Ik heb een heel bijzonder hoofdquote:Op donderdag 4 december 2008 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan jij vanuit je hoofd printen rewimo?![]()
Hihi, en wij hebben allemaal zin om foto's van jouw kindje te zienquote:Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb hele speciale Earl Grey, die je alleen in Engeland kan kopen. Williamson's.
![]()
Veel plezier allemaal morgen met Sinterklaas! Heb nu al zin om de foto's van jullie kindjes te zien, met rode wangetjes van de spanning![]()
.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
snoopy doe je aan het amerigo-dieet?
Nou, het is zo dat eerst één en later twee van onze collega's met zwangerschapsverlof gaan over een poosje. Momenteel is het nog zo, dat wij dat op moeten vangen (we zien nu al aankomen dat dat niet gaat lukken - zijn twee fulltimers). Ik wil best wat extra uren maken, maar dan wel thuis. Ik moet namelijk op tijd weg om Christan van school te halen.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef snoopy het volgende:
Dat klinkt niet gek Rewimo. Of verwacht ie dat je dan nog extra uren maakt?
Ah, dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, Maneki wat lief, ik weet best dat het niet dramatisch is hoor, maar het is vooral mijn eigen gevoel. Ik voelde me kiplekker bij 5 kg minder. En nu vóél ik mn broek/shirt noem maar op. En ik word zo naar van dat gevoelOhja, en ik moet nog 3 koters hè!
*grinnik*
Hier ook nog 2 gedichten te gaan, en heel veel inpakken nog. En sateh bakken, en sambal goreng telor maken. Maar dat doe ik denk ik allemaal morgen. Wij vieren pas zaterdag.
Dat kunnen we alsnog wel doen, ik heb geen zin om cadeaus in te pakken!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:41 schreef snoopy het volgende:
We hebben wel eens lootjes getrokken hier met virtuele surprises en gedichten. Was erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jamaar, jij bent zwanger...quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:24 schreef Rabsadani het volgende:
Douche-egel
En je redenering klinkt erg logisch, huup, ik ben overtuigd. Maar dat afvallen gaat bij mij de komende 7 maanden toch niet werken, dus ik ga maar voor dat andere: morgen taart bakken
Ik weet dat het raar klinkt, maar eieren zijn geen goede bron van eiwittenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo, volgens mij is SHE wel heel erg van de eieren hoor.Je zou haar kunnen PM om wat advies te vragen?
jullie kunnen toch nog sinterkerst doen ofzo? er hadden altijd veel mensen plezier aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |