Dit is nog maar het begin. PSV gaat de vernieling inquote:Op woensdag 10 december 2008 15:43 schreef Zwansen het volgende:
5 nederlagen in zes duels. Dat hebben we zelf in het PreHiddink tijdperk niet in de CL gespresteerd.
Zou mooi zijn. Dan geraken we ECHT van de regen in de drup...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef ASroma het volgende:
open sollicitatie voor psv van gullit bij een liefdadigheidsactie gesponsord door ford
[ afbeelding ]
[..]
Naar de wat geholpen?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Dan geraken we ECHT van de regen in de drup...![]()
Die gast zou in Nederland nooit meer aan de bak moeten komen. Feijenoord heeft ie ook een heel eind naar de Palestijnen geholpen.
Palestijnen, je weet wel!quote:
Die hebben ook een hekel aan de joden dus zo ver gezocht is het nietquote:Op woensdag 10 december 2008 17:42 schreef mcyodogg het volgende:
Feyenoord naar de Palestijnen... je kan het ook overdrijven Morrigun.
En onze snelheidsduivel die geen tackle durft te maken; Bréchet.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze mogen Addo erbij hebben
Ik had geen linkje in KLB moeten posten.quote:
Supportersrellen hoeven we niet te verwachten, maar Feyenoord zou daar nog wel het linkerrijtje kunnen halen.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die hebben ook een hekel aan de joden dus zo ver gezocht is het niet
Scouten in Rotterdam, PSV gaat vreemd!quote:JHR-talent Denzell Ruperti mag stage afwerken bij PSV
maandag, 08 december 2008 21:01 Webkrant VoetbalRotterdam
Ondanks de nederlaag van afgelopen zondag viel er voor JHR ook nog een succesje te boeken. De jeugdopleiding begint zijn vruchten af te werpen. Afgelopen week vernam het 17-jarige talent Denzell Ruperti dat hij deze week een stageperiode mag afwerken bij PSV.
Of Feyenoord ligt weer eens te slapenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Scouten in Rotterdam, PSV gaat vreemd!
quote:De geruchten werden de laatste dagen steeds sterker en nu lijkt ook Alex zelf een vertrek bij Chelsea te ambiëren. De Braziliaan is niet tevreden met het gebrek aan speeltijd op Stamford Bridge, waar hij de verdedigers John Terry en Ricardo Carvalho voor zich moet dulden in de pikorde.
In The Sun onthult de voormalig PSV'er zijn verlangen om Chelsea te verlaten. "Een paar dagen geleden heb ik de club verteld dat ik weg wil," aldus de duidelijke woorden van de Braziliaan."Er zijn meerdere opties, maar daar moet ik nog goed over nadenken. Eerst maar eens afwachten of Chelsea mij in januari zal laten gaan."
Het Griekse Panathinaikos zou Alex dolgraag willen vastleggen. Trainer Henk ten Cate werkte vorig seizoen nog samen met de robuuste verdediger. Ook AC Milan en Sevilla zouden geïnteresseerd zijn in Alex.
Dan komen er op zijn best een paar middelmatige spelers die veel te duur zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:26 schreef knep het volgende:
Wat een bagger in die 2e helft gisteren. De eerste helft was nog vrij aardig.
En die keeper, nou nou.
Ben benieuwd wat er in de winterstop gaat gebeuren.
contract voor het leven net als Vanenburg destijdsquote:Op donderdag 11 december 2008 13:35 schreef neilpad het volgende:
Alex gaat echt niet terug naar PSV, hoewel hij dan wel van een basisplaats verzekert zou zijn tot op z'n sterfbed gok ik.
Salcido was ook weer extreem slecht hoor, weet niet of je in het stadion zat, maar hij dekte ook steeds heel erg slecht.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:27 schreef rubbereend het volgende:
nou ik vond ze dinsdag niet heel slecht spelen, had zelfs wel het idee dat er meer ingezeten had...... maarja
positief opgevallen:
+Salcido, ik vond hem best degelijk spelen
+Marcellis blij dat hij er weer bij is
Tegegevallen:"
-Lazovic, ondanks zijn doelpunt maar 2 goede balcontacten in de eerste helft en Amrabat stuurde hem steeds terug naar het centrum.
-Issakson, hij lijkt gewoon geen afzet te hebben, hij duikt niet naar ballen maar valt gewoon in de richting en komt dan in de buurt omdat hij gewoon heel lang is
Dat viel me gisteren ook al op jaquote:Op donderdag 11 december 2008 14:27 schreef rubbereend het volgende:
...
-Issakson, hij lijkt gewoon geen afzet te hebben, hij duikt niet naar ballen maar valt gewoon in de richting en komt dan in de buurt omdat hij gewoon heel lang is
ik was in het stadion ja, misschien viel het juist op dat hij een aantal keer op tijd was, een paar goede slidings had en geen omhaal probeerde in de eerste minuten toen de bal daar perfect voor kwamquote:Op donderdag 11 december 2008 14:31 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Salcido was ook weer extreem slecht hoor, weet niet of je in het stadion zat, maar hij dekte ook steeds heel erg slecht.
Die omhaal ontbrak gelukkig. Ik zag gisteren bij Lyon trouwens ook een verdediger met een hakje uitverdedigen, bij de eerste goal van Bayern. Salcido trendsetterquote:Op donderdag 11 december 2008 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik was in het stadion ja, misschien viel het juist op dat hij een aantal keer op tijd was, een paar goede slidings had en geen omhaal probeerde in de eerste minuten toen de bal daar perfect voor kwam
Amen. Vraag me af of ze niet naar de discussie tussen Genee en die andere gast hadden gekeken. Heerlijk vond ik het hoe.. die uh ja.. andere gast (god wat is zn naam ook alweerquote:Op woensdag 10 december 2008 10:10 schreef ErikT het volgende:
Ik vond t eigenlijk wel meevallen. Wat een slap gelul hier weer over dat Stevens weg zou moeten, gisteren ook op de NOS... ik vond t knap dat Simons die journalist niet op zn neus sloeg, wat een ontzettende kneus.
Noem ze eens op.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoef al die namen niet op te noemen,
http://www.psv.nl/web/show/id=53900/langid=43quote:
Ik vroeg om ze op te noemen.. geen link te droppen. Luilak!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://www.psv.nl/web/show/id=53900/langid=43
En dan alles onder 24 jaar. Behalve Pieters, daar zou zelfs Hiddink weinig mee hebben gekund.
We hebben geen geld hè.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus 2500 euro voor de voedselbank. Wat een topper die Reker.
Verkopen!quote:EINDHOVEN - Danko Lazovic en zijn vriendin Jovana zijn gisteren zoals gepland voor het eerst vader en moeder geworden. In het Geldropse St. Anna Ziekenhuis kwam hun kerngezonde dochter ter wereld. Of de kleine Lael ook in Nederland op zal groeien, is onzeker. Onder andere West Bromwich Albion en Blackburn Rovers hebben via een spelersmakelaar interesse getoond.
"Maar wij doen geen zaken met tussenpersonen", reageert manager transfers en scouting Adrie van Kraay. "Wij willen Danko niet kwijt, maar als er een club concreet is, bespreken we dat met de speler. Als beide partijen het interessant vinden, gaan we pas om de tafel."
PSV kocht Lazovic in de zomer van 2007 voor 6,7 miljoen euro van Vitesse. Hoewel er een afkoopsom van 15 miljoen euro in het contract van de spits is opgenomen, valt daarover te praten met PSV.
Als ze dan toch aan liefdadigheid willen doen kunnen ze beter Isaksson verhuren aan oude omatjes om plafonds schoon te maken, dan kunnen we ondertussen een echte keeper testen. Win-win situatiequote:Op donderdag 11 december 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus 2500 euro voor de voedselbank. Wat een topper die Reker.
DOENquote:
Als ze aan de ontsnappingsclausule voldoen krijgen ze er Koevermans gratis bji. Heb je meteen een CL voorhoede.quote:
Isaksson voldoet enkel voor de Eredivisie omdat de verdediging ook voldoet aan de Eredivisie.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef Prik0 het volgende:
Al die haat jegens Issakson snap ik echt niet. Oke het is geen Gomes en PSV had misschien beter een Nederlandse jongen uit het rijtje Vorm/Velthuizen/Vermeer kunnen halen maar voor de Eredivisie voldoet hij gewoon en er zijn zwakkere plekken in het elftal. Het is gewoon een degelijke keeper niet meer niet minder.
Ik begin de laatste tijd trouwens Alcides best wel te missen.
Ze hebben het iig geprobeerdquote:Chelsea blokkeert terugkeer van Alex Van onze speciale verslaggever
EINDHOVEN - PSV heeft gisteren tevergeefs geprobeerd om Alex (26) terug naar Eindhoven te halen. Ook de landskampioen had begrepen dat de Braziliaan een transverzoek bij de directie van Chelsea had neergelegd. "We hebben contact opgenomen met Chelsea, maar het antwoord was duidelijk: ze willen hem onder geen beding laten vertrekken", aldus algemeen directeur Jan Reker.
De ijzersterke centrale verdediger, die in Londen te weinig naar zijn zin in actie komt, speelde tussen 2004 en 2007 drie seizoenen op huurbasis in Eindhoven. Met PSV werd hij drie keer op rij landskampioen, in het seizoen 2004/2005 bereikte de stopper met PSV de halve finale van de Champions League.
Een club die 10 miljoen lan betalen misschien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achja hij gaat iig ook niet naar een andere club
Denk ik
Mmm. Het is jammer dat Chelsea nooit geld nodig heeft. Maar als Alex daar steeds ongelukkiger wordt, zal hij toch op een gegeven moment weg gaan. Het is goed dat PSV meteen laat blijken dat ze hem terug willen.quote:
Jij hebt ook PSV.TV op eredivisie live zitten kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:44 schreef Bruce117 het volgende:
Gisteren was het alweer 20 jaar geleden dat PSV de wereldbeker verloor na een bizarre penaltyreeks.
Nee, ik moest vanmorgen de datum intikken en dacht er opeens aanquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:42 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Jij hebt ook PSV.TV op eredivisie live zitten kijken
Het was trouwens ook bij het sportjournaalquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee, ik moest vanmorgen de datum intikken en dacht er opeens aan![]()
Kan het me de wedstrijd nog herinneren ook.
quote:Internazionale overweegt volgend jaar zomer een bod uit te brengen op Ibrahim Afellay (foto, links). De middenvelder van PSV moet José Mourinho meer keuze bieden op het middenveld, sinds de oefenmeester is overgestapt op een 4-3-1-2 systeem. Zowel Ricardo Quaresma als Mancini lijken daarmee bezig aan hun laatste maanden in het Giuseppe Meazza. Met hun verkoop wil Mourinho één of meerdere topspelers, waaronder de Oranje-international, aan zijn miljoenenselectie toevoegen. (Diverse Italiaanse media)
Haat? Dat is wat overdreven lijkt me. Maar hij heeft nog geen punt verdient voor PSV terwijl daar tot nu toe alle ruimte voor geweest is. En zoals ik na de wedstrijd tegen Liverpool al zei, ik heb gewoon het idee dat hij technisch te kort komt. Hij heeft geen afzet, als hij naar een hoek gaat valt hij gewoon om ipv en afzet en soort van "zweefduik"quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef Prik0 het volgende:
Al die haat jegens Issakson snap ik echt niet. Oke het is geen Gomes en PSV had misschien beter een Nederlandse jongen uit het rijtje Vorm/Velthuizen/Vermeer kunnen halen maar voor de Eredivisie voldoet hij gewoon en er zijn zwakkere plekken in het elftal. Het is gewoon een degelijke keeper niet meer niet minder.
Ik begin de laatste tijd trouwens Alcides best wel te missen.
Nee, die heb ik ook nauwelijks kunnen zien vanaf mijn kantquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:20 schreef mcyodogg het volgende:
Je doelt toch niet op die eerste goal?
Als hij die voorkomen had, zou dat een Banks-achtige redding zijn geweest.
Nou, bij die eerste deed hij ook iets geks met zn hand. Hij kon er gewoon bij hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:20 schreef mcyodogg het volgende:
die eerst had ie makkelijk kunnen hebbe man, gewoon stoempenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:20 schreef mcyodogg het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |