Dat is zeker gaafquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit jaar is er begin januari een event waarop de geschenken worden uitgedeeld. Normaal is het in december.
Ik ga 1/1/09 uit dienst, dus geen cadeautje voor mij dit jaar. En dat is wel balen, want meestal is het wel iets leuks zoals bijv. een tijdschrift-abonnement 2 jaar geleden.
Gelukje: vrijdag zat het cadeau in de post, weer een tijdschriften-abonnement dit jaarquote:
Leuke combiquote:Op zondag 7 december 2008 20:03 schreef kevin33 het volgende:
ff zien, volgens mij een vleespakket, en iets van glas
Ze zijn weer lekker creatief, als ik het heb post ik wel een fotoquote:
Die zit dan nog een beetje leuk verpakt. De fles bij ons zit nergens in of bijquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
2 jaar geleden kreeg ik deze
[ afbeelding ]
en vorig jaar digitaal fotolijstje..
dit jaar is geloof ik crap
ja wel leuk zeide doekje erin... 2 kristallen glazen.. en een lekkere fles champiequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die zit dan nog een beetje leuk verpakt. De fles bij ons zit nergens in of bij
Ow ja ik had de glazen nog niet eens gezien..quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja wel leuk zeide doekje erin... 2 kristallen glazen.. en een lekkere fles champie
En van onze overkoepelende holding kregen we een mooi zijden tafelkleed, designed by Marcel Wandersquote:Op zondag 7 december 2008 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelukje: vrijdag zat het cadeau in de post, weer een tijdschriften-abonnement dit jaar
En ik heb besloten. Ik kies voor de cadeaubon van ¤40,- van de Hema. Die hoef je niet in een keer uit te geven. Zo kan ik de komende tijd meerder cadeautjes voor mezelf uitzoeken.quote:Van de plek waar ik werk:
Een bon waarmee ik zelf een cadeau uit kan zoeken en dat gaat echt van een tijdschrift abbo tot een bbq en van een hema cadeaubon tot een gift voor een goed doel. Echt super leuk (ik werk er nog maar net en ik ben er niet eens in dienst omdat ik gedetacheerd ben) maar ik weet nog niet wat ik moet kiezen.
"Les Miserables"quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:26 schreef Mss het volgende:
Ik had een op musicals gebaseerd eetpakket
Ook leuk, kun je honderden euro's aan vakanties uit gaan geven als je iets met je kerstgeschenk wil doen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:56 schreef DeHovenier het volgende:
- Waardecheque twv. EUR 50 van Canvas Holidays
- Waardecheque twv. EUR 50 van Landal Greenparks
de oranje pluim krijgen we dus twv 72 euroquote:Op zondag 14 december 2008 15:53 schreef Memento-Mori het volgende:
wij krijgen als het goed is een pluim
http://www.pluimen.nl
geen idee welke kleur/welk bedrag, Hoor ik misschien vanavond wel, kerstfeest van t werk
Die krijg ik ook geloof ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En van onze overkoepelende holding kregen we een mooi zijden tafelkleed, designed by Marcel Wanders
Mooi ding!
Ook gehad, tip: kleine lettertjes lezen....quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:10 schreef boem-dikkie het volgende:
....Postcode loterij nieuwjaarslot.....
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:29 schreef FrankP het volgende:
[..]
Ook gehad, tip: kleine lettertjes lezen....
Verder van mijn opdrachtgever (Prorail) een leuk "kerstpakket" gehad, een tinteling (www.tintelingen.nl).
Erg leuk, gewoon lekker zelf wat uitzoeken.
Wordt een beetje moe van al die standaard pakketjes met troep die je absoluut niet nodig hebt.
Hoei!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:54 schreef Goover het volgende:
Als inleenkracht heb ik bij mijn huidige opdrachtgever een kleiner pakket gehad dan de rest
Bij mij zat er in:
- Zaagsel
Ja, duh. Een lijk dus!quote:De rest van het bedrijf kreeg een doos waar je een lijk in zou kunnen stoppen. Ik weet alleen nog niet wat er in zit, want niemand wil hem open maken.
Wow o.o echt waar?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:03 schreef Hagelkaas het volgende:
Vorig jaar een Xbox 360 + 32" Samsung plasma en een fles Champagne in cadeauverpakking plus glazen.
Dit jaar gaan er geruchten over Macbooks, ik hoop dat het klopt
je vergeet de wekker.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:14 schreef hdmedewerker het volgende:
Mijn pakket ook gekregen maandag, het thema was ontbijt![]()
* 4 ciabatta broodjes
* 1 flesje sinaasappelsap
* klein pakje koffie
* klein pakje thee
* fles bloemenhoning
* een zakje meusli
* een servies set bestaande uit:
4 koffie kopjes
4 ontbijt borden
4 schaaltjes
vind het wel een leuk idee
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:28 schreef lies1947 het volgende:
van de baas van mijn man:
grote platte kist met als inhoud (thema vis):
allerlei fantastische gekoelde visproducten: 2 soorten gerookte zalm, 2 soorten gerookte paling, 2 soorten makreel, blikjes tonijn, hollandsche garnalen, gerookte forel, saus voor erbij, toastjes en een fles muscadet.
kwam goed uit, had ik ook op mijn boodschappenlijstje staan voor een hapjes-avond.
Geen last van kredietcrisis bij jouw baasquote:Op donderdag 18 december 2008 20:49 schreef Hagelkaas het volgende:
Het gerucht bleek waar te zijn; een splinternieuwe MacBook 13"
Jouw vriend werkt dan zeker bij een bank die het niet zo breed meer heeft dit jaar? Dacht toch dat banken altijd wel mega-paketten gavenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:46 schreef Maes het volgende:
Werk vriend een fair trade pakket
Handdoeken
chips
wijn
toastjes
zoutjes
flesje oranje iets
chocolade
kerstkaart
schrijfblok
bonnen (ben even vergeten waarvan)
Mijn werk:
bubbeltjeswijn
2 handdoeken
doosje chocolaatjes
chips
douchepuff
borstel met lange steel
douchegel
badolie
badjas
kaart
Mijn vriend werkt bij een bank en ik in de gezondheidszorg.
De rest van het jaar werk je voor minimum loon ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:03 schreef Hagelkaas het volgende:
Vorig jaar een Xbox 360 + 32" Samsung plasma en een fles Champagne in cadeauverpakking plus glazen.
Dit jaar gaan er geruchten over Macbooks, ik hoop dat het klopt
HIHAHAHAA EIGEN BAAS.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
De rest van het jaar werk je voor minimum loon ofzo?
Of hij werkt bij Apple, ja normaal gesproken wilt niemand die dingen hebben, en nu met die crisis al helemaal niet meer.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Geen last van kredietcrisis bij jouw baas
Werk jij waar ik werk? Komt aardig overeen met wat er in mijn pakket zat.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:46 schreef Maes het volgende:
Mijn werk:
bubbeltjeswijn
2 handdoeken
doosje chocolaatjes
chips
douchepuff
borstel met lange steel
douchegel
badolie
badjas
kaart
Wat een leuk idee!!!!!!!!! Dat ga ik onthouden voor volgend jaar (ik koop de kerstpakketten in bij ons op het werk). Er zijn hier ook vast wel plaatselijke middenstanders die mee willen werken.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:31 schreef Dagonet het volgende:
Evenals vorig jaar was er een kerstmarkt georganiseerd met wat lokale middenstand die kraampjes hadden.
Aanwezig waren:
DA
Een wijnboer
Een kaaswinkel
Een koffie/theewinkel
Een bonbonwinkel
Van Leest
Een boekwinkel
Een juwelier
Verder kreeg iedereen 75 muntjes en mochten ze zelf dingen bijelkaar kopen naar hun gading.
Ik ben geëindigd met een luchtje voor m'n vriendin en een stuk of 5 dvd's en een doos Christmas Crackers voor bij het kerstmaal, toen was m'n geld wel op..
Heel leuk concept en de winkels hebben er ook omzet bij, dat is goed voor de binding tussen bedrijf en stad..
Werk jij ergens in het westland?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:31 schreef Dagonet het volgende:
Evenals vorig jaar was er een kerstmarkt georganiseerd met wat lokale middenstand die kraampjes hadden.
Aanwezig waren:
DA
Een wijnboer
Een kaaswinkel
Een koffie/theewinkel
Een bonbonwinkel
Van Leest
Een boekwinkel
Een juwelier
Verder kreeg iedereen 75 muntjes en mochten ze zelf dingen bijelkaar kopen naar hun gading.
Ik ben geëindigd met een luchtje voor m'n vriendin en een stuk of 5 dvd's en een doos Christmas Crackers voor bij het kerstmaal, toen was m'n geld wel op..
Heel leuk concept en de winkels hebben er ook omzet bij, dat is goed voor de binding tussen bedrijf en stad..
Waar werk jij?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:28 schreef PDOA het volgende:
[..]
Werk jij waar ik werk? Komt aardig overeen met wat er in mijn pakket zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Die zat er niet inquote:
Nope.quote:
Nou, mijn man 'doneert' zijn kerstpakket al jaren aan mij (uitzoeken uit de catalogus mag ik dus elk jaar doen), maar dit jaar vond ie het zo suf dat ie het niet eens durfde te geven! Ik was er wel blij mee trouwens hoor, ik moest een nieuwe badjas, hihi.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef maok het volgende:
Zoiets had ik vorig jaar, werkte bij een bedrijf waar maar enkele vrouwen werkten (waaronder ikzelf), kregen we een paket met als thema chocolade fondue. Maar dat kunnen mannen opzich ook wel leuk vinden maar ik vond het typisch iets voor vrouwen. Ik vond het iig een geweldig paket. Misschien denken ze dat mannen tevreden zijn als hun partners dat ook zijn.
is normaal hoor, juist al;s je hetzelfde pakket krijgt, is dat ongebruikelijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:46 schreef littledrummergirl het volgende:
vond het wel slecht dat ik als oproepkracht n ander pakket kreeg dan de vaste krachten
Collega!quote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef Repeat het volgende:
Krijg ik een kerstpakket met 2 van die glazen kaarsenhouders en kaarsen
Idem hier, geen pakket omdat ze liever geld geven (¤ 300,- hier)quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:33 schreef Fredo55 het volgende:
Niets ivm met die kutcrisis.![]()
ja, een kerstbonus van ¤150,-
Jij komt vast in de top 10.quote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef Repeat het volgende:
Krijg ik een kerstpakket met 2 van die glazen kaarsenhouders en kaarsen
das wel tofquote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef remlof het volgende:
Dit jaar geen standaard kerstpakket, maar al het personeel met een vast contract (zo'n 200) kreeg een Asus EEE PC900 minilaptopje
Dat is héél tof!quote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef remlof het volgende:
Dit jaar geen standaard kerstpakket, maar al het personeel met een vast contract (zo'n 200) kreeg een Asus EEE PC900 minilaptopje
netjes dan idd, ik kreeg een Medion E1210, zeg maar de EEE 10 inchquote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef remlof het volgende:
Mediamarkt? Saturn?quote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef remlof het volgende:
Dus hij heeft nog geen flikker gedaan, en nu al 150 ¤, terwijl mensen die er een jaar hard voor gewerkt hebben ook zo'n envelop krijgen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man zijn nieuwe werk (in dienst per 01-01-2009)
* Een grote doos vol met bruikbare etenswaar van Wasmiddel tot Erwtensoep tot deoderant
* En een envelop met 150 euro!
Mooi gebaar toch? Hij hoort er wel gelijk bij. Toffe baas!quote:Op donderdag 25 december 2008 19:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus hij heeft nog geen flikker gedaan, en nu al 150 ¤, terwijl mensen die er een jaar hard voor gewerkt hebben ook zo'n envelop krijgen?
Da's een makkelijke baas...
Ik zit echt bij de verkeerde werkgever geloof ikquote:Op donderdag 25 december 2008 13:26 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb een leuk pakket gekregen met verschillende lekkere dingen als, tapas, tapenade, knoflookbrood, olijfolie, bier, wij en nog wat lekkere bruikbare dingen.
Verder zat er in het kerstpakket ook een brief waar mijn loonsverhoging instaat waar ik erg tevreden mee ben.
Mijn vriendin kreeg een Bijenkorfcard van ¤ 80,00 een kerststukje, fles champange, fles Baileys, fles Malibu en wat flessen wijn, en loonsverhoging.
We mogen niet klagen dus.
Met betaal verlof, of moet je ook nog snipperdagen inleveren ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:42 schreef YPrue het volgende:
Mijn moeder had vandaag haar 'pakket' per post gekregen: een waardebon voor een week in een appartement in Portugal in 2009.
AH en een goed salaris?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:34 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik krijg er 2, een van de AH en een van het theater waar ik werk, 2 jaar terug had ik helemaal niets(maar nog wel een goed salaris)
Da's handig, origineel en prima kwaliteit. Leuk idee!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik heb zo`n ding gekregen dit jaar, bestemd tegen windkracht 10 volgens de makers.
[ afbeelding ]
Iemand ervaring mee?
Toen ik er nog werkte was de AH een van de betere werkgevers die ja als 17/18jarige kon hebben.quote:
Ik werk ook bij een klein bedrijf, vorig jaar zelfs nog de enige werknemer. Maar mijn werkgever besteld ook gewoon eentje voor zichzelf hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:54 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn vriend krijgt altijd een super pakket. Vorig jaar had hij een biermandje, windlicht en canon digitale camera!
Zelf ben ik ondernemer dus ik zou mezelf iets kunnen schenken maar dat is een beetje lame
Haha ja het kanquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik werk ook bij een klein bedrijf, vorig jaar zelfs nog de enige werknemer. Maar mijn werkgever besteld ook gewoon eentje voor zichzelf hoor.
Lekker dubbelzinnig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:16 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Haha ja het kanMaar ik wil geen standaard kerstpakket bij de makro kopen en als ik dan iets leuks zou uitzoeken van mijn geld voelt het weer niet als kerstpakket.
Mijn vriend had overigens ook een sinterklaaskadootje gekregen. Beetje vreemd: een schoenpoetssetje voor nette schoenen. Terwijl iedereen op die werkvloer verplicht van die werkschoenen met stalen neuzen moet dragen. Moeten ze die soms oppoetsen
Dit jaar voor de 3e x oprij het zelfdequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik had een bon van de Mediamarkt voor 45 euro
Zulks een creatief persoon, die bij jullie de pakketten verzorgd...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dit jaar voor de 3e x oprij het zelfde
We mogen altijd kiezenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Zulks een creatief persoon, die bij jullie de pakketten verzorgd...
Wat flauwquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef o.us het volgende:
Ik krijg niks omdat ik nog in mijn proeftijd zit.
Tijd om een andere baan te zoekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef o.us het volgende:
Als gedetacheerde heb ik exact het zelfde gehad, maar dan in deze volgorde:quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tijd om een andere baan te zoeken
Net als uitzendkrachten die al een tijd bij ons werken kregen niet eens een boterletter met sinterklaas.
Dan praat je misschien over 30 mensen x 5 euro oid ?
Daar motiveer je de mensen wel mee![]()
Als één van mijn mensen waar ik leiding aan geef een uitzendkracht zou zijn zou ik het alsnog kopen en het geld uit de kas wegboeken, grote vent die me tegenhoudt
Beetje late reactie, maar:quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik heb zo`n ding gekregen dit jaar, bestemd tegen windkracht 10 volgens de makers.
[ afbeelding ]
Iemand ervaring mee?
Ik krijg per 1 januari een contract, ik krijg gewoon een kerspakket en ik heb eenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef o.us het volgende:
Ik(wij) kreeg(en) helemaal niets voor sinterklaas, nog geen stukje banketletter bij de koffie.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef _Fonz het volgende:
Voor sinterklaas kregen we een chocoladeletter van de personeelsvereniging
Nou, ik werk voor een bibliotheekstichting en koop kerstattenties in. Vanwege de zeer forse bezuinigingen zit er bij ons niet meer in dan 10 euro. Een cadeaukaartje van de Hema dus! Wel leuk op zich!quote:Op zondag 12 december 2010 19:35 schreef Mr.DD het volgende:
Ik werk als bijbaantje bij bieb, krijg meestal een iris-bon van 20 a 40 euro. En das wel lekker.
hoezo crisisquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Vorig jaar PS3, nu hoogst waarschijnlijk een iPad... die ik al heb.
maar hoe betaald danny dat ?quote:
zal ik je mijn adres even pm-enquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Vorig jaar PS3, nu hoogst waarschijnlijk een iPad... die ik al heb.
prima, je komt wel op nummer 409 van de wachtlijst, en dan sta je nog op de "niet vrouw" lijst ookquote:
*meldt*quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
prima, je komt wel op nummer 409 van de wachtlijst, en dan sta je nog op de "niet vrouw" lijst ook.
Jij komt dan op de lijst "niet single"quote:
sinds wanneer heb jij daar last van?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij komt dan op de lijst "niet single".
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij komt dan op de lijst "niet single".
Ja en dan alle mensen nog die het niet genoeg vinden of ''fantasieloos'' wees blij met wat je krijgt!, ik heb heel mijn leven nog nooit één kerstpakket gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:01 schreef Eenskijken het volgende:
*checkt 1e pagina* What the fuck mensen : / ziek veel dingen krijgt iedereen! en zo duur..
Hier geen kerstpakket, alleen een sinterklaaspakket bestaande uit een zak pepernoten en marsepein...
Hoi ik ben c_aquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende: nu hoogst waarschijnlijk een iPad... die ik al heb.
Chocolade fondue?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:53 schreef Lastpost het volgende:
Wij TNT'ers kunnen heerlijk buiten gaan BBQ'en met de kerst en voor het geval het dan niet sneeuwt en vriest zit er ook nog een koeltas bij.
Verder een hoop zooi die bij het thema past, een kookboek, BBQ-chips, tomatenbrood, sausjes en dat soort zaken.
Maar ik klaag niet, heb het weleens erger gezien/getroffen.
Leuk pakketquote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef Qwea het volgende:
http://www.sligro-kerstpa(...)kid=888&pcid=0&hid=0
Die had MM
Very superior old pale, hoe the fuck kan je dat nu op een kaas zetten? Ik eet elke week zeer oude brokkelkaas van de kaasboer, maar ik zou er gelijk mee stoppen als er een kwaliteitsaanduiding van cognac op komt te staan.quote:Reypenaer kaas V.S.O.P.
Nu maar hopen dat de Sligro zelf ook kerstpakken uitdeelt aan de hulpkrachtjesquote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef Qwea het volgende:
http://www.sligro-kerstpa(...)kid=888&pcid=0&hid=0
Die had MM
Hoe lang is de 'vrouwlijst'? Vriendlief heeft 'm van zijn baas gekregen voor de kerst en nu ben ik jaloersquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
prima, je komt wel op nummer 409 van de wachtlijst, en dan sta je nog op de "niet vrouw" lijst ook.
gewoon per ongeluk erop gaan zitten, is dat probleem ook opgelostquote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Hoe lang is de 'vrouwlijst'? Vriendlief heeft 'm van zijn baas gekregen voor de kerst en nu ben ik jaloers
ik ben van de positieve oplossingen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:24 schreef richardrahl het volgende:
[..]
gewoon per ongeluk erop gaan zitten, is dat probleem ook opgelost
Zeer speciale kazen met een opvallend verfijnde smaak, zijn wel de Wijngaard Affineurs en de Reypenaer (VSOP). Deze kazen worden gemaakt door een kleinschalige kaasmakerij in de Middenbeemster op eigen receptuur van de familie Van den Wijngaard. De kazen worden in het historische kaaspakhuis uit 1906 door Rien en Jan van den Wijngaard op historische wijze geaffineerd. Het loont beslist de moeite om deze link: wijngaardkaas/rijping, te volgen en meer omtrent de uitzonderlijke wijze van rijping (het affineren) te vernemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef richardrahl het volgende:
Lijkt een beetje op het pakket wat ik had, maar mag ik even kotsen op dit?
[..]
Very superior old pale, hoe the fuck kan je dat nu op een kaas zetten? Ik eet elke week zeer oude brokkelkaas van de kaasboer, maar ik zou er gelijk mee stoppen als er een kwaliteitsaanduiding van cognac op komt te staan.
Maar beter deze kaas dan de kaas in mijn kerstpakket, ik krijg altijd brie'tjes en dergelijke die wonderbaarlijk niet in de koelkast bewaard moeten worden.
En leuk kistje, dat is nog wel leuk in huis. Zou hem naast mijn bed zetten, slotje erop en vullen maar met goodies
Beter dan die kartonnen doos die ik kreeg.
Wat jij wilquote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef richardrahl het volgende:
het heet gewoon overjarige brokkelkaas, de lulhannes die vsop erbij zet moeten ze ophangen. Dat is een benaming voor cognac en nergens anders voor. En dat moet zo blijven, dat dat uberhaupt niet beschermd is vind ik al verbazingwekkend.
Een kaas van exellente importantie , mag ik even braken?
Die van Reypenaer is trouwens niet eens zo heel lekker. Geef mij maar echte overjarige brokkelboerenkaas, dat is pas een smaaksensatie. Alleen lastig te verkrijgen omdat veel mensen er niet van houden dat een kaas elke keer als ze hem kopen anders smaakt (maar daarom is het ook boerenkaas).
Maar ik zal niet teveel zeuren , het is beter dan de kaas uit mijn pakket die je gewoon in de voorraadkast voor 2 jaar kan bewaren
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef richardrahl het volgende:
ja, niet zeiken zeg. Je lijkt wel een schoonmaakster die zichzelf omgetoverd heeft tot interieurverzorgsters en verontwaardigd is dat mensen het nog steeds een hondenbaantje vinden.
Ik ook..quote:Op woensdag 15 december 2010 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Weer zo'n vervloekte Tinteling bon...![]()
![]()
ik ook, van stage dan, van werk zal er wel n pakketje komenquote:
MM werkt niet bij de sligro hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 20:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de Sligro zelf ook kerstpakken uitdeelt aan de hulpkrachtjes![]()
Als dat het geval is zal ik het posten hier
Dat is toch leukquote:Op woensdag 15 december 2010 13:45 schreef MadMaster het volgende:
![]()
quote:Glijmiddel en vibrators in kerstpakketten NOORDWOLDE - Werknemers van Polyvision zijn verrast met een wel heel bijzonder kerstpakket.
Het bedrijf dat koudschuim levert, had vibrators in de pakketten voor de vrouwen gestopt. Toen de mannen hun dozen openden, vonden ze tussen de levensmiddelen een pot glijmiddel. Volgens Robert Moerman, eigenaar van Polyvision, vond het personeel het een goede grap, dat meldt RTV Drenthe.
Hier ook. Geen idee nog wat ik ermee moet of ga doen. Het scheelt wel weer een doos met dingen, die voor de helft toch ergens achterin de voorraadkast verdwijnen, sjouwen. Nu nog afwachten waar m'n andere werkgever mee aan komt zetten. Hem kennede zal dat wel drank zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 13:45 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Ik kreeg 2 jaar geleden een kerstpakket dat door de brievenbus kon en het werd ook door tpg post geleverd en nee, het was niet een cheque met geld helaas helaas, kortingsbonnen voor pretparken die 200 km verderop lagen.... zuchtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
en dan 20cm hoog. echt niet gejokt. zit dus ook niks in eigenlijk!.. balen, geef dan niks en geef het geld aan een goed doel..
Ja, ik kreeg ook roombrie in mn pakket, en snap dat ook al niet. Dat blijft toch niet goed buiten de koelkast zolang? Of zijn er bries e.d. die speciaal voor kerstpakketten gemaakt worden met extra veel conserveringsmiddelen of weet ik het wat erin, zodat het ook buiten de koelkast goed blijft?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef richardrahl het volgende:
Lijkt een beetje op het pakket wat ik had, maar mag ik even kotsen op dit?
[..]
Maar beter deze kaas dan de kaas in mijn kerstpakket, ik krijg altijd brie'tjes en dergelijke die wonderbaarlijk niet in de koelkast bewaard moeten worden.
hoiquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Niet alleen was het dus idd de ipad, ook nog eens het topmodel.
inderdaad, morgen komt mijn 13e maand, kan ik meerdere ipads kopen als ik dat zou willenquote:Op zondag 19 december 2010 10:33 schreef Sport_Life het volgende:
heb de dozen al zien staan, mag ze deze week op komen halen!
Maar ben meer blij met 13e maand +bonus, kan ik van doen wat ik wil
gaat wel veel belasting af hequote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef richardrahl het volgende:
[..]
inderdaad, morgen komt mijn 13e maand, kan ik meerdere ipads kopen als ik dat zou willen
quote:
DIe discussie mogen jullie in WGR voeren... Mits jullie eerst de FAQ aldaar gelezen hebbenquote:Op zondag 19 december 2010 15:44 schreef richardrahl het volgende:
de belasting valt dit keer mee, we krijgen voor elke woonwerkkilometer 18 cent en dat mag 19 cent zijn, nu is er een constructie dat ik over 2010 de woonwerkkilometers verrekenen kan met de 1 cent die nog openstaat.
Nu is het rekenprogramma nog niet online, maar uit mijn hoofd krijg ik nog eens 700 euro van die belasting terug in februari als netto extra loon.
maar ik leg het wat krom uit nu, de hele uitleg van personeelszaken was 3 A4'tjes groot.
Maarja, als je op je loonstrookje ziet dat er iets van 43% afgaat, dan denk je echt
En als je dan ziet waaraan het geld soms verspilt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |