Nope, ik heb wel vanaf maandag 3 weken vakantie en dan ga ik nog eens richting enschede en apeldoorn om twee mensen op te zoeken. Maar voor de rest heb ik geen enkele reden om nog die kant op te trekkenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens in dat gat btw?
Haha, zo zie je maar dat dat XL in jhe dagelijks leventje gewoon voor komtquote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
haha, ben op het moment wel een XL bak met bami soep aan het wegwerken
haha iddquote:Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, zo zie je maar dat dat XL in jhe dagelijks leventje gewoon voor komt
Ik heb weer een hoofdstuk af
Dankje!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:21 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
haha idd
jij bent goed bezig![]()
Ik eet ff mijn dubbele bami soep op plus 2 eieren en dan ga ik sporten. Heb er zin in vandaag
Fitnessquote:Op woensdag 10 december 2008 15:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
Ik heb even dat soort woorden nodig om door te gaan, haha.
Maarre smakelijk!
En sport ze!
(wat voor sport?)
lol, je kunt ook maar 20 mb in je postvak in binnen halen meestalquote:Op woensdag 10 december 2008 15:29 schreef VoreG het volgende:
Krijg ik van een studiegenoot alle antwoorden voor een online test toegemaild. Superrelax!
Zijn het screenshots in .bmp formaat. 38mb binnenhalen met mijn brakke verbinding.. Kortom elke keer als m'n e-mail op 20mb zit klapt hij er uit en kan ik weer opnieuw beginnen.
Succes!quote:
Het is inmiddels wel gelukt! Goed en hard schelden op je internetverbinding helpt goed!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol, je kunt ook maar 20 mb in je postvak in binnen halen meestal
Die ja!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee alle kleuren haar! ze werkte destijds ook in de Clochard!
niet slaanquote:Op woensdag 10 december 2008 16:08 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ is boos op haar digitale fotolijst
zo, wat heb jij vandaagquote:Op woensdag 10 december 2008 16:30 schreef automatic_ het volgende:
Oh en nu ben ik boos op hetemail.
.....quote:Op woensdag 10 december 2008 16:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben gewoon boos
& nee, geen rode periode
Hotmail is zoooo sloom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |