HIHAHAHAA EIGEN BAAS.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
De rest van het jaar werk je voor minimum loon ofzo?
Of hij werkt bij Apple, ja normaal gesproken wilt niemand die dingen hebben, en nu met die crisis al helemaal niet meer.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Geen last van kredietcrisis bij jouw baas
Werk jij waar ik werk? Komt aardig overeen met wat er in mijn pakket zat.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:46 schreef Maes het volgende:
Mijn werk:
bubbeltjeswijn
2 handdoeken
doosje chocolaatjes
chips
douchepuff
borstel met lange steel
douchegel
badolie
badjas
kaart
Wat een leuk idee!!!!!!!!! Dat ga ik onthouden voor volgend jaar (ik koop de kerstpakketten in bij ons op het werk). Er zijn hier ook vast wel plaatselijke middenstanders die mee willen werken.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:31 schreef Dagonet het volgende:
Evenals vorig jaar was er een kerstmarkt georganiseerd met wat lokale middenstand die kraampjes hadden.
Aanwezig waren:
DA
Een wijnboer
Een kaaswinkel
Een koffie/theewinkel
Een bonbonwinkel
Van Leest
Een boekwinkel
Een juwelier
Verder kreeg iedereen 75 muntjes en mochten ze zelf dingen bijelkaar kopen naar hun gading.
Ik ben geëindigd met een luchtje voor m'n vriendin en een stuk of 5 dvd's en een doos Christmas Crackers voor bij het kerstmaal, toen was m'n geld wel op..
Heel leuk concept en de winkels hebben er ook omzet bij, dat is goed voor de binding tussen bedrijf en stad..
Werk jij ergens in het westland?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:31 schreef Dagonet het volgende:
Evenals vorig jaar was er een kerstmarkt georganiseerd met wat lokale middenstand die kraampjes hadden.
Aanwezig waren:
DA
Een wijnboer
Een kaaswinkel
Een koffie/theewinkel
Een bonbonwinkel
Van Leest
Een boekwinkel
Een juwelier
Verder kreeg iedereen 75 muntjes en mochten ze zelf dingen bijelkaar kopen naar hun gading.
Ik ben geëindigd met een luchtje voor m'n vriendin en een stuk of 5 dvd's en een doos Christmas Crackers voor bij het kerstmaal, toen was m'n geld wel op..
Heel leuk concept en de winkels hebben er ook omzet bij, dat is goed voor de binding tussen bedrijf en stad..
Waar werk jij?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:28 schreef PDOA het volgende:
[..]
Werk jij waar ik werk? Komt aardig overeen met wat er in mijn pakket zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Die zat er niet inquote:
Nope.quote:
Nou, mijn man 'doneert' zijn kerstpakket al jaren aan mij (uitzoeken uit de catalogus mag ik dus elk jaar doen), maar dit jaar vond ie het zo suf dat ie het niet eens durfde te geven! Ik was er wel blij mee trouwens hoor, ik moest een nieuwe badjas, hihi.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef maok het volgende:
Zoiets had ik vorig jaar, werkte bij een bedrijf waar maar enkele vrouwen werkten (waaronder ikzelf), kregen we een paket met als thema chocolade fondue. Maar dat kunnen mannen opzich ook wel leuk vinden maar ik vond het typisch iets voor vrouwen. Ik vond het iig een geweldig paket. Misschien denken ze dat mannen tevreden zijn als hun partners dat ook zijn.
is normaal hoor, juist al;s je hetzelfde pakket krijgt, is dat ongebruikelijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:46 schreef littledrummergirl het volgende:
vond het wel slecht dat ik als oproepkracht n ander pakket kreeg dan de vaste krachten
Collega!quote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef Repeat het volgende:
Krijg ik een kerstpakket met 2 van die glazen kaarsenhouders en kaarsen
Idem hier, geen pakket omdat ze liever geld geven (¤ 300,- hier)quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:33 schreef Fredo55 het volgende:
Niets ivm met die kutcrisis.![]()
ja, een kerstbonus van ¤150,-
Jij komt vast in de top 10.quote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef Repeat het volgende:
Krijg ik een kerstpakket met 2 van die glazen kaarsenhouders en kaarsen
das wel tofquote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef remlof het volgende:
Dit jaar geen standaard kerstpakket, maar al het personeel met een vast contract (zo'n 200) kreeg een Asus EEE PC900 minilaptopje
Dat is héél tof!quote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef remlof het volgende:
Dit jaar geen standaard kerstpakket, maar al het personeel met een vast contract (zo'n 200) kreeg een Asus EEE PC900 minilaptopje
netjes dan idd, ik kreeg een Medion E1210, zeg maar de EEE 10 inchquote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef remlof het volgende:
Mediamarkt? Saturn?quote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef remlof het volgende:
Dus hij heeft nog geen flikker gedaan, en nu al 150 ¤, terwijl mensen die er een jaar hard voor gewerkt hebben ook zo'n envelop krijgen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man zijn nieuwe werk (in dienst per 01-01-2009)
* Een grote doos vol met bruikbare etenswaar van Wasmiddel tot Erwtensoep tot deoderant
* En een envelop met 150 euro!
Mooi gebaar toch? Hij hoort er wel gelijk bij. Toffe baas!quote:Op donderdag 25 december 2008 19:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus hij heeft nog geen flikker gedaan, en nu al 150 ¤, terwijl mensen die er een jaar hard voor gewerkt hebben ook zo'n envelop krijgen?
Da's een makkelijke baas...
Ik zit echt bij de verkeerde werkgever geloof ikquote:Op donderdag 25 december 2008 13:26 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb een leuk pakket gekregen met verschillende lekkere dingen als, tapas, tapenade, knoflookbrood, olijfolie, bier, wij en nog wat lekkere bruikbare dingen.
Verder zat er in het kerstpakket ook een brief waar mijn loonsverhoging instaat waar ik erg tevreden mee ben.
Mijn vriendin kreeg een Bijenkorfcard van ¤ 80,00 een kerststukje, fles champange, fles Baileys, fles Malibu en wat flessen wijn, en loonsverhoging.
We mogen niet klagen dus.
Met betaal verlof, of moet je ook nog snipperdagen inleveren ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:42 schreef YPrue het volgende:
Mijn moeder had vandaag haar 'pakket' per post gekregen: een waardebon voor een week in een appartement in Portugal in 2009.
AH en een goed salaris?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:34 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik krijg er 2, een van de AH en een van het theater waar ik werk, 2 jaar terug had ik helemaal niets(maar nog wel een goed salaris)
Da's handig, origineel en prima kwaliteit. Leuk idee!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik heb zo`n ding gekregen dit jaar, bestemd tegen windkracht 10 volgens de makers.
[ afbeelding ]
Iemand ervaring mee?
Toen ik er nog werkte was de AH een van de betere werkgevers die ja als 17/18jarige kon hebben.quote:
Ik werk ook bij een klein bedrijf, vorig jaar zelfs nog de enige werknemer. Maar mijn werkgever besteld ook gewoon eentje voor zichzelf hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:54 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn vriend krijgt altijd een super pakket. Vorig jaar had hij een biermandje, windlicht en canon digitale camera!
Zelf ben ik ondernemer dus ik zou mezelf iets kunnen schenken maar dat is een beetje lame
Haha ja het kanquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik werk ook bij een klein bedrijf, vorig jaar zelfs nog de enige werknemer. Maar mijn werkgever besteld ook gewoon eentje voor zichzelf hoor.
Lekker dubbelzinnig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:16 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Haha ja het kanMaar ik wil geen standaard kerstpakket bij de makro kopen en als ik dan iets leuks zou uitzoeken van mijn geld voelt het weer niet als kerstpakket.
Mijn vriend had overigens ook een sinterklaaskadootje gekregen. Beetje vreemd: een schoenpoetssetje voor nette schoenen. Terwijl iedereen op die werkvloer verplicht van die werkschoenen met stalen neuzen moet dragen. Moeten ze die soms oppoetsen
Dit jaar voor de 3e x oprij het zelfdequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik had een bon van de Mediamarkt voor 45 euro
Zulks een creatief persoon, die bij jullie de pakketten verzorgd...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dit jaar voor de 3e x oprij het zelfde
We mogen altijd kiezenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Zulks een creatief persoon, die bij jullie de pakketten verzorgd...
Wat flauwquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef o.us het volgende:
Ik krijg niks omdat ik nog in mijn proeftijd zit.
Tijd om een andere baan te zoekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef o.us het volgende:
Als gedetacheerde heb ik exact het zelfde gehad, maar dan in deze volgorde:quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tijd om een andere baan te zoeken
Net als uitzendkrachten die al een tijd bij ons werken kregen niet eens een boterletter met sinterklaas.
Dan praat je misschien over 30 mensen x 5 euro oid ?
Daar motiveer je de mensen wel mee![]()
Als één van mijn mensen waar ik leiding aan geef een uitzendkracht zou zijn zou ik het alsnog kopen en het geld uit de kas wegboeken, grote vent die me tegenhoudt
Beetje late reactie, maar:quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik heb zo`n ding gekregen dit jaar, bestemd tegen windkracht 10 volgens de makers.
[ afbeelding ]
Iemand ervaring mee?
Ik krijg per 1 januari een contract, ik krijg gewoon een kerspakket en ik heb eenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef o.us het volgende:
Ik(wij) kreeg(en) helemaal niets voor sinterklaas, nog geen stukje banketletter bij de koffie.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef _Fonz het volgende:
Voor sinterklaas kregen we een chocoladeletter van de personeelsvereniging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |