quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef richardrahl het volgende:
ja, niet zeiken zeg. Je lijkt wel een schoonmaakster die zichzelf omgetoverd heeft tot interieurverzorgsters en verontwaardigd is dat mensen het nog steeds een hondenbaantje vinden.
Ik ook..quote:Op woensdag 15 december 2010 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Weer zo'n vervloekte Tinteling bon...![]()
![]()
ik ook, van stage dan, van werk zal er wel n pakketje komenquote:
MM werkt niet bij de sligro hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 20:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de Sligro zelf ook kerstpakken uitdeelt aan de hulpkrachtjes![]()
Als dat het geval is zal ik het posten hier
Dat is toch leukquote:Op woensdag 15 december 2010 13:45 schreef MadMaster het volgende:
![]()
quote:Glijmiddel en vibrators in kerstpakketten NOORDWOLDE - Werknemers van Polyvision zijn verrast met een wel heel bijzonder kerstpakket.
Het bedrijf dat koudschuim levert, had vibrators in de pakketten voor de vrouwen gestopt. Toen de mannen hun dozen openden, vonden ze tussen de levensmiddelen een pot glijmiddel. Volgens Robert Moerman, eigenaar van Polyvision, vond het personeel het een goede grap, dat meldt RTV Drenthe.
Hier ook. Geen idee nog wat ik ermee moet of ga doen. Het scheelt wel weer een doos met dingen, die voor de helft toch ergens achterin de voorraadkast verdwijnen, sjouwen. Nu nog afwachten waar m'n andere werkgever mee aan komt zetten. Hem kennede zal dat wel drank zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 13:45 schreef MadMaster het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |