abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63768299
Ja hoor, kom ook weer langs en moet meteen een nieuwe openen.

Snoopy is dus al veel afgevallen.

En Maneki heeft lekkere cakejes gemaakt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63768327
Cakejes met amandelspijs..ik denk dat ik de weegschaal maar gewoon weggooi
Saartje
pi_63768330
Is de tt goed BE?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 4 december 2008 @ 22:21:38 #4
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63768400
Ik mis iets aan de TT
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63768416
YPPY, mijn vent is ook al 8,5 kilo kwijt. En hij mag veel meer punten dan ik
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:23:08 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63768457
Alle pakjes zijn ingepakt. Nu morgen de gedichten die in mijn hoofd zitten nog uitprinten (ik hoop op een rustige werkdag ) en aan de pakjes plakken. Dan moet de zak dus weer leeg...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 december 2008 @ 22:23:33 #7
190853 RockabeIIa
pi_63768473
snoopy doe je aan het amerigo-dieet?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:23:38 #8
13151 crew  Rewimo
pi_63768475
Uhm, wat is SHE? Behalve de user dan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63768476
Gemeen is dat he snoopy. Toen we een paar jaar terug samen aan het afvallen waren, ging J. veel sneller en hij at veel meer. Maar ik haalde uiteindelijk de 30 kg en hij niet.

Nu vind ik het soms wel moeilijk dat hij zo hard gaat, terwijl ik op 1500 kcal net stabiel blijf. Maar in januari, als ik hopelijk de medicijnen af kan bouwen, gaat het vast beter.
*OUD heilige*
  donderdag 4 december 2008 @ 22:23:49 #10
190853 RockabeIIa
pi_63768485
oh. fok, pakjes inpakken

...
houdoe!
  donderdag 4 december 2008 @ 22:24:51 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63768528
Kan jij vanuit je hoofd printen rewimo?

Ik ook nog wat rijmelarijen maken. Pfff. Wel veel te veel geld uitgegeven aan kado's maar écht leuke dingen gevonden!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63768547
* Vicky is helemaal klaar voor Klaas morgen en overmorgen.
Alle pakjes zijn ingepakt. Gedicht voor morgen is klaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63768575
Zo, ik ga even cola light halen en het bankje zit vol!

Maneki ik ben ook nog nooit zo zwaar geweest als nu en ik voel me er dood ongelukkig onder Echt iedere rol voel ik zitten. Blegh. En ik wil wel sporten enzo maar er zit nu zoveel tussen dat ik echt geen tijd kan maken. Hoe ongeloofwaardig dat ook klinkt haha. Maar tentamens, laatste tentamen is de 18e, daarna feestdagen en verhuizen enzo. Sporten wordt op zn vroegst pas weer in januari.
maarrr ik heb wel een fitforfree sportcentrum gevonden in de buurt van het huisje!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63768651
Ik heb hele speciale Earl Grey, die je alleen in Engeland kan kopen. Williamson's.

Veel plezier allemaal morgen met Sinterklaas! Heb nu al zin om de foto's van jullie kindjes te zien, met rode wangetjes van de spanning .
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:28:38 #15
13151 crew  Rewimo
pi_63768708
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan jij vanuit je hoofd printen rewimo?

Ik heb een heel bijzonder hoofd
pi_63768745
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb hele speciale Earl Grey, die je alleen in Engeland kan kopen. Williamson's.

Veel plezier allemaal morgen met Sinterklaas! Heb nu al zin om de foto's van jullie kindjes te zien, met rode wangetjes van de spanning .
Hihi, en wij hebben allemaal zin om foto's van jouw kindje te zien Wat een toeval! haha.

Williamsons ken ik wel volgens mij. Bij mn oude bijbaantje van vroeger verkochten ze ook Twinings thee, mn baas was daar helemaal lyrisch over, maar ik als koppige 15-jarige toen dronk heul geen thee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63768747
Ja laat ik ook maar eens gaan inpakken
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63768810
Dat inpakken doe ik niet voor Anna, dat zetten we 's ochtends denk ik allemaal neer. Voor de Kerst moet ik wel veel inpakken, maar dat duurt nog een paar weken. Eerst nog een boel kopen.
*OUD heilige*
pi_63768821
huup gek mens doe mij jouw figuur maar
Ik moet echt heel drastisch gaan lijnen maar zolang saar nog drinkt wordt dat niets. Subtiel diëten werkt bij mij niet
Saartje
pi_63768825
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
snoopy doe je aan het amerigo-dieet?

YP, je kan ook niet alles tegelijk doen. Het komt vast wel goed met dat afvallen ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:32:20 #21
13151 crew  Rewimo
pi_63768838
Ik krijg morgen ook wel een aardig cadeautje van mijn baas: een laptop Zodat ik ook thuis kan werken
pi_63768869
Shit. Ik moet nog een gedicht schrijven.
  donderdag 4 december 2008 @ 22:34:15 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63768903
Ja, maar Yppy... al zou het maar de helft zijn.
En jouw tijd komt echt nog wel hoor!

Hoewel... volgens mij mag ik niet eens klagen. Als ik het goed heb, was ik er de afgelopen 4 weken ook 3 kwijt.
Maar ik wil er zo graag nog 2 voor de kerst. En dat wil maar niet lukken.
*naar V&A rent op zoek naar een ruggegraat....

Rewimo, dit is SHE
pi_63768908
Dat klinkt niet gek Rewimo. Of verwacht ie dat je dan nog extra uren maakt?

Ik ben helemaal klaar met inpakken en moet nog 1 gedicht printen.
  donderdag 4 december 2008 @ 22:37:38 #25
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63769048
Hebben jullie de FBTO_reclame al gezien, met die baardman die zwanger is, een bril en beugel draagt en klaagt over een te dure premie?

Of die van die opa die op gaat passen en de tv niet snapt, met al die verschillende afstandsbedieningen? Die is ook erg leuk. Nouja, ook, die van FBTO is niet leuk maar wel lachwekkend.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:37:59 #26
13151 crew  Rewimo
pi_63769064
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef snoopy het volgende:
Dat klinkt niet gek Rewimo. Of verwacht ie dat je dan nog extra uren maakt?
Nou, het is zo dat eerst één en later twee van onze collega's met zwangerschapsverlof gaan over een poosje. Momenteel is het nog zo, dat wij dat op moeten vangen (we zien nu al aankomen dat dat niet gaat lukken - zijn twee fulltimers). Ik wil best wat extra uren maken, maar dan wel thuis. Ik moet namelijk op tijd weg om Christan van school te halen.

En nu was mijn desktop kuren aan het vertonen, die is toe aan vervanging. In overleg met mijn manager heb ik dus nu een laptop met thuiswerkmogelijkheid aangevraagd. Kan ook nog wel eens handig zijn als het weer heel slecht is en ik er niet doorheen kan
pi_63769101
Het feit dat afvallen nu niet gaat vind ik niet zo heel erg, meer dat ik in 2 maanden tijd 10 kilo ben aangekomen, zo jammer van alle kleren die ik had gekocht omdat ik was afgevallen.

Dit jaar geen gedichtjes. Jammer hoor.

Volgende jaar kunnen we wel een surprise-maak-meeting houden. Heb ik vorig jaar ook gedaan, was erg gezellig.
*OUD heilige*
pi_63769124
Nou Huup, wie weet wordt het wel een Sinterklaas kindje. Het enige wat ik echt niet wilde, 5 of 6 december.
Zul je zien dat dat kind net zo koppig is als zijn/haar moeder.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:40:55 #29
13151 crew  Rewimo
pi_63769183
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo, dit is SHE
Ah, dank je Heb ik niks aan, veel te weinig eiwitten. En afvallen doe ik toch niet meer. Ook niet bijkomen, dus dat maakt verder niet uit. Alleen moet ik heel veel eiwitten eten. Maar niet per se caloriebeperkt, want de meeste vliegen er toch zo doorheen
pi_63769193
Jeumig Rewimo, dat klinkt goed!
Ik heb vandaag een chocoladeletter in het postvakje van mn baas en mn collega gedaan. Maar mn baas is zo'n warhoofd dat ik hem er wel voor aanzie om die letter half januari weer ergens op zn bureau tegen te komen

En even onder een spoiler anders word k vast geslagen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, Maneki wat lief, ik weet best dat het niet dramatisch is hoor, maar het is vooral mijn eigen gevoel. Ik voelde me kiplekker bij 5 kg minder. En nu vóél ik mn broek/shirt noem maar op. En ik word zo naar van dat gevoel Ohja, en ik moet nog 3 koters hè! *grinnik*

Hier ook nog 2 gedichten te gaan, en heel veel inpakken nog. En sateh bakken, en sambal goreng telor maken. Maar dat doe ik denk ik allemaal morgen. Wij vieren pas zaterdag.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63769215
We hebben wel eens lootjes getrokken hier met virtuele surprises en gedichten. Was erg leuk
pi_63769321
Ahw Reinhilde, haha, dat zou wel heel droog zijn, als het kindje wat jou betreft ruim 3 weken de tijd had om te komen en dan precies op een van die 2 dagen komt dat jij het liever niet wilt

Ochja, strikje dr om en mooie foto voor ons maken!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 december 2008 @ 22:53:30 #33
190853 RockabeIIa
pi_63769628
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:41 schreef snoopy het volgende:
We hebben wel eens lootjes getrokken hier met virtuele surprises en gedichten. Was erg leuk
Dat kunnen we alsnog wel doen, ik heb geen zin om cadeaus in te pakken!
  donderdag 4 december 2008 @ 23:04:18 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63769960
Rewimo, volgens mij is SHE wel heel erg van de eieren hoor. Je zou haar kunnen PM om wat advies te vragen?

Huup, de reden dat ik nog niet SHE is omdat het me veel lastiger lijkt dan gewoon 'minder eten, gezonder eten en meer bewegen'. Het lijkt me zo'n vast iets.
Verschil is wel dat ik er niet ben met 5, dus dat het mss geen gek idee is.
pi_63771411
Verwarrend, jullie hebben het over afvallen en lekkere zelfgebakken cakejes in één topic
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63771458
Ja duh, anders hadden we niet hoeven afvallen enzo

Oh my, mn lief leest net mn kerst-lijstje op die ik na veel pijn en moeite in elkaar gezet heb...
"een douche-egel ??"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63771981
Douche-egel

En je redenering klinkt erg logisch, huup, ik ben overtuigd. Maar dat afvallen gaat bij mij de komende 7 maanden toch niet werken, dus ik ga maar voor dat andere: morgen taart bakken
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63772047
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:24 schreef Rabsadani het volgende:
Douche-egel

En je redenering klinkt erg logisch, huup, ik ben overtuigd. Maar dat afvallen gaat bij mij de komende 7 maanden toch niet werken, dus ik ga maar voor dat andere: morgen taart bakken
Jamaar, jij bent zwanger...
Dan móét je taart bakken. Vraag maar aan Reinhilde!

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63772066
Oeh voor ik het vergeet!!

@E.T. ben je al bij Primark geweest? Jij woonde toch daar in de buurt? Is het het waard om vanuit Leiden vrijdagavond daar ff heen te gaan of hangt er eigenlijk niet zo veel leuks?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63774513
Morning ladies !

Ben weer zo goed als opgeknapt, dus vandaag heerlijk Sint vieren met de kinderen op school. Heb er reuze zin an !
  vrijdag 5 december 2008 @ 07:16:48 #41
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63774569
Ja, sinterklaas in OUD, wat jammer dat we dat niet hebben gedaan eigenlijk!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 december 2008 @ 07:22:21 #42
13151 crew  Rewimo
pi_63774594
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo, volgens mij is SHE wel heel erg van de eieren hoor. Je zou haar kunnen PM om wat advies te vragen?

Ik weet dat het raar klinkt, maar eieren zijn geen goede bron van eiwitten Enne... weet je wat veel eieren eten met je darmen doet? Dat doen mijn darmen zonder eieren ook al
  vrijdag 5 december 2008 @ 07:24:48 #43
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63774602
zo, een ingepakt bankje. Hier ligt alles ingepakt klaar. Voor de kinderen nog wat kadootjes en de 'grote mensen' gaan dat kado-dobbelspel doen. Heb er nu al zin in.

Gisteren is mijn kies getrokken, en dat viel een miljoen keer mee! Moest al huilen bij het foto's maken en later toen ik de ( erg mooie ) kaakchirurg zag. Dat brak het ijs want de rest van de tijd heb ik gelachen. Maneki, dit haalt je vast niet over maar ik heb echt helemaal niks gevoeld.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63774652
ik wilde net zeggen: dat moet je tegen Maneki zeggen! Lishe.

K_P fijn dat je weer beter bent Veel plezier.

Sjoeg, volgend jaar dan maar doen?
  vrijdag 5 december 2008 @ 07:40:20 #45
24188 Belana
kloon van belana
pi_63774670
hier ook alle laatste dingen gekocht en ingepakt gisteravond.
de zak staat bij de buuf, die gaat om half 7 aankloppen en pepernoten door het raampje strooien

zodra de jongste hier niet meer gelooft in sinterklaas houdt het hier trouwens op, als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan surprises maken dat doen ze maar met hun vriendjes

dan gaan we helemaal los met de kerst
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 december 2008 @ 08:09:46 #46
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63774882
goedenmorgen! Wat een gezellig bankje gisteravond en vanmorgen! Belana ben je een beetje opgeknapt? Lois? Afvallers heel veel sterkte deze maand
Ik heb mijn internet-moeder gemist op het bankje gister, Bixje waar zit je?

Jonges, ik heb kopjes Thee, glaasjes melk en Jus, beschuitjes, boterhammen en crackers voor een gezellig ontbijtbankje. We vieren morgen sint dus vandaag de boel aan kant maken.

Ik moet nog een klopgeest regelen voor morgen.....
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 5 december 2008 @ 08:16:30 #47
24188 Belana
kloon van belana
pi_63774945
Met mij gaat het wel weer, hoewel er een restje keelpijn blijft hangen, maar het gaat wel weer dank je
Liam is wel nog sneu, vannacht helemaal overgeven van het hoesten het arme kind. Flinke koorts gehad ook, die was vanmorgen afgezakt naar verhoging van 37,4. Hij ligt nu alweer op bed, wilde hij zelf, ik hoop dat ie lekker een paar uurtjes slaapt nog, slapen is gewoon het beste medicijn

ik ontbijt even lekker met je mee zeg! dat ziet er goed uit
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 december 2008 @ 08:17:54 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_63774957
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 07:36 schreef snoopy het volgende:
Sjoeg, volgend jaar dan maar doen?
jullie kunnen toch nog sinterkerst doen ofzo? er hadden altijd veel mensen plezier aan
stormy waters...
sailin'
pi_63775003
Ohjaaaa!! Sinterkerst met Fok! Mag ik ook?
Lijkt me leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63775020
Wow, al die mama's en papa's hier die zo handig zijn... Ik wilde maar dat ik er meer geduld en inspiratie voor had.. Petje af.

Ik kon vanmorgen echt niet wakker worden... Toen ik echt wakker werd, was het na een droom over een plaaggeest. Een geest die zich voordeed als mijn vriend, maar mij ging kietelen en in eens nog maar één oog had. Pffff en dan wordt je dus zwetend wakker...
Maar ik kan dan wel weer een beetje in mijn hum raken door mooie muziek. Wat ik bijvoorbeeld erg mooi vind: de soundtrack van Dinosaur ...kippenvel...

AnywayZzz... vanaaf pakjesavond. Nog even een paar dingen inpakken en van naampje voorzien en dan kijken of er nog wat rijm uit mijn vingertjes komt.
En als we nou moeite hebben met rijmen, kunnen we altijd nog proberen om een dichtende Fok!ker te charteren, ik zag er een paar goede dichters tussen zitten
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_63775026
Goodmorning trouwens!
En voor de mama's die nog goedkoop kleertjes willen voor hun kind, de hele H&M outlet is weer aangevuld en barst uit zn voegen ook voor de mama's zelf trouwens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 december 2008 @ 08:32:17 #52
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63775138
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 08:23 schreef huuphuup het volgende:
Goodmorning trouwens!
En voor de mama's die nog goedkoop kleertjes willen voor hun kind, de hele H&M outlet is weer aangevuld en barst uit zn voegen ook voor de mama's zelf trouwens
Vet! Kan ik de gitarenbroek voor de 3e keer kopen voor Noah
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63775154
quote:
Goodmorning trouwens!
Oooh gaaf!

Nee, ik mag niet meer kleren kopen, Sara's kast puilt gewoon uit
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63775196
quote:
Goodmorning trouwens!
*onderdrukt shopimpulsen*
pi_63775252
goodmorning

pff te weinig geslapen vannacht... Maar Ik hou van Holland was zo leuk gisteravond

Dalijk lekker zwemmen met het kind.. althans, het kind zwemt, moeders ligt

Saffier, tis dat je niet naast me woont anders had ik graag ff klopgeest geweest
* Vicky wil ook niet kijken op de H&M Site.. shopverbod...
en moet bezuinigen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 5 december 2008 @ 08:40:51 #56
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63775269
niet klikt niet klikt niet klikt niet klikt...
Eerst maar eens kijken hoe de schade op mijn rekening is.

Goeiemorgen trouwens. Hier twee kinderen nog de hele dag naar school. Gister is er op school al Sinterklaas gevierd dus geen idee wat ze vandaag gaan doen. En ik probeer met Bram de dag door te komen. Als je boe! zegt huilt ie.
Morgen is alles weer normaal. Een moeder van school is Jehova's getuige en daarom vieren haar kinderen de feesten niet mee. Zélfs zij klaagde over het gehyper van haar kinderen. Ze uit de droom helpen is dus geen oplossing.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63775274
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 08:39 schreef Vicky het volgende:
goodmorning

pff te weinig geslapen vannacht... Maar Ik hou van Holland was zo leuk gisteravond

Dalijk lekker zwemmen met het kind.. althans, het kind zwemt, moeders ligt

Saffier, tis dat je niet naast me woont anders had ik graag ff klopgeest geweest
* Vicky wil ook niet kijken op de H&M Site.. shopverbod...
en moet bezuinigen..
Hoelaat sliep jij? Ik om 13:30 uur.
pi_63775354
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 08:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Hoelaat sliep jij? Ik om 13:30 uur.
half 12 ofzo.. en om 6 uur ging de wekker weer voor M.

Was gister in de Boogaard en daar liep een vrouw met haar dochter. Dochter wilde niet luisteren en er stond een politieagent. Moeder tegen dochter: zullen we even langs de politie gaan, dan neemt ie je misschien wel mee omdat je niet luistert. Politieagent: mevrouw ik vind het niet goed/leuk wat u doet want op deze manier maakt u uw dochter bang voor mij en ben ik de boeman.. Nee ik vind het absoluut niet leuk...
Moeder kreeg echt een sneer van oom agent..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63775481
Hahaha, en terecht!
Ik krijg ook altijd jeuk van mensen die zeggen "wacht maar tot je vader thuis is/je vader dit hoort"
Pa weet van niets dan maar heeft het wel mooi gedaan...

Voor de mama's met grotere meisjes, mt 164/170 ofzo. Die zijn hier wel toch?
Ik heb een vest van H&M dat ik verkeerd gekocht heb. Je mag het hebben tegen verzendkosten, hoef er verder niets voor te hebben. even onder een spoiler

weg

[ Bericht 47% gewijzigd door huuphuup op 05-12-2008 09:47:13 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63775671
Hier ging de wekker om 07:00 uur. En ik was er om 08:30 uur uit, helemaal naar... Maargoed, dat hadden we al gehad

Vind het eigenlijk wel goed dat 'oom agent' dat zei, want je ziet hetzelfde met Sinterklaas. Kinderen zijn soms echt bang dat ze mee moeten in de zak. Zwarte Piet is dan vaak de 'good guy'.

Hihihi, ik moest net ff denken aan een stage van een aantal jaren terug. Toen liep ik door de gang langs de kleuters. In het voorbijgaan waren er twee die allemaal 'onderbroekenlol-woorden' naar me riepen. Dus ik waarschuwde ze dat het niet netjes was. En op de terugweg deden het natuurlijk weer. Dus ik duw ze het klaslokaal in en zet ze midden in de klas neer. 'Zeg nou eens tegen jullie juf, wat jullie net tegen mij riepen?' Koters: ' '
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:20:35 #61
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63775996
speciaal voor Huup: Primark komt naar Rotterdam
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63776012
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 07:24 schreef Lishe het volgende:
zo, een ingepakt bankje. Hier ligt alles ingepakt klaar. Voor de kinderen nog wat kadootjes en de 'grote mensen' gaan dat kado-dobbelspel doen. Heb er nu al zin in.

Gisteren is mijn kies getrokken, en dat viel een miljoen keer mee! Moest al huilen bij het foto's maken en later toen ik de ( erg mooie ) kaakchirurg zag. Dat brak het ijs want de rest van de tijd heb ik gelachen. Maneki, dit haalt je vast niet over maar ik heb echt helemaal niks gevoeld.
Ik ben nog niet overtuigd

Klaas kwam hier vanmorgen bij school met de brandweerauto aan Vet cool
Saartje
pi_63776043
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:20 schreef E.T. het volgende:
speciaal voor Huup: Primark komt naar Rotterdam

dankje!
lekker basics inslaan!

-edit- niet vanavond open! wasdanou! t'is toch R'dam? of is het daar nooit op vrijdag open?
Ooooh die foto's zeg! Dan maar op zondagmiddag erheen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63776076
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:21 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ik ben nog niet overtuigd

Zijn je kiezen ingegroeid of zijn ze door?

Ik heb 2x een verstandskies moeten laten trekken. Mijne waren wel helemaal door dus er hoefde niet gesneden te worden. Ik kreeg verdoving en 5 minuten later stond ik weer buiten. Ik heb er niet veel van gevoeld, ja een beetje gek gevoel was het maar geen pijn. De dagen erna eigenlijk ook helemaal geen pijn, alleen eten was een beetje vreemd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:30:17 #65
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63776166
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:21 schreef Maneki.Neko het volgende:

Haha, dat vinden jouw jongens vast leuk. Jolie en ik fietsen elke ochtend langs een aantal andere scholen en kwamen onderweg tegen één Sinterklaas op een wit paard, één Sinterklaas op een bruin paard, loslopende rokende Pieten en één Sinterklaas in een auto. En Jolie riep telkens enthousiast 'Hallo Sinterklaas!!!'
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:31:10 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63776180
Lieve Huuphuup, het is sinterklaasavond, dus geen koopavond, want dan sluiten de winkels eerder Normaal gesproken heeft Rotterdam opp vrijdag koopavond, nu was het gister (en voor sommigen óók afgelopen woensdag).

Ik neem nog een kopje thee
Ylana
pi_63776214
Kleutertje is lekker vrij vandaag, grote broer heeft surprise vanmiddag...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63776244
Vicky, ik ben nog steeds niet overtuigd

Oudste is verkleed naar school, inclusief schmink. Middelste wilde niets, zelfs niet alleen maar een pietenmuts op en jongste is verkleed als babypiet En ze vonden het erg gaaf ja

Haha Jolie
Saartje
pi_63776267
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vicky, ik ben nog steeds niet overtuigd
hmmpfff.. jammer..

ik ga zwemmen met mijn dochter!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63776269
Ja dat is ook zo inderdaad Saffier, daar had ik nog niet over nagedacht. Maar ik wil zo graag!
Maar uit het topic over Primark lijkt het alsof ze altijd op woensdag en donderdag koopavond hebben en nooit op vrijdag? Openingstijden.
Is dat dan alleen deze week ofzo, dat het volgende week verandert?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:39:33 #71
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63776353
Primark ken ik niet, maar het is wel alleen deze week ivm sinterklaasavond dat de koopavond is verschoven. Volgende week weer gewoon alleen op vrijdag en de week erop ivm Kerst zijn er ook weer andere koopavonden. Anders even bellen voor de zekerheid? Maar ik geef je weinig kans op een open winkel vanavond.
Ylana
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:39:55 #72
3011 E.T.
pi_63776362
Ik heb het idee dat dat bordje met de openingstijden een vergissing is DAt ze navraag hebben gedaan en de tijden van deze week voor 'vast' hebben genomen ofzo

Ik geloof nooit dat ze volgende week vrijdagavond dicht zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:41:16 #73
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63776396
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef E.T. het volgende:
Ik heb het idee dat dat bordje met de openingstijden een vergissing is DAt ze navraag hebben gedaan en de tijden van deze week voor 'vast' hebben genomen ofzo

Dat lijkt me ook sterk, het hele centrum open en zij dicht
Ylana
pi_63776471
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef E.T. het volgende:

Pak van mn hart! haha

Ik heb een weekend ov-kaart die vanaf 1 januari omgezet wordt naar een week-ov, maar heb het door de week te druk om te gaan en ik vind het weekend winkelen altijd zo hectisch. Ik kan niet zo goed tegen enorme drukte in winkels Zal daar ook wel druk zijn maar dat neem k maar even voor lief.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 december 2008 @ 10:15:24 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63777057
Primarkt, das nostalgie, die lag naast mn middelbare school in Heerlen. Nu al jaren niet meer.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63777684
Kom ik expres niet meer op de H&Msite...Komt er toch een vest deze kant op!

Tnx Huuphuup!
pi_63777866
LB het is wat met al die klazen op straat.

Vanmorgen Morris naar school gebracht en daar moesten alle kinderen op straat wachten. Er liep een oudere klas verkleed als pieten muziek te maken met trommels en toen kwam sinterklaas uit een heeeeel groot kado dat op het balkon stond. In de klas zag het er gezellig uit met peperenoten, koek en kadootjes

Toen naar de creche geraced met Lis want daar kwam sinterklaas ook op haar groep.
Pepernoten en kadootje waren leuk, zwarte piet was 'eng'

En nu zijn we weer thuis
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:27:40 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63778743
Dat doe je mooi vlot.
Ik had voor 9 uur al 5 keer ruzie met baas B hier, dus we hebben even een fietstochtje gemaakt. Chocolademelk gekocht. Langs de paardjes/schaapjes/koetjes gefietst en toen weer thuis. (mam! ik heb helemaal zweet gefietst! )

nu zit ie heel pedagogisch verantwoord voor Nick Jr. met een beker chocolademelk, want hij had "dorst in wat lekkers" Morgen is ons zenderpakket weer aangepast dus dan kan ie niet meer kijken.
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:30:33 #79
190853 RockabeIIa
pi_63778808
Zo maar es beginnen aan de pakjes
pi_63778913
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo maar es beginnen aan de pakjes
in welk opzicht?
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:37:06 #81
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63778977
Alles is ingepakt en de zak staat klaar om verplaats te worden.

En deze is speciaal voor Maneki...
SPOILER
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:40:17 #82
190853 RockabeIIa
pi_63779050
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:34 schreef snoopy het volgende:

[..]

in welk opzicht?
inpakken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 december 2008 @ 11:40:49 #83
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63779063
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

inpakken
hulp nodig?
k vind dat altijd leuk
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63779107
Nou dat scheelt weer Rocka, was bang dat je de pakjes nog moest kopen
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:46:14 #85
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63779220
Inpakken is het leukst! En daarna weer uitpakken

Sinterklaas is zoooooo leuk
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:52:06 #86
190853 RockabeIIa
pi_63779357
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:42 schreef snoopy het volgende:
Nou dat scheelt weer Rocka, was bang dat je de pakjes nog moest kopen
ook!
pi_63779452
Ik ben gewoon heeeeelemaal klaar!!
Alles gisteravond ingepakt en nu hoef ik niets meer!!!

Alleen mn boodschappen nog!!!!
De winkels gaan natuurlijk eerder dicht vandaag
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:02:37 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_63779630
ik kreeg gisteren een mailtje van BOL.com dat als ik die dag nog bestelde het gegarandeerd nog aan zou komen vandaag. ik dacht: ik kan voor Ian nog wel een boek kopen, dat is wel leuk. zo gezegd zo gedaan...
krijg ik vanochtend een mailtje met excuses en een kortingsbon, het is helaas niet gelukt. GVD, wat heb ik aan een kortingsbon
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:06:05 #89
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63779713
dat is niet wat ze beloven Belana!
Vamp de supermarkt hier is tot 17 of 18 uur open, je hebt nog even dus.

Ik heb 't in mijn hoofd gehaald om mosselen te willen eten, maar is ¤10,- voor 2 kilo niet heel erg veel? Ik heb ze maar niet meegenoemen, maar ik heb er zó'n zin in
Ylana
pi_63779949
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef Saffier het volgende:
dat is niet wat ze beloven Belana!
Vamp de supermarkt hier is tot 17 of 18 uur open, je hebt nog even dus.

Ik heb 't in mijn hoofd gehaald om mosselen te willen eten, maar is ¤10,- voor 2 kilo niet heel erg veel? Ik heb ze maar niet meegenoemen, maar ik heb er zó'n zin in
Hier tot 17.00 geloof ik... Maar ik weet niet of er iemand op tijd thuis is om nog ff wat te halen...
Oe mosselen... zat er van de week ook aan te denken...
Maar het klinkt mij best aan de prijs, maar ik heb er eik helemaal geen kijk op!
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:16:02 #91
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63779962
mosselen zijn zo lekker Saffier!!!! 10 euro voor 2 kilo vind ik ook wel wat aan de hoge kant eigenlijk....

Hier ga ik vanavond eens een rustige avond werken tegemoet denk ik, verwacht op pakjesavond nou niet echt veel mensen.

Belana dat is stom!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:21:12 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_63780098
ik heb geen idee van de prijs van mosselen saffier, maar ik heb er wel meteen trek in
mmm....morgen misschien maar doen

Bar, niet schuldig voelen over het roken en drinken, de bloedtoevoer naar je baby begint met 6 weken (ik las het net ergens anders)
ik rook nu al ruim een week niet meer. eerst vanwege het ziek zijn, dan rook ik nooit, maar nu doe ik geloof ik een poging of ie lukt weet ik niet, maar heej....
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:28:03 #93
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63780248
Ik word al weken echt misselijk van sigaretten, maar ja diehard he en best nog wel aardig veel aan mijn hoofd gehad, dus ik bleef stug door roken, stom natuurlijk want die misselijkheid moest toch ergens vandaag komen en ja nu weet ik het wel.

Wat overgens wel stom was en ergens ook heel grappig, toen ik de uitslag zwanger zag staan was het eerste wat ik deed een sigaret opsteken, zo schrok ik ervan en toen kwam het gejubel en toen weer ow shit wat nu.... en nu einde roken en einde drinken!
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:32:19 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_63780345
ja, toen ik zwanger was kon ik ook altijd zo stoppen, no problemo, nu is het toch echt lastiger.
terwijl er zoveel redenen zijn om het te doen, om maar eens te beginnen bij de prijs van een pakje sigaretten these days
Ik heb er trouwens nooit moeite mee om niet te roken als ik alleen ben, maar zodra ik in gezelschap ben he...
dus lois moet gewoon ook stoppen dat scheelt dan alweer op het werk.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:34:44 #95
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63780414
zullen we anders samen stoppen? samen staan we sterker toch
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:44:17 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_63780701
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:34 schreef _Bar_ het volgende:
zullen we anders samen stoppen? samen staan we sterker toch
ja dat helpt soms wel he
Nou, voor alsnog rook ik niet
het lijkt me ook eigenlijk wel lekker om daar niet meer van afhankelijk te zijn hoor
en tegelijkertijd mis ik het nu alweer
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:52:56 #97
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63780917
hehehehe
pi_63781030
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:37 schreef chacama het volgende:
Alles is ingepakt en de zak staat klaar om verplaats te worden.

En deze is speciaal voor Maneki...
SPOILER
dan maar geen cadeautjes
Saartje
pi_63781062
Miss_sly ik wil je hier even condoleren met je opa...!
  Jubileum moderator vrijdag 5 december 2008 @ 13:04:35 #100
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63781201
Barretje gefeliciteerd joh! wat geweldig

Ik heb vanmorgen Iris naar school gebracht waar een zeeeeeeer zonnebankbruine Sint aankwam, ik vraag me af wat ze daar vanavond over gaat zeggen. Ik zag haar al argwanend naar hem kijken, dit gaat vast veel vragen oproepen

Ik moet vanavond nog alles inpakken en Jeroen moet nog een rondje opa en oma rijden om daar ook alles op te halen en in de zak te stoppen.
Nu maar hopen dat ik op tijd thuis ben vanavond want inmiddels is de hele bank geveld door een enorme systeemstoring dus of we ook zo vroeg weg kunnen vandaag....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:07:04 #101
3011 E.T.
pi_63781255
Belaan, als je wilt verhuizen heb ik alvast de perfecte vloer voor je gespot:

hoort bij dit huis

Sinterklaas hier op school was leuk Aankomst hadden ze leuk gedaan met een verhaaltje, zwarte piet stond ineens bij de overbuurvrouw op het balkon
pi_63781270
Op pakjesavond zullen ze jullie toch niet langer laten doorwerken Lois

De buurvrouw vroeg net of we vanavond wat voor haar willen doen. Ik vermoed dat we op hun deur moeten kloppen ofzo
  Jubileum moderator vrijdag 5 december 2008 @ 13:09:06 #103
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63781298
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:07 schreef snoopy het volgende:
Op pakjesavond zullen ze jullie och niet langer laten doorwerken Lois
Ik vrees van wel Snoop, het moet toch af allemaal.
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:29:34 #104
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63781803
maneki...

Lois, dat zou wel heeeel erg balen zijn... hopelijk krijgen jullie het op tijd af... sterkte ermee

Ik tel af. Nog 2,5 uur en dan ga ik de zaak dichtgooien, mijn guppies halen en sinterklaas vieren. Heb er zowaar zin in. Omdat mijn vader er eerst bij zou zijn en nu door een blaasontsteking aan huis gekluisterd is, hebben we besloten om het op de moderne manier samen te vieren. Laptop aan en via msn live-verslag vanuit onze huiskamer. Ben benieuwd of Fleur zijn cadeaus open mag maken of dat ie het toch liever zelf doet als ie ze krijgt. *mental note... camera niet vergeten*
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:31:40 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_63781871
wow ET, das pas een Prince fan
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator vrijdag 5 december 2008 @ 13:32:41 #106
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63781901
en de storing wordt steeds groter Lalalalaaa, hopen dat ik ooit nog weg kan hier

Het enige wat nog werkt is internet
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:33:56 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63781943
Die vloer is tof!

Lois, da's wel balen zeg.
Maar ja... jullie klanten hebben idd wrsch weinig booschap aan Sinterklaas.
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:35:17 #108
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63781981
Tijd om een noodscenario op te zetten Lois... pakjesavond op de bank.... of hopen dat de storing zo groot wordt dat er geen redden meer aan is voor vandaag en dus extra vroeg naar huis.

Het lijkt me wel enorm balen. Ga voor je duimen dat het gewoon heel snel is opgelost...
  Jubileum moderator vrijdag 5 december 2008 @ 13:38:08 #109
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63782055
Wij vieren het gelukkig morgenmiddag pas Chaca, geluk bij een ongeluk. Maar ik wil wel graag mijn kindjes nog wakker zien en de verhalen horen van Sint op school. Oke luxeprobleem, dat kunnen ze morgen ook wel vertellen maar dit is echt zo'n avond om lekker vroeg thuiste zijn vind ik, ook al vier je het dan niet.
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:40:13 #110
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63782104
Is ook zo Lois. Wel fijn dat je niet hoeft te stressen voor pakjesavond. Hier net F. aan lijn gehad. Hij zit in R'dam voor een bomen(omzaag)klus en hoopt tegen half 4 hier te zijn.... nou, maar hopen dat die boom de goede kant op valt en dat het verkeer ook gewoon meewerkt.
pi_63782158
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef vamperotica het volgende:
Kom ik expres niet meer op de H&Msite...Komt er toch een vest deze kant op!

Tnx Huuphuup!
Graag gedaan!
zit een klein extraatje in die k nog vond, als ze het niets vindt, gooi het gerust weg!

@Lois, misschien luxe-problemen, maar daarom niet minder vervelend. Ik hoop dat het sneller gaat dan verwacht

Hier hard aan het doorbikkelen met werk zodat ik hopelijk een paar uurtjes eerder weg kan. Gedichtjes, inpakken, boodschappen... zucht, so much to do, so little time...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:46:27 #112
190853 RockabeIIa
pi_63782281
Nou, ik heb mijn boot bijna af. Brent eet telkens de snoepjes er vanaf... en het zakje kruidnoten wat ik erop wilde leggen is opeens ook spoorloos
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:54:39 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_63782465
sjees lois, is het zo erg? alles plat? Mèn, das echt erg
stormy waters...
sailin'
pi_63782606
Dat zou idd jammer zijn als je dat moet missen Lois
Hopelijk komt alles snel goed!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 december 2008 @ 14:07:50 #115
13151 crew  Rewimo
pi_63782790
Hier deden we ook aan storing. Maar dan stroom

Ik zat net twee minuten en was een berichtje aan het tikken aan jullie en ineens PLOF!!! Alles uit. En dat heeft van 11 tot ruim over 1 geduurd. Boodschappen doen kon ook al niet want het winkelcentrum zat ook zonder stroom Dat heb ik toen maar naar qltel gedelegeerd, gelukkig konden we wel bellen.

En ik zat pas twee minuten omdat ik:

- Sinterklaas- en pietenpakken had klaargelegd
- twee pieten moest schminken
- chocoladeletters moest klaarleggen
- banketstukjes moest wegbrengen naar diverse afdelingen
- foto's maken van Sint en pieten (en toen was mijn accu leeg )

En toen ik dus eindelijk zelf een stukje banket kon nemen was er geen stroom en dus geen thee
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:11:00 #116
190853 RockabeIIa
pi_63782879
Ojee...
Lois, hoe laat ben je vrij vandaag?
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:16:03 #117
94046 PM-girl
pi_63783045
dubbel
*
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:17:42 #118
94046 PM-girl
pi_63783099
Zo, de zak is gevuld! Achterlijk veel eigenlijk voor t manneke. En ik had zo mooi ruimte gemaakt in de kast door speelgoed weg te zetten, komt de buurvrouw aan met een zak speelgoed waar haar kinderen niets mee doen maar wat Simon wel heel leuk vindt en waar hij bij hen graag mee speelt.
Dan maar een uitzondering voor de kerst dit jaar.

Lois, balen van die storing zeg! Ik hoef op vrijdag eigenlijk nooit te werken en dat voelt zo luxe!

Rockabella, is het nog gelukt met de stal? Ik heb hem gisteren in mijn hand gehad (30 euro) bij intertoys, maar ik vond hem niet heel geweldig. Ik denk dat wij gewoon een stal van duplo bouwen, dat deden we vroeger thuis ook maar dan van Lego.
*
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:18:32 #119
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63783119
Wat een goed idee PM. Denk dat ik dat ook maar ga doen met mijn meiden. Zullen dan alleen wel wat paarden in de stal komen te staan, bij gebrek aan voldoende schapen. Maar, dat is modern... net als de olifant en de giraf.
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:21:01 #120
94046 PM-girl
pi_63783188
Tip: we lieten altijd een gat aan de achterkant, zodat er een kerstlichtje naar binnen kon zodat we in de stal konden kijken.
En ik hoorde gisteren een leuk verhaal van iemand, zij zette de kerstboom na de sinterklaas op, met een lege stal. Alle figuren begonnen aan de andere kant van de kamer en mochten elke dag een stapje doen richting stal, om er op kerstavond aan te komen!
*
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:26:00 #121
190853 RockabeIIa
pi_63783329
PM, niet gelukt met de stal maar nog tijd genoeg

Als ik hier poppetjes door de kamer heen laat lopen vind ik ze geheid allemaal in de hondenmand op kerstavond
pi_63783535
Zo, kruidnootjes in de oven, sinterklaascupcakes in de koelkast, banketstaaf in de kast en chocolademelk staat al klaar op het aanrecht.
Maandag begin ik echt met lijnen, als ik vanavond een nieuwe ruggengraat heb gekregen
Saartje
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:40:54 #123
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63783659
Ik wil ook een kerststal.
Ik ga toch maar eens op zoek denk ik.

Nou, Léons eerste Sinterklaas-feest op school zit erop. Prachtig!
Ze hadden hier ook een mooi verhaal. Is ook een boekje over dacht ik.
Kinderen zaten er helemaal in.
Léon is helemaal uitgeblust nu.
Drukke week ook zo, met woensdag zijn 1e kinderfeestje en dan nu en morgen Sinterklaas.

Cas is meegeweest vanmorgen met alvast een kerstboom uit te zoeken bij de kerstbomenboer. ¤ 10 voor een 1.5 meter hoge blauwspar is niet duur toch?
Zo heeft iedereen wat te doen gehad vanmorgen.

Heeft iemand nog contact met LadyS? Heb haar ge-pmed, maar nog geen reactie. Mis haar hier.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:43:22 #124
190853 RockabeIIa
pi_63783739
dutch, dat lijkt me een prima prijs voor een mooie blauwspar Die wil ik ook! Ruikt ook zo lekker.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 december 2008 @ 14:46:28 #125
13151 crew  Rewimo
pi_63783833
Wij gaan volgende week ook een echte boom aanschaffen In een emmer, want na kerst mag hij blijven logeren. In de tuin
pi_63783871
Ik heb het koud en ben snotverkouden en het blijft allemaal zo fijn in mijn hoofd zitten
En als ik nies steek ik 150 mensen aan las ik net ergens
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:49:12 #127
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63783907
Rewimo, achter ons huis is een gemeente'parkje' en het aantal sparrebomen neemt daar elk jaar na o&n aanzienelijk toe.
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:50:17 #128
190853 RockabeIIa
pi_63783935
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:46 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan volgende week ook een echte boom aanschaffen In een emmer, want na kerst mag hij blijven logeren. In de tuin
Dat doen wij ook elk jaar
En elk jaar wordt ie bruin...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 december 2008 @ 14:53:08 #129
13151 crew  Rewimo
pi_63784000
Mwah, wij hebben tuin genoeg voor nog heel wat jaren kerstbomen

Die van vorig jaar is nog helemaal groen, Rocka
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:58:10 #130
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63784128
Dat is een mooie prijs Dutch. Ik heb ze niet staan van 1,5 meter... die bij mij zijn wat groter. Maar tot nu toe (gelukkig) nog geen klanten voor gehad. Die dingen prikken zo en daar krijg ik zo'n uitslag van. Ben altijd blij als F. die bomen verkoopt. Ik hou het bij de Nordman-spar. Zachte naalden en geen rode bultjes. Straks als het echt losgaat, heb ik een beschermende broek aan, dat scheelt al in rode bovenbenen.

Rocka, alles rond nu?

Maneki, klinkt lekker. Chocomelk... moet ik denk ik ook nog maar ff halen...

he gets, het regent hier... nu net... en nog flink ook... bleg...

Kerstboom in de tuinzetten (info onderspoiler)
SPOILER

[ Bericht 43% gewijzigd door chacama op 05-12-2008 15:04:09 (ff wat info) ]
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:00:47 #131
190853 RockabeIIa
pi_63784196
tuulk niet caca, ik ben van het laatste moment met zulke klusjes.
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:04:07 #132
94046 PM-girl
pi_63784278
Bedankt mensen trouwens, dankzij dat linkje hier heb ik net weer een bestelling bij Hennes geplaatst.

Maneki en nu lees ik over jouw sintcupcakes en denk ik dat ik ze toch wil maken, terwijl ik net bedacht had het mezelf makkelijk te maken...
*
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:08:56 #133
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_63784384
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:04 schreef Lois het volgende:

Ik heb vanmorgen Iris naar school gebracht waar een zeeeeeeer zonnebankbruine Sint aankwam, ik vraag me af wat ze daar vanavond over gaat zeggen. Ik zag haar al argwanend naar hem kijken, dit gaat vast veel vragen oproepen

Ik moet vanavond nog alles inpakken en Jeroen moet nog een rondje opa en oma rijden om daar ook alles op te halen en in de zak te stoppen.
Nu maar hopen dat ik op tijd thuis ben vanavond want inmiddels is de hele bank geveld door een enorme systeemstoring dus of we ook zo vroeg weg kunnen vandaag....
Oh, wat grappig! Mjah, misschien is het in Spanje op sommige plaatsen wel heel warm hé?

Ik moet ook nog dingen inpakken, maar ik heb ff geen zin.
Ik zit hier te huilen, want ik ben een emotioneel instabiel wrak op het moment. Volgens mij is het weer de tijd van de maand. Dan zit ik te huilen, dan weer keihard te lachen... Tijd terug dat het zo heftig was.
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:12:55 #134
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63784460
Kerstboom gaan wij 16 december pas halen. Dan 's avonds als Noah slaapt versieren met (verjaardags)slingers en ballonnen En 's ochtends heeft meneer zijn verjaarscadeaus onder de kerstboom
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:15:59 #135
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63784528
Had ik vanochtend een klierende kleuter en weet ik het aan Sinterklaas.... Nu ligt ie op de bank met verhoging en hoofdpijn.
Maar: nog wel fit genoeg om met een leeg smartiedoosje aan te komen. Mam, hier heb ik trek in. Die hebben we niet meer jongen. Hoe moet ik dán beter worden?

Dus misschien toch een beetje Sint-stress??
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:21:48 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_63784667
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 15:04 schreef PM-girl het volgende:
Bedankt mensen trouwens, dankzij dat linkje hier heb ik net weer een bestelling bij Hennes geplaatst.
jij ook al
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:23:31 #137
94046 PM-girl
pi_63784699
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 15:21 schreef Belana het volgende:
jij ook al
O dus jij had al die artikelen net gekocht voordat ik ze aanklikte en wilde kopen
*
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:25:11 #138
94046 PM-girl
pi_63784740
Ik heb wel lekker kleren voor moi-même gekocht een keer
*
pi_63784748
Niks besteld bij h&m. De babycollectie online vind ik vaak niet zo bijzonder, dus dat is niet zo moeilijk.
*OUD heilige*
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:29:13 #140
94046 PM-girl
pi_63784820
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 15:25 schreef YPPY het volgende:
Niks besteld bij h&m. De babycollectie online vind ik vaak niet zo bijzonder, dus dat is niet zo moeilijk.
Voor Simon vind ik er ook nooit iets. Helaas geldt dat niet voor de damescollectie!
*
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:55:58 #141
24188 Belana
kloon van belana
pi_63785366
ik was ook eerst voor de jongens aan het kijken....

nu krijg ik binnenkort 3 broeken en een nieuwe jas...
(maar ik was er wel aan toe, dus het mocht, ofzo)
stormy waters...
sailin'
pi_63785482
Mmm vervelend Buuf. Hier een peuter met rode wangen die snel aangebrand is Zou het ook met de Sint te maken hebben?
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:06:46 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63785587
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:01 schreef snoopy het volgende:
Mmm vervelend Buuf. Hier een peuter met rode wangen die snel aangebrand is Zou het ook met de Sint te maken hebben?
Ik denk het echt, dat het ermee te maken heeft. De broers zijn weer binnen en jongste knapt weer zienderogen op. Eet ook weer wat enzo. we zullen het wel zien. Ik ga maar vast aan de boerenkool beginnen en proberen te bedenken hoe ik 2 zakken sintkado's uit mijn kast voor de deur krijg zonder gezien te worden....
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:16:27 #144
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63785801
veel plezier allemaal. Ik ga mijn meiden halen en feest vieren.
pi_63785815
Ja nu willen we wel plaatjes en straks aan-foto's van de hm-dingen hè!
Ik heb nog niets besteld. Had geen tijd vanmorgen. 's morgens vroeg staat er altijd het meeste in de outlet, dan worden alle dingen weer aangevuld zeg maar, behalve in het weekend. Dus ik ga er maandag eens lekker voor zitten denk ik, om 8 uur als ik bij de Primark niets leuks heb gevonden...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63785818
Misschien dat iemand het weet. (maneki/pm?)

Kun je muffins een dag van tevoren maken? Dat ze morgen nog lekker zijn. Of beter morgenochtend.
En ik ga soesjes door glazuur halen en dan spikkels erop. Zou dat bevroren kunnen en dan weer in de diepvries en dan 's morgens eruit. Of zou het goor worden dan?
pi_63785865
Muffins kun je volgens mij wel een dagje bewaren. Maar dat weten de bak-dames beter
die soesjes klinken leuk!

Trouwens, @Vamp, pakje is onderweg, hij moet er morgen zijn!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 december 2008 @ 16:18:39 #148
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63785867
heel veel plezier allemaal vanavond
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:26:30 #149
94046 PM-girl
pi_63786060
Ingrid, muffins kun je prima een dag van tevoren maken, doe ik ook altijd.
Over dat invriezen durf ik je niet te adviseren, sorry. succes alvast!

Iedereen alvast veel plezier vanavond! Wij gaan zo pannenkoeken bakken en scheuren
*
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:30:18 #150
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63786156
Wij gaan het ook vieren en ik heb er ongelooflijk veel zin in . Morgen .
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:37:55 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63786339
Oh gawd... dit gaat een hele lange avond worden.
F. is verkouden... en dat is natuurlijk echt een draaaaaaaaaama.
Oh men... hij kan zichzelf zo zielig vinden dan! Incl. gezucht en gesteun.

Hij moet maar lekker vroeg zijn bedje in vind ik.

Hij is nu vicks aan het smeren en een wollen trui en dikke sokken aan het zoeken.
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:39:54 #152
223453 Guuzewuus
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:40:18 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63786422
Oh, en veel plezier voor iedereen die vanavond Sinterklaas gaat vieren!
  Jubileum moderator vrijdag 5 december 2008 @ 16:41:28 #154
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63786448
BE

De storing hier is opgelost, en alles loopt soepeltjes. Met een beetje mazzel kan ik gewoon om half 6 naar huis
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:43:19 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63786491
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef Guuzewuus het volgende:
BE
Hij kwam vanmorgen al kuchend uit bed en maakte daar gelijk van dat hij 'de longen uit zijn lijf hoestte'.

Okok, de de dramaqueen steekt dan ook meteen ter bewijs de thermometer in zijn kont en toegegeven, 39.0 is koorts, maar kom op zeg. De wereld vergaat echt niet!

En nee... ik ben echt geen kenau, maar hij was laatst ook niet lief voor mij. Hoewel hij dan nu beweert dat hij zieker is.

En ja... ik zal straks echt wel even lief voor hem zijn en een kopje thee brengen hoor.
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:44:23 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63786521
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:41 schreef Lois het volgende:
BE

De storing hier is opgelost, en alles loopt soepeltjes. Met een beetje mazzel kan ik gewoon om half 6 naar huis
Toch op tijd naar huis!
pi_63786537
BE!

haha, mijn vader heeft dat ook, die gaat dan onder zo'n fleecedeken heel zielig zitten kuchen en als je dan vraagt of ie wat wil drinken komt er echt zo'n heel lijzig "jaaa" uit. *grinnik*

Er is volgens mij ook een grappig gedichtje of iets over zieke mannen, begint heel serieus enzo over dat hij doodgaat en dergelijke, en het eindigt met "want ik heb wel 38.2" ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:47:08 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63786583
Je kan er hier op FOK! ook donder op zeggen dat de topics die in LIF of KLB geopend worden over 'ik ben ziek' of 'ik ben niet lekker' dat die door mannen geopend zijn! Echt, voor 9, nou ja mss dan 8, van de topics is dat echt waar!
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:49:00 #159
223453 Guuzewuus
pi_63786734
Mijn man is nu ook ziek. Een beetje dan. Maar hij zorgt wel voor Anna, want we hebben besloten toch vanavond pakjesavond te doen. Dus ik moet NU alles in gaan pakken. Whaaaaaaaaaaaaaa
*OUD heilige*
pi_63786928
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:45 schreef huuphuup het volgende:
want ik heb wel 38.2" ofzo
Heej, dat heb ik nu, maarja moeders he
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:12:57 #162
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63787163
Micha noemt verkouden ook ziek. Dat vind ik echt onzin. Verkouden zijn is echt verrot, maar als je geen koorts hebt verder dan vind ik het echt niet ziek. Je meld je toch ook niet ziek van werk dan? Al zijn er vast mensen die dat doen, maar dat is echt aanstellerij vind ik dan....

Moet zeggen dat Micha verder weinig klaagt als ie 'ziek' is. Hij heeft ook vaak holte ontstekingen, zelf helemaal geen ervaring mee (gelukkig) maar ik verdenk hem er vaak ook van dat ie een 'gewone' verkoudheid ook al snel een holte ontsteking noemt Komt denk ik omdat ie ten eerste weinig erover klaagt (dus merk je niet hoeveel last ie ervan heeft, zal wel meevallen dus), en ten tweede omdat ie er nooit iets tegen wil doen behalve ibuprofen slikken. Hij wil geen antibiotica (meer) (nou is dat te vaak ook niet goed en werkt het na verloop van tijd dan toch ook niet meer?), en ook niet stomen bijv. Want daar heeft ie een hekel aan. Ja alsof zo'n ontsteking zelf zo'n pretje is denk ik dan
©Dumbo
pi_63787241
Ik heb een Mr. Jummy ' De man van het postkantoor vroeg wat ik er voor over had, het laatste exemplaar
BE lekker typ die vent van jou

Mijn vent is gelukkig van het type dat alleen thuisblijft als hoofd en romp gescheiden zijn. Klagen kan hij wel maar goed, met oorontsteking die al 7 weken duurt of als hij , zoals nu, z`n enkelband gescheurd heeft, mag dat wel vind ik.
Ik klaag ook wel eens. Maar niet als ik verkouden ben, want dat is lame
Saartje
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:20:34 #164
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_63787328
Hier zag ik op mijn werk ook steeds rode wangetjes met drukke kindjes erachter. Er heerst hier een soort blafhoest-verkoudheid. Vandaag een paar zieken op mn werk.
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:34:02 #165
190853 RockabeIIa
pi_63787626
Ik ben klaar!

Nu de rest hier nog...
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:38:05 #166
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63787703
Ik heb een stapel pannekoeken staan, Tobias heeft er 3 op!! PM wat houdt pannekoeken scheuren in?
Lois gelukkig niet later weg dan anders, maar helaas ook niet vroeger, gelukkig bij jou ook morgen de sint, net als hier.
Ingrid in een afgesloten trommel (of wat zilverfolie ofzo) zijn muffins wel 3 dagen lekker te houden. Dat andere, wat is dat precies wat je in wilt vriezen?

Oef, nog even wachten tot thuis is, maar die pk's ruiken zo lekker
Ylana
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:39:43 #167
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63787742
Rock, ik ben ook klaar... tenminste... als schoonfamilie zo handig wil zijn om de kado's in te komen leveren, dán ben ik klaar Ze hebben nog een dag natuurlijk , maar heb 't liever vandaag helemaal in orde.
Ylana
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:43:03 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_63787805
ik ben zelf altijd zielig als ik ziek ben dan voel ik me echt heel sneu hoor
dus van mij mag F

zometeen om kwart voor 6 wordt er hier op de ramen en deur geklopt
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:44:43 #169
24188 Belana
kloon van belana
pi_63787862
intussen zingen we sinterlkaasliedjes
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:52:57 #170
56471 pinquit
oh my lama!
pi_63788039
Wordt er hier ineens op de deur gebonkt en gebeld
terwijl wij gisteravond al pakjesavond hebben gehouden
ging ik toch bijna in de sint geloven
het was van een vriendin&vriend van me zo superlief, ik moest er gewoon van huilen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 5 december 2008 @ 18:27:34 #171
24188 Belana
kloon van belana
pi_63788698
zow, en we zijn alweer klaar
wel erg leuk die koppies
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 december 2008 @ 18:46:15 #172
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_63789115
Hier moet het nog beginnen. Dit wordt een lange avond....
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 december 2008 @ 19:00:36 #173
13151 crew  Rewimo
pi_63789438
Wij zijn net klaar met gourmetten En nu maar wachten of Sinterklaas ook naar Duitsland komt...
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:04:03 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63789524
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hij kwam vanmorgen al kuchend uit bed en maakte daar gelijk van dat hij 'de longen uit zijn lijf hoestte'.

Okok, de de dramaqueen steekt dan ook meteen ter bewijs de thermometer in zijn kont en toegegeven, 39.0 is koorts, maar kom op zeg. De wereld vergaat echt niet!

En nee... ik ben echt geen kenau, maar hij was laatst ook niet lief voor mij. Hoewel hij dan nu beweert dat hij zieker is.

En ja... ik zal straks echt wel even lief voor hem zijn en een kopje thee brengen hoor.
BE, Stanley ligt hier ook al drie dagen met terminale griep op de bank....idd, incl zuchten en steunen alsof zijn laatste uur geslagen heeft.

Hij heeft zelfs mijn bedsokjes gejat

(Die foto heb ik natuurlijk gemaakt toen hij sliep ) .

Gelukkig vieren wij Snikkelaas pas morgen .

Oh ja, en als ik ziek ben kan ik het ook uitzoeken hoor... .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:04:38 #175
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63789543
Belana 3 kwartier is dat een record? Was het leuk?
Rewimo heb je 'm wel een adreswijziging gestuurd?
Wat lief van je vrienden Pinq
Ylana
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:07:56 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63789643
Belana! Netjes getimed hoor!
Pinq, wat lief zeg!
En idd maar hopen dat de sint Dld wel weet te vinden!
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:08:40 #177
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63789670
Hahahahhaha Vief geweldig, die foto!! Net zo'n vent als BE dus, sterkte ermee. Die van mij gaat ziek of niet gewoon werken al dan niet vanuit huis. Maar elk zuchtje en steuntje van een man die dénkt ziek te zijn....
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 december 2008 @ 19:08:44 #178
13151 crew  Rewimo
pi_63789673
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 19:04 schreef Saffier het volgende:
Rewimo heb je 'm wel een adreswijziging gestuurd?
Vorig jaar al gedaan

Die sokken
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:10:25 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63789720
Ik lees net even aan Stan voor wat jullie posten over zieke mannen en zijn commentaar is "Dus jij hebt het nog heel makkelijk ".

.
pi_63789908
Lief pinq!

Vivi haha, maar goed dat je niet alleen maar van die roze had met zo'n bontrandje dan

Mijn meneer is nooit ziek. Echt nooit. Dus als ie ziek is, eens in de twee jaar, dan is ie meestal wel goed ziek. Met overgeven enzo, en dan vind ik hem best zielig, met zo'n wit bekkie tóch achter die pc gaan zitten om zombies af te knallen en dan steeds naar de wc moeten om te kotsen is natuurlijk ook heul niet leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 december 2008 @ 19:19:09 #181
13151 crew  Rewimo
pi_63789933
Jaaaaaaaaaaa, er is een zak met pakjes gebracht!
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:19:56 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63789952
Viev! Die sokken zijn echt priceless!
F. ligt nu lekker in bed te slapen.

Oh, en hij is ook echt zelden ziek hoor, net als ik, maar als het er dan maar even de schijn van heeft gaat hij ook echt los.
pi_63789956
Ooooeeeh spannend Rewimo! Veel plezier!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † vrijdag 5 december 2008 @ 19:31:57 #184
7074 moussy
kuttekop
pi_63790214
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en hij is ook echt zelden ziek hoor, net als ik, maar als het er dan maar even de schijn van heeft gaat hij ook echt los.
en die bedsokjes

Morgen komt sinterklaas hier eten, vandaag zelf al om 6:30 staan schminken tot 17:30, tussendoor nog gaan helpen bij de viering op school en Peet zit nog ergens in pak, we zijn dus he-le-maal verrot, maar wat was het weer leuk
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:34:20 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_63790269
die sokken

ja, 3 kwartier Nou is Liam natuurlijk nog ziek, Ezra is nog maar 2 (die vond dat er niet gegooid mocht worden, dat zei hij nadat de zwarte piet in de vorm van mijn buurvrouw strooigoed door het raampje van de deur had gegooid) Bovendien met die kleintjes gaat het gewoon snel, zodra een cadeautje is uit gepakt willen ze weten of er nog meer is. 1 keer per jaar doe ik daar niet moeilijk over
Daarna hebben ze nog even lekker kunnen spelen en toen gewoon in bad en naar bed
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:36:33 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63790334
Ja, je hebt natuurlijk ook gewoon gelijk Belana, ze willen alleen maar weten wat er nog meer is, totdat alles uitgepakt is.

Jullie hebben het er maar druk mee he Mous! Leuk hoor!
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:41:03 #187
24188 Belana
kloon van belana
pi_63790433
ja dat weet ik me ook nog heel goed van vroeger te herinneren, dat je eerst wilde weten of er nog meer was en ik droomde altijd van een zak vol cadeautjes (die was er nooit, gewoon geen geld voor)
Ik heb gekozen om voor max 50 euro per kind allemaal kleinere cadeautjes te kopen zodat die zak dus echt lekker vol zat
Met dank aan bix voor de tip van de site van lobbes geweldig spul voor mijn heren
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator vrijdag 5 december 2008 @ 19:47:07 #188
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63790590
Wat doen jullie allemaal hier als je pakjesavond viert

BE ik moest lachen, en nog harder om de sokjes van Vivi

Ik was om 7 uur thuis Kon nog net het schoenzetten meemaken
Nou hopen dat ze zo slapen als roosjes want ik moet alles nog inpakken...
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:48:41 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63790627
Wij vieren dus niks. Dus ik zit met ER aan lekker te forummen.
Mijn mannen slapen als roosjes.
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:52:21 #190
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63790699
Wij zijn ook alweer klaar. Jongste ligt in bed en is ziek, oudste twee zitten met hun nieuwe lego te bouwen.
Het was een groot succes. al vind ik het altijd slopend...
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:56:41 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_63790813
ik vind vieren een groot woord hoor met die ukken ik snap eerlijk gezegd niet wat iedereen er voor avondvullend programma van kan maken

beterschap voor jouw uk buuf toch ziek dus he
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 december 2008 @ 19:56:48 #192
13151 crew  Rewimo
pi_63790814
Hier zit een heel gelukkig jongetje een mooie baan te bouwen voor zijn Legotrein Ja, ook wij zijn er in recordtempo doorheen Ondanks een flinke inspanning van Dichtpiet.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2008 @ 20:21:25 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63791405
* DJMO smijt een handvol pepernoten in de SC ... het is pakjesavond!!! TT klopt niet meer
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:22:26 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63791425
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2008 @ 20:25:31 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63791498

* DJMO kijkt in de open haard en ziet nog een verdwaald cadeautje met de naam BE erop liggen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 5 december 2008 @ 20:27:18 #196
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63791543
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 19:56 schreef Belana het volgende:
ik vind vieren een groot woord hoor met die ukken ik snap eerlijk gezegd niet wat iedereen er voor avondvullend programma van kan maken

beterschap voor jouw uk buuf toch ziek dus he
Nou ja wij deden met gedichten en omstebeurt een cadeautje en Noah is gewoon heel braaf dat ie daar ook echt geduldig op wacht
©Dumbo
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:31:43 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63791651
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef DJMO het volgende:

* DJMO] kijkt in de open haard en ziet nog een verdwaald [url=http://www.sinterklaasgeschenk.be/Sinterklaas%20personeel/Chocolade_Sint_GSM_Speculaas.jpg]cadeautje[/url met de naam BE erop liggen
Eek! Snoep! Dat probeer ik nou al dagen te ontwijken!

* BE deelt het gelijk weer uit op het bankje!
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:34:52 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_63791716
ow ja, gedichten enzo natuurlijk

ach, ik heb gewoon niks met sinterklaas vieren Ik doe het nu voor de kinderen, een pakjesfestijn, maar ik schreef het al eerder, zodra de jongste niet mee gelooft is het hier over ook.
Ik vier liever kerst
stormy waters...
sailin'
pi_63791747
Ik ben bezig met gedichtjes schrijven... tenminste, dat is de bedoeling, kan me er niet toe zetten en ik heb er ook eigk helemáál geen zin in. Blegh.
Wij doen verplicht gedichten want dat vind mn moeder zo leuk. Persoonljk vind ik surprises leuker, dus wat mij betreft had het wel óf gedicht óf surprise kunnen zijn maar nu moeten er minimaal 3 gedichten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2008 @ 20:38:27 #200
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63791796
haha bang dat je te veel aankomt BE en met kerst niet meer kan snoepen??

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2008 @ 20:42:13 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63791882
lieve huuphuup:

heb je zo'n moeite dan met dichten en rijmen
het is niets anders dan woorden lijmen
ze aaneenrijgen tot (slecht) lopende zinnen
waar mensen lachend aan beginnen
om dan tot de ontdekking te komen
dat sint en piet soms niet schromen
om de waarheid te zeggen
en alles bloot te leggen

vrijdag 5 december 2008 @ 20:45:17 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63791955
Ik wil nog 2 kilo kwijt voor de kerst DJMO. En daarna nog heel veel meer.
Eentje bestaat niet bij mij, dus dan maar even niks. Het is heel karig hier in huis. En nijntje-koekjes zijn vies!

Zondag is F. jarig, en iedereen is voor de borrel uitgenodigd. Geen taart dus!
Oh, en hij zei dus net al kreunend 'mss moeten we iedereen maar afbellen alvast'.
  Jubileum moderator vrijdag 5 december 2008 @ 20:47:39 #203
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63792016
Ik zou daarnaast een groot kruis op je deur tekenen BE met "besmet gebied"
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63792045
*grinnik* DJMO wat goed

Normaal schud ik ze ook redelijk makkelijk uit mn mouw, en ik heb er ook wel al voor mn moeder en broertje en vader. Maar ik had het lootje getrokken van de vriend van mn zusje, en voor hem moet ik dus drie gedichten maken. Maar ik ken die arme jongen verder heul niet
dus het worden vooral gedichten met betrekking op de kado's ben ik bang...

"double koffiepad bus van Tord Boontje," doe daar es wat mee hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63792075
Lois! hahaha

gasmaskertjes uitdelen bij binnenkomst BE
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:54:56 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63792197
Erg he! Heerlijk! En toch is hij wel lief hoor! En ik hou wel van een beetje leedvermaak.

We woonden net 1 dag samen en toen werd hij ook ziek. En best beheurlijk ook, maar toen ik die dag uit mijn werk kwam en hem aantrof met de laptop, op mijn fatboy, temidden van een enorme berg zakdoekjes en zooi moest ik echt even slikken. Dat was wel een hele heftige ommeslag na het alleen wonen zeg maar.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2008 @ 20:55:17 #207
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63792202
is hij zo gek op koffie dan huup?? zal ik eens meedenken met je?? hoe oud is hij en wat is zijn naam??

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 december 2008 @ 20:57:26 #208
13151 crew  Rewimo
pi_63792246
Rijmen gaat me prima af
Ik vind dat heel geen straf
Ik hoef er niet voor te zitten
Ik kan het zelfs tijdens het pitten
Ik schud het zo uit mijn mouw
En dicht dan even gauw
Een rijmpje voor jou
Vanmiddag liep het bijna fout
Toen kreeg ik het even benauwd
Want we zaten zonder stroom
Dat was net een nare droom
Want tot mijn verdriet
Lukte daardoor het printen niet
Ik heb ze toen maar opgeschreven
Maar na veel angst en beven
Was na een uur of twee
De stroomvoorziening weer okee
Toen kon ik printen heen
Mijn angst verdween
De gedichten konden met gemak
Op tijd aan hun pak
Nu stop ik met die rijmelarij
Sinterklaasavond is weer voorbij
pi_63792261
Neuh dat niet, maar hij wist niet wat hij moest vragen en hij heeft dus maar van studio Tord Boontje een koffiepad bus gevraagd en twee glazen en schotels.

Maar ik heb nu wel een ideetje... hij (en mijn zusje, en ik ook trouwens ) vinden het nummer "Testament" van Boudewijn de Groot erg mooi. En hij is nu 22. Dus daar moet iets mee te doen zijn met een paar coupletjes ofzo.

Ff knutselen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2008 @ 21:04:39 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63792407
sint stond voor een groot probleem
waar moest dit pakje nu toch heen
hij vroeg raad aan de koffiepiet
die zag heel het probleem niet

die koffiepadbus was veel te groot
voor maar één persoontje
dus die hele set van tord boontje
krijg jij zomaar in je schoot

geworpen van die goeie sint
in de hoop dat je het wat vind
en is dit onverhoopt niet wat je wilde
tja het is waar je zelf om gilde

pi_63792427

boontje komt om zijn loontje!
Die pik ik van je
dankjewel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2008 @ 21:06:37 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63792453
die stond dus nog net verkeerd huup

vrijdag 5 december 2008 @ 21:14:15 #213
3011 E.T.
pi_63792622
Hier ging het pakjesfestijn net als bij Belana
Saskia en Tijn vonden het helemaal geweldig en konden niet wachten op het volgende pakje. Als ik nu de helft weg zou leggen, zouden ze het morgen waarschijnlijk niet eens missen.

Hier werd om 16.45 op de deur gebonkt ofzo en om 17.15 was alles zo'n beetje uitgepakt en ging ik eten maken Maar die koppies van genietende kinderen zijn echt onbetaalbaar
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:31:12 #214
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63793003
Hier komen de (schoon)ouders zo rond 15.30, ik twijfel nog om het voor of na het eten te doen....
Ylana
pi_63793047
Jeuh, mn eerste gedichtje is af

Even onder een spoilertag.

Er zit een verhaal achter dit gedacht
Ik moest namelijk zelf toevallig bij Ikea zijn een paar weken terug, en zusjelief had dat opgepikt en was er toen als de kippen bij om me te bellen. "Als je zijn lootje hebt!! Hij wil per se die en die schaal hebben!!"
Nouja aangezien ik niet dagelijks bij Ikea kom dat ding maar gelijk meegenomen, zo'n megakaarsenschaal...
Upload hij ein-de-lijk 3 weken later zijn lijstje, staat daar op 1) die schaal. Nou prima dacht ik.
De volgende dag krijg ik een mailtje "lijstje gewijzigd", blijkt, heeft ie die schaal verandert voor een heule andere!! grrr... Maarja, bonnetje was kwijt (en dat gebeurt me echt nooit!), dus ze doen het er maar mee.
Die andere schaal die hij wilde was 20 euro, en deze 10, dus hij heeft nu extra veel kado's
SPOILER
Ohja, het slaat nergens op, maar das traditie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:36:29 #216
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63793142
Leuk gedicht!

Maria tijdens 'pakjesavond' over haar net gekregen dekbedovetrekje: "Ik vind het zo mooi, ik moet er bijna van huilen."
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:36:51 #217
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63793152
Geweldig al die gedichten hier, ik had net alleen de laatste post maar gelezen
Mijn vader is geweldig in gedichten maken,mij lukthet aardig, maar de rest niet dus doen we er maar niets aan, wel heel jammer hoor.
Ylana
pi_63793425
Wij zijn er ook klaar mee, oudste staat nu zijn gezicht weer wit te wassen onder de douche en dan is het klaar

[ Bericht 35% gewijzigd door Maneki.Neko op 06-12-2008 08:45:34 ]
Saartje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2008 @ 21:48:49 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63793434
hij is tof huup!!

pi_63793453
Huh?
zaten er geen kado's in de zak dan van je ouders? :s
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63793477
woei! simmu doet een fijn klein uurtje met muziekjes en chatten en een wijntje
hier. jullie mogen meegenieten

nja, hier mag dit toch
tis best lang geleden dat ik zomaar eventjes aan mocht klooien
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_63793496
en van sint hebben we mooie kerstlampjes (ledlampjes in een veranderdende kleur steeds!!!) gekregen voor voor het raam
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:52:08 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63793521
Maneki? Huh? Klinkt niet leuk.
pi_63793594
Mmmm Maneki,

[ Bericht 23% gewijzigd door snoopy op 06-12-2008 09:56:54 ]
pi_63793611
[weg..te prive]

[ Bericht 96% gewijzigd door Maneki.Neko op 06-12-2008 08:45:01 ]
Saartje
pi_63793668
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:57:35 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_63793670
sjees maneki, dat klinkt niet leuk
het ergste vind ik nog dat ze denken dat jij het een enorme giller vind
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator vrijdag 5 december 2008 @ 21:57:55 #228
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63793678
Jees Maneki.... wat snoop al vroeg: hebben de kinderen er iets van meegekregen?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63793732
Ohw dat klinkt inderdaad een beetje als een behoorlijke anti-climax Maneki

Simmu lekker wijntje! Ik wil niet, ik wil een baby in mn buik
Haha, die make-up van Nina Simone...

Ik vind die sessie die Robbie Williams gedaan heeft in de Royal Albert Hall zo gaaf, met die big band

Mack the Knife
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63793769
[weg]

[ Bericht 98% gewijzigd door Maneki.Neko op 06-12-2008 08:45:18 ]
Saartje
  Jubileum moderator vrijdag 5 december 2008 @ 22:01:31 #231
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63793798
Ik kan me dat heel goed voorstellen Maneki, ik vind dit ook absoluut geen leuke grap.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63793853
Heel erg begrijpelijk hoor Maneek

Waarom heeft ze het gedaan denk je? Ik bedoel, was het opzettelijk, of dacht ze grappig te zijn ofzo of ging ze mee in het pakjesbootkwijt verhaal?
Maar goed dan is zo'n plastic kiepwagen voor je lief nog steeds raar... misschien waren die loten voor hem bedoelt ofzo?

Bah wat vervelend dat het zo'n wrange smaak achterlaat.

-edit- laat maar ook eigenlijk, dat bovenstaande, ik lees net de kado's nog eens leuk en het is allemaal echt op geen enkele manier grappig of leuk of lief? Pakken pasta voor een vijfjarige is toch ook van de zotte, wat moet ie daar nou mee...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63793912
nee dat van die pakjesboot wisten ze niet en de cadeaus waren echt voor de goede persoon.
Nou ja ik hou er over op, heb ook geen zin dat het via zuslief weer bij me terugkomt wat ik hier gezegd heb
Saartje
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:06:21 #234
3011 E.T.
pi_63793932
is idd wel heel raar, Maneki Ik zou er ook behoorlijk de ziekte in hebben
pi_63793964
oh, begrijpelijk.

nou in dat geval
en neem een borrel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:08:35 #236
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63793998
Wat een naar gevoel zou ik daarvan krijgen, maneki. Echt, ik vind Sinterklaas zo'n leuk, warm iets en daar hoort zoiets niet bij voor kinderen! Ik zou er een leeg TL-gevoel van krijgen.
pi_63794070
[weg]

[ Bericht 95% gewijzigd door Maneki.Neko op 06-12-2008 08:46:01 ]
Saartje
pi_63794097
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:08 schreef Sugar het volgende:
Wat een naar gevoel zou ik daarvan krijgen, maneki. Echt, ik vind Sinterklaas zo'n leuk, warm iets en daar hoort zoiets niet bij voor kinderen! Ik zou er een leeg TL-gevoel van krijgen.
ooooh, dat is een van de vervelendste dingen die er bestaan! Als je je mooi hebt gemaakt voor een avondje uit eten, romantisch kaarslicht enzo, je voelt je helemaal mooi, en dan... ga je naar de wc...

Ik haat tl-licht
sorry... jouw post ging heel waar anders over maar toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:19:57 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63794339
Maneki, niet leuk idd.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:32:01 #240
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63794700
Hè Maneki, koude douche-effect dus.

BE, ik zit hier wel zachtjes te gniffelen om je zielige teerbeminde.
En Vief, hij gaat je hangen als hij die foto van die sokken ziet.

O, bijna vergeten:
Wij vieren Sinterklaas morgen.
Maar vanavond toen ik bij de jongens in bad was, ging de deurbel. Maar ja, niet open gedaan want ik laat ze liever niet te lang alleen. En dacht nog, welke idioot gaat nou langs de deur op Sinterklaasavond?
Want ik verwachtte dus niemand. En heb dus niet open gedaan. (manlief kwam een uur later pas thuis)
Komen we beneden steekt er wat uit de brievenbus. 2 zakjes met AH-logo: Van de Sint voor Jou.
Vol met pepernoten, koekjes, snoep en een lief Sinterklaas-boekje: Sinterklaas is de baas. Is dit een actie ofzo van AH (via bonuskaart ofzo, ik verzin ook maar wat) of hadden we hier te maken met een secret Sinterklaas?
Echt heel leuk in ieder geval, want ik was net zo verrast als de kinderen.
Die hebben daarna de longen uit hun lijf gezongen.

[ Bericht 52% gewijzigd door dutchie op 05-12-2008 22:38:01 ]
pi_63794799
Maneki, wat naar. Ben wel heel blij dat je kids er niks van meegekregen hebben maar ik snap dat jij er goed ziek van bent.
It's all up to you
pi_63794855
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:38 schreef Saffier het volgende:

Ingrid in een afgesloten trommel (of wat zilverfolie ofzo) zijn muffins wel 3 dagen lekker te houden. Dat andere, wat is dat precies wat je in wilt vriezen?
Komt helemaal goed, mits ze gelukt zijn. Moesten wel erg lang in de oven. Zit nu weer een lading in voor de zekerheid.

Dat andere is diepvries soesjes kant en klaar. Die ga ik dopen in glazuur en dan door spikkels heen. Maar vraag me af ik dat nu al kan doen terwijl ze bevroren zijn. En dan weer de vriezer in, of de koelkast in. Of dat lekker blijft.

Pakjesavond was leuk! Ook snel alle cadeautjes open hier. Ze is heel blij. En morgen groot feest. Alles is al versierd.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:36:08 #243
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63794857
Maneki

Ik kan me voorstellen dat je een 'laat-maar-gevoel' over je heen hebt nu, denk dat hier iets van zeggen geen nut heeft.
Waren de andere kado's wel geslaagd?
Ylana
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 december 2008 @ 22:37:42 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63794909
Mjah ik zou mijn ouders ook echt aanspreken of ze gestoord waren geworden. En ik zou ook opmerken dat ik in het vervolg geen prijs meer zou stellen op hun kado's.
pi_63794968
*gaat zitten met een kopje thee* Hier was de pakjesavond een groot succes gelukkig
It's all up to you
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:39:12 #246
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63794969
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Komt helemaal goed, mits ze gelukt zijn. Moesten wel erg lang in de oven. Zit nu weer een lading in voor de zekerheid.

Dat andere is diepvries soesjes kant en klaar. Die ga ik dopen in glazuur en dan door spikkels heen. Maar vraag me af ik dat nu al kan doen terwijl ze bevroren zijn. En dan weer de vriezer in, of de koelkast in. Of dat lekker blijft.

Pakjesavond was leuk! Ook snel alle cadeautjes open hier. Ze is heel blij. En morgen groot feest. Alles is al versierd.
Dat kan gewoon weer de vriezer in, ik zou wel opschieten met de glazuurdoop en spikkels zodat het niet ontdooit is als ze weer terug in de vriezer gaan.
Veel plezier morgen.
Ylana
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:42:23 #247
3011 E.T.
pi_63795047
Ingrid, met die soesjes werkt hartstikke goed
Je kunt alleen beter de glazuur gieten ipv de soesjes dopen.. bij het dopen wordt de glazuur te gauw koud en dus niet meer lekker vloeibaar
pi_63795201
Tnx! Ga ik dat nog ff doen. En dan maar naar bedje toe.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 december 2008 @ 22:56:00 #249
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63795464
balen maneki

k zag eigenlijk wel op tegen de feestdagen, maar ben gezellig gaan gourmetten bij Troel
was een heel fijne avond geworden
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:57:58 #250
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63795519
Maneki, wat klote joh, ik zou het ook écht niet leuk vinden...hebben de kindjes nog wel leuke cadeautjes gehad ook van papiet en mapiet?

Dutch, dat zakje met datzelfde boekje kreeg Dean ook in zijn schoen van de AH .

Oh, en mag ik nog een keer crossposten, ik moet het ook ff aan jullie kwijt namelijk.. Ik was vandaag weer eens kwaad, niet normaal!

Ik was dus het huis ontvlucht, wegens zieke man en zulks, dus ff shoppen. Sta ik nietsvermoedend undercover als degelijke huismoeder (wel carmenset ingedaan vandaag! Maar toch!) mét buggy op straat voor een winkel de etalage te sjekken, vliegt er dus vanaf de woning boven de winkel een peuk bijna op mijn nageslacht..!!! Echt zó aso! Ik dus a la deurwaarder heul hard en lang aanbellen om diegene eens flink de les te lezen. Voor hetzelfde geld had de kleine een oog moeten missen?! Zitten de lafaards verschanst (dat zag ik want ik was overgestoken om een beter beeld te kunnen krijgen) .

En niet open doen he .

Dus ik die peuk opgeraapt en door de brievenbus gegooid. Maar die was inmiddels uit dus dat was niet afdoende wraak. Toen bedacht ik dat ik in de naastgelegen dierenwinkel een doosje bidsprinkhanen ging kopen om door de brievenbus te gooien. Als wraak. Maar ik kwam daar dus aan, en toen durfde ik niet, want van dichtbij waren ze heul eng. En toen heb ik bijna een hele schattige pluiscavia gekocht uit frustratie. Die zat daar ineens toen ik me omdraaide en hij had het koelste kapsel ever. Maar ik wist me nog net in te houden, al zit ik nog wel te twijfelen om hem nog snel te gaan halen. Zal ik?
pi_63795559
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een Mr. Jummy '
Hardloper.
IG @webkim
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 december 2008 @ 23:00:11 #252
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63795583
Ik denk dat je heel veel vragen moet beantwoorden als je om 23:00 op pakjes avond gearresteerd wordt bij een alarmloeiende dierenzaak met een coole pluiscavia fluitend in je handen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 december 2008 @ 23:01:02 #253
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63795610
En die had leuker geweest als hij direct onder de post van viev stond
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:02:56 #254
3011 E.T.
pi_63795663
En de post van Vivi staat ook nog eens op de vorige pagina Ik dacht al 'waar heeft die vent het over?'
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:06:08 #255
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63795750
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat je heel veel vragen moet beantwoorden als je om 23:00 op pakjes avond gearresteerd wordt bij een alarmloeiende dierenzaak met een coole pluiscavia fluitend in je handen.
Morgenochtend Swets.... mannen snappen ook niks he! heb je ook griep soms?
pi_63795763
Hahaha Vief een pluiscavia
oh dat geluid dat die gekke dingen maken

Maar inderdaad aso dat met die peuk hoewel het misschien niet opzettelijk op jouw buggy gericht was?

Ik ben inmiddels klaar met 7 gedichten. Nu inpakken en mn sateh marineren. woei!

@Ynske, fijn dat je een fijne avond hebt gehad
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:06:45 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63795766
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
En die had leuker geweest als hij direct onder de post van viev stond
Ik snap het zo ook wel heur .
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:07:49 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63795798
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:06 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Vief een pluiscavia
oh dat geluid dat die gekke dingen maken

Maar inderdaad aso dat met die peuk hoewel het misschien niet opzettelijk op jouw buggy gericht was?

Ik ben inmiddels klaar met 7 gedichten. Nu inpakken en mn sateh marineren. woei!

@Ynske, fijn dat je een fijne avond hebt gehad
Ja, maar zoiets kan je toch verwachten lijkt me, als je in een drukke winkelstraat woont .

En ben je een rijsttafel aan het maken? Gimme!
pi_63795949
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, maar zoiets kan je toch verwachten lijkt me, als je in een drukke winkelstraat woont .

En ben je een rijsttafel aan het maken? Gimme!
Dat is wel weer waar ja. waren ze uit het raam aan het roken?

ja nee nou... wij vieren sinterklaas bij mijn zusje. En normaal komen we om 3 uur smiddags en om 4 uur weer weg. En er zijn heul geen kleine kinderen ofzo. Dus ik heb dit jaar voorgesteld om om 6 uur te komen en allemaal wat te eten mee te brengen. Prima idee vonden ze...

mn moeder heeft taart gehaald bij de hema, mn broertje een zak kruidnoten, mn zusje een doos mini pizza's omdat ze niet kan koken, en ik? ik sta allemaal kleine hapjes te maken enzo omdat ik gewoon normaal en voor lekker eten wil

Ik heb nu:
-kipsateh
-varkenshaassateh
-sambal goreng telor (van die gekookte ei )
- empanadas/pasteitjes
- pedis gehaktballetjes

vind het wel genoeg nu denk ik

* huuphuup schuift een stokje sateh naar vivi. wil je varkenshaas of kip?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:15:55 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63796062
Oh Yum! Heb je geit? Vooral die kleine schattige malse .
pi_63796260
Haha nee geit niet.
dat eet verder niemand hier want das vieees
boeren...

In Rotterdam zit een CHinees die 24/7 open is, Hung Kei, die heeft zulke godsgruwelijke lekkere en malse sateh kambing.

Ah het water loopt me echt in mn mond nu zeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:29:28 #262
94046 PM-girl
pi_63796456
Maneki, jeetje!

En wat zijn sommigen snel klaar! Wij hebben rustig gepakt, maar met 1 klein kind is dat ook te sturen.
En Simon heeft echte patas gekregen Van mijn broer. Zwart-witte nikes met zilveren applicatie
Degenen die ons ook maar een beetje kennen, weten dat dat absoluut NIETS voor ons is, maar Simon vindt ze prachtig
*
pi_63797103
echte patas
Vief jees dat maak jij weer mee
Saartje
pi_63800479
Kim is al 3!
En volgens mij zijn er veel te veel muffins nu. Invriezen wil zeker niet he ...
Nou, bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd om ze op te komen eten.
Moet je wel naar Assen komen. (drenthe dus)

Iig straks glazuren, vind ik leuk om te doen! En de soesjes zijn gelukt hoor! Of ze lekker zijn, laat ik nog wel weten.
pi_63800501
Veel plezier Ingrid!

pff ik ben best wel kapot. Gisteravond hele gezellige pakjesavond gehad. Onwijs gelachen met de 5 eurocadeautjes en met de spelletjes die we gedaan hebben. We hebben veel cadeautjes gekregen
En vanmiddag gaan we weer in de herhaling.

Gister ook wel gelachen om Amber. Mijn neef zijn onderbeen is geamputeerd en hij heeft een prothese. Hij kwam binnen op 2 benen maar toen hij zat had hij ineens maar 1 been als hij gaat zitten doe hij de prothese af Amber wist even niet waar ze moest kijken want het was natuurlijk heel raar. Mijn neef ging helemaal aan Amber uitleggen hoe die prothese in elkaar zat. Dat de bovenkant hard was, de onderkant zacht en ze mocht overal aanzitten en op het knopje drukken. Vond ze heel interessant. Ze was er zo van onder de indruk, vanmorgen begon ze er weer over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 6 december 2008 @ 08:46:25 #266
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63800511
Dat maakt ook heel veel indruk natuurlijk! Wat lief van je neef dat hij het zo uitlegde aan Amber!

Gefeliciteerd Ingrid. ALs je cakejes over hebt kan je ze altijd proberen in te vriezen, is het niets meer kan je ze daarna altijd nog weggooien, maar het kan wel.
Ylana
pi_63800934
BE, volgens mij heeft jou man die van mij aangestoken Hij ligt nu heeeeeeel zielig nog even in bed niet lekker te zijn. Terwijl ik al de hele week verkouden bent met alles erop en eraan maar ik zit hier dus gewoon nog hè!

En vanmiddag gaan we Sinterklaas vieren bij mijn schoonouders. Hopelijk voelt hij zich dan wat beter
pi_63800960
ik hebn vanmiddag een verjaardag..de ellende
Saartje
  zaterdag 6 december 2008 @ 10:06:25 #269
24188 Belana
kloon van belana
pi_63800976
ik heb toch wel geluk met mijn man geloof ik, die laat mij altijd lekker uitzieken

onze jongeste zoon zit hier: "koeka panna" te roepen
wat bedoeld hij?
Kung Fu Panda
stormy waters...
sailin'
pi_63800993
Nou ja, ik ben niet echt ziek maar gewoon flink verkouden. Maar hij dus ook dacht ik zo
pi_63801001
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:59 schreef Webkim het volgende:

[..]

er zijn er juistw eer heel veel beschikbaar op de postkantoren! Even de lijst nakijken die op sultana.nl staat, dan sta je er niet voor niets
Saartje
pi_63801447
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 10:08 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

er zijn er juistw eer heel veel beschikbaar op de postkantoren! Even de lijst nakijken die op sultana.nl staat, dan sta je er niet voor niets
voor jou! Hebbes!
Hardloper.
IG @webkim
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 december 2008 @ 11:03:12 #273
13151 crew  Rewimo
pi_63801537
Mogge

Maneki, heb niet het hele verhaal meegekregen maar genoeg om te begrijpen dat het absoluut niet leuk was...

Ik lag er al vroeg in omdat ik de beruchte "hap te veel" heb gegeten bij de gourmet (= maagkramp, liggen helpt dan het beste). Maar dat is nu weer over en vanmiddag gaan we Nikolaus vieren met Christans voetbalteam Ze hebben hier een compleet andere Nikolaus dan de fraai uitgedoste die wij in NL kennen Ik neem de camera mee vandaag, als het dezelfde is als vorig jaar laat ik jullie vanmiddag ook eens lachen
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:53:51 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63802096
Snoop! Heerlijk he!
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2008 @ 12:00:42 #275
7074 moussy
kuttekop
pi_63802201
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef Vivi het volgende:
een hele schattige pluiscavia
Ja, gewoon halen, leuk voor Dean voor de volgende keer, meelwormen die giet je in de brievenbus, krioelen door de tent heen, worden daarna hele smerige stink torren.
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:29:49 #276
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_63802692
Nou, ook wij zijn gisterenavond verwend
Maar die arme Ken werd halverwege helemaal niet lekker. Koorts opnemen: 39.7 Awwww!
Even later nog gespuugd. Algauw op de bank gelegd onder een lakentje en uiteindelijk bij opa en oma blijven slapen. Al voelde ik me niet prettig om mijn zieke kind achter te laten, ik wilde hem ook liever niet weer aankleden en inpakken om hem dan lopend door de kou mee te nemen.
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:39:22 #277
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63802879
Die twee van ons liggen nu ook weer plat.
Het leek de familie wel leuk om het bij een van de schoonzusjes te vieren. Op zich geen probleem, maar M. was daardoor gisteravond pas om tien uur 's avonds weer thuis met de kinderen. Ben ik gek dat ik dat toch nog wel laat vind voor een 3 en 5 jarige ook al is het een uitzondering? Maar ja vanochtend om acht uur stonden ze weer naast ons bed en om 11 uur was Wilyan te prikkelbaar voor woorden. Kortom weer bedtijd dus.

Wat ben ik toch blij met iig een kind waarvan je als je merkt dat ie toch écht té moe is gewoon in bed kan mikken en dat ie dan ook lekker gaat slapen ook.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 december 2008 @ 12:42:10 #278
13151 crew  Rewimo
pi_63802936
Wat een hoop zieken zeg, het heerst echt geloof ik... Hoe is het nu met Kendahl, PV?

En met de andere zieke kindjes en papa's en mama's?

Tot nu toe zijn we ervan verschoond gebleven hier * afklopt
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:57:44 #279
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63803211
Die van mij zijn niet ziek hoor alleen veel te moe.
Ik heb wel dat rare buikgriepje te pakken. Ik ben dus gisteravond ook niet meegeweest Sinterklaas te vieren.
Gisteren heb ik het ergste wel gehad, naast de vieze perikelen (gelukkig nét niet overgeven) veel moe en dus veel slapen. Maar daardoor gaat het nu wel een stuk beter. (alhoewel ik nog niet veel verder kom dan lichte crackers en thee met eten)
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 6 december 2008 @ 13:25:04 #280
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63803636
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 08:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim is al 3!
En volgens mij zijn er veel te veel muffins nu. Invriezen wil zeker niet he ...
Nou, bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd om ze op te komen eten.
Moet je wel naar Assen komen. (drenthe dus)

Iig straks glazuren, vind ik leuk om te doen! En de soesjes zijn gelukt hoor! Of ze lekker zijn, laat ik nog wel weten.
Muffins kun je prima invriezen hoor, doen we op het werk ook altijd

En gefeliciteerd met je dochter
©Dumbo
pi_63803764
Oh my god ik ben aan het verkindsen Was ik op zoek naar het kerststalletje van LP, kijk ik naar m`n oude foto`s van de kerst, blijk ik hem al te hebben

[ Bericht 13% gewijzigd door Maneki.Neko op 06-12-2008 19:17:34 ]
Saartje
  zaterdag 6 december 2008 @ 13:36:54 #282
223453 Guuzewuus
pi_63803836
Dat is wel echt héél erg Maneki .
pi_63803939
de hersenvretertjes hebben me gevonden
Saartje
  zaterdag 6 december 2008 @ 13:46:37 #284
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63803963
Vivi, heb je de cavia nog gekocht? En? Paste hij door de brievenbus van die lui? Dat zal ze leren!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 6 december 2008 @ 13:47:13 #285
94046 PM-girl
pi_63803971
Och Maneki!
*
  zaterdag 6 december 2008 @ 14:08:52 #286
94046 PM-girl
pi_63804275
Ik heb trouwens zelf een Nigella-kookboek gekregen van Sinterklaas!
*
  zaterdag 6 december 2008 @ 14:47:11 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63804795
Aggos Memmel! Dat arme beest!
Hoewel ik het in eerste instantie even echt niet snapte hoor!
pi_63805452

Huuphuup

Het vest is vanmiddag gebracht en zeer in de smaak gevallen, nét als de "kleinigheidjes"!!
Ze is er hartstikke blij mee!!
pi_63805835
Haha, mooi gelukkig Vamp
Hoop dat ie goed past enzo!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2008 @ 15:51:24 #290
7074 moussy
kuttekop
pi_63805836
Cas is ook ziekig... zelfs net mee naar de HAP geweest omdat hij kermde van de buikpijn. De arts kon niets vinden, spanningen waarschijnlijk, maar als hij koorts krijgt of wat dan ook, dan wel meteen weer bellen.

Hij vermoedt dat er wat gaat gebeuren (pakjesavond) maar wát.. weet ie niet. Ik ook niet ze doen er allemaal wat geheimzinnig over als we vragen wie er komen
  zaterdag 6 december 2008 @ 16:36:22 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63806569
agossie Cas hopelijk heb je er strakjes geen last meer van
  zaterdag 6 december 2008 @ 16:38:47 #292
24188 Belana
kloon van belana
pi_63806609
heej Bar, ik heb nog steeds niet gerookt
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 6 december 2008 @ 16:42:55 #293
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63806680
Wat goed

Hier overgens ook niet, en het gaat me alweer goed af ook moet ik zeggen, het is ook voor een goed doel denk ik dan

Al had ik het gisteren wel even moeilijk gehad toen al mijn collega's gingen roken omstebeurt, en na het werk heerlijk aan de zelfgemaakte coctails gingen...
En ik doodleuk zeggen, nee vandaag even geen alcoholische drankjes voor mij.
Gelijk die gezichten van

volgens mij valt het erg op barbara geen sigaretten meer en barbara niet meer drinken
  zaterdag 6 december 2008 @ 17:02:12 #294
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63806966
Zeg niet om het een of ander maar klopt het dat ik BassMiss al een tijdje niet meer gezien heb?
Of kijk ik er heel erg overheen?
Maxi, Midi & Mini
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 december 2008 @ 17:07:04 #295
13151 crew  Rewimo
pi_63807046
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 16:42 schreef _Bar_ het volgende:
volgens mij valt het erg op barbara geen sigaretten meer en barbara niet meer drinken
Zou je denken?

Gefeliciteerd of had ik dat al gedaan? Ik heb ook last van een geheugenvretertje
  zaterdag 6 december 2008 @ 17:13:34 #296
24188 Belana
kloon van belana
pi_63807159
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 17:02 schreef Noli. het volgende:
Zeg niet om het een of ander maar klopt het dat ik BassMiss al een tijdje niet meer gezien heb?
Of kijk ik er heel erg overheen?
ik heb haar vandaag nog gezien in het peutertopic hoor
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 6 december 2008 @ 17:15:00 #297
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63807190
Ha zie! Ik kijk er gewoon overheen.
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 6 december 2008 @ 17:18:17 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63807254
En van de week was ze nog even in Z&G. Volgens mij is ze gewoon lekker aan het coconnen.
  zaterdag 6 december 2008 @ 17:21:03 #299
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63807310
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 17:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zou je denken?

Gefeliciteerd of had ik dat al gedaan? Ik heb ook last van een geheugenvretertje
Geen idee heb het niet bijgehouden wie wel wie niet

maardank je wel
  zaterdag 6 december 2008 @ 18:24:53 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63808341
Ik ga Sasha maar eens uit bed vissen. Die ligt al vanaf 4 uur te slapen!

En zijn vader ligt ook al heel de middag op bed. Lekker middagje voor mezelf dus.
Uitgebreid gedouched, wasje gedraaid, eten gekookt.

Maar nu wordt het toch wel alleen hoor. Tijd voor wat leven in de brouwerij.
En tijd om te eten ook!
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:47:49 #301
3011 E.T.
pi_63809803
ik ben gesloopt.. Zo'n verjaardag aan de andere kant van het land de dag na Sinterklaas valt niet mee
Eind van de middag waren drie kinderen het helemaal zat.. het laatste half uurtje in de auto was dus erg gezellig Voor Nienke was het zo intensief geweest de afgelopen dagen dat ze op een gegeven moment alleen nog maar kon huilen. Zelfs toen we haar in bed hadden gelegd vanavond (na eten, douchen etc..) had ze nog geen rust. Na nog een paar slokken bij mama ging het beter.. Ik ben benieuwd wat de avond en nacht ons gaat brengen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')