Wanneer we snel 0-2 achterkomen kan er nog van alles gebeuren.quote:Op maandag 8 december 2008 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
tvp. Iemand hier die denkt dat we een kansje maken woensdag?
quote:Op maandag 8 december 2008 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer we snel 0-2 achterkomen kan er nog van alles gebeuren.
Maar, ehm. Nee.
Dat dachten we tegen AZ en OM ook?quote:Op maandag 8 december 2008 00:26 schreef neilpad het volgende:
Tegen Liverpool kunnen we misschien definitief de lijn naar boven inzetten en wat vertrouwen winnen. Als we voor de verandering eens vanaf het begin scherp zijn.
Ljikt me niet, als (ALS!!!) PSV de lijn uit de tweede helft doorzet kan het een leuke wedstrijd worden.quote:Op maandag 8 december 2008 00:36 schreef mcyodogg het volgende:
Zo'n afgang als 2 jaar geleden zou het toch niet worden?
Ja dat heb ik ook.... natuurlijk blijf ik positief denken en hoop op 't beste... maar ach..quote:Op maandag 8 december 2008 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Gelijkspelletje zou eventueel nog wel kunnen, al moet L'OM dan verliezen.
Ach, wie houd ik voor de gek
Marseille zal wel winnen inderdaad, maar PSV kan ook minstens een gelijkspel halen tegen Liverpool...quote:Op maandag 8 december 2008 08:44 schreef KELDER het volgende:
we maken heus wel klein kansje.., ik ben alleen bang dat l'om een grotere kans maakt tegen atletico en we dus alsnog met lege handen zullen staan.
quote:'Atletico maakt er een kort tripje van'
Volgens Studio Voetbal laat Atletico Madrid het duel tegen Olympique Marseille uit voorzorg een beetje lopen. De Spaanse ploeg zou ontheffing van de UEFA gehad hebben om pas op de dag van de wedstrijd aan te komen in Frankrijk. Ook zou Atletico diverse basisspelers thuislaten. De sfeer rondom het duel is enorm opgeklopt omdat de Franse fans vergelding willen voor een Franse fan die na het uitduel in Spanje in de cel terecht is gekomen en 3,5 jaar cel tegen zich heeft horen eisen.
Voor PSV is het duel van groot belang. PSV moet tegen Liverpool meer punten halen dan Olympique Marseille tegen Atletico om door te kunnen gaan naar de UEFA Cup.
Vind ik niet.quote:Op maandag 8 december 2008 00:28 schreef ganzenherder het volgende:
PSV thuis is gewoon niet te vergelijken met PSV uit....
dat snapt niemandquote:Op maandag 8 december 2008 13:39 schreef koningdavid het volgende:
Ik snapte al niet precies waarom Stevens Wuytens boven Bakkal verkoos. Elke keer dat ik Wuytens heb zien spelen werd hij vroegtijdig gewisseld omdat hij slecht in de wedstrijd zat. Bakkal is geen spectaculaire speler maar speelt sober en degelijk en scoort daarnaast ook nog geregeld.
schijnt op vakantie te zijn en daarom zouden er ook (nog) geen verdere ontwikkelingen zijn.. (heb ik ergens gehoord of gelezen)..quote:Op maandag 8 december 2008 10:18 schreef ruud.nl het volgende:
Hoe zit het met Toivonen, nu hoor je ineens niets meer over hem.
me tooquote:Op maandag 8 december 2008 14:49 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben erbij morgen in Eindhoven![]()
Heb er zin in
Beter bij SV dan bij PSV.quote:Op zondag 7 december 2008 23:59 schreef dndiek het volgende:
Volgende week Reker bij Studio Voetbal
ik ook. Waar zit jij?quote:Op maandag 8 december 2008 14:49 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben erbij morgen in Eindhoven![]()
Heb er zin in
quote:Op maandag 8 december 2008 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Reker heeft zijn people skillz ingezet
lol. Ach weet je Reker heeft het beste over voor ons mooie PSV... *barst in het lachen uit*quote:Op maandag 8 december 2008 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beter bij SV dan bij PSV.
Hij gaat wel gestructureerd te werk, eerst PSV sportief naar de klote, daarna financieel
Is dat op zuid of noord?quote:Op maandag 8 december 2008 18:52 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Op de perstribune dit keer.
en jij?
Inderdaad, vooral wegens het dreigen van de ultra's in Marseillequote:Op maandag 8 december 2008 15:44 schreef ganzenherder het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Atletico kansloos verliest morgen
Wat dan? Wil hij de club tot op de grond toe afbrekenquote:Op maandag 8 december 2008 20:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
lol. Ach weet je Reker heeft het beste over voor ons mooie PSV... *barst in het lachen uit*
Ik heb geen idee. Mijn vriend heeft de kaarten geregeld. Hij werkt bij VI.quote:Op maandag 8 december 2008 20:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat op zuid of noord?
Zit morgen zelf op zuid
Is Zuidquote:Op maandag 8 december 2008 21:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Mijn vriend heeft de kaarten geregeld. Hij werkt bij VI.
Ingang 9 moeten we zijn in elk geval.
Ik zwaai wel even
Ah... ik neem aan een aanhanger van Reker?quote:Op maandag 8 december 2008 21:33 schreef knep het volgende:
[..]
Wat dan? Wil hij de club tot op de grond toe afbreken?
Ben geen aanhanger van Reker en stelde die vraag omdat ik geloof dat Reker er wel met de goede intentie zitquote:Op maandag 8 december 2008 21:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ah... ik neem aan een aanhanger van Reker?
Nou laat ik je vertellen... als hij het zo aanpakt kwa sportief gebied met PSV. Zie ik het somber in voor de komende seizoenen.
In europa gaan we weer achteruit.. en ja ik weet elke keer een halve finale is ook niet te doen voor Nederlandse clubs, maar als je er in NL ook geen collectief ziet voetballen terwijl er een topaankoop werd belooft en verdere VERSTERKINGEN!!! inplaats van verzwakkingen...
Tsjah... daarbij Reker komt beloftes die hij maakt niet na. Zie bijvoorbeeld naar Aissati,Gomes en wie weet wie nog meer. Zeggen dat DIT PSV een verbetering is van het PSV van vorig Seizoen. Ben je dan geschikt of ongeschikt? Voor mij en vele andere PSV fans die Reker etc. weg willen hebben... O N G E S C H I K T
Of wilde je wat anders horen.
quote:Atletico met slechts twee basisspelers tegen Olympique Marseille [wijzig]
het alsnog halen van de derde plaats en daarmee kwalificatie voor de UEFA Cup lijkt wel heel lastig te worden. Volgens Spaanse media zal Atletico Madrid vanavond starten met slechts twee spelers die normaal ook in de basis staan van de Spanjaarden.
Hmm, ik weet niet of dat echt nadelig is aangezien de spelers die nu in de basis komen te staan zich zullen willen bewijzen terwijl het voor de eerste keus een onbeduidende wedstrijd is.quote:
Verwacht ik ook, hoop vanavond op een leuke wedstrijd, kan voor wat zelfvertrouwen zorgen binnen de ploeg en kan de ommekeer betekenen en kan de onrust ook wat wegnemenquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hoe dan ook verwacht ik dat het Europese avontuur dit seizoen er na vanavond wel op zit.
quote:PSV zal Stevens blijven coachen
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Als PSV-trainer Huub Stevens geen beterschap toont bij het uitdragen en promoten van de club zal directeur Jan Reker hem daar op blijven aanspreken.
afbeelding vergroten Jan Reker.
De Brabantse voorman zei gisteren over de representatie van de oefenmeester. ,,Daar praten we met hem over. En als het niet beter wordt? Dan moeten we hem blijven coachen."
Het was een opmerkelijke uitspraak tijdens weer een opmerkelijk dagje Eindhoven, aan de vooravond van de laatste wedstrijd in de Champions League. In duel met Liverpool tracht PSV vanavond alsnog via de achterdeur het toernooi om de UEFA Cup te bereiken. Maar over voetbal ging het nauwelijks gisteren.
Terwijl Huub Stevens zich onderhield met de media zat Reker om de tafel met Carlos Salcido en een van diens zaakwaarnemers om de lucht te klaren. De Mexicaan liet zaterdag in NRC Handelsblad geen spaan heel van zijn trainer en dus moest de lucht geklaard.
Over de inhoud van het gesprek met Salcido repte Reker met geen woord. Wel zei hij dat de Mexicaan PSV nog altijd als 'zijn familie' beschouwt en dat het honderd procent zeker is dat de verdediger ook na de winter nog in Eindhoven speelt. Salcido blijft lid van de selectie van PSV en ook gewoon reserve-aanvoerder.
Het gesprek van Reker met Salcido had zijn weerslag op de persconferentie van Stevens. De oefenmeester legde uit dat Nordin Amrabat en Danny Koevermans nog niet helemaal fit zijn, dat hij dit seizoen niet altijd tevreden is geweest als PSV Europees speelde en benadrukte nogmaals dat zijn ploeg een heel zware poule had getroffen.
Stevens kan echter zijn irritatie over sommige vragen en richting een aantal journalisten niet goed meer verbergen. Voor het oog van de Nederlandse en internationale camera's leidde het tot een bizar tafereeltje en een belachelijke conversatie. Ontploffen deed hij niet, maar bij vragen die hem niet bevielen, zocht Stevens het telkens in korte, ontwijkende en nietszeggende antwoorden.
Meneer Stevens. Atletico Madrid reist even snel heen en weer naar Madrid voor de wedstrijd tegen Olympique Marseille. Denkt u dat ze hun sportieve plicht wel zullen vervullen?
Stevens: ,,Wat moet ik nou met zo'n vraag."
Bijvoorbeeld met ja of nee antwoorden.
,,Ja."
Liverpool komt naar Eindhoven zonder Fernando Torres. Beďnvloedt dat uw strijdplan?
,,Nee."
Hoe laten jullie je op de hoogte houden van de gebeurtenissen in Marseille?
(speelt met zijn telefoon) ,,Misschien word ik wel gebeld."
U houdt toch tijdens een wedstrijd uw telefoon niet aan?
,,Misschien krijg ik wel een sms van Erik (Gerets, trainer Olympique Marseille, red.). Hahahaha."
Oke, maar even terugkomend op de vraag.
,,Er zijn zoveel manieren."
Welke kiezen jullie?
,,Dat zien we morgen wel."
Is dat soms geheim?
,,Nee hoor."
Wat is uw indruk van de wisselwerking met de spelersgroep?
,,Die is niet anders dan op de eerste werkdag."
En hoe was die toen?
(cynisch) ,,Héél slecht."
Zelfs Engelse journalisten, in eigen land toch wel wat gewend, vielen achterover van verbazing. De clubleiding in Eindhoven maakt zich al langer serieuze zorgen over de manier waarop Stevens de club verkoopt. ,,Ach," zei Reker gisteren vergoelijkend. ,,Een imago bouw je heel langzaam op en dat blijft wel een tijdje hangen."
Dat wil niet zeggen dat Reker de houding van Stevens niet scherp in de gaten houdt. Een paar weken geleden zei hij in deze krant al eens dat hij en zijn oefenmeester regelmatig praten over dit onderwerp. En gisteren herhaalde hij die woorden.
,,Huub heeft zich heel veel voorgesteld van deze baan bij PSV," aldus Reker. ,,Als het niet goed gaat, is de teleurstelling dan des te groter. En als het bij Huub niet echt lekker loopt, dan trekt hij het zich wat meer aan dan anderen. Het belangrijkste is om niet meteen met je vinger te wijzen. Om eerst te kijken wat je zelf kan doen om de situatie te verbeteren."
Op de suggestie dat daar bij Stevens niet veel van te merken is, zei Reker. ,,Dan moeten we hem blijven coachen. We hebben hem met ons volle verstand aangesteld en zolang hij hier werkt, moeten we hem volledig steunen."
Misschien dat Stevens wat meer ontspannen raakt als PSV toch Europees overwintert. Daartoe moet het vanavond tegen Liverpool een beter resultaat halen dan Olympique Marseille tegen Atletico Madrid. Alleen in dat geval stroomt de landskampioen alsnog door naar het toernooi om de UEFA Cup.
Danny Koevermans trainde maandag mee. De spits gaat er vanuit dat hij op de bank begint maar voelt zich fit genoeg voor een invalbeurt als de situatie daarom vraagt. ,,Als het bij Olympique gelijk is en wij kunnen nog winnen."
Nordin Amrabat – net weer fit – maakt deel uit van de selectie maar of het verantwoord is om hem te laten beginnen, beslist Stevens vandaag.
Onsportief.quote:
Ijdele hoop cult! Je weet zelf dat de kans dat Stevens Manco nagenoeg nihil is. Stevens durft hem nog amper op te stellen in de competitie, laat staan de CL.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:56 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk mag Manco nou eindelijk eens in de basis starten.
Dat middenveld was mijn 2e optie idd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
Afellay is nog geblesseerd en indien Amrabat fit is zal het dit worden:
[ afbeelding ]
Mocht Amrabat niet fit zijn zal zijn plaats overgenomen worden door Wuytens, aldus het ED.
Ik met (tevergeefse) hoopquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:39 schreef Buitendam het volgende:
Komt niet vaak voor, maar vanavond ga ik niet echt met goede zin naar de CL wedstrijd..
Je moet hier wezen, [CL 9/12]PSV - Liverpool #1: Met een oude bekende.quote:
Vergeef me mijn luiheid.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet hier wezen, [CL 9/12]PSV - Liverpool #1: Met een oude bekende.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Doh het zo makkelijk weggeven
Achja misschien is het maar beter zo, alleen op de competitie richten en hopelijk 21e worden.
Ik ken niet één PSV-fan die fan is van Reker.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:38 schreef Crane het volgende:
Sinds Reker begonnen is, gaat het bergafwaarts. Vreemd dat jullie hem laten zitten.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:38 schreef Crane het volgende:
Sinds Reker begonnen is, gaat het bergafwaarts. Vreemd dat jullie hem laten zitten.
Tsja, richten op de 5-op-rij dan maar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:42 schreef mcyodogg het volgende:
Zeldzaam rustige 2e seizoenhelft voor PSV zo.
Sorry, ik zal morgen wel zeggen dat 'ie weg moet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:38 schreef Crane het volgende:
Doe ik al genoeg.quote:
quote:
1x puntverlies of de winterstop.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe lang overleeft Stevens nog in Eindhoven?
Daar zat ik zelf dus ook aan te denken. Vergoossen deed het nog beterquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
1x puntverlies of de winterstop.
Van Loo is een stuk beter.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:07 schreef venomsnake het volgende:
Die Isaksson doet mij een beetje aan V Loo denken..
Dat zou betekenen dat Reker een fout moet toegeven. Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
1x puntverlies of de winterstop.
Het zou nog mooier zijn als het hele stadion een keer een Anti-Reker lied zou zingen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Reker een fout moet toegeven. Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Zou niet de eerste keer zijn, toch?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Reker een fout moet toegeven. Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Isaksson had em gewoon moeten hebben.. die 1-3 had ie ook kunnen hebben.. maar verder helemaal mee eensch..quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:55 schreef neilpad het volgende:
Zo slecht was het nog niet eens. Niks aan de hand tot de 1-2. Belachelijk lekkere goal. Gomes had hem mss gepakt maar goed. De 1-3 is gewoon een standaard counter, al was Brechet wel triest langzaam.
Hopelijk zien sommige mensen nu ook in dat Manco geen miracle worker is en gewoon nog niet klaar is voor de basis, want van dat geschreeuw word ik ook een beetje moe.
Mmm dat geeft mij hoop. Nouja, ik heb liever dat hij zijn lot er dan ook direct aan verbind.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn, toch?
Reker: "Ik heb me vergist"
Jan Reker: “Oprechte excuses aan supporters”
Ben je het niet met mij eens?quote:
Laat dat nou net hetgeen zijn dat wij missen.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm dat geeft mij hoop. Nouja, ik heb liever dat hij zijn lot er dan ook direct aan verbind.
We hebben gewoon een matige selectie, het aankoopbeleid heeft afgelopen 2 seizoenen dik gefaald. Geen één voldoet aan de verwachtingen. Amrabat misschien, maar die moet ook nog vele stappen maken. Dit PSV is geen CL-materiaal, slechts Simons, Afellay, Salcido, Mendez en Marcellis kunnen het niveau aan mits er spelers als Cocu, Gomes en Alex bij in het veld staan.
Iets meer kwaliteiten? Op details afgetroefd?quote:Stevens: 'We zijn op details afgetroefd'
09/12/2008 23:24
Liverpool was volgens trainer Huub Stevens 'gerijpter' dan PSV. Aanvoerder Timmy Simons zag aan de nederlaag ook positieve kanten.
Stevens kon op basis van de resultaten - vijf nederlagen in zes duels - niet anders concluderen dat PSV flink tekort was geschoten in de Champions League met de Europese uitschakeling als resultaat.
De PSV-coach nuanceerde het te sombere beeld voor de camera's van de NOS. 'Vandaag hebben we niet zo slecht gespeeld. Liverpool was gerijpter en had iets meer kwaliteiten dan wij. We zijn op details afgetroefd', aldus Stevens.
Zijn aanvoerder Timmy Simons sprak van een 'pijnlijke avondje'. Maar de Belgische middenvelder zag ook aanknopingspunten voor de toekomst. 'Natuurlijk hadden we de ambitie om door te gaan. Maar we moeten nu verder kijken. We hebben wilskracht getoond. En daarop kunnen we verder bouwen.'
Dat dusquote:Op woensdag 10 december 2008 01:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, er zijn weer eens lichtpuntjes gesignaleerd zie ik![]()
ik ben het hier helemaal mee eens..quote:Op woensdag 10 december 2008 02:16 schreef noxious het volgende:
IK vond Salcido als een druif weer, liet zich veel te makklijk voorbij lopen.
Hij had hooguit een paar keer dat ie zich goed op de grond gooide en per ongeluk de bal wegtrapte...
Mendez lijkt inderdaad steeds beter te worden, of wellicht richting oude niveau. Dat viel mij ook al op. En Culina op rechts is ook nog steeds niet heel erg slecht om eerlijk te zijn.
Best triest, als die 2 je positief opvallen
Ja echt prutsers die reserves van Liverpool.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:17 schreef sjimz het volgende:
Verliezen van Liverpool B vind ik toch wel wat anders dan verliezen van het sterkste Liverpool.
Helemaal omdat PSV nog voor de laatste kans kon vechten.
quote:het is een mooi initiatief van ford
b-teams zijn juist gevaarlijk omdat er jongens in rond lopen die kost wat het kost zichzelf willen bewijzenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef sjimz het volgende:
Ik zeg niet dat het prutsers zijn maar ik vond PSV geen moment de indruk wekken dat het voor de laatste kans streed en dat tegen een B team.
En het aantal tegendoelpunten in de poule zegt genoeg over PSV.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef WooZ het volgende:
MIjn god wat een baggerkeeper. HIj had m'n vertrouwen nog wel enigzins, maar 3 ballen op doel en er dan 3 doorlaten
Ik was gister uitgebreid aan het klagen (o.a. over Aardappelzaksson) tegen een maat uit Engeland, en als Spurs-fan kan hij niet wachten tot ze van Gomes af zijn. Ik heb al een ruil voorgesteld, morgen belt hij even naar Redknappquote:Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef WooZ het volgende:
MIjn god wat een baggerkeeper. HIj had m'n vertrouwen nog wel enigzins, maar 3 ballen op doel en er dan 3 doorlaten
Ik weet niet of m'n vrienden die wél een SC hebben op de hoogte zijn van dat systeem, ik ben in ieder geval de laatste die het ze zal vertellen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:35 schreef WooZ het volgende:
En dat skelper werkt ook als een tiet, ik krijg net bericht dat m'n kaartje tegen ado verkocht is en vorige keer tegen willem 2 was het ook zo gepiept
Scheelt me toch wat knaken, alleen zijn andere er niet zo blij mee die anders m'n kaart kregen
Ze mogen Addo erbij hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef noxious het volgende:
[..]
Ik was gister uitgebreid aan het klagen (o.a. over Aardappelzaksson) tegen een maat uit Engeland, en als Spurs-fan kan hij niet wachten tot ze van Gomes af zijn. Ik heb al een ruil voorgesteld, morgen belt hij even naar Redknapp
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik weet niet of m'n vrienden die wél een SC hebben op de hoogte zijn van dat systeem, ik ben in ieder geval de laatste die het ze zal vertellen.
Dit is nog maar het begin. PSV gaat de vernieling inquote:Op woensdag 10 december 2008 15:43 schreef Zwansen het volgende:
5 nederlagen in zes duels. Dat hebben we zelf in het PreHiddink tijdperk niet in de CL gespresteerd.
Zou mooi zijn. Dan geraken we ECHT van de regen in de drup...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef ASroma het volgende:
open sollicitatie voor psv van gullit bij een liefdadigheidsactie gesponsord door ford
[ afbeelding ]
[..]
Naar de wat geholpen?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Dan geraken we ECHT van de regen in de drup...![]()
Die gast zou in Nederland nooit meer aan de bak moeten komen. Feijenoord heeft ie ook een heel eind naar de Palestijnen geholpen.
Palestijnen, je weet wel!quote:
Die hebben ook een hekel aan de joden dus zo ver gezocht is het nietquote:Op woensdag 10 december 2008 17:42 schreef mcyodogg het volgende:
Feyenoord naar de Palestijnen... je kan het ook overdrijven Morrigun.
En onze snelheidsduivel die geen tackle durft te maken; Bréchet.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze mogen Addo erbij hebben
Ik had geen linkje in KLB moeten posten.quote:
Supportersrellen hoeven we niet te verwachten, maar Feyenoord zou daar nog wel het linkerrijtje kunnen halen.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die hebben ook een hekel aan de joden dus zo ver gezocht is het niet
Scouten in Rotterdam, PSV gaat vreemd!quote:JHR-talent Denzell Ruperti mag stage afwerken bij PSV
maandag, 08 december 2008 21:01 Webkrant VoetbalRotterdam
Ondanks de nederlaag van afgelopen zondag viel er voor JHR ook nog een succesje te boeken. De jeugdopleiding begint zijn vruchten af te werpen. Afgelopen week vernam het 17-jarige talent Denzell Ruperti dat hij deze week een stageperiode mag afwerken bij PSV.
Of Feyenoord ligt weer eens te slapenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Scouten in Rotterdam, PSV gaat vreemd!
quote:De geruchten werden de laatste dagen steeds sterker en nu lijkt ook Alex zelf een vertrek bij Chelsea te ambiëren. De Braziliaan is niet tevreden met het gebrek aan speeltijd op Stamford Bridge, waar hij de verdedigers John Terry en Ricardo Carvalho voor zich moet dulden in de pikorde.
In The Sun onthult de voormalig PSV'er zijn verlangen om Chelsea te verlaten. "Een paar dagen geleden heb ik de club verteld dat ik weg wil," aldus de duidelijke woorden van de Braziliaan."Er zijn meerdere opties, maar daar moet ik nog goed over nadenken. Eerst maar eens afwachten of Chelsea mij in januari zal laten gaan."
Het Griekse Panathinaikos zou Alex dolgraag willen vastleggen. Trainer Henk ten Cate werkte vorig seizoen nog samen met de robuuste verdediger. Ook AC Milan en Sevilla zouden geďnteresseerd zijn in Alex.
Dan komen er op zijn best een paar middelmatige spelers die veel te duur zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:26 schreef knep het volgende:
Wat een bagger in die 2e helft gisteren. De eerste helft was nog vrij aardig.
En die keeper, nou nou.
Ben benieuwd wat er in de winterstop gaat gebeuren.
contract voor het leven net als Vanenburg destijdsquote:Op donderdag 11 december 2008 13:35 schreef neilpad het volgende:
Alex gaat echt niet terug naar PSV, hoewel hij dan wel van een basisplaats verzekert zou zijn tot op z'n sterfbed gok ik.
Salcido was ook weer extreem slecht hoor, weet niet of je in het stadion zat, maar hij dekte ook steeds heel erg slecht.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:27 schreef rubbereend het volgende:
nou ik vond ze dinsdag niet heel slecht spelen, had zelfs wel het idee dat er meer ingezeten had...... maarja
positief opgevallen:
+Salcido, ik vond hem best degelijk spelen
+Marcellis blij dat hij er weer bij is
Tegegevallen:"
-Lazovic, ondanks zijn doelpunt maar 2 goede balcontacten in de eerste helft en Amrabat stuurde hem steeds terug naar het centrum.
-Issakson, hij lijkt gewoon geen afzet te hebben, hij duikt niet naar ballen maar valt gewoon in de richting en komt dan in de buurt omdat hij gewoon heel lang is
Dat viel me gisteren ook al op jaquote:Op donderdag 11 december 2008 14:27 schreef rubbereend het volgende:
...
-Issakson, hij lijkt gewoon geen afzet te hebben, hij duikt niet naar ballen maar valt gewoon in de richting en komt dan in de buurt omdat hij gewoon heel lang is
ik was in het stadion ja, misschien viel het juist op dat hij een aantal keer op tijd was, een paar goede slidings had en geen omhaal probeerde in de eerste minuten toen de bal daar perfect voor kwamquote:Op donderdag 11 december 2008 14:31 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Salcido was ook weer extreem slecht hoor, weet niet of je in het stadion zat, maar hij dekte ook steeds heel erg slecht.
Die omhaal ontbrak gelukkig. Ik zag gisteren bij Lyon trouwens ook een verdediger met een hakje uitverdedigen, bij de eerste goal van Bayern. Salcido trendsetterquote:Op donderdag 11 december 2008 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik was in het stadion ja, misschien viel het juist op dat hij een aantal keer op tijd was, een paar goede slidings had en geen omhaal probeerde in de eerste minuten toen de bal daar perfect voor kwam
Amen. Vraag me af of ze niet naar de discussie tussen Genee en die andere gast hadden gekeken. Heerlijk vond ik het hoe.. die uh ja.. andere gast (god wat is zn naam ook alweerquote:Op woensdag 10 december 2008 10:10 schreef ErikT het volgende:
Ik vond t eigenlijk wel meevallen. Wat een slap gelul hier weer over dat Stevens weg zou moeten, gisteren ook op de NOS... ik vond t knap dat Simons die journalist niet op zn neus sloeg, wat een ontzettende kneus.
Noem ze eens op.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoef al die namen niet op te noemen,
http://www.psv.nl/web/show/id=53900/langid=43quote:
Ik vroeg om ze op te noemen.. geen link te droppen. Luilak!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://www.psv.nl/web/show/id=53900/langid=43
En dan alles onder 24 jaar. Behalve Pieters, daar zou zelfs Hiddink weinig mee hebben gekund.
We hebben geen geld hč.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus 2500 euro voor de voedselbank. Wat een topper die Reker.
Verkopen!quote:EINDHOVEN - Danko Lazovic en zijn vriendin Jovana zijn gisteren zoals gepland voor het eerst vader en moeder geworden. In het Geldropse St. Anna Ziekenhuis kwam hun kerngezonde dochter ter wereld. Of de kleine Lael ook in Nederland op zal groeien, is onzeker. Onder andere West Bromwich Albion en Blackburn Rovers hebben via een spelersmakelaar interesse getoond.
"Maar wij doen geen zaken met tussenpersonen", reageert manager transfers en scouting Adrie van Kraay. "Wij willen Danko niet kwijt, maar als er een club concreet is, bespreken we dat met de speler. Als beide partijen het interessant vinden, gaan we pas om de tafel."
PSV kocht Lazovic in de zomer van 2007 voor 6,7 miljoen euro van Vitesse. Hoewel er een afkoopsom van 15 miljoen euro in het contract van de spits is opgenomen, valt daarover te praten met PSV.
Als ze dan toch aan liefdadigheid willen doen kunnen ze beter Isaksson verhuren aan oude omatjes om plafonds schoon te maken, dan kunnen we ondertussen een echte keeper testen. Win-win situatiequote:Op donderdag 11 december 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus 2500 euro voor de voedselbank. Wat een topper die Reker.
DOENquote:
Als ze aan de ontsnappingsclausule voldoen krijgen ze er Koevermans gratis bji. Heb je meteen een CL voorhoede.quote:
Isaksson voldoet enkel voor de Eredivisie omdat de verdediging ook voldoet aan de Eredivisie.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef Prik0 het volgende:
Al die haat jegens Issakson snap ik echt niet. Oke het is geen Gomes en PSV had misschien beter een Nederlandse jongen uit het rijtje Vorm/Velthuizen/Vermeer kunnen halen maar voor de Eredivisie voldoet hij gewoon en er zijn zwakkere plekken in het elftal. Het is gewoon een degelijke keeper niet meer niet minder.
Ik begin de laatste tijd trouwens Alcides best wel te missen.
Ze hebben het iig geprobeerdquote:Chelsea blokkeert terugkeer van Alex Van onze speciale verslaggever
EINDHOVEN - PSV heeft gisteren tevergeefs geprobeerd om Alex (26) terug naar Eindhoven te halen. Ook de landskampioen had begrepen dat de Braziliaan een transverzoek bij de directie van Chelsea had neergelegd. "We hebben contact opgenomen met Chelsea, maar het antwoord was duidelijk: ze willen hem onder geen beding laten vertrekken", aldus algemeen directeur Jan Reker.
De ijzersterke centrale verdediger, die in Londen te weinig naar zijn zin in actie komt, speelde tussen 2004 en 2007 drie seizoenen op huurbasis in Eindhoven. Met PSV werd hij drie keer op rij landskampioen, in het seizoen 2004/2005 bereikte de stopper met PSV de halve finale van de Champions League.
Een club die 10 miljoen lan betalen misschien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achja hij gaat iig ook niet naar een andere club
Denk ik
Mmm. Het is jammer dat Chelsea nooit geld nodig heeft. Maar als Alex daar steeds ongelukkiger wordt, zal hij toch op een gegeven moment weg gaan. Het is goed dat PSV meteen laat blijken dat ze hem terug willen.quote:
Jij hebt ook PSV.TV op eredivisie live zitten kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:44 schreef Bruce117 het volgende:
Gisteren was het alweer 20 jaar geleden dat PSV de wereldbeker verloor na een bizarre penaltyreeks.
Nee, ik moest vanmorgen de datum intikken en dacht er opeens aanquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:42 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Jij hebt ook PSV.TV op eredivisie live zitten kijken
Het was trouwens ook bij het sportjournaalquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee, ik moest vanmorgen de datum intikken en dacht er opeens aan![]()
Kan het me de wedstrijd nog herinneren ook.
quote:Internazionale overweegt volgend jaar zomer een bod uit te brengen op Ibrahim Afellay (foto, links). De middenvelder van PSV moet José Mourinho meer keuze bieden op het middenveld, sinds de oefenmeester is overgestapt op een 4-3-1-2 systeem. Zowel Ricardo Quaresma als Mancini lijken daarmee bezig aan hun laatste maanden in het Giuseppe Meazza. Met hun verkoop wil Mourinho één of meerdere topspelers, waaronder de Oranje-international, aan zijn miljoenenselectie toevoegen. (Diverse Italiaanse media)
Haat? Dat is wat overdreven lijkt me. Maar hij heeft nog geen punt verdient voor PSV terwijl daar tot nu toe alle ruimte voor geweest is. En zoals ik na de wedstrijd tegen Liverpool al zei, ik heb gewoon het idee dat hij technisch te kort komt. Hij heeft geen afzet, als hij naar een hoek gaat valt hij gewoon om ipv en afzet en soort van "zweefduik"quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef Prik0 het volgende:
Al die haat jegens Issakson snap ik echt niet. Oke het is geen Gomes en PSV had misschien beter een Nederlandse jongen uit het rijtje Vorm/Velthuizen/Vermeer kunnen halen maar voor de Eredivisie voldoet hij gewoon en er zijn zwakkere plekken in het elftal. Het is gewoon een degelijke keeper niet meer niet minder.
Ik begin de laatste tijd trouwens Alcides best wel te missen.
Nee, die heb ik ook nauwelijks kunnen zien vanaf mijn kantquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:20 schreef mcyodogg het volgende:
Je doelt toch niet op die eerste goal?
Als hij die voorkomen had, zou dat een Banks-achtige redding zijn geweest.
Nou, bij die eerste deed hij ook iets geks met zn hand. Hij kon er gewoon bij hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:20 schreef mcyodogg het volgende:
die eerst had ie makkelijk kunnen hebbe man, gewoon stoempenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:20 schreef mcyodogg het volgende:
Benieuwd wie Huub gaat opstellen. Manco kan ook al niet meedoen, die is weer eens naar Peru.quote:PSV kan tegen Vitesse niet beschikken over Mike Zonneveld, een aantal andere spelers is nog een vraagteken: Afellay, Amrabat, Nijland en Kromkamp.
hij is gewoon middelmaat.. en middelmaat is niet goed genoeg voor PSV.. Bij PSV moet meer gebracht worden..quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:00 schreef ErikT het volgende:
Ja, zo kan je iedere tegengoal goedpraten. Feit is dat we het vroeger over mooie reddingen hadden, en nu over tegengoals.
Ik zeg niet dat ik hem slecht vind, maar hij is ook niet van toegevoegde waarde.
Volgens mij doet hij het best goed. 12 vd 14 wedstrijden gespeeld en wat ik van hem heb gezien was niet onaardig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:14 schreef rubbereend het volgende:
Hoe doet Rens het eigenlijk bij Willem2? Ik volg het niet speciaal.
Van mij mag hij gisteren al terugkomen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:16 schreef dndiek het volgende:
Volgens het ED heeft Gomes aangegeven bij meerdere mensen van PSV dat hij heimwee heeft
Als hij écht heimwee heeft komt hij voor ons keepen voor 10.000 per jaarquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:21 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb zo'n idee dat hij zijn draai begint te vinden nu in Engeland, dan gaat hij sowieso niet weg en anders kan PSV hem echt niet betalen als hij dan werkelijk zijn potentie volledig benut.
Ik had het meer over de transfersom die Tottenham dan verwacht te ontvangen, natuurlijk wil Gomes voor slechts een onkostenvergoeding bij ons keepenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als hij écht heimwee heeft komt hij voor ons keepen voor 10.000 per jaar
Hahaha, we kunnen ze natuurlijk Addo, Isaksson en Bréchet geven, met Reker erbijquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik had het meer over de transfersom die Tottenham dan verwacht te ontvangen, natuurlijk wil Gomes voor slechts een onkostenvergoeding bij ons keepen
Alex, Gomes, Farfan en van Bommel terug, was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:16 schreef dndiek het volgende:
Volgens het ED heeft Gomes aangegeven bij meerdere mensen van PSV dat hij heimwee heeft
Je vergeet Park.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alex, Gomes, Farfan en van Bommel terug, was het maar zo'n feest![]()
Vooral het aanbod van Reker, de meester-scout/AD/People Manager/Coach en trainer kunnen ze niet naast zich neerleggen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha, we kunnen ze natuurlijk Addo, Isaksson en Bréchet geven, met Reker erbij
quote:Gomes: heimwee naar PSV
door Frans van den Nieuwenhof. vrijdag 12 december 2008 | 15:31 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 12 december 2008 | 20:20
EINDHOVEN – Doelman Heurelho Gomes heeft de laatste weken bij diverse medewerkers van PSV aangegeven dat hij graag zou willen terugkeren naar de Eindhovense club. De populaire Braziliaanse doelman heeft het niet naar zijn zin bij Tottenham Hotspur, waar zijn positie onder vuur ligt.
De nieuwe manager Harry Redknapp heeft laten doorschemeren dat hij tijdens de komende winterstop een vervanger voor Gomes wil aantrekken.
De keeper, die afgelopen zomer voor circa tien miljoen euro naar Engeland verhuisde, kampt eigenlijk al vanaf de eerste weken met gevoelens van heimwee naar Eindhoven. Directeur Jan Reker zei vrijdag in een reactie dat hij ’niks kan’ met berichten die hem niet rechtstreeks bereiken.
Stevens: vertrouwen in huidige groep
Trainer Huub Stevens benadrukte, kort voor de uitwedstrijd tegen Vitesse, dat hij niet op mogelijke transfers wil ingaan. „Tot januari moeten wij werken met de huidige spelersgroep en daar heb ik vertrouwen in”, zei hij.
De coach verwacht ’meer frisheid’ bij de spelersgroep nu PSV zich volledig op de competitie kan richten. Tevens wil hij de belasting van zijn spelers scherp in de gaten houden. Stevens benadrukte geen risico te willen nemen met spelers die met ’korte blessures’ kampen. „Daarbij zal ik altijd heel goed luisteren naar de aanbevelingen van de medische staf.”
Naast Amrabat zijn ook Afellay (enkel), Kromkamp (enkel) en Nijland (heup) twijfelgevallen. Afellay trainde vrijdag weer mee met de groep, maar was volgens Stevens nog voorzichtig in de duels. Over het meespelen van de drie beslist de coach vanochtend na de training. Manco ontbreekt in ieder geval. Hij reisde vrijdag vanwege privé-omstandigheden terug naar Peru.
Dat dus. Triest eigenlijk dat we het met Culina op rechtsback moeten doen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:37 schreef Manu82 het volgende:
Denk eigenlijk dat of Bakkal of Afellay niet in de basis start en Amrabat wel
Voor de rechtsback positie hebben we echt niks anders behalve kromkamp en die vindt het blijkbaar nogal gezellig om te revaliderenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat dus. Triest eigenlijk dat we het met Culina op rechtsback moeten doen.
Dat is dus zo triest eraan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor de rechtsback positie hebben we echt niks anders behalve kromkamp en die vindt het blijkbaar nogal gezellig om te revalideren
Nee daarom, en wij willen alleen maar Gomesquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:18 schreef noxious het volgende:
[..]
Vooral het aanbod van Reker, de meester-scout/AD/People Manager/Coach en trainer kunnen ze niet naast zich neerleggen!
Dat is een droomquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Lee, Park, Gomes, Alex en Bommel terughalen en we worden standaard kampioen.
Als we dan net zo'n inzamelingsactie doen op TV zoals voor de voedselbank is dat geld zo bij elkaar.
In ieder geval de 2de ronde mee halenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is een droomDán kan je een elftal op 't veld zetten waarmee we de CL nog zouden winnen
Misschien wil Messi dan ook wel komen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Als we dan net zo'n inzamelingsactie doen op TV zoals voor de voedselbank is dat geld zo bij elkaar.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee daarom, en wij willen alleen maar Gomes
Beter 1 goeie speler voor 10 miljoen dan 3 kutspelers voor 3 miljoen per stuk. Maar als je dat haalt voor dat bedrag, doen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:27 schreef Vitamine_C het volgende:
Gomes
[..]
![]()
+ Alex en v. Bommel![]()
Dat we daar maar even die 30 mil winst van dit seizoen in steken
quote:Heurelho Gomes wil terug naar PSV
EINDHOVEN - Doelman Heurelho Gomes (27) heeft PSV te kennen gegeven dat hij graag terugkeert naar Eindhoven. "Hij heeft dat inderdaad duidelijk gemaakt, maar niet bij de directie", reageert algemeen directeur Jan Reker. "Ik weet niet beter dan dat Gomes na een moeilijke start inmiddels goed keept. Of Spurs tevreden is, weet ik niet. Ik wil niets uitsluiten, maar momenteel kunnen wij er niet veel mee."
De Braziliaan staat sinds afgelopen zomer onder de lat bij Tottenham Hotspur. Een maand geleden was Gomes even op bezoek bij zijn vorige werkgever op De Herdgang. Tijdens dit rendez-vous maakte hij onder andere bij teammanager Mart van den Heuvel en Carlos Lopez, begeleider van de buitenlandse spelers van PSV, duidelijk dat een tweede episode in Eindhoven wat hem betreft snel kan aanvangen. Dat is opmerkelijk, want de keeper vertrok afgelopen zomer met slaande deuren. Directeur Reker was volgens hem een leugenaar, omdat hij enkele afspraken niet was nagekomen.
De clubleiding van de landskampioen heeft altijd gezegd dat de Servische spelersmakelaar Vlado Lemic de initiator was van de door Gomes op de spits gedreven ruzie. PSV verbrak daarom direct alle banden met Lemic, Gomes heeft dat inmiddels ook gedaan. ,,Toen Gomes bij ons op bezoek was hebben we elkaar een hand gegeven, maar een gesprek hebben we niet gevoerd", aldus Reker, die eerder deze week al een poging deed om Alex terug naar Eindhoven te halen.
Tottenham Hotspur betaalde PSV negen miljoen euro voor Gomes. Dat bedrag mag in vier jaarlijkse termijnen betaald worden. Een gedeelte van dat bedrag, bijna drie miljoen euro, werd in de Zweedse doelman Andreas Isaksson geďnvesteerd. Hoewel deze international weinig fouten heeft gemaakt, is hij binnen de selectie nog niet onomstreden. Vooral zijn weifelende optreden bij voorzetten van de flanken zorgt voor onrust in de defensie.
telegraaf
Dat was Lemic, die Gomes als buikspreekpok gebruiktequote:Op zaterdag 13 december 2008 12:23 schreef Pritt het volgende:
Kom op Reker, wees een man, die Gomes heeft je tot op het bot beledigd, die laat je toch niet meer terugkomen?!?!!
Dan halen wij Van der Vaart, Sneijder, Zlatan, Maxwell en Chivu terug!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Zou goed zij voor de Eredivisie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan halen wij Van der Vaart, Sneijder, Zlatan, Maxwell en Chivu terug!
HIJ IS TE KOOP!quote:Chelsea: Geen aanbieding PSV ontvangen
Chelsea ontkent dat PSV zich donderdag heeft gemeld voor een terugkeer van Alex. Directeur Jan Reker gaf onlangs aan dat hij in Londen een poging had gewaagd voor de Braziliaan.
"Niemand bij de club is formeel benaderd voor een transfer van Alex", zegt assistent-coach Ray Wilkins tegen Sky Sports. "Maar voor de duidelijkheid: onze spelers zijn niet voor een vriendenprijsje te koop. Clubs met belangstelling zullen met veel geld over de brug moeten komen."
Voor Alex zou behalve van PSV ook belangstelling zijn van AC Milan en Sevilla. De Braziliaan zelf zou een transfer wel zien zitten. "Daar weet ik niks van. Ik heb er niet met hem over gesproken", zegt Wilkins.
Je zit wel met een transfersom boven de 11 miljoen geloof ik. Alhoewel dat ook wel minder kan zijn nu met de wisselkoersquote:
Als wij Amrabat terug krijgenquote:
Die gaat dit jaar toch naar Alkmaar dus waar maak je je druk over?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:31 schreef Pritt het volgende:
Maakt niet uit, die Gomes wil ik niet terugzien, krijg ik weer 10 jaar geen schaal in Amsterdam.
No way die krijgen hun dipje die eindigen onder PSV ..quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die gaat dit jaar toch naar Alkmaar dus waar maak je je druk over?
Alex gaat met gemak nog 6 jaar mee en als je voor een Koevermans van 30 al 7 miljoen durft te betalen moet je niet kijken naar de prijs voor Alex.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je zit wel met een transfersom boven de 11 miljoen geloof ik. Alhoewel dat ook wel minder kan zijn nu met de wisselkoers
Nou stel dat het mogelijk zou zijn, dan zou je eventueel Gomes + Alex + Toivinen kopen in de winterstop voor zo'n ¤ 25 , Lazo weg voor 8/9 en dan Afellay ook maar, misschien kan die betrokken worden bij de deal met Alex of de deal met Gomes, volgens mij mag Afellay nog wel in de Uefa cup uitkomen toch?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:35 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Alex gaat met gemak nog 6 jaar mee en als je voor een Koevermans van 30 al 7 miljoen durft te betalen moet je niet kijken naar de prijs voor Alex.
Reker handelt in het belang van de club. Hij heeft altijd gezegd dat hij Gomes wilde behouden, en dat het hem er enkel om te doen was Lemic weg te krijgen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:23 schreef Pritt het volgende:
Kom op Reker, wees een man, die Gomes heeft je tot op het bot beledigd, die laat je toch niet meer terugkomen?!?!!
Dit seizoen denk ik ook niet. Maar dat hoeft toch ook niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop toch niet dat jullie echt geloven in een terugkeer van Gomes.
Want dat zal echt nooit gebeuren dit seizoen.
Inmiddels ook op FOK!sport geplaatst.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:21 schreef -SG- het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3962.php
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou stel dat het mogelijk zou zijn, dan zou je eventueel Gomes + Alex + Toivinen kopen in de winterstop voor zo'n ¤ 25 , Lazo weg voor 8/9 en dan Afellay ook maar, misschien kan die betrokken worden bij de deal met Alex of de deal met Gomes, volgens mij mag Afellay nog wel in de Uefa cup uitkomen toch?
Geloven niet maar het zou wel heel mooi zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef sjimz het volgende:
Ja, maar als Gomes terug wil, dan doet het er toch niet toe dat ze ergens anders meer kunnen betalen? Blijkbaar vindt hij dat dan niet belangrijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar helaas niet realistisch (al moet PSV het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis). Wat betreft transfersom zou het wel kunnen, echter de salarissen liggen in Engeland veel en veel hoger. Daar kunnen Nederlandse clubs niet mee concurreren. Waarbij Gomes misschien een soort van persona non grata is bij andere Premier League clubs is Alex een versterking voor elke andere club.
Ik denk niet dat de Spurs hem voor minder laten gaan dan waar voor ze hem gekocht hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, maar als Gomes terug wil, dan doet het er toch niet toe dat ze ergens anders meer kunnen betalen? Blijkbaar vindt hij dat dan niet belangrijk.
Daar heb je gelijk in. Maar het is b.v. de vraag of Alex wel voor minder geld wil gaan spelen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, maar als Gomes terug wil, dan doet het er toch niet toe dat ze ergens anders meer kunnen betalen? Blijkbaar vindt hij dat dan niet belangrijk.
Hope keeps the dream alivequote:Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef sjimz het volgende:
Kun je dan toch met gesloten beursen doen, PSV hoeft de rest van de transfersom niet en Spurs zijn van zijn salaris af....quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Spurs hem voor minder laten gaan dan waar voor ze hem gekocht hebben.
Nee, dat denk ik ook niet. Maar met salaris heeft dat niks te maken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Spurs hem voor minder laten gaan dan waar voor ze hem gekocht hebben.
Ja dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar het is b.v. de vraag of Alex wel voor minder geld wil gaan spelen.
Hij speelt nu nauwelijks, bij ons krijgt hij gegarandeerd een basisplaatsquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar het is b.v. de vraag of Alex wel voor minder geld wil gaan spelen.
Maar wel minder geld.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij speelt nu nauwelijks, bij ons krijgt hij gegarandeerd een basisplaats
Ze hebben hem nog niet eens volledig betaald. Spurs mag afbetalen in 4 termijnen. Dus het verschuldigde bedrag mogen ze laten zitten wanneer ze Gomes terug naar huis sturen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een hypocrisie, niet normaal meerquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:21 schreef -SG- het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3962.php
Niks hypocriets aanquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat een hypocrisie, niet normaal meer.
nou, nou, bij psv verdiende hij 2mil/jaar en heul veul meer betalen ze voor een keepr ook niet in engeland hoor, dat was echt een top salarisquote:
Zo kwam het toch niet bepaald overquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Reker handelt in het belang van de club. Hij heeft altijd gezegd dat hij Gomes wilde behouden, en dat het hem er enkel om te doen was Lemic weg te krijgen.
Gomes kwam niet terug op zn uitspraken. Als hij dat doet, en daar lijkt het op gezien zn gedrag, kan hij volgens mij zo terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |