Mja, dat geloof ik wel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:37 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het ook niet zo heel erg vind heb tot nu toe nog nooit een gaatje gehad en ook vandaag was ik weer zo weg. Heb alleen mijn verstands kiezen moeten trekken/snijden bij de kaakchirurg. Dat was wel minder.
idd, het trekken is al klote op zich maar de dagen erna vond ik nog vele malen erger. Niet kunnen eten, heel de tijd je mond vol bloed waar je ook nog eens misselijk van word. Majha als je een week verder bent is dat ook weer over.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat geloof ik wel!
Ik ben blij dat ik die krengen hoogstwaarschijnlijk niet krijg
Ja, dat geloof ik wel. Ik had het al bij mijn kiezen, dat dat bloeden géén pretje was. Telkens die wond open en dan van die onwijs gore gaasjes in je mondquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:51 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
idd, het trekken is al klote op zich maar de dagen erna vond ik nog vele malen erger. Niet kunnen eten, heel de tijd je mond vol bloed waar je ook nog eens misselijk van word. Majha als je een week verder bent is dat ook weer over.
Over 2 weken wssquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh balen!
En nu? Kan je snel op...?
en ons weer gevondenquote:
tussendoor nog wel lessen of niet ?quote:
uhuh, 2xquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tussendoor nog wel lessen of niet ?
k... moet eerlijk zeggen dat ik niet veel verder kom dan wat downloaden dus op computer gebied ben ik echt een n00bquote:
Dat wist ik nog wel! Hihi. Maarre... Die vraag is vast al vaker gesteld zijn, maar waar staat die XL voor...?quote:
Niet echt specifiek ergens voor. Jeffrey was bezet dus dacht laat ik er XL van maken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat wist ik nog wel! Hihi. Maarre... Die vraag is vast al vaker gesteld zijn, maar waar staat die XL voor...?
Oké.. Tja, je denkt soms door he! hahaquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:12 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Niet echt specifiek ergens voor. Jeffrey was bezet dus dacht laat ik er XL van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |