Wanneer we snel 0-2 achterkomen kan er nog van alles gebeuren.quote:Op maandag 8 december 2008 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
tvp. Iemand hier die denkt dat we een kansje maken woensdag?
quote:Op maandag 8 december 2008 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer we snel 0-2 achterkomen kan er nog van alles gebeuren.
Maar, ehm. Nee.
Dat dachten we tegen AZ en OM ook?quote:Op maandag 8 december 2008 00:26 schreef neilpad het volgende:
Tegen Liverpool kunnen we misschien definitief de lijn naar boven inzetten en wat vertrouwen winnen. Als we voor de verandering eens vanaf het begin scherp zijn.
Ljikt me niet, als (ALS!!!) PSV de lijn uit de tweede helft doorzet kan het een leuke wedstrijd worden.quote:Op maandag 8 december 2008 00:36 schreef mcyodogg het volgende:
Zo'n afgang als 2 jaar geleden zou het toch niet worden?
Ja dat heb ik ook.... natuurlijk blijf ik positief denken en hoop op 't beste... maar ach..quote:Op maandag 8 december 2008 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Gelijkspelletje zou eventueel nog wel kunnen, al moet L'OM dan verliezen.
Ach, wie houd ik voor de gek
Marseille zal wel winnen inderdaad, maar PSV kan ook minstens een gelijkspel halen tegen Liverpool...quote:Op maandag 8 december 2008 08:44 schreef KELDER het volgende:
we maken heus wel klein kansje.., ik ben alleen bang dat l'om een grotere kans maakt tegen atletico en we dus alsnog met lege handen zullen staan.
quote:'Atletico maakt er een kort tripje van'
Volgens Studio Voetbal laat Atletico Madrid het duel tegen Olympique Marseille uit voorzorg een beetje lopen. De Spaanse ploeg zou ontheffing van de UEFA gehad hebben om pas op de dag van de wedstrijd aan te komen in Frankrijk. Ook zou Atletico diverse basisspelers thuislaten. De sfeer rondom het duel is enorm opgeklopt omdat de Franse fans vergelding willen voor een Franse fan die na het uitduel in Spanje in de cel terecht is gekomen en 3,5 jaar cel tegen zich heeft horen eisen.
Voor PSV is het duel van groot belang. PSV moet tegen Liverpool meer punten halen dan Olympique Marseille tegen Atletico om door te kunnen gaan naar de UEFA Cup.
Vind ik niet.quote:Op maandag 8 december 2008 00:28 schreef ganzenherder het volgende:
PSV thuis is gewoon niet te vergelijken met PSV uit....
dat snapt niemandquote:Op maandag 8 december 2008 13:39 schreef koningdavid het volgende:
Ik snapte al niet precies waarom Stevens Wuytens boven Bakkal verkoos. Elke keer dat ik Wuytens heb zien spelen werd hij vroegtijdig gewisseld omdat hij slecht in de wedstrijd zat. Bakkal is geen spectaculaire speler maar speelt sober en degelijk en scoort daarnaast ook nog geregeld.
schijnt op vakantie te zijn en daarom zouden er ook (nog) geen verdere ontwikkelingen zijn.. (heb ik ergens gehoord of gelezen)..quote:Op maandag 8 december 2008 10:18 schreef ruud.nl het volgende:
Hoe zit het met Toivonen, nu hoor je ineens niets meer over hem.
me tooquote:Op maandag 8 december 2008 14:49 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben erbij morgen in Eindhoven![]()
Heb er zin in
Beter bij SV dan bij PSV.quote:Op zondag 7 december 2008 23:59 schreef dndiek het volgende:
Volgende week Reker bij Studio Voetbal
ik ook. Waar zit jij?quote:Op maandag 8 december 2008 14:49 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben erbij morgen in Eindhoven![]()
Heb er zin in
quote:Op maandag 8 december 2008 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Reker heeft zijn people skillz ingezet
lol. Ach weet je Reker heeft het beste over voor ons mooie PSV... *barst in het lachen uit*quote:Op maandag 8 december 2008 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beter bij SV dan bij PSV.
Hij gaat wel gestructureerd te werk, eerst PSV sportief naar de klote, daarna financieel
Is dat op zuid of noord?quote:Op maandag 8 december 2008 18:52 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Op de perstribune dit keer.
en jij?
Inderdaad, vooral wegens het dreigen van de ultra's in Marseillequote:Op maandag 8 december 2008 15:44 schreef ganzenherder het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Atletico kansloos verliest morgen
Wat dan? Wil hij de club tot op de grond toe afbrekenquote:Op maandag 8 december 2008 20:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
lol. Ach weet je Reker heeft het beste over voor ons mooie PSV... *barst in het lachen uit*
Ik heb geen idee. Mijn vriend heeft de kaarten geregeld. Hij werkt bij VI.quote:Op maandag 8 december 2008 20:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat op zuid of noord?
Zit morgen zelf op zuid
Is Zuidquote:Op maandag 8 december 2008 21:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Mijn vriend heeft de kaarten geregeld. Hij werkt bij VI.
Ingang 9 moeten we zijn in elk geval.
Ik zwaai wel even
Ah... ik neem aan een aanhanger van Reker?quote:Op maandag 8 december 2008 21:33 schreef knep het volgende:
[..]
Wat dan? Wil hij de club tot op de grond toe afbreken?
Ben geen aanhanger van Reker en stelde die vraag omdat ik geloof dat Reker er wel met de goede intentie zitquote:Op maandag 8 december 2008 21:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ah... ik neem aan een aanhanger van Reker?
Nou laat ik je vertellen... als hij het zo aanpakt kwa sportief gebied met PSV. Zie ik het somber in voor de komende seizoenen.
In europa gaan we weer achteruit.. en ja ik weet elke keer een halve finale is ook niet te doen voor Nederlandse clubs, maar als je er in NL ook geen collectief ziet voetballen terwijl er een topaankoop werd belooft en verdere VERSTERKINGEN!!! inplaats van verzwakkingen...
Tsjah... daarbij Reker komt beloftes die hij maakt niet na. Zie bijvoorbeeld naar Aissati,Gomes en wie weet wie nog meer. Zeggen dat DIT PSV een verbetering is van het PSV van vorig Seizoen. Ben je dan geschikt of ongeschikt? Voor mij en vele andere PSV fans die Reker etc. weg willen hebben... O N G E S C H I K T
Of wilde je wat anders horen.
quote:Atletico met slechts twee basisspelers tegen Olympique Marseille [wijzig]
het alsnog halen van de derde plaats en daarmee kwalificatie voor de UEFA Cup lijkt wel heel lastig te worden. Volgens Spaanse media zal Atletico Madrid vanavond starten met slechts twee spelers die normaal ook in de basis staan van de Spanjaarden.
Hmm, ik weet niet of dat echt nadelig is aangezien de spelers die nu in de basis komen te staan zich zullen willen bewijzen terwijl het voor de eerste keus een onbeduidende wedstrijd is.quote:
Verwacht ik ook, hoop vanavond op een leuke wedstrijd, kan voor wat zelfvertrouwen zorgen binnen de ploeg en kan de ommekeer betekenen en kan de onrust ook wat wegnemenquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hoe dan ook verwacht ik dat het Europese avontuur dit seizoen er na vanavond wel op zit.
quote:PSV zal Stevens blijven coachen
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Als PSV-trainer Huub Stevens geen beterschap toont bij het uitdragen en promoten van de club zal directeur Jan Reker hem daar op blijven aanspreken.
afbeelding vergroten Jan Reker.
De Brabantse voorman zei gisteren over de representatie van de oefenmeester. ,,Daar praten we met hem over. En als het niet beter wordt? Dan moeten we hem blijven coachen."
Het was een opmerkelijke uitspraak tijdens weer een opmerkelijk dagje Eindhoven, aan de vooravond van de laatste wedstrijd in de Champions League. In duel met Liverpool tracht PSV vanavond alsnog via de achterdeur het toernooi om de UEFA Cup te bereiken. Maar over voetbal ging het nauwelijks gisteren.
Terwijl Huub Stevens zich onderhield met de media zat Reker om de tafel met Carlos Salcido en een van diens zaakwaarnemers om de lucht te klaren. De Mexicaan liet zaterdag in NRC Handelsblad geen spaan heel van zijn trainer en dus moest de lucht geklaard.
Over de inhoud van het gesprek met Salcido repte Reker met geen woord. Wel zei hij dat de Mexicaan PSV nog altijd als 'zijn familie' beschouwt en dat het honderd procent zeker is dat de verdediger ook na de winter nog in Eindhoven speelt. Salcido blijft lid van de selectie van PSV en ook gewoon reserve-aanvoerder.
Het gesprek van Reker met Salcido had zijn weerslag op de persconferentie van Stevens. De oefenmeester legde uit dat Nordin Amrabat en Danny Koevermans nog niet helemaal fit zijn, dat hij dit seizoen niet altijd tevreden is geweest als PSV Europees speelde en benadrukte nogmaals dat zijn ploeg een heel zware poule had getroffen.
Stevens kan echter zijn irritatie over sommige vragen en richting een aantal journalisten niet goed meer verbergen. Voor het oog van de Nederlandse en internationale camera's leidde het tot een bizar tafereeltje en een belachelijke conversatie. Ontploffen deed hij niet, maar bij vragen die hem niet bevielen, zocht Stevens het telkens in korte, ontwijkende en nietszeggende antwoorden.
Meneer Stevens. Atletico Madrid reist even snel heen en weer naar Madrid voor de wedstrijd tegen Olympique Marseille. Denkt u dat ze hun sportieve plicht wel zullen vervullen?
Stevens: ,,Wat moet ik nou met zo'n vraag."
Bijvoorbeeld met ja of nee antwoorden.
,,Ja."
Liverpool komt naar Eindhoven zonder Fernando Torres. Beïnvloedt dat uw strijdplan?
,,Nee."
Hoe laten jullie je op de hoogte houden van de gebeurtenissen in Marseille?
(speelt met zijn telefoon) ,,Misschien word ik wel gebeld."
U houdt toch tijdens een wedstrijd uw telefoon niet aan?
,,Misschien krijg ik wel een sms van Erik (Gerets, trainer Olympique Marseille, red.). Hahahaha."
Oke, maar even terugkomend op de vraag.
,,Er zijn zoveel manieren."
Welke kiezen jullie?
,,Dat zien we morgen wel."
Is dat soms geheim?
,,Nee hoor."
Wat is uw indruk van de wisselwerking met de spelersgroep?
,,Die is niet anders dan op de eerste werkdag."
En hoe was die toen?
(cynisch) ,,Héél slecht."
Zelfs Engelse journalisten, in eigen land toch wel wat gewend, vielen achterover van verbazing. De clubleiding in Eindhoven maakt zich al langer serieuze zorgen over de manier waarop Stevens de club verkoopt. ,,Ach," zei Reker gisteren vergoelijkend. ,,Een imago bouw je heel langzaam op en dat blijft wel een tijdje hangen."
Dat wil niet zeggen dat Reker de houding van Stevens niet scherp in de gaten houdt. Een paar weken geleden zei hij in deze krant al eens dat hij en zijn oefenmeester regelmatig praten over dit onderwerp. En gisteren herhaalde hij die woorden.
,,Huub heeft zich heel veel voorgesteld van deze baan bij PSV," aldus Reker. ,,Als het niet goed gaat, is de teleurstelling dan des te groter. En als het bij Huub niet echt lekker loopt, dan trekt hij het zich wat meer aan dan anderen. Het belangrijkste is om niet meteen met je vinger te wijzen. Om eerst te kijken wat je zelf kan doen om de situatie te verbeteren."
Op de suggestie dat daar bij Stevens niet veel van te merken is, zei Reker. ,,Dan moeten we hem blijven coachen. We hebben hem met ons volle verstand aangesteld en zolang hij hier werkt, moeten we hem volledig steunen."
Misschien dat Stevens wat meer ontspannen raakt als PSV toch Europees overwintert. Daartoe moet het vanavond tegen Liverpool een beter resultaat halen dan Olympique Marseille tegen Atletico Madrid. Alleen in dat geval stroomt de landskampioen alsnog door naar het toernooi om de UEFA Cup.
Danny Koevermans trainde maandag mee. De spits gaat er vanuit dat hij op de bank begint maar voelt zich fit genoeg voor een invalbeurt als de situatie daarom vraagt. ,,Als het bij Olympique gelijk is en wij kunnen nog winnen."
Nordin Amrabat – net weer fit – maakt deel uit van de selectie maar of het verantwoord is om hem te laten beginnen, beslist Stevens vandaag.
Onsportief.quote:
Ijdele hoop cult! Je weet zelf dat de kans dat Stevens Manco nagenoeg nihil is. Stevens durft hem nog amper op te stellen in de competitie, laat staan de CL.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:56 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk mag Manco nou eindelijk eens in de basis starten.
Dat middenveld was mijn 2e optie idd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
Afellay is nog geblesseerd en indien Amrabat fit is zal het dit worden:
[ afbeelding ]
Mocht Amrabat niet fit zijn zal zijn plaats overgenomen worden door Wuytens, aldus het ED.
Ik met (tevergeefse) hoopquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:39 schreef Buitendam het volgende:
Komt niet vaak voor, maar vanavond ga ik niet echt met goede zin naar de CL wedstrijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |