SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, het slaat nergens op, maar das traditie![]()
ooooh, dat is een van de vervelendste dingen die er bestaan! Als je je mooi hebt gemaakt voor een avondje uit eten, romantisch kaarslicht enzo, je voelt je helemaal mooi, en dan... ga je naar de wc...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:08 schreef Sugar het volgende:
Wat een naar gevoel zou ik daarvan krijgen, maneki. Echt, ik vind Sinterklaas zo'n leuk, warm iets en daar hoort zoiets niet bij voor kinderen! Ik zou er een leeg TL-gevoel van krijgen.
Komt helemaal goed, mits ze gelukt zijn. Moesten wel erg lang in de oven. Zit nu weer een lading in voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:38 schreef Saffier het volgende:
Ingrid in een afgesloten trommel (of wat zilverfolie ofzo) zijn muffins wel 3 dagen lekker te houden. Dat andere, wat is dat precies wat je in wilt vriezen?
Dat kan gewoon weer de vriezer in, ik zou wel opschieten met de glazuurdoop en spikkels zodat het niet ontdooit is als ze weer terug in de vriezer gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, mits ze gelukt zijn. Moesten wel erg lang in de oven. Zit nu weer een lading in voor de zekerheid.
Dat andere is diepvries soesjes kant en klaar. Die ga ik dopen in glazuur en dan door spikkels heen. Maar vraag me af ik dat nu al kan doen terwijl ze bevroren zijn. En dan weer de vriezer in, of de koelkast in. Of dat lekker blijft.
Pakjesavond was leuk! Ook snel alle cadeautjes open hier. Ze is heel blij. En morgen groot feest. Alles is al versierd.
Morgenochtend Swets.... mannen snappen ook niks he! heb je ook griep soms?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat je heel veel vragen moet beantwoorden als je om 23:00 op pakjes avond gearresteerd wordt bij een alarmloeiende dierenzaak met een coole pluiscavia fluitend in je handen.
Ik snap het zo ook wel heurquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
En die had leuker geweest als hij direct onder de post van viev stond
Ja, maar zoiets kan je toch verwachten lijkt me, als je in een drukke winkelstraat woontquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:06 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Vief een pluiscavia![]()
oh dat geluid dat die gekke dingen maken![]()
Maar inderdaad aso dat met die peukhoewel het misschien niet opzettelijk op jouw buggy gericht was?
Ik ben inmiddels klaar met 7 gedichten. Nu inpakken en mn sateh marineren. woei!![]()
@Ynske, fijn dat je een fijne avond hebt gehad
Dat is wel weer waar ja. waren ze uit het raam aan het roken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar zoiets kan je toch verwachten lijkt me, als je in een drukke winkelstraat woont.
En ben je een rijsttafel aan het maken? Gimme!
er zijn er juistw eer heel veel beschikbaar op de postkantoren! Even de lijst nakijken die op sultana.nl staat, dan sta je er niet voor nietsquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
er zijn er juistw eer heel veel beschikbaar op de postkantoren! Even de lijst nakijken die op sultana.nl staat, dan sta je er niet voor niets
Ja, gewoon halen, leuk voor Deanquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef Vivi het volgende:
een hele schattige pluiscavia
Muffins kun je prima invriezen hoor, doen we op het werk ook altijdquote:Op zaterdag 6 december 2008 08:37 schreef _Ingrid_ het volgende:Kim is al 3!
En volgens mij zijn er veel te veel muffins nu.Invriezen wil zeker niet he ...
Nou, bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd om ze op te komen eten.![]()
Moet je wel naar Assen komen. (drenthe dus)
Iig straks glazuren, vind ik leuk om te doen! En de soesjes zijn gelukt hoor! Of ze lekker zijn, laat ik nog wel weten.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:42 schreef _Bar_ het volgende:
volgens mij valt het erg op barbara geen sigaretten meer en barbara niet meer drinken
ik heb haar vandaag nog gezien in het peutertopic hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:02 schreef Noli. het volgende:
Zeg niet om het een of ander maar klopt het dat ik BassMiss al een tijdje niet meer gezien heb?
Of kijk ik er heel erg overheen?
Geen idee heb het niet bijgehouden wie wel wie nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zou je denken?
Gefeliciteerdof had ik dat al gedaan? Ik heb ook last van een geheugenvretertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |