Ik heb een heel bijzonder hoofdquote:Op donderdag 4 december 2008 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan jij vanuit je hoofd printen rewimo?![]()
Hihi, en wij hebben allemaal zin om foto's van jouw kindje te zienquote:Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb hele speciale Earl Grey, die je alleen in Engeland kan kopen. Williamson's.
![]()
Veel plezier allemaal morgen met Sinterklaas! Heb nu al zin om de foto's van jullie kindjes te zien, met rode wangetjes van de spanning![]()
.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
snoopy doe je aan het amerigo-dieet?
Nou, het is zo dat eerst één en later twee van onze collega's met zwangerschapsverlof gaan over een poosje. Momenteel is het nog zo, dat wij dat op moeten vangen (we zien nu al aankomen dat dat niet gaat lukken - zijn twee fulltimers). Ik wil best wat extra uren maken, maar dan wel thuis. Ik moet namelijk op tijd weg om Christan van school te halen.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef snoopy het volgende:
Dat klinkt niet gek Rewimo. Of verwacht ie dat je dan nog extra uren maakt?
Ah, dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, Maneki wat lief, ik weet best dat het niet dramatisch is hoor, maar het is vooral mijn eigen gevoel. Ik voelde me kiplekker bij 5 kg minder. En nu vóél ik mn broek/shirt noem maar op. En ik word zo naar van dat gevoelOhja, en ik moet nog 3 koters hè!
*grinnik*
Hier ook nog 2 gedichten te gaan, en heel veel inpakken nog. En sateh bakken, en sambal goreng telor maken. Maar dat doe ik denk ik allemaal morgen. Wij vieren pas zaterdag.
Dat kunnen we alsnog wel doen, ik heb geen zin om cadeaus in te pakken!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:41 schreef snoopy het volgende:
We hebben wel eens lootjes getrokken hier met virtuele surprises en gedichten. Was erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jamaar, jij bent zwanger...quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:24 schreef Rabsadani het volgende:
Douche-egel
En je redenering klinkt erg logisch, huup, ik ben overtuigd. Maar dat afvallen gaat bij mij de komende 7 maanden toch niet werken, dus ik ga maar voor dat andere: morgen taart bakken
Ik weet dat het raar klinkt, maar eieren zijn geen goede bron van eiwittenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo, volgens mij is SHE wel heel erg van de eieren hoor.Je zou haar kunnen PM om wat advies te vragen?
jullie kunnen toch nog sinterkerst doen ofzo? er hadden altijd veel mensen plezier aanquote:
Vet! Kan ik de gitarenbroek voor de 3e keer kopen voor Noahquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:23 schreef huuphuup het volgende:
Goodmorning trouwens!
En voor de mama's die nog goedkoop kleertjes willen voor hun kind, de hele H&M outlet is weer aangevuld en barst uit zn voegen ook voor de mama's zelf trouwens![]()
Oooh gaaf!quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:23 schreef huuphuup het volgende:
Goodmorning trouwens!
En voor de mama's die nog goedkoop kleertjes willen voor hun kind, de hele H&M outlet is weer aangevuld en barst uit zn voegen ook voor de mama's zelf trouwens![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:23 schreef huuphuup het volgende:
Goodmorning trouwens!
Hoelaat sliep jij? Ik om 13:30 uur.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:39 schreef Vicky het volgende:goodmorning
pff te weinig geslapen vannacht... Maar Ik hou van Holland was zo leuk gisteravond
Dalijk lekker zwemmen met het kind.. althans, het kind zwemt, moeders ligt
Saffier, tis dat je niet naast me woont anders had ik graag ff klopgeest geweest
* Vicky wil ook niet kijken op de H&M Site.. shopverbod...
en moet bezuinigen..
half 12 ofzo.. en om 6 uur ging de wekker weer voor M.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Hoelaat sliep jij? Ik om 13:30 uur.
Ik ben nog niet overtuigdquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:24 schreef Lishe het volgende:
zo, een ingepakt bankje. Hier ligt alles ingepakt klaar. Voor de kinderen nog wat kadootjes en de 'grote mensen' gaan dat kado-dobbelspel doen. Heb er nu al zin in.
Gisteren is mijn kies getrokken, en dat viel een miljoen keer mee! Moest al huilen bij het foto's maken en later toen ik de ( erg mooie ) kaakchirurg zag. Dat brak het ijs want de rest van de tijd heb ik gelachen. Maneki, dit haalt je vast niet over maar ik heb echt helemaal niks gevoeld.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:20 schreef E.T. het volgende:
speciaal voor Huup: Primark komt naar Rotterdam
Zijn je kiezen ingegroeid of zijn ze door?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd![]()
Klaas kwam hier vanmorgen bij school met de brandweerauto aanVet cool
Haha, dat vinden jouw jongens vast leuk. Jolie en ik fietsen elke ochtend langs een aantal andere scholen en kwamen onderweg tegen één Sinterklaas op een wit paard, één Sinterklaas op een bruin paard, loslopende rokende Pieten en één Sinterklaas in een auto. En Jolie riep telkens enthousiast 'Hallo Sinterklaas!!!'quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Klaas kwam hier vanmorgen bij school met de brandweerauto aanVet cool
hmmpfff.. jammer..quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vicky, ik ben nog steeds niet overtuigd
Dat lijkt me ook sterk, het hele centrum open en zij dichtquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef E.T. het volgende:
Ik heb het idee dat dat bordje met de openingstijden een vergissing isDAt ze navraag hebben gedaan en de tijden van deze week voor 'vast' hebben genomen ofzo
![]()
Ik geloof nooit dat ze volgende week vrijdagavond dicht zijn
Pak van mn hart!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef E.T. het volgende:
Ik heb het idee dat dat bordje met de openingstijden een vergissing isDAt ze navraag hebben gedaan en de tijden van deze week voor 'vast' hebben genomen ofzo
![]()
Ik geloof nooit dat ze volgende week vrijdagavond dicht zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hulp nodig?quote:
ook!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:42 schreef snoopy het volgende:
Nou dat scheelt weer Rocka, was bang dat je de pakjes nog moest kopen
Hier tot 17.00 geloof ik... Maar ik weet niet of er iemand op tijd thuis is om nog ff wat te halen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef Saffier het volgende:dat is niet wat ze beloven Belana!
Vamp de supermarkt hier is tot 17 of 18 uur open, je hebt nog even dus.
Ik heb 't in mijn hoofd gehaald om mosselen te willen eten, maar is ¤10,- voor 2 kilo niet heel erg veel? Ik heb ze maar niet meegenoemen, maar ik heb er zó'n zin in
ja dat helpt soms wel hequote:Op vrijdag 5 december 2008 12:34 schreef _Bar_ het volgende:
zullen we anders samen stoppen? samen staan we sterker toch
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:37 schreef chacama het volgende:
Alles is ingepakt en de zak staat klaar om verplaats te worden.
En deze is speciaal voor Maneki...dan maar geen cadeautjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♫ Saartje ♫
Ik vrees van wel Snoop, het moet toch af allemaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:07 schreef snoopy het volgende:
Op pakjesavond zullen ze jullie och niet langer laten doorwerken Lois
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef vamperotica het volgende:Kom ik expres niet meer op de H&Msite...Komt er toch een vest deze kant op!
![]()
Tnx Huuphuup!
Dat doen wij ook elk jaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:46 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan volgende week ook een echte boom aanschaffenIn een emmer, want na kerst mag hij blijven logeren. In de tuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door chacama op 05-12-2008 15:04:09 (ff wat info) ]
Oh, wat grappig!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:04 schreef Lois het volgende:
Ik heb vanmorgen Iris naar school gebracht waar een zeeeeeeer zonnebankbruine Sint aankwam, ik vraag me af wat ze daar vanavond over gaat zeggen. Ik zag haar al argwanend naar hem kijken, dit gaat vast veel vragen oproepen
Ik moet vanavond nog alles inpakken en Jeroen moet nog een rondje opa en oma rijden om daar ook alles op te halen en in de zak te stoppen.
Nu maar hopen dat ik op tijd thuis ben vanavond want inmiddels is de hele bank geveld door een enorme systeemstoring dus of we ook zo vroeg weg kunnen vandaag....
jij ook alquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:04 schreef PM-girl het volgende:
Bedankt mensen trouwens, dankzij dat linkje hier heb ik net weer een bestelling bij Hennes geplaatst.![]()
![]()
O dus jij had al die artikelen net gekocht voordat ik ze aanklikte en wilde kopenquote:
Voor Simon vind ik er ook nooit iets. Helaas geldt dat niet voor de damescollectie!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:25 schreef YPPY het volgende:
Niks besteld bij h&m. De babycollectie online vind ik vaak niet zo bijzonder, dus dat is niet zo moeilijk.
Ik denk het echt, dat het ermee te maken heeft. De broers zijn weer binnen en jongste knapt weer zienderogen op. Eet ook weer wat enzo. we zullen het wel zien. Ik ga maar vast aan de boerenkool beginnen en proberen te bedenken hoe ik 2 zakken sintkado's uit mijn kast voor de deur krijg zonder gezien te worden....quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:01 schreef snoopy het volgende:
Mmm vervelend Buuf. Hier een peuter met rode wangen die snel aangebrand isZou het ook met de Sint te maken hebben?
Hij kwam vanmorgen al kuchend uit bed en maakte daar gelijk van dat hij 'de longen uit zijn lijf hoestte'.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:41 schreef Lois het volgende:
BE![]()
![]()
De storing hier is opgelost, en alles loopt soepeltjes. Met een beetje mazzel kan ik gewoon om half 6 naar huis
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij kwam vanmorgen al kuchend uit bed en maakte daar gelijk van dat hij 'de longen uit zijn lijf hoestte'.![]()
Okok, de de dramaqueen steekt dan ook meteen ter bewijs de thermometer in zijn kont en toegegeven, 39.0 is koorts, maar kom op zeg. De wereld vergaat echt niet!![]()
En nee... ik ben echt geen kenau, maar hij was laatst ook niet lief voor mij. Hoewel hij dan nu beweert dat hij zieker is.
En ja... ik zal straks echt wel even lief voor hem zijn en een kopje thee brengen hoor.![]()
Vorig jaar al gedaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:04 schreef Saffier het volgende:
Rewimo heb je 'm wel een adreswijziging gestuurd?![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en hij is ook echt zelden ziek hoor, net als ik, maar als het er dan maar even de schijn van heeft gaat hij ook echt los.
Nou ja wij deden met gedichten en omstebeurt een cadeautje en Noah is gewoon heel braaf dat ie daar ook echt geduldig op wachtquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:56 schreef Belana het volgende:
ik vind vieren een groot woord hoor met die ukkenik snap eerlijk gezegd niet wat iedereen er voor avondvullend programma van kan maken
beterschap voor jouw uk buuftoch ziek dus he
Eek! Snoep! Dat probeer ik nou al dagen te ontwijken!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef DJMO het volgende:
* DJMO] kijkt in de open haard en ziet nog een verdwaald [url=http://www.sinterklaasgeschenk.be/Sinterklaas%20personeel/Chocolade_Sint_GSM_Speculaas.jpg]cadeautje[/url met de naam BE erop liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, het slaat nergens op, maar das traditie![]()
ooooh, dat is een van de vervelendste dingen die er bestaan! Als je je mooi hebt gemaakt voor een avondje uit eten, romantisch kaarslicht enzo, je voelt je helemaal mooi, en dan... ga je naar de wc...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:08 schreef Sugar het volgende:
Wat een naar gevoel zou ik daarvan krijgen, maneki. Echt, ik vind Sinterklaas zo'n leuk, warm iets en daar hoort zoiets niet bij voor kinderen! Ik zou er een leeg TL-gevoel van krijgen.
Komt helemaal goed, mits ze gelukt zijn. Moesten wel erg lang in de oven. Zit nu weer een lading in voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:38 schreef Saffier het volgende:
Ingrid in een afgesloten trommel (of wat zilverfolie ofzo) zijn muffins wel 3 dagen lekker te houden. Dat andere, wat is dat precies wat je in wilt vriezen?
Dat kan gewoon weer de vriezer in, ik zou wel opschieten met de glazuurdoop en spikkels zodat het niet ontdooit is als ze weer terug in de vriezer gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, mits ze gelukt zijn. Moesten wel erg lang in de oven. Zit nu weer een lading in voor de zekerheid.
Dat andere is diepvries soesjes kant en klaar. Die ga ik dopen in glazuur en dan door spikkels heen. Maar vraag me af ik dat nu al kan doen terwijl ze bevroren zijn. En dan weer de vriezer in, of de koelkast in. Of dat lekker blijft.
Pakjesavond was leuk! Ook snel alle cadeautjes open hier. Ze is heel blij. En morgen groot feest. Alles is al versierd.
Morgenochtend Swets.... mannen snappen ook niks he! heb je ook griep soms?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat je heel veel vragen moet beantwoorden als je om 23:00 op pakjes avond gearresteerd wordt bij een alarmloeiende dierenzaak met een coole pluiscavia fluitend in je handen.
Ik snap het zo ook wel heurquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
En die had leuker geweest als hij direct onder de post van viev stond
Ja, maar zoiets kan je toch verwachten lijkt me, als je in een drukke winkelstraat woontquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:06 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Vief een pluiscavia![]()
oh dat geluid dat die gekke dingen maken![]()
Maar inderdaad aso dat met die peukhoewel het misschien niet opzettelijk op jouw buggy gericht was?
Ik ben inmiddels klaar met 7 gedichten. Nu inpakken en mn sateh marineren. woei!![]()
@Ynske, fijn dat je een fijne avond hebt gehad
Dat is wel weer waar ja. waren ze uit het raam aan het roken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar zoiets kan je toch verwachten lijkt me, als je in een drukke winkelstraat woont.
En ben je een rijsttafel aan het maken? Gimme!
er zijn er juistw eer heel veel beschikbaar op de postkantoren! Even de lijst nakijken die op sultana.nl staat, dan sta je er niet voor nietsquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
er zijn er juistw eer heel veel beschikbaar op de postkantoren! Even de lijst nakijken die op sultana.nl staat, dan sta je er niet voor niets
Ja, gewoon halen, leuk voor Deanquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef Vivi het volgende:
een hele schattige pluiscavia
Muffins kun je prima invriezen hoor, doen we op het werk ook altijdquote:Op zaterdag 6 december 2008 08:37 schreef _Ingrid_ het volgende:Kim is al 3!
En volgens mij zijn er veel te veel muffins nu.Invriezen wil zeker niet he ...
Nou, bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd om ze op te komen eten.![]()
Moet je wel naar Assen komen. (drenthe dus)
Iig straks glazuren, vind ik leuk om te doen! En de soesjes zijn gelukt hoor! Of ze lekker zijn, laat ik nog wel weten.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:42 schreef _Bar_ het volgende:
volgens mij valt het erg op barbara geen sigaretten meer en barbara niet meer drinken
ik heb haar vandaag nog gezien in het peutertopic hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:02 schreef Noli. het volgende:
Zeg niet om het een of ander maar klopt het dat ik BassMiss al een tijdje niet meer gezien heb?
Of kijk ik er heel erg overheen?
Geen idee heb het niet bijgehouden wie wel wie nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zou je denken?
Gefeliciteerdof had ik dat al gedaan? Ik heb ook last van een geheugenvretertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |