Idem hier, geen pakket omdat ze liever geld geven (¤ 300,- hier)quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:33 schreef Fredo55 het volgende:
Niets ivm met die kutcrisis.![]()
ja, een kerstbonus van ¤150,-
Jij komt vast in de top 10.quote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef Repeat het volgende:
Krijg ik een kerstpakket met 2 van die glazen kaarsenhouders en kaarsen
das wel tofquote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef remlof het volgende:
Dit jaar geen standaard kerstpakket, maar al het personeel met een vast contract (zo'n 200) kreeg een Asus EEE PC900 minilaptopje
Dat is héél tof!quote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef remlof het volgende:
Dit jaar geen standaard kerstpakket, maar al het personeel met een vast contract (zo'n 200) kreeg een Asus EEE PC900 minilaptopje
netjes dan idd, ik kreeg een Medion E1210, zeg maar de EEE 10 inchquote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef remlof het volgende:
Mediamarkt? Saturn?quote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef remlof het volgende:
Dus hij heeft nog geen flikker gedaan, en nu al 150 ¤, terwijl mensen die er een jaar hard voor gewerkt hebben ook zo'n envelop krijgen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man zijn nieuwe werk (in dienst per 01-01-2009)
* Een grote doos vol met bruikbare etenswaar van Wasmiddel tot Erwtensoep tot deoderant
* En een envelop met 150 euro!
Mooi gebaar toch? Hij hoort er wel gelijk bij. Toffe baas!quote:Op donderdag 25 december 2008 19:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus hij heeft nog geen flikker gedaan, en nu al 150 ¤, terwijl mensen die er een jaar hard voor gewerkt hebben ook zo'n envelop krijgen?
Da's een makkelijke baas...
Ik zit echt bij de verkeerde werkgever geloof ikquote:Op donderdag 25 december 2008 13:26 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb een leuk pakket gekregen met verschillende lekkere dingen als, tapas, tapenade, knoflookbrood, olijfolie, bier, wij en nog wat lekkere bruikbare dingen.
Verder zat er in het kerstpakket ook een brief waar mijn loonsverhoging instaat waar ik erg tevreden mee ben.
Mijn vriendin kreeg een Bijenkorfcard van ¤ 80,00 een kerststukje, fles champange, fles Baileys, fles Malibu en wat flessen wijn, en loonsverhoging.
We mogen niet klagen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |