Wanneer we snel 0-2 achterkomen kan er nog van alles gebeuren.quote:Op maandag 8 december 2008 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
tvp. Iemand hier die denkt dat we een kansje maken woensdag?
quote:Op maandag 8 december 2008 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer we snel 0-2 achterkomen kan er nog van alles gebeuren.
Maar, ehm. Nee.
Dat dachten we tegen AZ en OM ook?quote:Op maandag 8 december 2008 00:26 schreef neilpad het volgende:
Tegen Liverpool kunnen we misschien definitief de lijn naar boven inzetten en wat vertrouwen winnen. Als we voor de verandering eens vanaf het begin scherp zijn.
Ljikt me niet, als (ALS!!!) PSV de lijn uit de tweede helft doorzet kan het een leuke wedstrijd worden.quote:Op maandag 8 december 2008 00:36 schreef mcyodogg het volgende:
Zo'n afgang als 2 jaar geleden zou het toch niet worden?
Ja dat heb ik ook.... natuurlijk blijf ik positief denken en hoop op 't beste... maar ach..quote:Op maandag 8 december 2008 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Gelijkspelletje zou eventueel nog wel kunnen, al moet L'OM dan verliezen.
Ach, wie houd ik voor de gek
Marseille zal wel winnen inderdaad, maar PSV kan ook minstens een gelijkspel halen tegen Liverpool...quote:Op maandag 8 december 2008 08:44 schreef KELDER het volgende:
we maken heus wel klein kansje.., ik ben alleen bang dat l'om een grotere kans maakt tegen atletico en we dus alsnog met lege handen zullen staan.
quote:'Atletico maakt er een kort tripje van'
Volgens Studio Voetbal laat Atletico Madrid het duel tegen Olympique Marseille uit voorzorg een beetje lopen. De Spaanse ploeg zou ontheffing van de UEFA gehad hebben om pas op de dag van de wedstrijd aan te komen in Frankrijk. Ook zou Atletico diverse basisspelers thuislaten. De sfeer rondom het duel is enorm opgeklopt omdat de Franse fans vergelding willen voor een Franse fan die na het uitduel in Spanje in de cel terecht is gekomen en 3,5 jaar cel tegen zich heeft horen eisen.
Voor PSV is het duel van groot belang. PSV moet tegen Liverpool meer punten halen dan Olympique Marseille tegen Atletico om door te kunnen gaan naar de UEFA Cup.
Vind ik niet.quote:Op maandag 8 december 2008 00:28 schreef ganzenherder het volgende:
PSV thuis is gewoon niet te vergelijken met PSV uit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |