Mijn tandarts wilde dat toen (10jaar terug) oplossen door 2 gewone melkkiezen te trekken, dan de volwassenkiezen (aan de bovenkant) en die 2 waar niets nieuws kwam. Vervolgens zou ik dan 3 jaar moetn beugelen om het bij elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik had probleem ook dat ik niet goed wisselde, laatste is er ook uitgetrokken door de tandarts. Heb nu ook gewoon ee ngat tussen 2tanden omdat er geen nieuwe tand voor in de plaats komt
bij mij zit er ook niks nuquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn tandarts wilde dat toen (10jaar terug) oplossen door 2 gewone melkkiezen te trekken, dan de volwassenkiezen (aan de bovenkant) en die 2 waar niets nieuws kwam. Vervolgens zou ik dan 3 jaar moetn beugelen om het bij elkaar te krijgen.
No way![]()
Nu groeit het ook naar elkaar toe, "ja maar dan kan je straks niet goed meer eten, want dan klopt het niet"
Ik eet prima hoor![]()
Heb je ook geen last van, als je wondje maar dicht isquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij mij zit er ook niks nuwordt gewoon om het half jaar in de gaten gehouden met de algemene controle. Maar nog steeds perfect, geen last van enzo
eerder profijt
kaugom kun je er ook goed tussen doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je ook geen last van, als je wondje maar dicht is
Verder zit er af en toe iets tussen
Eerst bleef er een M&M haken, toen een pinda en nu blijft er heeél soms een tic tac tussen zitten
Fijn om te horen, alleen heb ik er geen zak aanquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, ik mag alles in mijn vista
Beetje fosseren, beetje beveiligingen omzeilen / uitschakelen
haha ok danquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Fijn om te horen, alleen heb ik er geen zak aan![]()
Zelfs downgraden naar XP schijnt een hels karwij te zijn, aangezien een HP dat niet toelaat?Heel apart.. Maar ja.. dan doen we het er zolang maar ff mee
Gelukkig is ie voor erbij en niet mijn hoofd-pc
* Crazy-M doet rustig werkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:20 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ kijkt weer naar Prison Break![]()
haha okquote:
Over 20 min richting huisquote:
weet niet, fok is gewoon traagquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:47 schreef theKiD het volgende:
Waarom is alles zo traag op i-net?![]()
*gooit pc's en aanverwante artikelen uit het raam*
o ja, kloptquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Psssst, Dat kan ik niet lezen, ik heb alles uit het raam gegooit weet je nog?![]()
Oh balen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:59 schreef Mudchains het volgende:
Of je examen is vandaag afgelast vanwege een paar kleine sneeuwbuitjes![]()
![]()
Moet zeggen dat ik het ook niet zo heel erg vind heb tot nu toe nog nooit een gaatje gehad en ook vandaag was ik weer zo weg. Heb alleen mijn verstands kiezen moeten trekken/snijden bij de kaakchirurg. Dat was wel minder.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik vond de tandarts altijd leuk
Zelfs toen hij ging trekken & mij ging martelen met vreemde constructies
Maar goed; nu vind ik het minder, omdat het zooo overduidelijk is (sinds ik 18 ben, en dat zal nu nog erger zijn) dat hij je op kosten aan het jagen is en domme/stomme dingen gaat doen :/
& ik mis 2 gewone kiezen ( dus dat zijn kleine gaten) en mijn verstandkiezen mis ik waarschijnlijk ook
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |