in een straal van hoeveel meter ?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:29 schreef theKiD het volgende:
Ik denk dat ik komende tijd maar uit voorzorg de FRS ga mijden..![]()
Hoe lang zijn Messenga's armen vanachter de toonbank?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in een straal van hoeveel meter ?
Ehm, hij kan ook gooien he ...quote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe lang zijn Messenga's armen vanachter de toonbank?
"Go go Gadget arms"?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe lang zijn Messenga's armen vanachter de toonbank?
Nee, eigenlijk niet, haha.quote:
Blijkbaarquote:
Hey ouwe!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:52 schreef theKiD het volgende:
HEEY UKKIE!!!! () GEEF EENSCH ANTWOORD!!!!
![]()
![]()
![]()
Of je gaat nu aan je huiswerk, of je krijgt geen rust vannachtquote:Op woensdag 10 december 2008 13:45 schreef automatic_ het volgende:
Leuk he!
Oo ik was gisteren zooo goed bezig met mijn schoolwerk & nu niet
Dan denken ze dat je mijn collega van 1,50 bedoeltquote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
Ukkie is er ook
als we de FRS binnenlopen, vragen naar ukkie .... zullen ze het dan snappen ?
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Of je gaat nu aan je huiswerk, of je krijgt geen rust vannacht
Die met die bril en die grote mond?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan denken ze dat je mijn collega van 1,50 bedoelt.
Whut?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die met die bril en die grote mond?
Zwart haar?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:04 schreef theKiD het volgende:
Dr hebt er eentje gewerkt, die heel klein was, en een opzichtige bril op had. Opzich was ze best brutaalHeb dr weleens bij me zusje op r verjaardag gezien.
!rrrrrBquote:
Dankuquote:Op woensdag 10 december 2008 14:26 schreef automatic_ het volgende:
Slimme mensen zijn dat die dat doen![]()
Geen dank!quote:
Al 1,5 jaarquote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Kijk eens aan, Messenga is ook Deventer ontvlucht en is in het mooie zuiden beland
Werkte ze er nog toen ik er werkte?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee alle kleuren haar! ze werkte destijds ook in de Clochard!
Nee ik heb niet verder gelezen, ik zag alleen dit topic in AT staan wat gestart was door Messenga. Dus ik dacht daar moet ik even op reagerenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen dank!
Ik geef graag complimentjes zoals je misschien al wel gelezen hebt
Zuiden is gewoon gezelligerquote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Kijk eens aan, Messenga is ook Deventer ontvlucht en is in het mooie zuiden beland
Ooo vandaar. Dan snap ik hetquote:Op woensdag 10 december 2008 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik heb niet verder gelezen, ik zag alleen dit topic in AT staan wat gestart was door Messenga. Dus ik dacht daar moet ik even op reageren
Godver dan was je er nog eerder weg dan mijquote:Op woensdag 10 december 2008 14:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Al 1,5 jaar
Wij moeten nog eens xboxen hé.
Bredaquote:Op woensdag 10 december 2008 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ik woon nu ongeveer een jaartje in Breda.
Kom je nog wel eens in dat gat btw?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Godver dan was je er nog eerder weg dan mij
En jep moeten we altijd nog eens doen inderdaadAchja nu kan het nog steeds, ik woon nu ongeveer een jaartje in Breda.
Het is hier echt koud hoorquote:
hier niet. Lekker warmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |