gaymail is da bomb!quote:Op woensdag 10 december 2008 16:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben gewoon boos
& nee, geen rode periode
Hotmail is zoooo sloom
Ja, die heb ik ook wel ergens, maar ik heb geen zin om alles aan iedereen door te gevenquote:
nou dan ben je ook gelijk van al die mensen af!quote:Op woensdag 10 december 2008 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook wel ergens, maar ik heb geen zin om alles aan iedereen door te geven
Lekker schatje ben je ook hè.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
misschien moet je dan ff een testje halen?
Mja, dat is zoquote:Op woensdag 10 december 2008 16:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou dan ben je ook gelijk van al die mensen af!
Is de eerste Tilburg-Fok-SOA al gesignaleerd?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker schatje ben je ook hè.
De eerste Tilburg-Fok-Baby laat nog lang op zich wachten als het aan mij ligt![]()
Niet bij mij in ieder gevalquote:Op woensdag 10 december 2008 16:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is de eerste Tilburg-Fok-SOA al gesignaleerd?
gmail is wel makkelijker hoor vind ikquote:Op woensdag 10 december 2008 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook wel ergens, maar ik heb geen zin om alles aan iedereen door te geven
Bij een ander is ook goed hoorquote:
Haha okequote:Op woensdag 10 december 2008 17:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij een ander is ook goed hoor![]()
(hij was iig niet specifiek aan jou gericht, maar hij sloot er zo leuk bij aan)
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker schatje ben je ook hè.
relatief weinig deelnemers en zo mensen nog een beetje hebberig maken? je kunt namelijk nog steeds lid worden!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Jaa dat hoorde ik van mn huisgenoot.. maar waarom zou ie in zoon klein dorp gaan staan?
worden inderdaad paar dagen van te voren bekend gemaakt...quote:Op woensdag 10 december 2008 18:40 schreef automatic_ het volgende:
Geen idee. Volgens mij worden de cijfers van te voren duidelijk, maar de letters pas op de dag zelf
Maar goed; om die cijfers met zo'n truck 'vrij' te geven is ook overdreven (vind ik)
Wie weet!
Ja inderdaad, wij kregen gisteren die folder nogquote:Op woensdag 10 december 2008 18:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
relatief weinig deelnemers en zo mensen nog een beetje hebberig maken? je kunt namelijk nog steeds lid worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |