oh ja en eensch met de dame boven mij..quote:
Gezellig.quote:
Neeeeeee Haggisquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:15 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en eensch met de dame boven mij..
ik ga in schotland toch liever voor de zalm ofzo dan zoiets
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhandquote:
Jij en vis?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Lekkere moot wildvangst zalm, gebakken in roomboter met een beetje zout en peper ofzo...een keer gegeten en het was lekker
![]()
Lekker.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, misschien de dagen tussen kerst en nieuwjaar? Gaat voorkeur uit voor weekend of weekdagen? Ik stel voor dat we ons ongans gaan eten bij zo'n Teppanyaki restaurant, waar een gekke Jappaner met spatels voor ons gaat showen.
In Utrecht.
's avonds rond een uur of 17:00-18:00 eerst borrelen en dan eten.
Tja als je er vroeg bij bent he.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Meet graag op 28 of 30 december, want ik werk t/m de 27ste en op de 29ste ben ik in Amsterdam voor de New Cool Collective. En op 31 december is het misschien wel handig om dingen te regelen voor het oud & nieuw bij mij thuis
Dus allemaal even invullen, kunnen we er na datumbepaling een apart topic voor openen:
CUL-meet eind 2008
zaterdag 27 december
Stereotomy
zondag 28 december
Isabeau
Stereotomy
maandag 29 december
Stereotomy
dinsdag 30 december
Isabeau
Stereotomy
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:09 schreef golfer het volgende:
Dus allemaal even invullen, kunnen we er na datumbepaling een apart topic voor openen:
CUL-meet eind 2008
zaterdag 27 december
Stereotomy
Bluezz
golfer
zondag 28 december
Isabeau
Stereotomy
maandag 29 december
Stereotomy
dinsdag 30 december
Isabeau
Stereotomy
Bluezz
golfer
Je kan deze post niet op een beter moment brengen dan dit momentquote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz
Weet je wat ik vandaag in de krant bij de advertenties zag staan! Een soort opwarmbare dildo die je dan bij menstruatiepijnen en dergelijke kon inbrengenIk zie al dat je dat je tante op verjaardag geeft "tegen uw buikkramp"
Aangevuldquote:Op woensdag 10 december 2008 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt behoefte aan een warme dildo?
Ik ben geen zeeman.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk ff of ik hem mee naar bed krijg ja
aanstellerquote:
M'n schildklier laat het niet toe.quote:
Whahahaha!quote:
Je krijgt nooit iedereen bij elkaar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe lijstjes in januari dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |