Echt vanalles, ik ben dol op films kijkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:39 schreef Messenga het volgende:
Wat voor films vind je leuk HZV?
Ik keek verkeerdquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Death Race is allang in de bios geweest? Bedoel je niet een andere? Death Race heb ik al gezien iig, van tevoren had ik hoop negatiefs gehoord, maar ik vond hem eigenlijk best tof.
Wanted vond ik idd ook een erg goede film. Australia is zo'n romantische film toch? Daar heeft een vriendin van mij het telkens over.
En Twilight draait nuik heb al die boeken gelezen, ben benieuwd hoe de film is.
The Day The Earth Stood Still lijkt me ook wel een bioscoop bezoekje waard tegen die tijd. Doet me een klein beetje denken aan The Day After Tomorrow (overigens ook een goede film).
Daar wou mn vriend ook heenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:01 schreef JeffreyXL het volgende:
Batman was zeker wel ok. Zo vond ik transformers (jeugd sentiment) ook erg goed.
Zal wel een mannen ding zijn. X-man, spiderman, transformer etc allemaal vol fantasie maar vind het toch altijd leuk om ze te zien.quote:
bij mij doet hij het ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:07 schreef hetzusjevan het volgende:
De NS site doet het niet.. kan iemand van jullie ff kijken of ie 't bij jullie wel doet? Wil ff weten hoe het momenteel is met de verbinding Nijmegen-Tilburg.
http://www.traphic.nl/trein.aspxquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:07 schreef hetzusjevan het volgende:
De NS site doet het niet.. kan iemand van jullie ff kijken of ie 't bij jullie wel doet? Wil ff weten hoe het momenteel is met de verbinding Nijmegen-Tilburg.
Ik mag alle cds,dvds en games gewoon lenen jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja de rol die Heath Ledger vertolkt als the Joker is echt briljant, hij heeft er zelfs deze week of vorige week nog een prijs voor gekregen (ook al istie dood..).
Oohh leen jij gewoon originele dvds op je werk? Te relaxed!
TGC moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Tilburg meet bij Messenga dan die kan alle leuke films gratiz hosselen. Ja Narnia zijn leuke films he
. En The Golden Compass vond ik ook wel leuk ^^.
Ik moet ook zo naar de tandarts Jeffrey. Toevallug. Kwart over 3 ben ik aan de beurt..
ow okquote:
Geen errors in je logboeken ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef theKiD het volgende:
Vista SP1 wil al paar maanden niet installerenElke keer de 3 updates voor 100% installeren, maar op t eind krijg ik te zien, installatie is mislukt
jah keek hier ook al op werk laptop en stond ook geen sp1quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet het niet, als je Narnia leuk vond dan vind je TGC wss ook wel te pruimen.
KiD: heb je originele vista? Ik nl wel en ik heb nog steeds geen SP updates gezien? Of mss istie al geinstalleerdIk zal morgen eens kijken op mn laptop.. Is er geen topic over in DIG anders?
startknop en dan gelijk eventvwr intypenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:50 schreef theKiD het volgende:
Is originele vista ja. En net kwam het weer te staanWaar kan ik die logboeken ergens vinden Crazy?
Ik viel na een half uur in slaap bij mn exquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow ok
is die echt zo? dan hoef ik hem niet te zien
Zal ik zo eens doen. Hij is nu nog aan t uninstallen. Ik heb al een tijdje dat hij die update aangeeft. En al een paar keer geprobeert te installeren maar elke keer na alles 100% te hebben zien worden, geeft ie aan dat de installatie is misluktquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
startknop en dan gelijk eventvwr intypen
kijk maar even jah, maybe errors ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zal ik zo eens doen. Hij is nu nog aan t uninstallen. Ik heb al een tijdje dat hij die update aangeeft. En al een paar keer geprobeert te installeren maar elke keer na alles 100% te hebben zien worden, geeft ie aan dat de installatie is mislukt![]()
![]()
Zometeen ff dat logboek openen
dit is geen rechten probleemquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef theKiD het volgende:
"De event-log-service is niet beschikbaar. zorg ervoor dat de service word uitgevoerd"
![]()
Echt.. ik ben admin volgens Vista, maar ik heb nergens geen rechten op*HAAAT vista*
En nu?
hm mraar, google? had toenet wel iets maar weer ev en kwijtquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:43 schreef theKiD het volgende:
Beide op automatisch.
1 is de event-log en de ander is error reporting sevice.
Beide waren niet gestart, en beide wel op automatisch
Narnia... is dat niet die film die opzich leuk begint maar dat dan opeens de kerstman komt opduiken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet het niet, als je Narnia leuk vond dan vind je TGC wss ook wel te pruimen.
hehe, ik mag alles in mijn vistaquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:25 schreef theKiD het volgende:
Ik vind het wel gescheten. Kut vistaJe kan niks, je mag niks en je bent niks. Beter hadden ze XP nog wat langer als standaard aangehouden
quote:
ik had probleem ook dat ik niet goed wisselde, laatste is er ook uitgetrokken door de tandarts. Heb nu ook gewoon ee ngat tussen 2tanden omdat er geen nieuwe tand voor in de plaats komtquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Over een half jaar komt een nieuw besturingssysteem uit KiD.. so I've heard.
Ik moet volgende week maandag terugkomen want ik heb een ieniemienie gaatje en ik moest geen jaar meer wachten met m'n verstandskies eruit te laten halen ook al wilde ik dat niet horen..
Serieus, ik ben nooit bang geweest voor de tandarts (heb heel veel melktanden moeten laten trekken bij 'm omdat ik niet wisselde) maar de kaakchirurg scares the hell out of me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |