Hij kwam vanmorgen al kuchend uit bed en maakte daar gelijk van dat hij 'de longen uit zijn lijf hoestte'.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:41 schreef Lois het volgende:
BE![]()
![]()
De storing hier is opgelost, en alles loopt soepeltjes. Met een beetje mazzel kan ik gewoon om half 6 naar huis
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij kwam vanmorgen al kuchend uit bed en maakte daar gelijk van dat hij 'de longen uit zijn lijf hoestte'.![]()
Okok, de de dramaqueen steekt dan ook meteen ter bewijs de thermometer in zijn kont en toegegeven, 39.0 is koorts, maar kom op zeg. De wereld vergaat echt niet!![]()
En nee... ik ben echt geen kenau, maar hij was laatst ook niet lief voor mij. Hoewel hij dan nu beweert dat hij zieker is.
En ja... ik zal straks echt wel even lief voor hem zijn en een kopje thee brengen hoor.![]()
Vorig jaar al gedaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:04 schreef Saffier het volgende:
Rewimo heb je 'm wel een adreswijziging gestuurd?![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en hij is ook echt zelden ziek hoor, net als ik, maar als het er dan maar even de schijn van heeft gaat hij ook echt los.
Nou ja wij deden met gedichten en omstebeurt een cadeautje en Noah is gewoon heel braaf dat ie daar ook echt geduldig op wachtquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:56 schreef Belana het volgende:
ik vind vieren een groot woord hoor met die ukkenik snap eerlijk gezegd niet wat iedereen er voor avondvullend programma van kan maken
beterschap voor jouw uk buuftoch ziek dus he
Eek! Snoep! Dat probeer ik nou al dagen te ontwijken!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef DJMO het volgende:
* DJMO] kijkt in de open haard en ziet nog een verdwaald [url=http://www.sinterklaasgeschenk.be/Sinterklaas%20personeel/Chocolade_Sint_GSM_Speculaas.jpg]cadeautje[/url met de naam BE erop liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |