Ik heb een heel bijzonder hoofdquote:Op donderdag 4 december 2008 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan jij vanuit je hoofd printen rewimo?![]()
Hihi, en wij hebben allemaal zin om foto's van jouw kindje te zienquote:Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb hele speciale Earl Grey, die je alleen in Engeland kan kopen. Williamson's.
![]()
Veel plezier allemaal morgen met Sinterklaas! Heb nu al zin om de foto's van jullie kindjes te zien, met rode wangetjes van de spanning![]()
.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
snoopy doe je aan het amerigo-dieet?
Nou, het is zo dat eerst één en later twee van onze collega's met zwangerschapsverlof gaan over een poosje. Momenteel is het nog zo, dat wij dat op moeten vangen (we zien nu al aankomen dat dat niet gaat lukken - zijn twee fulltimers). Ik wil best wat extra uren maken, maar dan wel thuis. Ik moet namelijk op tijd weg om Christan van school te halen.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef snoopy het volgende:
Dat klinkt niet gek Rewimo. Of verwacht ie dat je dan nog extra uren maakt?
Ah, dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, Maneki wat lief, ik weet best dat het niet dramatisch is hoor, maar het is vooral mijn eigen gevoel. Ik voelde me kiplekker bij 5 kg minder. En nu vóél ik mn broek/shirt noem maar op. En ik word zo naar van dat gevoelOhja, en ik moet nog 3 koters hè!
*grinnik*
Hier ook nog 2 gedichten te gaan, en heel veel inpakken nog. En sateh bakken, en sambal goreng telor maken. Maar dat doe ik denk ik allemaal morgen. Wij vieren pas zaterdag.
Dat kunnen we alsnog wel doen, ik heb geen zin om cadeaus in te pakken!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:41 schreef snoopy het volgende:
We hebben wel eens lootjes getrokken hier met virtuele surprises en gedichten. Was erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jamaar, jij bent zwanger...quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:24 schreef Rabsadani het volgende:
Douche-egel
En je redenering klinkt erg logisch, huup, ik ben overtuigd. Maar dat afvallen gaat bij mij de komende 7 maanden toch niet werken, dus ik ga maar voor dat andere: morgen taart bakken
Ik weet dat het raar klinkt, maar eieren zijn geen goede bron van eiwittenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo, volgens mij is SHE wel heel erg van de eieren hoor.Je zou haar kunnen PM om wat advies te vragen?
jullie kunnen toch nog sinterkerst doen ofzo? er hadden altijd veel mensen plezier aanquote:
Vet! Kan ik de gitarenbroek voor de 3e keer kopen voor Noahquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:23 schreef huuphuup het volgende:
Goodmorning trouwens!
En voor de mama's die nog goedkoop kleertjes willen voor hun kind, de hele H&M outlet is weer aangevuld en barst uit zn voegen ook voor de mama's zelf trouwens![]()
Oooh gaaf!quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:23 schreef huuphuup het volgende:
Goodmorning trouwens!
En voor de mama's die nog goedkoop kleertjes willen voor hun kind, de hele H&M outlet is weer aangevuld en barst uit zn voegen ook voor de mama's zelf trouwens![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:23 schreef huuphuup het volgende:
Goodmorning trouwens!
Hoelaat sliep jij? Ik om 13:30 uur.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:39 schreef Vicky het volgende:goodmorning
pff te weinig geslapen vannacht... Maar Ik hou van Holland was zo leuk gisteravond
Dalijk lekker zwemmen met het kind.. althans, het kind zwemt, moeders ligt
Saffier, tis dat je niet naast me woont anders had ik graag ff klopgeest geweest
* Vicky wil ook niet kijken op de H&M Site.. shopverbod...
en moet bezuinigen..
half 12 ofzo.. en om 6 uur ging de wekker weer voor M.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Hoelaat sliep jij? Ik om 13:30 uur.
Ik ben nog niet overtuigdquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:24 schreef Lishe het volgende:
zo, een ingepakt bankje. Hier ligt alles ingepakt klaar. Voor de kinderen nog wat kadootjes en de 'grote mensen' gaan dat kado-dobbelspel doen. Heb er nu al zin in.
Gisteren is mijn kies getrokken, en dat viel een miljoen keer mee! Moest al huilen bij het foto's maken en later toen ik de ( erg mooie ) kaakchirurg zag. Dat brak het ijs want de rest van de tijd heb ik gelachen. Maneki, dit haalt je vast niet over maar ik heb echt helemaal niks gevoeld.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:20 schreef E.T. het volgende:
speciaal voor Huup: Primark komt naar Rotterdam
Zijn je kiezen ingegroeid of zijn ze door?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd![]()
Klaas kwam hier vanmorgen bij school met de brandweerauto aanVet cool
Haha, dat vinden jouw jongens vast leuk. Jolie en ik fietsen elke ochtend langs een aantal andere scholen en kwamen onderweg tegen één Sinterklaas op een wit paard, één Sinterklaas op een bruin paard, loslopende rokende Pieten en één Sinterklaas in een auto. En Jolie riep telkens enthousiast 'Hallo Sinterklaas!!!'quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Klaas kwam hier vanmorgen bij school met de brandweerauto aanVet cool
hmmpfff.. jammer..quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vicky, ik ben nog steeds niet overtuigd
Dat lijkt me ook sterk, het hele centrum open en zij dichtquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef E.T. het volgende:
Ik heb het idee dat dat bordje met de openingstijden een vergissing isDAt ze navraag hebben gedaan en de tijden van deze week voor 'vast' hebben genomen ofzo
![]()
Ik geloof nooit dat ze volgende week vrijdagavond dicht zijn
Pak van mn hart!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef E.T. het volgende:
Ik heb het idee dat dat bordje met de openingstijden een vergissing isDAt ze navraag hebben gedaan en de tijden van deze week voor 'vast' hebben genomen ofzo
![]()
Ik geloof nooit dat ze volgende week vrijdagavond dicht zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hulp nodig?quote:
ook!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:42 schreef snoopy het volgende:
Nou dat scheelt weer Rocka, was bang dat je de pakjes nog moest kopen
Hier tot 17.00 geloof ik... Maar ik weet niet of er iemand op tijd thuis is om nog ff wat te halen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef Saffier het volgende:dat is niet wat ze beloven Belana!
Vamp de supermarkt hier is tot 17 of 18 uur open, je hebt nog even dus.
Ik heb 't in mijn hoofd gehaald om mosselen te willen eten, maar is ¤10,- voor 2 kilo niet heel erg veel? Ik heb ze maar niet meegenoemen, maar ik heb er zó'n zin in
ja dat helpt soms wel hequote:Op vrijdag 5 december 2008 12:34 schreef _Bar_ het volgende:
zullen we anders samen stoppen? samen staan we sterker toch
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:37 schreef chacama het volgende:
Alles is ingepakt en de zak staat klaar om verplaats te worden.
En deze is speciaal voor Maneki...dan maar geen cadeautjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♫ Saartje ♫
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |