Nee daarom, en wij willen alleen maar Gomesquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:18 schreef noxious het volgende:
[..]
Vooral het aanbod van Reker, de meester-scout/AD/People Manager/Coach en trainer kunnen ze niet naast zich neerleggen!
Dat is een droomquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Lee, Park, Gomes, Alex en Bommel terughalen en we worden standaard kampioen.
Als we dan net zo'n inzamelingsactie doen op TV zoals voor de voedselbank is dat geld zo bij elkaar.
In ieder geval de 2de ronde mee halenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is een droomDán kan je een elftal op 't veld zetten waarmee we de CL nog zouden winnen
Misschien wil Messi dan ook wel komen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Als we dan net zo'n inzamelingsactie doen op TV zoals voor de voedselbank is dat geld zo bij elkaar.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee daarom, en wij willen alleen maar Gomes
Beter 1 goeie speler voor 10 miljoen dan 3 kutspelers voor 3 miljoen per stuk. Maar als je dat haalt voor dat bedrag, doen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:27 schreef Vitamine_C het volgende:
Gomes
[..]
![]()
+ Alex en v. Bommel![]()
Dat we daar maar even die 30 mil winst van dit seizoen in steken
quote:Heurelho Gomes wil terug naar PSV
EINDHOVEN - Doelman Heurelho Gomes (27) heeft PSV te kennen gegeven dat hij graag terugkeert naar Eindhoven. "Hij heeft dat inderdaad duidelijk gemaakt, maar niet bij de directie", reageert algemeen directeur Jan Reker. "Ik weet niet beter dan dat Gomes na een moeilijke start inmiddels goed keept. Of Spurs tevreden is, weet ik niet. Ik wil niets uitsluiten, maar momenteel kunnen wij er niet veel mee."
De Braziliaan staat sinds afgelopen zomer onder de lat bij Tottenham Hotspur. Een maand geleden was Gomes even op bezoek bij zijn vorige werkgever op De Herdgang. Tijdens dit rendez-vous maakte hij onder andere bij teammanager Mart van den Heuvel en Carlos Lopez, begeleider van de buitenlandse spelers van PSV, duidelijk dat een tweede episode in Eindhoven wat hem betreft snel kan aanvangen. Dat is opmerkelijk, want de keeper vertrok afgelopen zomer met slaande deuren. Directeur Reker was volgens hem een leugenaar, omdat hij enkele afspraken niet was nagekomen.
De clubleiding van de landskampioen heeft altijd gezegd dat de Servische spelersmakelaar Vlado Lemic de initiator was van de door Gomes op de spits gedreven ruzie. PSV verbrak daarom direct alle banden met Lemic, Gomes heeft dat inmiddels ook gedaan. ,,Toen Gomes bij ons op bezoek was hebben we elkaar een hand gegeven, maar een gesprek hebben we niet gevoerd", aldus Reker, die eerder deze week al een poging deed om Alex terug naar Eindhoven te halen.
Tottenham Hotspur betaalde PSV negen miljoen euro voor Gomes. Dat bedrag mag in vier jaarlijkse termijnen betaald worden. Een gedeelte van dat bedrag, bijna drie miljoen euro, werd in de Zweedse doelman Andreas Isaksson geďnvesteerd. Hoewel deze international weinig fouten heeft gemaakt, is hij binnen de selectie nog niet onomstreden. Vooral zijn weifelende optreden bij voorzetten van de flanken zorgt voor onrust in de defensie.
telegraaf
Dat was Lemic, die Gomes als buikspreekpok gebruiktequote:Op zaterdag 13 december 2008 12:23 schreef Pritt het volgende:
Kom op Reker, wees een man, die Gomes heeft je tot op het bot beledigd, die laat je toch niet meer terugkomen?!?!!
Dan halen wij Van der Vaart, Sneijder, Zlatan, Maxwell en Chivu terug!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Zou goed zij voor de Eredivisie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan halen wij Van der Vaart, Sneijder, Zlatan, Maxwell en Chivu terug!
HIJ IS TE KOOP!quote:Chelsea: Geen aanbieding PSV ontvangen
Chelsea ontkent dat PSV zich donderdag heeft gemeld voor een terugkeer van Alex. Directeur Jan Reker gaf onlangs aan dat hij in Londen een poging had gewaagd voor de Braziliaan.
"Niemand bij de club is formeel benaderd voor een transfer van Alex", zegt assistent-coach Ray Wilkins tegen Sky Sports. "Maar voor de duidelijkheid: onze spelers zijn niet voor een vriendenprijsje te koop. Clubs met belangstelling zullen met veel geld over de brug moeten komen."
Voor Alex zou behalve van PSV ook belangstelling zijn van AC Milan en Sevilla. De Braziliaan zelf zou een transfer wel zien zitten. "Daar weet ik niks van. Ik heb er niet met hem over gesproken", zegt Wilkins.
Je zit wel met een transfersom boven de 11 miljoen geloof ik. Alhoewel dat ook wel minder kan zijn nu met de wisselkoersquote:
Als wij Amrabat terug krijgenquote:
Die gaat dit jaar toch naar Alkmaar dus waar maak je je druk over?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:31 schreef Pritt het volgende:
Maakt niet uit, die Gomes wil ik niet terugzien, krijg ik weer 10 jaar geen schaal in Amsterdam.
No way die krijgen hun dipje die eindigen onder PSV ..quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die gaat dit jaar toch naar Alkmaar dus waar maak je je druk over?
Alex gaat met gemak nog 6 jaar mee en als je voor een Koevermans van 30 al 7 miljoen durft te betalen moet je niet kijken naar de prijs voor Alex.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je zit wel met een transfersom boven de 11 miljoen geloof ik. Alhoewel dat ook wel minder kan zijn nu met de wisselkoers
Nou stel dat het mogelijk zou zijn, dan zou je eventueel Gomes + Alex + Toivinen kopen in de winterstop voor zo'n ¤ 25 , Lazo weg voor 8/9 en dan Afellay ook maar, misschien kan die betrokken worden bij de deal met Alex of de deal met Gomes, volgens mij mag Afellay nog wel in de Uefa cup uitkomen toch?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:35 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Alex gaat met gemak nog 6 jaar mee en als je voor een Koevermans van 30 al 7 miljoen durft te betalen moet je niet kijken naar de prijs voor Alex.
Reker handelt in het belang van de club. Hij heeft altijd gezegd dat hij Gomes wilde behouden, en dat het hem er enkel om te doen was Lemic weg te krijgen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:23 schreef Pritt het volgende:
Kom op Reker, wees een man, die Gomes heeft je tot op het bot beledigd, die laat je toch niet meer terugkomen?!?!!
Dit seizoen denk ik ook niet. Maar dat hoeft toch ook niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop toch niet dat jullie echt geloven in een terugkeer van Gomes.
Want dat zal echt nooit gebeuren dit seizoen.
Inmiddels ook op FOK!sport geplaatst.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:21 schreef -SG- het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3962.php
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou stel dat het mogelijk zou zijn, dan zou je eventueel Gomes + Alex + Toivinen kopen in de winterstop voor zo'n ¤ 25 , Lazo weg voor 8/9 en dan Afellay ook maar, misschien kan die betrokken worden bij de deal met Alex of de deal met Gomes, volgens mij mag Afellay nog wel in de Uefa cup uitkomen toch?
Geloven niet maar het zou wel heel mooi zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef sjimz het volgende:
Ja, maar als Gomes terug wil, dan doet het er toch niet toe dat ze ergens anders meer kunnen betalen? Blijkbaar vindt hij dat dan niet belangrijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar helaas niet realistisch (al moet PSV het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis). Wat betreft transfersom zou het wel kunnen, echter de salarissen liggen in Engeland veel en veel hoger. Daar kunnen Nederlandse clubs niet mee concurreren. Waarbij Gomes misschien een soort van persona non grata is bij andere Premier League clubs is Alex een versterking voor elke andere club.
Ik denk niet dat de Spurs hem voor minder laten gaan dan waar voor ze hem gekocht hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, maar als Gomes terug wil, dan doet het er toch niet toe dat ze ergens anders meer kunnen betalen? Blijkbaar vindt hij dat dan niet belangrijk.
Daar heb je gelijk in. Maar het is b.v. de vraag of Alex wel voor minder geld wil gaan spelen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, maar als Gomes terug wil, dan doet het er toch niet toe dat ze ergens anders meer kunnen betalen? Blijkbaar vindt hij dat dan niet belangrijk.
Hope keeps the dream alivequote:Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef sjimz het volgende:
Kun je dan toch met gesloten beursen doen, PSV hoeft de rest van de transfersom niet en Spurs zijn van zijn salaris af....quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Spurs hem voor minder laten gaan dan waar voor ze hem gekocht hebben.
Nee, dat denk ik ook niet. Maar met salaris heeft dat niks te maken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Spurs hem voor minder laten gaan dan waar voor ze hem gekocht hebben.
Ja dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar het is b.v. de vraag of Alex wel voor minder geld wil gaan spelen.
Hij speelt nu nauwelijks, bij ons krijgt hij gegarandeerd een basisplaatsquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar het is b.v. de vraag of Alex wel voor minder geld wil gaan spelen.
Maar wel minder geld.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij speelt nu nauwelijks, bij ons krijgt hij gegarandeerd een basisplaats
Ze hebben hem nog niet eens volledig betaald. Spurs mag afbetalen in 4 termijnen. Dus het verschuldigde bedrag mogen ze laten zitten wanneer ze Gomes terug naar huis sturen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een hypocrisie, niet normaal meerquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:21 schreef -SG- het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3962.php
Niks hypocriets aanquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat een hypocrisie, niet normaal meer.
nou, nou, bij psv verdiende hij 2mil/jaar en heul veul meer betalen ze voor een keepr ook niet in engeland hoor, dat was echt een top salarisquote:
Zo kwam het toch niet bepaald overquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Reker handelt in het belang van de club. Hij heeft altijd gezegd dat hij Gomes wilde behouden, en dat het hem er enkel om te doen was Lemic weg te krijgen.
Gomes kwam niet terug op zn uitspraken. Als hij dat doet, en daar lijkt het op gezien zn gedrag, kan hij volgens mij zo terugkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |