Nou, ik werk voor een bibliotheekstichting en koop kerstattenties in. Vanwege de zeer forse bezuinigingen zit er bij ons niet meer in dan 10 euro. Een cadeaukaartje van de Hema dus! Wel leuk op zich!quote:Op zondag 12 december 2010 19:35 schreef Mr.DD het volgende:
Ik werk als bijbaantje bij bieb, krijg meestal een iris-bon van 20 a 40 euro. En das wel lekker.
hoezo crisisquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Vorig jaar PS3, nu hoogst waarschijnlijk een iPad... die ik al heb.
maar hoe betaald danny dat ?quote:
zal ik je mijn adres even pm-enquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Vorig jaar PS3, nu hoogst waarschijnlijk een iPad... die ik al heb.
prima, je komt wel op nummer 409 van de wachtlijst, en dan sta je nog op de "niet vrouw" lijst ookquote:
*meldt*quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
prima, je komt wel op nummer 409 van de wachtlijst, en dan sta je nog op de "niet vrouw" lijst ook.
Jij komt dan op de lijst "niet single"quote:
sinds wanneer heb jij daar last van?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij komt dan op de lijst "niet single".
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij komt dan op de lijst "niet single".
Ja en dan alle mensen nog die het niet genoeg vinden of ''fantasieloos'' wees blij met wat je krijgt!, ik heb heel mijn leven nog nooit één kerstpakket gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:01 schreef Eenskijken het volgende:
*checkt 1e pagina* What the fuck mensen : / ziek veel dingen krijgt iedereen! en zo duur..
Hier geen kerstpakket, alleen een sinterklaaspakket bestaande uit een zak pepernoten en marsepein...
Hoi ik ben c_aquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende: nu hoogst waarschijnlijk een iPad... die ik al heb.
Chocolade fondue?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:53 schreef Lastpost het volgende:
Wij TNT'ers kunnen heerlijk buiten gaan BBQ'en met de kerst en voor het geval het dan niet sneeuwt en vriest zit er ook nog een koeltas bij.
Verder een hoop zooi die bij het thema past, een kookboek, BBQ-chips, tomatenbrood, sausjes en dat soort zaken.
Maar ik klaag niet, heb het weleens erger gezien/getroffen.
Leuk pakketquote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef Qwea het volgende:
http://www.sligro-kerstpa(...)kid=888&pcid=0&hid=0
Die had MM
Very superior old pale, hoe the fuck kan je dat nu op een kaas zetten? Ik eet elke week zeer oude brokkelkaas van de kaasboer, maar ik zou er gelijk mee stoppen als er een kwaliteitsaanduiding van cognac op komt te staan.quote:Reypenaer kaas V.S.O.P.
Nu maar hopen dat de Sligro zelf ook kerstpakken uitdeelt aan de hulpkrachtjesquote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef Qwea het volgende:
http://www.sligro-kerstpa(...)kid=888&pcid=0&hid=0
Die had MM
Hoe lang is de 'vrouwlijst'? Vriendlief heeft 'm van zijn baas gekregen voor de kerst en nu ben ik jaloersquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
prima, je komt wel op nummer 409 van de wachtlijst, en dan sta je nog op de "niet vrouw" lijst ook.
gewoon per ongeluk erop gaan zitten, is dat probleem ook opgelostquote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Hoe lang is de 'vrouwlijst'? Vriendlief heeft 'm van zijn baas gekregen voor de kerst en nu ben ik jaloers
ik ben van de positieve oplossingen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:24 schreef richardrahl het volgende:
[..]
gewoon per ongeluk erop gaan zitten, is dat probleem ook opgelost
Zeer speciale kazen met een opvallend verfijnde smaak, zijn wel de Wijngaard Affineurs en de Reypenaer (VSOP). Deze kazen worden gemaakt door een kleinschalige kaasmakerij in de Middenbeemster op eigen receptuur van de familie Van den Wijngaard. De kazen worden in het historische kaaspakhuis uit 1906 door Rien en Jan van den Wijngaard op historische wijze geaffineerd. Het loont beslist de moeite om deze link: wijngaardkaas/rijping, te volgen en meer omtrent de uitzonderlijke wijze van rijping (het affineren) te vernemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef richardrahl het volgende:
Lijkt een beetje op het pakket wat ik had, maar mag ik even kotsen op dit?
[..]
Very superior old pale, hoe the fuck kan je dat nu op een kaas zetten? Ik eet elke week zeer oude brokkelkaas van de kaasboer, maar ik zou er gelijk mee stoppen als er een kwaliteitsaanduiding van cognac op komt te staan.
Maar beter deze kaas dan de kaas in mijn kerstpakket, ik krijg altijd brie'tjes en dergelijke die wonderbaarlijk niet in de koelkast bewaard moeten worden.
En leuk kistje, dat is nog wel leuk in huis. Zou hem naast mijn bed zetten, slotje erop en vullen maar met goodies
Beter dan die kartonnen doos die ik kreeg.
Wat jij wilquote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef richardrahl het volgende:
het heet gewoon overjarige brokkelkaas, de lulhannes die vsop erbij zet moeten ze ophangen. Dat is een benaming voor cognac en nergens anders voor. En dat moet zo blijven, dat dat uberhaupt niet beschermd is vind ik al verbazingwekkend.
Een kaas van exellente importantie , mag ik even braken?
Die van Reypenaer is trouwens niet eens zo heel lekker. Geef mij maar echte overjarige brokkelboerenkaas, dat is pas een smaaksensatie. Alleen lastig te verkrijgen omdat veel mensen er niet van houden dat een kaas elke keer als ze hem kopen anders smaakt (maar daarom is het ook boerenkaas).
Maar ik zal niet teveel zeuren , het is beter dan de kaas uit mijn pakket die je gewoon in de voorraadkast voor 2 jaar kan bewaren
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef richardrahl het volgende:
ja, niet zeiken zeg. Je lijkt wel een schoonmaakster die zichzelf omgetoverd heeft tot interieurverzorgsters en verontwaardigd is dat mensen het nog steeds een hondenbaantje vinden.
Ik ook..quote:Op woensdag 15 december 2010 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Weer zo'n vervloekte Tinteling bon...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |