Als ze dan toch aan liefdadigheid willen doen kunnen ze beter Isaksson verhuren aan oude omatjes om plafonds schoon te maken, dan kunnen we ondertussen een echte keeper testen. Win-win situatiequote:Op donderdag 11 december 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus 2500 euro voor de voedselbank. Wat een topper die Reker.
DOENquote:
Als ze aan de ontsnappingsclausule voldoen krijgen ze er Koevermans gratis bji. Heb je meteen een CL voorhoede.quote:
Isaksson voldoet enkel voor de Eredivisie omdat de verdediging ook voldoet aan de Eredivisie.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef Prik0 het volgende:
Al die haat jegens Issakson snap ik echt niet. Oke het is geen Gomes en PSV had misschien beter een Nederlandse jongen uit het rijtje Vorm/Velthuizen/Vermeer kunnen halen maar voor de Eredivisie voldoet hij gewoon en er zijn zwakkere plekken in het elftal. Het is gewoon een degelijke keeper niet meer niet minder.
Ik begin de laatste tijd trouwens Alcides best wel te missen.
Ze hebben het iig geprobeerdquote:Chelsea blokkeert terugkeer van Alex Van onze speciale verslaggever
EINDHOVEN - PSV heeft gisteren tevergeefs geprobeerd om Alex (26) terug naar Eindhoven te halen. Ook de landskampioen had begrepen dat de Braziliaan een transverzoek bij de directie van Chelsea had neergelegd. "We hebben contact opgenomen met Chelsea, maar het antwoord was duidelijk: ze willen hem onder geen beding laten vertrekken", aldus algemeen directeur Jan Reker.
De ijzersterke centrale verdediger, die in Londen te weinig naar zijn zin in actie komt, speelde tussen 2004 en 2007 drie seizoenen op huurbasis in Eindhoven. Met PSV werd hij drie keer op rij landskampioen, in het seizoen 2004/2005 bereikte de stopper met PSV de halve finale van de Champions League.
Een club die 10 miljoen lan betalen misschien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achja hij gaat iig ook niet naar een andere club
Denk ik
Mmm. Het is jammer dat Chelsea nooit geld nodig heeft. Maar als Alex daar steeds ongelukkiger wordt, zal hij toch op een gegeven moment weg gaan. Het is goed dat PSV meteen laat blijken dat ze hem terug willen.quote:
Jij hebt ook PSV.TV op eredivisie live zitten kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:44 schreef Bruce117 het volgende:
Gisteren was het alweer 20 jaar geleden dat PSV de wereldbeker verloor na een bizarre penaltyreeks.
Nee, ik moest vanmorgen de datum intikken en dacht er opeens aanquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:42 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Jij hebt ook PSV.TV op eredivisie live zitten kijken
Het was trouwens ook bij het sportjournaalquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee, ik moest vanmorgen de datum intikken en dacht er opeens aan![]()
Kan het me de wedstrijd nog herinneren ook.
quote:Internazionale overweegt volgend jaar zomer een bod uit te brengen op Ibrahim Afellay (foto, links). De middenvelder van PSV moet José Mourinho meer keuze bieden op het middenveld, sinds de oefenmeester is overgestapt op een 4-3-1-2 systeem. Zowel Ricardo Quaresma als Mancini lijken daarmee bezig aan hun laatste maanden in het Giuseppe Meazza. Met hun verkoop wil Mourinho één of meerdere topspelers, waaronder de Oranje-international, aan zijn miljoenenselectie toevoegen. (Diverse Italiaanse media)
Haat? Dat is wat overdreven lijkt me. Maar hij heeft nog geen punt verdient voor PSV terwijl daar tot nu toe alle ruimte voor geweest is. En zoals ik na de wedstrijd tegen Liverpool al zei, ik heb gewoon het idee dat hij technisch te kort komt. Hij heeft geen afzet, als hij naar een hoek gaat valt hij gewoon om ipv en afzet en soort van "zweefduik"quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef Prik0 het volgende:
Al die haat jegens Issakson snap ik echt niet. Oke het is geen Gomes en PSV had misschien beter een Nederlandse jongen uit het rijtje Vorm/Velthuizen/Vermeer kunnen halen maar voor de Eredivisie voldoet hij gewoon en er zijn zwakkere plekken in het elftal. Het is gewoon een degelijke keeper niet meer niet minder.
Ik begin de laatste tijd trouwens Alcides best wel te missen.
Nee, die heb ik ook nauwelijks kunnen zien vanaf mijn kantquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:20 schreef mcyodogg het volgende:
Je doelt toch niet op die eerste goal?
Als hij die voorkomen had, zou dat een Banks-achtige redding zijn geweest.
Nou, bij die eerste deed hij ook iets geks met zn hand. Hij kon er gewoon bij hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:20 schreef mcyodogg het volgende:
die eerst had ie makkelijk kunnen hebbe man, gewoon stoempenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:20 schreef mcyodogg het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |