oh ja en eensch met de dame boven mij..quote:
Gezellig.quote:
Neeeeeee Haggisquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:15 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en eensch met de dame boven mij..
ik ga in schotland toch liever voor de zalm ofzo dan zoiets
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhandquote:
Jij en vis?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Lekkere moot wildvangst zalm, gebakken in roomboter met een beetje zout en peper ofzo...een keer gegeten en het was lekker
![]()
Lekker.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, misschien de dagen tussen kerst en nieuwjaar? Gaat voorkeur uit voor weekend of weekdagen? Ik stel voor dat we ons ongans gaan eten bij zo'n Teppanyaki restaurant, waar een gekke Jappaner met spatels voor ons gaat showen.
In Utrecht.
's avonds rond een uur of 17:00-18:00 eerst borrelen en dan eten.
Tja als je er vroeg bij bent he.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Meet graag op 28 of 30 december, want ik werk t/m de 27ste en op de 29ste ben ik in Amsterdam voor de New Cool Collective. En op 31 december is het misschien wel handig om dingen te regelen voor het oud & nieuw bij mij thuis
Dus allemaal even invullen, kunnen we er na datumbepaling een apart topic voor openen:
CUL-meet eind 2008
zaterdag 27 december
Stereotomy
zondag 28 december
Isabeau
Stereotomy
maandag 29 december
Stereotomy
dinsdag 30 december
Isabeau
Stereotomy
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:09 schreef golfer het volgende:
Dus allemaal even invullen, kunnen we er na datumbepaling een apart topic voor openen:
CUL-meet eind 2008
zaterdag 27 december
Stereotomy
Bluezz
golfer
zondag 28 december
Isabeau
Stereotomy
maandag 29 december
Stereotomy
dinsdag 30 december
Isabeau
Stereotomy
Bluezz
golfer
Je kan deze post niet op een beter moment brengen dan dit momentquote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz
Weet je wat ik vandaag in de krant bij de advertenties zag staan! Een soort opwarmbare dildo die je dan bij menstruatiepijnen en dergelijke kon inbrengenIk zie al dat je dat je tante op verjaardag geeft "tegen uw buikkramp"
Aangevuldquote:Op woensdag 10 december 2008 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt behoefte aan een warme dildo?
Ik ben geen zeeman.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk ff of ik hem mee naar bed krijg ja
aanstellerquote:
M'n schildklier laat het niet toe.quote:
Whahahaha!quote:
Je krijgt nooit iedereen bij elkaar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe lijstjes in januari dan maar?
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:39 schreef Bluezz het volgende:
Wat een kutlijstje om uit te kiezen zo
Kan je zaterdag ; zie je memo en isa niet, kan je dinsdag ; zie je DH en KL niet
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:49 schreef DarkElf het volgende:
oh wacht dit is t meet overleg topic, sc bestaat niet meer zie ik?
Voor Lein wel ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
Zondag 28 december ziet er best goed uit
Zondag de 28ste kunnen 6 mensen. Maandag de 29ste bedoel jij, maar dat zei DH nietquote:
Ik snap m ook niet, enlighten me please?quote:
FOTOOOHOOOOOTJE alsjeblieftquote:Op woensdag 10 december 2008 17:17 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik een meetingtopic openen, omdat ik nu jullie op een MOOI NIEUW BEELDSCHERM ZIE?????
Maar jullie draaien op een enorm lage resolutie, zie je alles nu niet een beetje onscherp op flatscreens nu? Flatscreens zijn alleen op hun eigen resolutie scherp.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:08 schreef golfer het volgende:
Bluezz haar oude beeldscherm zei na 12 jaar trouwe dienst 'ploef' en hield ermee op.
Mooi klein nieuw flatscreentje gescoord voor haar.
Wattuh?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
Maar jullie draaien op een enorm lage resolutie, zie je alles nu niet een beetje onscherp op flatscreens nu? Flatscreens zijn alleen op hun eigen resolutie scherp.
als ik nu vertrek ben ik er over 3,5 uurquote:Op woensdag 10 december 2008 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zondag de 28ste kunnen 6 mensen. Maandag de 29ste bedoel jij, maar dat zei DH niet
En ja, ik moet slapenMaar ik kan niet slapen. Kom je een liedje zingen, DH?
Da's moeilijk te zeggen want ik ken het model niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wattuh?
Ik ben nog aan het spelen met de resolutie, wat raad jij aan voor deze???
Moet je dan niet hockey'en/studeren/sporten/afwassen/auto rijden/schoonmaken/je tas inpakken/nieuw vriending zoeken/whatever?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:34 schreef Den_Haag het volgende:
als ik nu vertrek ben ik er over 3,5 uur
studeren ben ik nu mee bezigquote:Op woensdag 10 december 2008 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet je dan niet hockey'en/studeren/sporten/afwassen/auto rijden/schoonmaken/je tas inpakken/nieuw vriending zoeken/whatever?
Er staan normaal gesproken minstens 10 dingen hoger op je prioriteitenlijst dan Isa, vandaag dus weer?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er staan normaal gesproken minstens 10 dingen hoger op je prioriteitenlijst dan Isa, vandaag dus weer?
Leuk Nynkequote:Op woensdag 10 december 2008 18:05 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het huisje waar we dit weekend heen gaan. Ik heb er zo'n zin in!
dat komt zeker goed. We doen het rijden lekker rustig aan, onderweg wat bekijken, even eten enzo. Gewoon op ons gemakkie, dan maakt het niet zoveel uit!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk NynkeWel een eind rijden zeg, maar dan heb je ook wat, geniet ervan
![]()
Kun je er wel rechtop in staanquote:Op woensdag 10 december 2008 18:05 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het huisje waar we dit weekend heen gaan. Ik heb er zo'n zin in!
k hoop het maar!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je er wel rechtop in staan
Wat een lange meetquote:Op woensdag 10 december 2008 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:
zaterdag 27 december
Stereotomy
Bluezz
golfer
DH (OVB)
Karrel_Laaglawaai (na overleg met vriendin)
Leintjeuh
zondag 28 december
Isabeau
Stereotomy
DH
Karrel_Laaglawaai (na overleg met vriendin)
Leintjeuh
maandag 29 december
Stereotomy
DH
Leintjeuh
dinsdag 30 december
Isabeau
Stereotomy
Bluezz
golfer
Memento-Mori
Leintjeuh
Jij wel. Kies maar.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
Wat een lange meetmag je ook één dag komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |