Iets meer kwaliteiten? Op details afgetroefd?quote:Stevens: 'We zijn op details afgetroefd'
09/12/2008 23:24
Liverpool was volgens trainer Huub Stevens 'gerijpter' dan PSV. Aanvoerder Timmy Simons zag aan de nederlaag ook positieve kanten.
Stevens kon op basis van de resultaten - vijf nederlagen in zes duels - niet anders concluderen dat PSV flink tekort was geschoten in de Champions League met de Europese uitschakeling als resultaat.
De PSV-coach nuanceerde het te sombere beeld voor de camera's van de NOS. 'Vandaag hebben we niet zo slecht gespeeld. Liverpool was gerijpter en had iets meer kwaliteiten dan wij. We zijn op details afgetroefd', aldus Stevens.
Zijn aanvoerder Timmy Simons sprak van een 'pijnlijke avondje'. Maar de Belgische middenvelder zag ook aanknopingspunten voor de toekomst. 'Natuurlijk hadden we de ambitie om door te gaan. Maar we moeten nu verder kijken. We hebben wilskracht getoond. En daarop kunnen we verder bouwen.'
Dat dusquote:Op woensdag 10 december 2008 01:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, er zijn weer eens lichtpuntjes gesignaleerd zie ik![]()
ik ben het hier helemaal mee eens..quote:Op woensdag 10 december 2008 02:16 schreef noxious het volgende:
IK vond Salcido als een druif weer, liet zich veel te makklijk voorbij lopen.
Hij had hooguit een paar keer dat ie zich goed op de grond gooide en per ongeluk de bal wegtrapte...
Mendez lijkt inderdaad steeds beter te worden, of wellicht richting oude niveau. Dat viel mij ook al op. En Culina op rechts is ook nog steeds niet heel erg slecht om eerlijk te zijn.
Best triest, als die 2 je positief opvallen
Ja echt prutsers die reserves van Liverpool.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:17 schreef sjimz het volgende:
Verliezen van Liverpool B vind ik toch wel wat anders dan verliezen van het sterkste Liverpool.
Helemaal omdat PSV nog voor de laatste kans kon vechten.
quote:het is een mooi initiatief van ford
b-teams zijn juist gevaarlijk omdat er jongens in rond lopen die kost wat het kost zichzelf willen bewijzenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef sjimz het volgende:
Ik zeg niet dat het prutsers zijn maar ik vond PSV geen moment de indruk wekken dat het voor de laatste kans streed en dat tegen een B team.
En het aantal tegendoelpunten in de poule zegt genoeg over PSV.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef WooZ het volgende:
MIjn god wat een baggerkeeper. HIj had m'n vertrouwen nog wel enigzins, maar 3 ballen op doel en er dan 3 doorlaten
Ik was gister uitgebreid aan het klagen (o.a. over Aardappelzaksson) tegen een maat uit Engeland, en als Spurs-fan kan hij niet wachten tot ze van Gomes af zijn. Ik heb al een ruil voorgesteld, morgen belt hij even naar Redknappquote:Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef WooZ het volgende:
MIjn god wat een baggerkeeper. HIj had m'n vertrouwen nog wel enigzins, maar 3 ballen op doel en er dan 3 doorlaten
Ik weet niet of m'n vrienden die wél een SC hebben op de hoogte zijn van dat systeem, ik ben in ieder geval de laatste die het ze zal vertellen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:35 schreef WooZ het volgende:
En dat skelper werkt ook als een tiet, ik krijg net bericht dat m'n kaartje tegen ado verkocht is en vorige keer tegen willem 2 was het ook zo gepiept
Scheelt me toch wat knaken, alleen zijn andere er niet zo blij mee die anders m'n kaart kregen
Ze mogen Addo erbij hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef noxious het volgende:
[..]
Ik was gister uitgebreid aan het klagen (o.a. over Aardappelzaksson) tegen een maat uit Engeland, en als Spurs-fan kan hij niet wachten tot ze van Gomes af zijn. Ik heb al een ruil voorgesteld, morgen belt hij even naar Redknapp
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik weet niet of m'n vrienden die wél een SC hebben op de hoogte zijn van dat systeem, ik ben in ieder geval de laatste die het ze zal vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |