Reker handelt in het belang van de club. Hij heeft altijd gezegd dat hij Gomes wilde behouden, en dat het hem er enkel om te doen was Lemic weg te krijgen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:23 schreef Pritt het volgende:
Kom op Reker, wees een man, die Gomes heeft je tot op het bot beledigd, die laat je toch niet meer terugkomen?!?!!
Dit seizoen denk ik ook niet. Maar dat hoeft toch ook niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop toch niet dat jullie echt geloven in een terugkeer van Gomes.
Want dat zal echt nooit gebeuren dit seizoen.
Inmiddels ook op FOK!sport geplaatst.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:21 schreef -SG- het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3962.php
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou stel dat het mogelijk zou zijn, dan zou je eventueel Gomes + Alex + Toivinen kopen in de winterstop voor zo'n ¤ 25 , Lazo weg voor 8/9 en dan Afellay ook maar, misschien kan die betrokken worden bij de deal met Alex of de deal met Gomes, volgens mij mag Afellay nog wel in de Uefa cup uitkomen toch?
Geloven niet maar het zou wel heel mooi zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef sjimz het volgende:
Ja, maar als Gomes terug wil, dan doet het er toch niet toe dat ze ergens anders meer kunnen betalen? Blijkbaar vindt hij dat dan niet belangrijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar helaas niet realistisch (al moet PSV het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis). Wat betreft transfersom zou het wel kunnen, echter de salarissen liggen in Engeland veel en veel hoger. Daar kunnen Nederlandse clubs niet mee concurreren. Waarbij Gomes misschien een soort van persona non grata is bij andere Premier League clubs is Alex een versterking voor elke andere club.
Ik denk niet dat de Spurs hem voor minder laten gaan dan waar voor ze hem gekocht hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, maar als Gomes terug wil, dan doet het er toch niet toe dat ze ergens anders meer kunnen betalen? Blijkbaar vindt hij dat dan niet belangrijk.
Daar heb je gelijk in. Maar het is b.v. de vraag of Alex wel voor minder geld wil gaan spelen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, maar als Gomes terug wil, dan doet het er toch niet toe dat ze ergens anders meer kunnen betalen? Blijkbaar vindt hij dat dan niet belangrijk.
Hope keeps the dream alivequote:Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef sjimz het volgende:
Kun je dan toch met gesloten beursen doen, PSV hoeft de rest van de transfersom niet en Spurs zijn van zijn salaris af....quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Spurs hem voor minder laten gaan dan waar voor ze hem gekocht hebben.
Nee, dat denk ik ook niet. Maar met salaris heeft dat niks te maken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Spurs hem voor minder laten gaan dan waar voor ze hem gekocht hebben.
Ja dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar het is b.v. de vraag of Alex wel voor minder geld wil gaan spelen.
Hij speelt nu nauwelijks, bij ons krijgt hij gegarandeerd een basisplaatsquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar het is b.v. de vraag of Alex wel voor minder geld wil gaan spelen.
Maar wel minder geld.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij speelt nu nauwelijks, bij ons krijgt hij gegarandeerd een basisplaats
Ze hebben hem nog niet eens volledig betaald. Spurs mag afbetalen in 4 termijnen. Dus het verschuldigde bedrag mogen ze laten zitten wanneer ze Gomes terug naar huis sturen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een hypocrisie, niet normaal meerquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:21 schreef -SG- het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3962.php
Niks hypocriets aanquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat een hypocrisie, niet normaal meer.
nou, nou, bij psv verdiende hij 2mil/jaar en heul veul meer betalen ze voor een keepr ook niet in engeland hoor, dat was echt een top salarisquote:
Zo kwam het toch niet bepaald overquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Reker handelt in het belang van de club. Hij heeft altijd gezegd dat hij Gomes wilde behouden, en dat het hem er enkel om te doen was Lemic weg te krijgen.
Gomes kwam niet terug op zn uitspraken. Als hij dat doet, en daar lijkt het op gezien zn gedrag, kan hij volgens mij zo terugkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |