abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63768299
Ja hoor, kom ook weer langs en moet meteen een nieuwe openen.

Snoopy is dus al veel afgevallen.

En Maneki heeft lekkere cakejes gemaakt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63768327
Cakejes met amandelspijs..ik denk dat ik de weegschaal maar gewoon weggooi
Saartje
pi_63768330
Is de tt goed BE?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 4 december 2008 @ 22:21:38 #4
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63768400
Ik mis iets aan de TT
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63768416
YPPY, mijn vent is ook al 8,5 kilo kwijt. En hij mag veel meer punten dan ik
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:23:08 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63768457
Alle pakjes zijn ingepakt. Nu morgen de gedichten die in mijn hoofd zitten nog uitprinten (ik hoop op een rustige werkdag ) en aan de pakjes plakken. Dan moet de zak dus weer leeg...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 december 2008 @ 22:23:33 #7
190853 RockabeIIa
pi_63768473
snoopy doe je aan het amerigo-dieet?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:23:38 #8
13151 crew  Rewimo
pi_63768475
Uhm, wat is SHE? Behalve de user dan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63768476
Gemeen is dat he snoopy. Toen we een paar jaar terug samen aan het afvallen waren, ging J. veel sneller en hij at veel meer. Maar ik haalde uiteindelijk de 30 kg en hij niet.

Nu vind ik het soms wel moeilijk dat hij zo hard gaat, terwijl ik op 1500 kcal net stabiel blijf. Maar in januari, als ik hopelijk de medicijnen af kan bouwen, gaat het vast beter.
*OUD heilige*
  donderdag 4 december 2008 @ 22:23:49 #10
190853 RockabeIIa
pi_63768485
oh. fok, pakjes inpakken

...
houdoe!
  donderdag 4 december 2008 @ 22:24:51 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63768528
Kan jij vanuit je hoofd printen rewimo?

Ik ook nog wat rijmelarijen maken. Pfff. Wel veel te veel geld uitgegeven aan kado's maar écht leuke dingen gevonden!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63768547
* Vicky is helemaal klaar voor Klaas morgen en overmorgen.
Alle pakjes zijn ingepakt. Gedicht voor morgen is klaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63768575
Zo, ik ga even cola light halen en het bankje zit vol!

Maneki ik ben ook nog nooit zo zwaar geweest als nu en ik voel me er dood ongelukkig onder Echt iedere rol voel ik zitten. Blegh. En ik wil wel sporten enzo maar er zit nu zoveel tussen dat ik echt geen tijd kan maken. Hoe ongeloofwaardig dat ook klinkt haha. Maar tentamens, laatste tentamen is de 18e, daarna feestdagen en verhuizen enzo. Sporten wordt op zn vroegst pas weer in januari.
maarrr ik heb wel een fitforfree sportcentrum gevonden in de buurt van het huisje!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63768651
Ik heb hele speciale Earl Grey, die je alleen in Engeland kan kopen. Williamson's.

Veel plezier allemaal morgen met Sinterklaas! Heb nu al zin om de foto's van jullie kindjes te zien, met rode wangetjes van de spanning .
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:28:38 #15
13151 crew  Rewimo
pi_63768708
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan jij vanuit je hoofd printen rewimo?

Ik heb een heel bijzonder hoofd
pi_63768745
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb hele speciale Earl Grey, die je alleen in Engeland kan kopen. Williamson's.

Veel plezier allemaal morgen met Sinterklaas! Heb nu al zin om de foto's van jullie kindjes te zien, met rode wangetjes van de spanning .
Hihi, en wij hebben allemaal zin om foto's van jouw kindje te zien Wat een toeval! haha.

Williamsons ken ik wel volgens mij. Bij mn oude bijbaantje van vroeger verkochten ze ook Twinings thee, mn baas was daar helemaal lyrisch over, maar ik als koppige 15-jarige toen dronk heul geen thee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63768747
Ja laat ik ook maar eens gaan inpakken
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63768810
Dat inpakken doe ik niet voor Anna, dat zetten we 's ochtends denk ik allemaal neer. Voor de Kerst moet ik wel veel inpakken, maar dat duurt nog een paar weken. Eerst nog een boel kopen.
*OUD heilige*
pi_63768821
huup gek mens doe mij jouw figuur maar
Ik moet echt heel drastisch gaan lijnen maar zolang saar nog drinkt wordt dat niets. Subtiel diëten werkt bij mij niet
Saartje
pi_63768825
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
snoopy doe je aan het amerigo-dieet?

YP, je kan ook niet alles tegelijk doen. Het komt vast wel goed met dat afvallen ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:32:20 #21
13151 crew  Rewimo
pi_63768838
Ik krijg morgen ook wel een aardig cadeautje van mijn baas: een laptop Zodat ik ook thuis kan werken
pi_63768869
Shit. Ik moet nog een gedicht schrijven.
  donderdag 4 december 2008 @ 22:34:15 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63768903
Ja, maar Yppy... al zou het maar de helft zijn.
En jouw tijd komt echt nog wel hoor!

Hoewel... volgens mij mag ik niet eens klagen. Als ik het goed heb, was ik er de afgelopen 4 weken ook 3 kwijt.
Maar ik wil er zo graag nog 2 voor de kerst. En dat wil maar niet lukken.
*naar V&A rent op zoek naar een ruggegraat....

Rewimo, dit is SHE
pi_63768908
Dat klinkt niet gek Rewimo. Of verwacht ie dat je dan nog extra uren maakt?

Ik ben helemaal klaar met inpakken en moet nog 1 gedicht printen.
  donderdag 4 december 2008 @ 22:37:38 #25
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63769048
Hebben jullie de FBTO_reclame al gezien, met die baardman die zwanger is, een bril en beugel draagt en klaagt over een te dure premie?

Of die van die opa die op gaat passen en de tv niet snapt, met al die verschillende afstandsbedieningen? Die is ook erg leuk. Nouja, ook, die van FBTO is niet leuk maar wel lachwekkend.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:37:59 #26
13151 crew  Rewimo
pi_63769064
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef snoopy het volgende:
Dat klinkt niet gek Rewimo. Of verwacht ie dat je dan nog extra uren maakt?
Nou, het is zo dat eerst één en later twee van onze collega's met zwangerschapsverlof gaan over een poosje. Momenteel is het nog zo, dat wij dat op moeten vangen (we zien nu al aankomen dat dat niet gaat lukken - zijn twee fulltimers). Ik wil best wat extra uren maken, maar dan wel thuis. Ik moet namelijk op tijd weg om Christan van school te halen.

En nu was mijn desktop kuren aan het vertonen, die is toe aan vervanging. In overleg met mijn manager heb ik dus nu een laptop met thuiswerkmogelijkheid aangevraagd. Kan ook nog wel eens handig zijn als het weer heel slecht is en ik er niet doorheen kan
pi_63769101
Het feit dat afvallen nu niet gaat vind ik niet zo heel erg, meer dat ik in 2 maanden tijd 10 kilo ben aangekomen, zo jammer van alle kleren die ik had gekocht omdat ik was afgevallen.

Dit jaar geen gedichtjes. Jammer hoor.

Volgende jaar kunnen we wel een surprise-maak-meeting houden. Heb ik vorig jaar ook gedaan, was erg gezellig.
*OUD heilige*
pi_63769124
Nou Huup, wie weet wordt het wel een Sinterklaas kindje. Het enige wat ik echt niet wilde, 5 of 6 december.
Zul je zien dat dat kind net zo koppig is als zijn/haar moeder.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:40:55 #29
13151 crew  Rewimo
pi_63769183
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo, dit is SHE
Ah, dank je Heb ik niks aan, veel te weinig eiwitten. En afvallen doe ik toch niet meer. Ook niet bijkomen, dus dat maakt verder niet uit. Alleen moet ik heel veel eiwitten eten. Maar niet per se caloriebeperkt, want de meeste vliegen er toch zo doorheen
pi_63769193
Jeumig Rewimo, dat klinkt goed!
Ik heb vandaag een chocoladeletter in het postvakje van mn baas en mn collega gedaan. Maar mn baas is zo'n warhoofd dat ik hem er wel voor aanzie om die letter half januari weer ergens op zn bureau tegen te komen

En even onder een spoiler anders word k vast geslagen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, Maneki wat lief, ik weet best dat het niet dramatisch is hoor, maar het is vooral mijn eigen gevoel. Ik voelde me kiplekker bij 5 kg minder. En nu vóél ik mn broek/shirt noem maar op. En ik word zo naar van dat gevoel Ohja, en ik moet nog 3 koters hè! *grinnik*

Hier ook nog 2 gedichten te gaan, en heel veel inpakken nog. En sateh bakken, en sambal goreng telor maken. Maar dat doe ik denk ik allemaal morgen. Wij vieren pas zaterdag.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63769215
We hebben wel eens lootjes getrokken hier met virtuele surprises en gedichten. Was erg leuk
pi_63769321
Ahw Reinhilde, haha, dat zou wel heel droog zijn, als het kindje wat jou betreft ruim 3 weken de tijd had om te komen en dan precies op een van die 2 dagen komt dat jij het liever niet wilt

Ochja, strikje dr om en mooie foto voor ons maken!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 december 2008 @ 22:53:30 #33
190853 RockabeIIa
pi_63769628
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:41 schreef snoopy het volgende:
We hebben wel eens lootjes getrokken hier met virtuele surprises en gedichten. Was erg leuk
Dat kunnen we alsnog wel doen, ik heb geen zin om cadeaus in te pakken!
  donderdag 4 december 2008 @ 23:04:18 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63769960
Rewimo, volgens mij is SHE wel heel erg van de eieren hoor. Je zou haar kunnen PM om wat advies te vragen?

Huup, de reden dat ik nog niet SHE is omdat het me veel lastiger lijkt dan gewoon 'minder eten, gezonder eten en meer bewegen'. Het lijkt me zo'n vast iets.
Verschil is wel dat ik er niet ben met 5, dus dat het mss geen gek idee is.
pi_63771411
Verwarrend, jullie hebben het over afvallen en lekkere zelfgebakken cakejes in één topic
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63771458
Ja duh, anders hadden we niet hoeven afvallen enzo

Oh my, mn lief leest net mn kerst-lijstje op die ik na veel pijn en moeite in elkaar gezet heb...
"een douche-egel ??"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63771981
Douche-egel

En je redenering klinkt erg logisch, huup, ik ben overtuigd. Maar dat afvallen gaat bij mij de komende 7 maanden toch niet werken, dus ik ga maar voor dat andere: morgen taart bakken
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63772047
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:24 schreef Rabsadani het volgende:
Douche-egel

En je redenering klinkt erg logisch, huup, ik ben overtuigd. Maar dat afvallen gaat bij mij de komende 7 maanden toch niet werken, dus ik ga maar voor dat andere: morgen taart bakken
Jamaar, jij bent zwanger...
Dan móét je taart bakken. Vraag maar aan Reinhilde!

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63772066
Oeh voor ik het vergeet!!

@E.T. ben je al bij Primark geweest? Jij woonde toch daar in de buurt? Is het het waard om vanuit Leiden vrijdagavond daar ff heen te gaan of hangt er eigenlijk niet zo veel leuks?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63774513
Morning ladies !

Ben weer zo goed als opgeknapt, dus vandaag heerlijk Sint vieren met de kinderen op school. Heb er reuze zin an !
  vrijdag 5 december 2008 @ 07:16:48 #41
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63774569
Ja, sinterklaas in OUD, wat jammer dat we dat niet hebben gedaan eigenlijk!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 december 2008 @ 07:22:21 #42
13151 crew  Rewimo
pi_63774594
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo, volgens mij is SHE wel heel erg van de eieren hoor. Je zou haar kunnen PM om wat advies te vragen?

Ik weet dat het raar klinkt, maar eieren zijn geen goede bron van eiwitten Enne... weet je wat veel eieren eten met je darmen doet? Dat doen mijn darmen zonder eieren ook al
  vrijdag 5 december 2008 @ 07:24:48 #43
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63774602
zo, een ingepakt bankje. Hier ligt alles ingepakt klaar. Voor de kinderen nog wat kadootjes en de 'grote mensen' gaan dat kado-dobbelspel doen. Heb er nu al zin in.

Gisteren is mijn kies getrokken, en dat viel een miljoen keer mee! Moest al huilen bij het foto's maken en later toen ik de ( erg mooie ) kaakchirurg zag. Dat brak het ijs want de rest van de tijd heb ik gelachen. Maneki, dit haalt je vast niet over maar ik heb echt helemaal niks gevoeld.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63774652
ik wilde net zeggen: dat moet je tegen Maneki zeggen! Lishe.

K_P fijn dat je weer beter bent Veel plezier.

Sjoeg, volgend jaar dan maar doen?
  vrijdag 5 december 2008 @ 07:40:20 #45
24188 Belana
kloon van belana
pi_63774670
hier ook alle laatste dingen gekocht en ingepakt gisteravond.
de zak staat bij de buuf, die gaat om half 7 aankloppen en pepernoten door het raampje strooien

zodra de jongste hier niet meer gelooft in sinterklaas houdt het hier trouwens op, als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan surprises maken dat doen ze maar met hun vriendjes

dan gaan we helemaal los met de kerst
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 december 2008 @ 08:09:46 #46
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63774882
goedenmorgen! Wat een gezellig bankje gisteravond en vanmorgen! Belana ben je een beetje opgeknapt? Lois? Afvallers heel veel sterkte deze maand
Ik heb mijn internet-moeder gemist op het bankje gister, Bixje waar zit je?

Jonges, ik heb kopjes Thee, glaasjes melk en Jus, beschuitjes, boterhammen en crackers voor een gezellig ontbijtbankje. We vieren morgen sint dus vandaag de boel aan kant maken.

Ik moet nog een klopgeest regelen voor morgen.....
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 5 december 2008 @ 08:16:30 #47
24188 Belana
kloon van belana
pi_63774945
Met mij gaat het wel weer, hoewel er een restje keelpijn blijft hangen, maar het gaat wel weer dank je
Liam is wel nog sneu, vannacht helemaal overgeven van het hoesten het arme kind. Flinke koorts gehad ook, die was vanmorgen afgezakt naar verhoging van 37,4. Hij ligt nu alweer op bed, wilde hij zelf, ik hoop dat ie lekker een paar uurtjes slaapt nog, slapen is gewoon het beste medicijn

ik ontbijt even lekker met je mee zeg! dat ziet er goed uit
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 december 2008 @ 08:17:54 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_63774957
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 07:36 schreef snoopy het volgende:
Sjoeg, volgend jaar dan maar doen?
jullie kunnen toch nog sinterkerst doen ofzo? er hadden altijd veel mensen plezier aan
stormy waters...
sailin'
pi_63775003
Ohjaaaa!! Sinterkerst met Fok! Mag ik ook?
Lijkt me leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63775020
Wow, al die mama's en papa's hier die zo handig zijn... Ik wilde maar dat ik er meer geduld en inspiratie voor had.. Petje af.

Ik kon vanmorgen echt niet wakker worden... Toen ik echt wakker werd, was het na een droom over een plaaggeest. Een geest die zich voordeed als mijn vriend, maar mij ging kietelen en in eens nog maar één oog had. Pffff en dan wordt je dus zwetend wakker...
Maar ik kan dan wel weer een beetje in mijn hum raken door mooie muziek. Wat ik bijvoorbeeld erg mooi vind: de soundtrack van Dinosaur ...kippenvel...

AnywayZzz... vanaaf pakjesavond. Nog even een paar dingen inpakken en van naampje voorzien en dan kijken of er nog wat rijm uit mijn vingertjes komt.
En als we nou moeite hebben met rijmen, kunnen we altijd nog proberen om een dichtende Fok!ker te charteren, ik zag er een paar goede dichters tussen zitten
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')