Ik vrees van wel Snoop, het moet toch af allemaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:07 schreef snoopy het volgende:
Op pakjesavond zullen ze jullie och niet langer laten doorwerken Lois
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef vamperotica het volgende:Kom ik expres niet meer op de H&Msite...Komt er toch een vest deze kant op!
![]()
Tnx Huuphuup!
Dat doen wij ook elk jaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:46 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan volgende week ook een echte boom aanschaffenIn een emmer, want na kerst mag hij blijven logeren. In de tuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door chacama op 05-12-2008 15:04:09 (ff wat info) ]
Oh, wat grappig!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:04 schreef Lois het volgende:
Ik heb vanmorgen Iris naar school gebracht waar een zeeeeeeer zonnebankbruine Sint aankwam, ik vraag me af wat ze daar vanavond over gaat zeggen. Ik zag haar al argwanend naar hem kijken, dit gaat vast veel vragen oproepen
Ik moet vanavond nog alles inpakken en Jeroen moet nog een rondje opa en oma rijden om daar ook alles op te halen en in de zak te stoppen.
Nu maar hopen dat ik op tijd thuis ben vanavond want inmiddels is de hele bank geveld door een enorme systeemstoring dus of we ook zo vroeg weg kunnen vandaag....
jij ook alquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:04 schreef PM-girl het volgende:
Bedankt mensen trouwens, dankzij dat linkje hier heb ik net weer een bestelling bij Hennes geplaatst.![]()
![]()
O dus jij had al die artikelen net gekocht voordat ik ze aanklikte en wilde kopenquote:
Voor Simon vind ik er ook nooit iets. Helaas geldt dat niet voor de damescollectie!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:25 schreef YPPY het volgende:
Niks besteld bij h&m. De babycollectie online vind ik vaak niet zo bijzonder, dus dat is niet zo moeilijk.
Ik denk het echt, dat het ermee te maken heeft. De broers zijn weer binnen en jongste knapt weer zienderogen op. Eet ook weer wat enzo. we zullen het wel zien. Ik ga maar vast aan de boerenkool beginnen en proberen te bedenken hoe ik 2 zakken sintkado's uit mijn kast voor de deur krijg zonder gezien te worden....quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:01 schreef snoopy het volgende:
Mmm vervelend Buuf. Hier een peuter met rode wangen die snel aangebrand isZou het ook met de Sint te maken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |