Ik kreeg 2 jaar geleden een kerstpakket dat door de brievenbus kon en het werd ook door tpg post geleverd en nee, het was niet een cheque met geld helaas helaas, kortingsbonnen voor pretparken die 200 km verderop lagen.... zuchtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
en dan 20cm hoog. echt niet gejokt. zit dus ook niks in eigenlijk!.. balen, geef dan niks en geef het geld aan een goed doel..
Ja, ik kreeg ook roombrie in mn pakket, en snap dat ook al niet. Dat blijft toch niet goed buiten de koelkast zolang? Of zijn er bries e.d. die speciaal voor kerstpakketten gemaakt worden met extra veel conserveringsmiddelen of weet ik het wat erin, zodat het ook buiten de koelkast goed blijft?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef richardrahl het volgende:
Lijkt een beetje op het pakket wat ik had, maar mag ik even kotsen op dit?
[..]
Maar beter deze kaas dan de kaas in mijn kerstpakket, ik krijg altijd brie'tjes en dergelijke die wonderbaarlijk niet in de koelkast bewaard moeten worden.
hoiquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Niet alleen was het dus idd de ipad, ook nog eens het topmodel.
inderdaad, morgen komt mijn 13e maand, kan ik meerdere ipads kopen als ik dat zou willenquote:Op zondag 19 december 2010 10:33 schreef Sport_Life het volgende:
heb de dozen al zien staan, mag ze deze week op komen halen!
Maar ben meer blij met 13e maand +bonus, kan ik van doen wat ik wil
gaat wel veel belasting af hequote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef richardrahl het volgende:
[..]
inderdaad, morgen komt mijn 13e maand, kan ik meerdere ipads kopen als ik dat zou willen
quote:
DIe discussie mogen jullie in WGR voeren... Mits jullie eerst de FAQ aldaar gelezen hebbenquote:Op zondag 19 december 2010 15:44 schreef richardrahl het volgende:
de belasting valt dit keer mee, we krijgen voor elke woonwerkkilometer 18 cent en dat mag 19 cent zijn, nu is er een constructie dat ik over 2010 de woonwerkkilometers verrekenen kan met de 1 cent die nog openstaat.
Nu is het rekenprogramma nog niet online, maar uit mijn hoofd krijg ik nog eens 700 euro van die belasting terug in februari als netto extra loon.
maar ik leg het wat krom uit nu, de hele uitleg van personeelszaken was 3 A4'tjes groot.
Maarja, als je op je loonstrookje ziet dat er iets van 43% afgaat, dan denk je echt
En als je dan ziet waaraan het geld soms verspilt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |