stage vandaag een volschiet-moment. De familie van dat pas overleden oudje kwam na de crematie op de afdeling met een ENORME tas vol dozen Merci. Voor alle personeelsleden was er een doos merci, en bij elke doos zat een kaartje met een tekst en een foto.

'Bedankt voor jullie liefdevolle verzorging met persoonlijke betrokkenheid, altijd lekker uitslapen en ontbijt op bed.
Op tijd naar de kapper en gelakte nagels
Ruimte voor haar eigen willetje en haar rake opmerkingen.
Altijd pillen met appelmoes en regelmatig urine strippen.
De altijd verzorgde woonomgeving met verse bloemen, de geweldige bingoprijzen, een sigaretje roken en koffie met een koekje.
Elke dag verse sperzieboontjes en lekkere toetjes. De vele knoopjes die zijn aangezet.
Kortom, we zijn blij dat schaapje 7,5 jaar bij jullie heeft mogen wonen.

De familie'

Slik, slik, slik. Was heftig. En ik mis r
  donderdag 11 december 2008 @ 18:47:25 #191
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63939875
aaaaaw wat liev
pi_63940024
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
'Bedankt voor jullie liefdevolle verzorging met persoonlijke betrokkenheid, altijd lekker uitslapen en ontbijt op bed.
Op tijd naar de kapper en gelakte nagels
Ruimte voor haar eigen willetje en haar rake opmerkingen.
Altijd pillen met appelmoes en regelmatig urine strippen.
De altijd verzorgde woonomgeving met verse bloemen, de geweldige bingoprijzen, een sigaretje roken en koffie met een koekje.
Elke dag verse sperzieboontjes en lekkere toetjes. De vele knoopjes die zijn aangezet.
Kortom, we zijn blij dat schaapje 7,5 jaar bij jullie heeft mogen wonen.

De familie'
Dat is heel mooi Lein.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  donderdag 11 december 2008 @ 18:57:04 #193
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63940123
wat ontzettend lief Lein!

Mijn moeder is tegenwoordig fulltime mantelzorger, m'n oma woont na haar operatie nu al een maand bij ons in huis. Dat valt best zwaar, begrijp ik uit de verhalen!
pi_63940628
Dát zijn de families waar je het voor doet, Lein, zij begrijpen het.
Dat doet goed en je verdient het gewoon

Knap van je moeder Nynke!
Ik moet er niet aan dénken om mijn moeder in huis te hebben
Mijn zus is 5 jaar geleden of zo bij haar ingetrokken, en dat was voor alletwee heel zwaar...nu woont ze in een verzorgingshuis en is mijn zus mooi in mijn moeders huis blijven wonen
  donderdag 11 december 2008 @ 19:32:21 #195
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63940994
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Dát zijn de families waar je het voor doet, Lein, zij begrijpen het.
Dat doet goed en je verdient het gewoon

Knap van je moeder Nynke!
Ik moet er niet aan dénken om mijn moeder in huis te hebben
Mijn zus is 5 jaar geleden of zo bij haar ingetrokken, en dat was voor alletwee heel zwaar...nu woont ze in een verzorgingshuis en is mijn zus mooi in mijn moeders huis blijven wonen
Het is ook tijdelijk hoor, totdat oma weer op zichzelf kan wonen.

K eet vanavond echt heel triest. Kip en appelmoes, maar had geen aardappeliets meer in huis, en om er droge pasta bij te koken vond ik ook zo wat, en had ook geen zin om naar de supermarkt te gaan. Heb nog even getwijfeld om er risotto bij te maken, maar uiteindliejk vond ik dat veeeeel te veel werk!
pi_63941016
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:57 schreef AKnynke het volgende:
wat ontzettend lief Lein!

Mijn moeder is tegenwoordig fulltime mantelzorger, m'n oma woont na haar operatie nu al een maand bij ons in huis. Dat valt best zwaar, begrijp ik uit de verhalen!
Mantelzorg kan erg moeilijk en zwaar zijn. Je mams moet goed op zichzelf passen dat ze niet overbelast raakt
  donderdag 11 december 2008 @ 19:41:40 #197
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63941252
oh, dat doet ze ook wel. Regelmatig komt m'n tante eens even oppassen zodat ze wat voor zichzelf kan doen, m'n zusje is er....en in de kerstvakantie zijn wij er. Ze schatten dat m'n oma zo in het nieuwe jaar wel weer opzich zelf kan wonen....
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 december 2008 @ 19:54:57 #198
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63941559
Das lief lein

Ik ben blij dat oma niet bij ons in huis woont. Ze woont nu wel een stuk dichterbij dan vorig jaar. En help er waar nodig is, maar ik ben blij dat ze nog redelijk zelfstandig is.

Oma is al blij dat ik af en toe(eens in de week, twee weken) langskom om lekker thee of koffie te drinken . Ik doe als het nodig is veel voor d'r qua boodschappen, dingen bij haar in huis etc .

[ Bericht 21% gewijzigd door borisz op 11-12-2008 20:35:09 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_63942404
Lein
pi_63942470
Psies Ik hou van mn werk Ondanks dat ze allemaal dood gaan vroeger of later. Ik heb ook een paar érg leuke quote. Oud mannetje, terwijl er 2 verpleegkundigen aan zn bed staan: 'Zijn jullie hoeren?'
  donderdag 11 december 2008 @ 20:37:30 #201
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63942563
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:54 schreef borisz het volgende:
Das lief lein

Ik ben blij dat oma niet bij ons in huis woont. Ze woont nu wel een stuk dichterbij dan vorig jaar. En help er waar nodig is, maar ik ben blij dat ze nog redelijk zelfstandig is.

Oma is al blij dat ik af en toe(eens in de week, twee weken) langskom om lekker thee of koffie te drinken . Ik doe als het nodig is veel voor d'r qua boodschappen, dingen bij haar in huis etc .
Mijn oma is lief, en niemand vind t erg dat ze bij ons in huis woont. T scheelt ook voor m'n moeder en tante, anders hadden ze namelijk erg vaak op en neer gemoeten vanuit respectievelijk twente en zutphen naar Leeuwarden, en dat is best een eind!
pi_63942806
Gelukkig dat je oma zo'n goed steunsysteem heeft. En dat je moeder en tante tijd hebben om voor haar te zorgen, anders had er een andere, wellicht minder prettige oplossing gevonden moeten worden... RESPECT voor mama-nynke, tante-nynke en oma-nynke hoor
  donderdag 11 december 2008 @ 20:51:20 #203
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_63942965
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Psies Ik hou van mn werk Ondanks dat ze allemaal dood gaan vroeger of later. Ik heb ook een paar érg leuke quote. Oud mannetje, terwijl er 2 verpleegkundigen aan zn bed staan: 'Zijn jullie hoeren?'

Je had onmiddellijk om vijftig euro motten vragen!

Nou Lein, ik vind dat super tof van die familie. dat ze aan jullie denken en het waarderen. Volgens mij snapt de halve wereld niet wat jullie doen!

Ik heb een half jaar voor mijn ouders gezorgd, waarvan zes weken zeer intensief de laatste loodjes van mijn moeder (die heeft gewonnen van mijn vader ) en ik vond het prachtig om te kunnen doen, maar looooooooooodje zwaar. Emotioneel ook (tuurlijk), maar ook simpelweg lichamelijk. Dus sindsdien ben ik verliefd op iedereen die beroepsmatig voor mensen zorgt. Ik zou het niet kunnen en willen opbrengen. Voor je ouders (een tijdje!) á la. Maar het had voor mij echt niet langer moeten duren, want dan hadden ze mij erbij kunnen leggen.

En verder een vrolijke wuif naar iedereen hier! Ik heb gesport. Nadat ik vanavond heerlijk ouderwetse speklap had gegeten. Gód wat vind ik dat zalig. Daarom moet CF ook snel terugkomen hier, want die kan me dan op mijn kop geven omdat het zo vet is.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 11 december 2008 @ 20:54:56 #204
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63943091
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Gelukkig dat je oma zo'n goed steunsysteem heeft. En dat je moeder en tante tijd hebben om voor haar te zorgen, anders had er een andere, wellicht minder prettige oplossing gevonden moeten worden... RESPECT voor mama-nynke, tante-nynke en oma-nynke hoor

Nog eventjes, en dan is het vriendje hier, alvast m'n spullen pakken en dan kan het avontuur morgen beginnen!
pi_63943128
Voor je ouders zorgen is pittig, vooral de laatste loodjes... Ook respect voor jou hoor

En speklap je kan net zo goed een pot reuzel leeg lepelen Gátverredarrie!
/CF modus
pi_63943352
Eerlijk gezegd zorg ik makkelijker beroepsmatig voor iemand dan voor iemand met wie ik een emotionele band heb.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_63943444
speklapjes
  donderdag 11 december 2008 @ 21:10:54 #208
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_63943595
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:

En speklap je kan net zo goed een pot reuzel leeg lepelen Gátverredarrie!
/CF modus
Dank!
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')