Nou, ik werk voor een bibliotheekstichting en koop kerstattenties in. Vanwege de zeer forse bezuinigingen zit er bij ons niet meer in dan 10 euro. Een cadeaukaartje van de Hema dus! Wel leuk op zich!quote:Op zondag 12 december 2010 19:35 schreef Mr.DD het volgende:
Ik werk als bijbaantje bij bieb, krijg meestal een iris-bon van 20 a 40 euro. En das wel lekker.
hoezo crisisquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Vorig jaar PS3, nu hoogst waarschijnlijk een iPad... die ik al heb.
maar hoe betaald danny dat ?quote:
zal ik je mijn adres even pm-enquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Vorig jaar PS3, nu hoogst waarschijnlijk een iPad... die ik al heb.
prima, je komt wel op nummer 409 van de wachtlijst, en dan sta je nog op de "niet vrouw" lijst ookquote:
*meldt*quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
prima, je komt wel op nummer 409 van de wachtlijst, en dan sta je nog op de "niet vrouw" lijst ook.
Jij komt dan op de lijst "niet single"quote:
sinds wanneer heb jij daar last van?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij komt dan op de lijst "niet single".
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij komt dan op de lijst "niet single".
Ja en dan alle mensen nog die het niet genoeg vinden of ''fantasieloos'' wees blij met wat je krijgt!, ik heb heel mijn leven nog nooit één kerstpakket gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:01 schreef Eenskijken het volgende:
*checkt 1e pagina* What the fuck mensen : / ziek veel dingen krijgt iedereen! en zo duur..
Hier geen kerstpakket, alleen een sinterklaaspakket bestaande uit een zak pepernoten en marsepein...
Hoi ik ben c_aquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende: nu hoogst waarschijnlijk een iPad... die ik al heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |