AH en een goed salaris?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:34 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik krijg er 2, een van de AH en een van het theater waar ik werk, 2 jaar terug had ik helemaal niets(maar nog wel een goed salaris)
Da's handig, origineel en prima kwaliteit. Leuk idee!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik heb zo`n ding gekregen dit jaar, bestemd tegen windkracht 10 volgens de makers.
[ afbeelding ]
Iemand ervaring mee?
Toen ik er nog werkte was de AH een van de betere werkgevers die ja als 17/18jarige kon hebben.quote:
Ik werk ook bij een klein bedrijf, vorig jaar zelfs nog de enige werknemer. Maar mijn werkgever besteld ook gewoon eentje voor zichzelf hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:54 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn vriend krijgt altijd een super pakket. Vorig jaar had hij een biermandje, windlicht en canon digitale camera!
Zelf ben ik ondernemer dus ik zou mezelf iets kunnen schenken maar dat is een beetje lame
Haha ja het kanquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik werk ook bij een klein bedrijf, vorig jaar zelfs nog de enige werknemer. Maar mijn werkgever besteld ook gewoon eentje voor zichzelf hoor.
Lekker dubbelzinnig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:16 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Haha ja het kanMaar ik wil geen standaard kerstpakket bij de makro kopen en als ik dan iets leuks zou uitzoeken van mijn geld voelt het weer niet als kerstpakket.
Mijn vriend had overigens ook een sinterklaaskadootje gekregen. Beetje vreemd: een schoenpoetssetje voor nette schoenen. Terwijl iedereen op die werkvloer verplicht van die werkschoenen met stalen neuzen moet dragen. Moeten ze die soms oppoetsen
Dit jaar voor de 3e x oprij het zelfdequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik had een bon van de Mediamarkt voor 45 euro
Zulks een creatief persoon, die bij jullie de pakketten verzorgd...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dit jaar voor de 3e x oprij het zelfde
We mogen altijd kiezenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Zulks een creatief persoon, die bij jullie de pakketten verzorgd...
Wat flauwquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef o.us het volgende:
Ik krijg niks omdat ik nog in mijn proeftijd zit.
Tijd om een andere baan te zoekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef o.us het volgende:
Als gedetacheerde heb ik exact het zelfde gehad, maar dan in deze volgorde:quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tijd om een andere baan te zoeken
Net als uitzendkrachten die al een tijd bij ons werken kregen niet eens een boterletter met sinterklaas.
Dan praat je misschien over 30 mensen x 5 euro oid ?
Daar motiveer je de mensen wel mee![]()
Als één van mijn mensen waar ik leiding aan geef een uitzendkracht zou zijn zou ik het alsnog kopen en het geld uit de kas wegboeken, grote vent die me tegenhoudt
Beetje late reactie, maar:quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik heb zo`n ding gekregen dit jaar, bestemd tegen windkracht 10 volgens de makers.
[ afbeelding ]
Iemand ervaring mee?
Ik krijg per 1 januari een contract, ik krijg gewoon een kerspakket en ik heb eenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef o.us het volgende:
Ik(wij) kreeg(en) helemaal niets voor sinterklaas, nog geen stukje banketletter bij de koffie.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef _Fonz het volgende:
Voor sinterklaas kregen we een chocoladeletter van de personeelsvereniging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |