SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, het slaat nergens op, maar das traditie![]()
ooooh, dat is een van de vervelendste dingen die er bestaan! Als je je mooi hebt gemaakt voor een avondje uit eten, romantisch kaarslicht enzo, je voelt je helemaal mooi, en dan... ga je naar de wc...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:08 schreef Sugar het volgende:
Wat een naar gevoel zou ik daarvan krijgen, maneki. Echt, ik vind Sinterklaas zo'n leuk, warm iets en daar hoort zoiets niet bij voor kinderen! Ik zou er een leeg TL-gevoel van krijgen.
Komt helemaal goed, mits ze gelukt zijn. Moesten wel erg lang in de oven. Zit nu weer een lading in voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:38 schreef Saffier het volgende:
Ingrid in een afgesloten trommel (of wat zilverfolie ofzo) zijn muffins wel 3 dagen lekker te houden. Dat andere, wat is dat precies wat je in wilt vriezen?
Dat kan gewoon weer de vriezer in, ik zou wel opschieten met de glazuurdoop en spikkels zodat het niet ontdooit is als ze weer terug in de vriezer gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, mits ze gelukt zijn. Moesten wel erg lang in de oven. Zit nu weer een lading in voor de zekerheid.
Dat andere is diepvries soesjes kant en klaar. Die ga ik dopen in glazuur en dan door spikkels heen. Maar vraag me af ik dat nu al kan doen terwijl ze bevroren zijn. En dan weer de vriezer in, of de koelkast in. Of dat lekker blijft.
Pakjesavond was leuk! Ook snel alle cadeautjes open hier. Ze is heel blij. En morgen groot feest. Alles is al versierd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |