abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63894645
staan de goals ergens online?
pi_63895095
quote:
Stevens: 'We zijn op details afgetroefd'

09/12/2008 23:24

Liverpool was volgens trainer Huub Stevens 'gerijpter' dan PSV. Aanvoerder Timmy Simons zag aan de nederlaag ook positieve kanten.

Stevens kon op basis van de resultaten - vijf nederlagen in zes duels - niet anders concluderen dat PSV flink tekort was geschoten in de Champions League met de Europese uitschakeling als resultaat.

De PSV-coach nuanceerde het te sombere beeld voor de camera's van de NOS. 'Vandaag hebben we niet zo slecht gespeeld. Liverpool was gerijpter en had iets meer kwaliteiten dan wij. We zijn op details afgetroefd', aldus Stevens.

Zijn aanvoerder Timmy Simons sprak van een 'pijnlijke avondje'. Maar de Belgische middenvelder zag ook aanknopingspunten voor de toekomst. 'Natuurlijk hadden we de ambitie om door te gaan. Maar we moeten nu verder kijken. We hebben wilskracht getoond. En daarop kunnen we verder bouwen.'
Iets meer kwaliteiten? Op details afgetroefd?
Koning.
pi_63895351
Dat is wel kunstig gezegd.
That's all folks!
  woensdag 10 december 2008 @ 01:01:18 #129
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_63895404
Details?!

Zucht....

En we hebben wilskracht getoond... tsja. De Graafschap toont ook elke week wilskracht, maar daar alleen redt je het niet mee als je gewoon een matige selectie hebt met matig positiespel.
Bah, wat ben ik chagrijnig, al zag je het eigenlijk allang aankomen.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_63895621
Ach, er zijn weer eens lichtpuntjes gesignaleerd zie ik
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63895742
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, er zijn weer eens lichtpuntjes gesignaleerd zie ik
Dat dus

Ik vond trouwens Salcido en Mendez best goed spelen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 10 december 2008 @ 02:16:42 #132
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_63896143
IK vond Salcido als een druif weer, liet zich veel te makklijk voorbij lopen.
Hij had hooguit een paar keer dat ie zich goed op de grond gooide en per ongeluk de bal wegtrapte...

Mendez lijkt inderdaad steeds beter te worden, of wellicht richting oude niveau. Dat viel mij ook al op. En Culina op rechts is ook nog steeds niet heel erg slecht om eerlijk te zijn.

Best triest, als die 2 je positief opvallen
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 08:07:51 #133
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63896964
Ik vond Salcido eigenlijk best goed spelen...
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 10 december 2008 @ 09:11:08 #134
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63897682
quote:
Op woensdag 10 december 2008 02:16 schreef noxious het volgende:
IK vond Salcido als een druif weer, liet zich veel te makklijk voorbij lopen.
Hij had hooguit een paar keer dat ie zich goed op de grond gooide en per ongeluk de bal wegtrapte...

Mendez lijkt inderdaad steeds beter te worden, of wellicht richting oude niveau. Dat viel mij ook al op. En Culina op rechts is ook nog steeds niet heel erg slecht om eerlijk te zijn.

Best triest, als die 2 je positief opvallen
ik ben het hier helemaal mee eens..

Salcido liet zich een paar keer echt kinderlijk eenvoudig voorbij lopen...
En Culina vind ik als rechtsback beter dan Kromkamp.. mits hij zo blijft spelen als gisteren natuurlijk..
  woensdag 10 december 2008 @ 09:17:50 #135
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63897813
Dit PSV heeft geen echte klasse spelers meer. Het is allemaal teveel van hetzelfde. Balletje breed, balletje terug. In de aanval hebben ze doodlopers (Lazovic en Dzudzak) en een spits zonder enige ideeen (Koevermans). Op het middenveld hebben ze 'grijze' muizen (Simons, Bakkal, Culina, Mendez en nog meer troep) en in de verdediging hebben ze mannen staan die elkaar niet verstaan of niet zeker zijn van zichzelf (Salcido, Brechet en Marcellis). Waarom die Zweedse doelman aangekocht is snap ik nog steeds niet helemaal...

Affelay is de enige kleurrijke speler (Manco misschien ook maar die heeft nog maar 2 min gevoetbald ). Affelay is ook geen schim meer van wat ie eerst was dit seizoen en is nu veel geblesseerd..
  woensdag 10 december 2008 @ 09:22:47 #136
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63897907
Heb me gisteren weer eens flink zitten irriteren, beetje jammer allemaal.
Hopelijk dat we een beetje ongeschonden de winterstop kunnen bereiken, daarna zien we wel weer verder.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 10 december 2008 @ 10:10:59 #137
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_63898875
Ik vond t eigenlijk wel meevallen. Wat een slap gelul hier weer over dat Stevens weg zou moeten, gisteren ook op de NOS... ik vond t knap dat Simons die journalist niet op zn neus sloeg, wat een ontzettende kneus.
Verliezen van Liverpool, wat een ramp. Nee, dat zou PSV in goede tijden nooit gebeuren, echt al-les is anders dit seizoen

Tot de 2-1 had PSV best nog kans om een goal te maken. Zo maakt die Riera ze niet vaak meer hoor, 1 vd 100 die er zo invliegt. De 3-1 daarentegen was wel triest, hoe Brechet eerst de verkeerde kant uit liep...
En de 1-1 had nooit mogen vallen, die flapdrol had allang moeten affluiten.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_63899009
Verliezen van Liverpool B vind ik toch wel wat anders dan verliezen van het sterkste Liverpool.
Helemaal omdat PSV nog voor de laatste kans kon vechten.
  woensdag 10 december 2008 @ 10:49:47 #139
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_63899843
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:17 schreef sjimz het volgende:
Verliezen van Liverpool B vind ik toch wel wat anders dan verliezen van het sterkste Liverpool.
Helemaal omdat PSV nog voor de laatste kans kon vechten.
Ja echt prutsers die reserves van Liverpool.

De kritiek is niet realistisch. Alsof in 3 maanden PSV van goed naar slecht is gegaan. Dat is gewoon onzin, vergelijkbaar met de onzin dat de wereld is veranderd na 9/11. Alsof PSV niet geleidelijk steeds een beetje slechter is geworden de afgelopen 3 jaar, alsof die dramatische tweede seizoenshelft van 2006/2007 nooit heeft plaatsgevonden. En alsof die poules waar we doorheen kwamen de afgelopen 3 jaar zo zwaar waren. Nee, dat is gewoon onzin. De afgelopen 3 jaar was het ook vaak op het randje, maar dan met wat geluk en wat meer klasse wél net eroverheen.
Wat overigens niet wegneemt dat Brechet, Pieters en Maza de verdediging niet beter hebben gemaakt, en daar moet maar eens even goed naar gekeken worden.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_63899914
Ik zeg niet dat het prutsers zijn maar ik vond PSV geen moment de indruk wekken dat het voor de laatste kans streed en dat tegen een B team.
En het aantal tegendoelpunten in de poule zegt genoeg over PSV.
pi_63900772
MIjn god wat een baggerkeeper. HIj had m'n vertrouwen nog wel enigzins, maar 3 ballen op doel en er dan 3 doorlaten
pi_63903614
open sollicitatie voor psv van gullit bij een liefdadigheidsactie gesponsord door ford

quote:
het is een mooi initiatief van ford
pi_63903737
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef sjimz het volgende:
Ik zeg niet dat het prutsers zijn maar ik vond PSV geen moment de indruk wekken dat het voor de laatste kans streed en dat tegen een B team.
En het aantal tegendoelpunten in de poule zegt genoeg over PSV.
b-teams zijn juist gevaarlijk omdat er jongens in rond lopen die kost wat het kost zichzelf willen bewijzen
pi_63903762
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef WooZ het volgende:
MIjn god wat een baggerkeeper. HIj had m'n vertrouwen nog wel enigzins, maar 3 ballen op doel en er dan 3 doorlaten
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 10 december 2008 @ 13:31:58 #145
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_63903955
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef WooZ het volgende:
Ik was gister uitgebreid aan het klagen (o.a. over Aardappelzaksson) tegen een maat uit Engeland, en als Spurs-fan kan hij niet wachten tot ze van Gomes af zijn. Ik heb al een ruil voorgesteld, morgen belt hij even naar Redknapp
pi_63904043
Wat me giste trouwens opviel, is dat bakkal echt minimaal 5-6x goed de ruimte in liep, maar dat dat door medespelers gewoon niet werd opgemerkt en wederom een tikke breed werd gespeeld

Ik weet niet of dat op tv goed te zien was, maar vanaf de tribune iig wel
pi_63904081
En dat skelper werkt ook als een tiet, ik krijg net bericht dat m'n kaartje tegen ado verkocht is en vorige keer tegen willem 2 was het ook zo gepiept

Scheelt me toch wat knaken, alleen zijn andere er niet zo blij mee die anders m'n kaart kregen
pi_63904265
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:35 schreef WooZ het volgende:
En dat skelper werkt ook als een tiet, ik krijg net bericht dat m'n kaartje tegen ado verkocht is en vorige keer tegen willem 2 was het ook zo gepiept

Scheelt me toch wat knaken, alleen zijn andere er niet zo blij mee die anders m'n kaart kregen
Ik weet niet of m'n vrienden die wél een SC hebben op de hoogte zijn van dat systeem, ik ben in ieder geval de laatste die het ze zal vertellen.
pi_63904359
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef noxious het volgende:

[..]

Ik was gister uitgebreid aan het klagen (o.a. over Aardappelzaksson) tegen een maat uit Engeland, en als Spurs-fan kan hij niet wachten tot ze van Gomes af zijn. Ik heb al een ruil voorgesteld, morgen belt hij even naar Redknapp
Ze mogen Addo erbij hebben
Brutal. Fucking. Metal.
pi_63904541
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:42 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ik weet niet of m'n vrienden die wél een SC hebben op de hoogte zijn van dat systeem, ik ben in ieder geval de laatste die het ze zal vertellen.

ik kan het me voorstellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')