De wat?quote:Op maandag 8 december 2008 22:31 schreef Messenga het volgende:
Ik bedoel maar, Tegan is gewoon de valsbeschuldenaarsvrouw.
Ik had er wel één geweten!quote:
Jemie, dan heb ik het wel goed gedaanquote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wil ik al zolang ik op Fok zit.. Maar ik word ook elke keer overgeslagen![]()
Succes! Hopelijk is het een beetje weerquote:
Och kindje toch!quote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef Messenga het volgende:
Ik heb totaal geen motivatie voor mn essay
Succes! Ik hoop dat je slaagt, des te sneller een Tilburg-Motor-Fok-tourrit, waarbij Automatic bij mij achterop kanquote:
Ken er meer die dat eng vondenquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 22:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Succes! Ik hoop dat je slaagt, des te sneller een Tilburg-Motor-Fok-tourrit, waarbij Automatic bij mij achterop kan
We kunnen er ee ntilburg meet van makenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:46 schreef hetzusjevan het volgende:
HOOI
Naast je vriendje wakker worden is zo heerlijkook al is het kwart over 7 en ben jij vrij .
Ooh mijn beste vriendinnetje in Tilburg was gister jarig, zouden we vnaaf vieren.. heeft bijna iedereen afgezegd. Zij staat altijd voor iedereen klaar en loopt altijd alle feestjes af hoe druk of moe ze ook is (diehard partyanimal zeg ik altijd maar) en dan gaan mensen afzeggen met "ik trek het echt niet om vnaaf te komen".
En nou is ze verdrietig. Maar ik en een ander vriendinnetje nemen d'r vnaaf mee naar de bios en dan maken we d'r met een paar wel wat leuks van
. Is Madagascar 2 leuk? Ik heb 1 nog nooit gezien geloof ik, sleeecht
.
jahquote:
Echt vanalles, ik ben dol op films kijkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:39 schreef Messenga het volgende:
Wat voor films vind je leuk HZV?
Ik keek verkeerdquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Death Race is allang in de bios geweest? Bedoel je niet een andere? Death Race heb ik al gezien iig, van tevoren had ik hoop negatiefs gehoord, maar ik vond hem eigenlijk best tof.
Wanted vond ik idd ook een erg goede film. Australia is zo'n romantische film toch? Daar heeft een vriendin van mij het telkens over.
En Twilight draait nuik heb al die boeken gelezen, ben benieuwd hoe de film is.
The Day The Earth Stood Still lijkt me ook wel een bioscoop bezoekje waard tegen die tijd. Doet me een klein beetje denken aan The Day After Tomorrow (overigens ook een goede film).
Daar wou mn vriend ook heenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:01 schreef JeffreyXL het volgende:
Batman was zeker wel ok. Zo vond ik transformers (jeugd sentiment) ook erg goed.
Zal wel een mannen ding zijn. X-man, spiderman, transformer etc allemaal vol fantasie maar vind het toch altijd leuk om ze te zien.quote:
bij mij doet hij het ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:07 schreef hetzusjevan het volgende:
De NS site doet het niet.. kan iemand van jullie ff kijken of ie 't bij jullie wel doet? Wil ff weten hoe het momenteel is met de verbinding Nijmegen-Tilburg.
http://www.traphic.nl/trein.aspxquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:07 schreef hetzusjevan het volgende:
De NS site doet het niet.. kan iemand van jullie ff kijken of ie 't bij jullie wel doet? Wil ff weten hoe het momenteel is met de verbinding Nijmegen-Tilburg.
Ik mag alle cds,dvds en games gewoon lenen jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja de rol die Heath Ledger vertolkt als the Joker is echt briljant, hij heeft er zelfs deze week of vorige week nog een prijs voor gekregen (ook al istie dood..).
Oohh leen jij gewoon originele dvds op je werk? Te relaxed!
TGC moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Tilburg meet bij Messenga dan die kan alle leuke films gratiz hosselen. Ja Narnia zijn leuke films he
. En The Golden Compass vond ik ook wel leuk ^^.
Ik moet ook zo naar de tandarts Jeffrey. Toevallug. Kwart over 3 ben ik aan de beurt..
ow okquote:
Geen errors in je logboeken ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef theKiD het volgende:
Vista SP1 wil al paar maanden niet installerenElke keer de 3 updates voor 100% installeren, maar op t eind krijg ik te zien, installatie is mislukt
jah keek hier ook al op werk laptop en stond ook geen sp1quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet het niet, als je Narnia leuk vond dan vind je TGC wss ook wel te pruimen.
KiD: heb je originele vista? Ik nl wel en ik heb nog steeds geen SP updates gezien? Of mss istie al geinstalleerdIk zal morgen eens kijken op mn laptop.. Is er geen topic over in DIG anders?
startknop en dan gelijk eventvwr intypenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:50 schreef theKiD het volgende:
Is originele vista ja. En net kwam het weer te staanWaar kan ik die logboeken ergens vinden Crazy?
Ik viel na een half uur in slaap bij mn exquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow ok
is die echt zo? dan hoef ik hem niet te zien
Zal ik zo eens doen. Hij is nu nog aan t uninstallen. Ik heb al een tijdje dat hij die update aangeeft. En al een paar keer geprobeert te installeren maar elke keer na alles 100% te hebben zien worden, geeft ie aan dat de installatie is misluktquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
startknop en dan gelijk eventvwr intypen
kijk maar even jah, maybe errors ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zal ik zo eens doen. Hij is nu nog aan t uninstallen. Ik heb al een tijdje dat hij die update aangeeft. En al een paar keer geprobeert te installeren maar elke keer na alles 100% te hebben zien worden, geeft ie aan dat de installatie is mislukt![]()
![]()
Zometeen ff dat logboek openen
dit is geen rechten probleemquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef theKiD het volgende:
"De event-log-service is niet beschikbaar. zorg ervoor dat de service word uitgevoerd"
![]()
Echt.. ik ben admin volgens Vista, maar ik heb nergens geen rechten op*HAAAT vista*
En nu?
hm mraar, google? had toenet wel iets maar weer ev en kwijtquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:43 schreef theKiD het volgende:
Beide op automatisch.
1 is de event-log en de ander is error reporting sevice.
Beide waren niet gestart, en beide wel op automatisch
Narnia... is dat niet die film die opzich leuk begint maar dat dan opeens de kerstman komt opduiken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet het niet, als je Narnia leuk vond dan vind je TGC wss ook wel te pruimen.
hehe, ik mag alles in mijn vistaquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:25 schreef theKiD het volgende:
Ik vind het wel gescheten. Kut vistaJe kan niks, je mag niks en je bent niks. Beter hadden ze XP nog wat langer als standaard aangehouden
quote:
ik had probleem ook dat ik niet goed wisselde, laatste is er ook uitgetrokken door de tandarts. Heb nu ook gewoon ee ngat tussen 2tanden omdat er geen nieuwe tand voor in de plaats komtquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Over een half jaar komt een nieuw besturingssysteem uit KiD.. so I've heard.
Ik moet volgende week maandag terugkomen want ik heb een ieniemienie gaatje en ik moest geen jaar meer wachten met m'n verstandskies eruit te laten halen ook al wilde ik dat niet horen..
Serieus, ik ben nooit bang geweest voor de tandarts (heb heel veel melktanden moeten laten trekken bij 'm omdat ik niet wisselde) maar de kaakchirurg scares the hell out of me.
Mijn tandarts wilde dat toen (10jaar terug) oplossen door 2 gewone melkkiezen te trekken, dan de volwassenkiezen (aan de bovenkant) en die 2 waar niets nieuws kwam. Vervolgens zou ik dan 3 jaar moetn beugelen om het bij elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik had probleem ook dat ik niet goed wisselde, laatste is er ook uitgetrokken door de tandarts. Heb nu ook gewoon ee ngat tussen 2tanden omdat er geen nieuwe tand voor in de plaats komt
bij mij zit er ook niks nuquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn tandarts wilde dat toen (10jaar terug) oplossen door 2 gewone melkkiezen te trekken, dan de volwassenkiezen (aan de bovenkant) en die 2 waar niets nieuws kwam. Vervolgens zou ik dan 3 jaar moetn beugelen om het bij elkaar te krijgen.
No way![]()
Nu groeit het ook naar elkaar toe, "ja maar dan kan je straks niet goed meer eten, want dan klopt het niet"
Ik eet prima hoor![]()
Heb je ook geen last van, als je wondje maar dicht isquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij mij zit er ook niks nuwordt gewoon om het half jaar in de gaten gehouden met de algemene controle. Maar nog steeds perfect, geen last van enzo
eerder profijt
kaugom kun je er ook goed tussen doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je ook geen last van, als je wondje maar dicht is
Verder zit er af en toe iets tussen
Eerst bleef er een M&M haken, toen een pinda en nu blijft er heeél soms een tic tac tussen zitten
Fijn om te horen, alleen heb ik er geen zak aanquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, ik mag alles in mijn vista
Beetje fosseren, beetje beveiligingen omzeilen / uitschakelen
haha ok danquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Fijn om te horen, alleen heb ik er geen zak aan![]()
Zelfs downgraden naar XP schijnt een hels karwij te zijn, aangezien een HP dat niet toelaat?Heel apart.. Maar ja.. dan doen we het er zolang maar ff mee
Gelukkig is ie voor erbij en niet mijn hoofd-pc
* Crazy-M doet rustig werkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:20 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ kijkt weer naar Prison Break![]()
haha okquote:
Over 20 min richting huisquote:
weet niet, fok is gewoon traagquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:47 schreef theKiD het volgende:
Waarom is alles zo traag op i-net?![]()
*gooit pc's en aanverwante artikelen uit het raam*
o ja, kloptquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Psssst, Dat kan ik niet lezen, ik heb alles uit het raam gegooit weet je nog?![]()
Oh balen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:59 schreef Mudchains het volgende:
Of je examen is vandaag afgelast vanwege een paar kleine sneeuwbuitjes![]()
![]()
Moet zeggen dat ik het ook niet zo heel erg vind heb tot nu toe nog nooit een gaatje gehad en ook vandaag was ik weer zo weg. Heb alleen mijn verstands kiezen moeten trekken/snijden bij de kaakchirurg. Dat was wel minder.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik vond de tandarts altijd leuk
Zelfs toen hij ging trekken & mij ging martelen met vreemde constructies
Maar goed; nu vind ik het minder, omdat het zooo overduidelijk is (sinds ik 18 ben, en dat zal nu nog erger zijn) dat hij je op kosten aan het jagen is en domme/stomme dingen gaat doen :/
& ik mis 2 gewone kiezen ( dus dat zijn kleine gaten) en mijn verstandkiezen mis ik waarschijnlijk ook
![]()
Mja, dat geloof ik wel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:37 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het ook niet zo heel erg vind heb tot nu toe nog nooit een gaatje gehad en ook vandaag was ik weer zo weg. Heb alleen mijn verstands kiezen moeten trekken/snijden bij de kaakchirurg. Dat was wel minder.
idd, het trekken is al klote op zich maar de dagen erna vond ik nog vele malen erger. Niet kunnen eten, heel de tijd je mond vol bloed waar je ook nog eens misselijk van word. Majha als je een week verder bent is dat ook weer over.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat geloof ik wel!
Ik ben blij dat ik die krengen hoogstwaarschijnlijk niet krijg
Ja, dat geloof ik wel. Ik had het al bij mijn kiezen, dat dat bloeden géén pretje was. Telkens die wond open en dan van die onwijs gore gaasjes in je mondquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:51 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
idd, het trekken is al klote op zich maar de dagen erna vond ik nog vele malen erger. Niet kunnen eten, heel de tijd je mond vol bloed waar je ook nog eens misselijk van word. Majha als je een week verder bent is dat ook weer over.
Over 2 weken wssquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh balen!
En nu? Kan je snel op...?
en ons weer gevondenquote:
tussendoor nog wel lessen of niet ?quote:
uhuh, 2xquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tussendoor nog wel lessen of niet ?
k... moet eerlijk zeggen dat ik niet veel verder kom dan wat downloaden dus op computer gebied ben ik echt een n00bquote:
Dat wist ik nog wel! Hihi. Maarre... Die vraag is vast al vaker gesteld zijn, maar waar staat die XL voor...?quote:
Niet echt specifiek ergens voor. Jeffrey was bezet dus dacht laat ik er XL van maken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat wist ik nog wel! Hihi. Maarre... Die vraag is vast al vaker gesteld zijn, maar waar staat die XL voor...?
Oké.. Tja, je denkt soms door he! hahaquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:12 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Niet echt specifiek ergens voor. Jeffrey was bezet dus dacht laat ik er XL van maken.
in een straal van hoeveel meter ?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:29 schreef theKiD het volgende:
Ik denk dat ik komende tijd maar uit voorzorg de FRS ga mijden..![]()
Hoe lang zijn Messenga's armen vanachter de toonbank?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in een straal van hoeveel meter ?
Ehm, hij kan ook gooien he ...quote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe lang zijn Messenga's armen vanachter de toonbank?
"Go go Gadget arms"?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe lang zijn Messenga's armen vanachter de toonbank?
Nee, eigenlijk niet, haha.quote:
Blijkbaarquote:
Hey ouwe!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:52 schreef theKiD het volgende:
HEEY UKKIE!!!! () GEEF EENSCH ANTWOORD!!!!
![]()
![]()
![]()
Of je gaat nu aan je huiswerk, of je krijgt geen rust vannachtquote:Op woensdag 10 december 2008 13:45 schreef automatic_ het volgende:
Leuk he!
Oo ik was gisteren zooo goed bezig met mijn schoolwerk & nu niet
Dan denken ze dat je mijn collega van 1,50 bedoeltquote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
Ukkie is er ook
als we de FRS binnenlopen, vragen naar ukkie .... zullen ze het dan snappen ?
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Of je gaat nu aan je huiswerk, of je krijgt geen rust vannacht
Die met die bril en die grote mond?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan denken ze dat je mijn collega van 1,50 bedoelt.
Whut?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die met die bril en die grote mond?
Zwart haar?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:04 schreef theKiD het volgende:
Dr hebt er eentje gewerkt, die heel klein was, en een opzichtige bril op had. Opzich was ze best brutaalHeb dr weleens bij me zusje op r verjaardag gezien.
!rrrrrBquote:
Dankuquote:Op woensdag 10 december 2008 14:26 schreef automatic_ het volgende:
Slimme mensen zijn dat die dat doen![]()
Geen dank!quote:
Al 1,5 jaarquote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Kijk eens aan, Messenga is ook Deventer ontvlucht en is in het mooie zuiden beland
Werkte ze er nog toen ik er werkte?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee alle kleuren haar! ze werkte destijds ook in de Clochard!
Nee ik heb niet verder gelezen, ik zag alleen dit topic in AT staan wat gestart was door Messenga. Dus ik dacht daar moet ik even op reagerenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen dank!
Ik geef graag complimentjes zoals je misschien al wel gelezen hebt
Zuiden is gewoon gezelligerquote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Kijk eens aan, Messenga is ook Deventer ontvlucht en is in het mooie zuiden beland
Ooo vandaar. Dan snap ik hetquote:Op woensdag 10 december 2008 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik heb niet verder gelezen, ik zag alleen dit topic in AT staan wat gestart was door Messenga. Dus ik dacht daar moet ik even op reageren
Godver dan was je er nog eerder weg dan mijquote:Op woensdag 10 december 2008 14:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Al 1,5 jaar
Wij moeten nog eens xboxen hé.
Bredaquote:Op woensdag 10 december 2008 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ik woon nu ongeveer een jaartje in Breda.
Kom je nog wel eens in dat gat btw?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Godver dan was je er nog eerder weg dan mij
En jep moeten we altijd nog eens doen inderdaadAchja nu kan het nog steeds, ik woon nu ongeveer een jaartje in Breda.
Het is hier echt koud hoorquote:
hier niet. Lekker warmquote:
Nope, ik heb wel vanaf maandag 3 weken vakantie en dan ga ik nog eens richting enschede en apeldoorn om twee mensen op te zoeken. Maar voor de rest heb ik geen enkele reden om nog die kant op te trekkenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens in dat gat btw?
Haha, zo zie je maar dat dat XL in jhe dagelijks leventje gewoon voor komtquote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
haha, ben op het moment wel een XL bak met bami soep aan het wegwerken
haha iddquote:Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, zo zie je maar dat dat XL in jhe dagelijks leventje gewoon voor komt
Ik heb weer een hoofdstuk af
Dankje!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:21 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
haha idd
jij bent goed bezig![]()
Ik eet ff mijn dubbele bami soep op plus 2 eieren en dan ga ik sporten. Heb er zin in vandaag
Fitnessquote:Op woensdag 10 december 2008 15:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
Ik heb even dat soort woorden nodig om door te gaan, haha.
Maarre smakelijk!
En sport ze!
(wat voor sport?)
lol, je kunt ook maar 20 mb in je postvak in binnen halen meestalquote:Op woensdag 10 december 2008 15:29 schreef VoreG het volgende:
Krijg ik van een studiegenoot alle antwoorden voor een online test toegemaild. Superrelax!
Zijn het screenshots in .bmp formaat. 38mb binnenhalen met mijn brakke verbinding.. Kortom elke keer als m'n e-mail op 20mb zit klapt hij er uit en kan ik weer opnieuw beginnen.
Succes!quote:
Het is inmiddels wel gelukt! Goed en hard schelden op je internetverbinding helpt goed!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol, je kunt ook maar 20 mb in je postvak in binnen halen meestal
Die ja!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee alle kleuren haar! ze werkte destijds ook in de Clochard!
niet slaanquote:Op woensdag 10 december 2008 16:08 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ is boos op haar digitale fotolijst
zo, wat heb jij vandaagquote:Op woensdag 10 december 2008 16:30 schreef automatic_ het volgende:
Oh en nu ben ik boos op hetemail.
.....quote:Op woensdag 10 december 2008 16:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben gewoon boos
& nee, geen rode periode
Hotmail is zoooo sloom
gaymail is da bomb!quote:Op woensdag 10 december 2008 16:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben gewoon boos
& nee, geen rode periode
Hotmail is zoooo sloom
Ja, die heb ik ook wel ergens, maar ik heb geen zin om alles aan iedereen door te gevenquote:
nou dan ben je ook gelijk van al die mensen af!quote:Op woensdag 10 december 2008 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook wel ergens, maar ik heb geen zin om alles aan iedereen door te geven
Lekker schatje ben je ook hè.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
misschien moet je dan ff een testje halen?
Mja, dat is zoquote:Op woensdag 10 december 2008 16:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou dan ben je ook gelijk van al die mensen af!
Is de eerste Tilburg-Fok-SOA al gesignaleerd?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker schatje ben je ook hè.
De eerste Tilburg-Fok-Baby laat nog lang op zich wachten als het aan mij ligt![]()
Niet bij mij in ieder gevalquote:Op woensdag 10 december 2008 16:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is de eerste Tilburg-Fok-SOA al gesignaleerd?
gmail is wel makkelijker hoor vind ikquote:Op woensdag 10 december 2008 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook wel ergens, maar ik heb geen zin om alles aan iedereen door te geven
Bij een ander is ook goed hoorquote:
Haha okequote:Op woensdag 10 december 2008 17:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij een ander is ook goed hoor![]()
(hij was iig niet specifiek aan jou gericht, maar hij sloot er zo leuk bij aan)
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker schatje ben je ook hè.
relatief weinig deelnemers en zo mensen nog een beetje hebberig maken? je kunt namelijk nog steeds lid worden!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Jaa dat hoorde ik van mn huisgenoot.. maar waarom zou ie in zoon klein dorp gaan staan?
worden inderdaad paar dagen van te voren bekend gemaakt...quote:Op woensdag 10 december 2008 18:40 schreef automatic_ het volgende:
Geen idee. Volgens mij worden de cijfers van te voren duidelijk, maar de letters pas op de dag zelf
Maar goed; om die cijfers met zo'n truck 'vrij' te geven is ook overdreven (vind ik)
Wie weet!
Ja inderdaad, wij kregen gisteren die folder nogquote:Op woensdag 10 december 2008 18:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
relatief weinig deelnemers en zo mensen nog een beetje hebberig maken? je kunt namelijk nog steeds lid worden!
Hiep Hoi!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef theKiD het volgende:
Ik mag zometeen weer werkenVoor t eerst nadat ik afgelopen vrijdag om 23u thuis ben gekomen
Eigenlijk wel jaquote:
lekker lang weekend gehadquote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef theKiD het volgende:
Ik mag zometeen weer werkenVoor t eerst nadat ik afgelopen vrijdag om 23u thuis ben gekomen
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef existenz het volgende:
Of je staat gewoon later op... Mensen die klagen dat ze zo vroeg naar bed moeten, omdat ze ZELF al om 6 gaan werken
Heb geen afsraak gemaakt wilde gewoon tijdens het inloop spreekuur even binnen stappen. Huisarts kan toch weinig voor mij betekenen denk ik. Maar een verwijzing naar een sprecialist zou wel fijn zijn. Is al een keer na gekeken maar toen werd er mij verteld dat ik er maar mee moest leren leven. Nu heb ik ondertussen flink wat flexibiliteits verschil en kan je het verschil tussen de gezonde en niet gezonde voet goed voelen.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Nou, ik zou eigenlijk maar wel gaan.. maar kan je niet een afspraak maken voor wat later op de dag?
FB woont niet meer in tilburgquote:Op woensdag 10 december 2008 22:56 schreef Plux het volgende:
Gebeurt er nog wat in Tilbo met oud&nieuw? Las net dat Fraubitch het alleen moet doorbrengen..
Jij ook als je dat met haar in Tilburg wil doenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:56 schreef Plux het volgende:
Gebeurt er nog wat in Tilbo met oud&nieuw? Las net dat Fraubitch het alleen moet doorbrengen..
Ik vind dat een van de aller-aller-allerslechtste dingen op 3fmquote:
later opstaan = file rijdenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef existenz het volgende:
Of je staat gewoon later op... Mensen die klagen dat ze zo vroeg naar bed moeten, omdat ze ZELF al om 6 gaan werken
ssst, hier rust in vredequote:
je hoefde zeker niet te betalen?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:25 schreef automatic_ het volgende:
Mja ik merk het!
Oja, winkelen met mama is leuk![]()
Ehhh... die van jouw?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Winkelen met mama's. Mijn mama wil as zondag met me naar Breda
. Drie keer raden wiens pinpas we dan meenemen
![]()
.
zijn er wel meer denk ikquote:Op donderdag 11 december 2008 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Nee die van mama ufkurs duh. Ehm Tilburg #57: theKiD's eerste eigen naamtopic.
Dat was KiD toch die er nog geen had gehad zolang ie hier zit?
Edit: das dan ons kerstcadeau aan KiD. Als 't KiD was
. Weet t ff niet meer
.
dan 59 en 60 ook ?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een idee!
Tilburg #57: theKiD's kerstcadeau; zijn eerste eigen naamtopic
Tilburg #58: ...'s kerstcadeau; zijn/haar eerste eigen naamtopic
Ik heb er ook nog geen, denk ook dat Kid er al langer zitquote:Op donderdag 11 december 2008 16:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb er ook nog geen! Maar ik zit hier ook nog niet zo lang als KiD, vandaar
.
Ikquote:Op donderdag 11 december 2008 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan 59 en 60 ook ?
Wie hebben er eigenlijk al 1 gehad ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |