Jammer jonge, je kan niet alles hebben hequote:Op maandag 1 december 2008 15:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
1
wie dan?quote:
omfg waarom is p00p concurrentie?quote:
Hij post het topic steeds dichtquote:Op maandag 1 december 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omfg waarom is p00p concurrentie?
tja dan moet je meer je best doen mooz...quote:
wbquote:Op maandag 1 december 2008 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bent ik weer
Vermoeidheid atmquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 15:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Vermoeidheid atm![]()
Voor de rest goed he
Debbie was eerder naar huis gegaan...ze had een orienterend gesprek voor 1 of andere vacature...quote:Op maandag 1 december 2008 15:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey \P heb je onderhand alweer geslapen?
weet iemand waar debbie is?
* Runx kijkt onder de tafelquote:Op maandag 1 december 2008 15:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Runx: Debbie...niet Dollyquote:Op maandag 1 december 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]
* Runx kijkt onder de tafel
nee niks te zien , niet hiero
ohhhh heb ik weer verkeerd gelezenquote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Runx: Debbie...niet Dolly
[ afbeelding ]
Was je ook vroeg begonnen dan? Of heb je altijd lekkere korte werkdagen?quote:Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
nog minder dan een half uur... dan zit het er alweer op voor vandaag, heb ik toch veel gedaan valt niet tegen...
quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Runx: Debbie...niet Dolly
[ afbeelding ]
pff part time tijdenquote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Was je ook vroeg begonnen dan? Of heb je altijd lekkere korte werkdagen?
Ik werk van 7.15 - 15.45, tenminste dat is meestal de bedoeling... Maar heb flextijden dus kan zelf weten, zolang ik maar 8 uur werk...quote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Was je ook vroeg begonnen dan? Of heb je altijd lekkere korte werkdagen?
Ik zou er niks tegen hebben om parttime tijden te maken, als ik maar als fulltime betaald kreegquote:
Ah kquote:Op maandag 1 december 2008 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik werk van 7.15 - 15.45, tenminste dat is meestal de bedoeling... Maar heb flextijden dus kan zelf weten, zolang ik maar 8 uur werk...
quote:Op maandag 1 december 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]
* Runx kijkt onder de tafel
nee niks te zien , niet hiero
Tja, als ik naar huis ga, hoor ik ook vaak de vraag: werk jij maar halve dagen, maar dat zijn gasten die pas na 9-en aan komen kakken...quote:
tja ik moet tussen de 7 en 9 uur werken op een dag, het is dus niet zo dat ik 4 dagen 10 uur kan werken en dan de vrijdag thuis kan blijven, jammergenoeg...quote:Op maandag 1 december 2008 15:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ah kflextijden zijn ook wel relaxed idd
Ik weet niet hoelang jouw regels zijn...quote:Op maandag 1 december 2008 15:33 schreef t-8one het volgende:
Sow, na de drie regels code die ik vandaag geproduceerd heb, kom ik ook maar eens hier neuzen.
ik zal straks even reageren.quote:
Tja dan zou ik fulltime gaan werken, om nog meer uitbetaald te krijgenquote:Op maandag 1 december 2008 15:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zou er niks tegen hebben om parttime tijden te maken, als ik maar als fulltime betaald kreeg
omleiding?quote:Op maandag 1 december 2008 15:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zal straks even reageren.
ik ga zo naar huis
met geluk hoef ik maar 10 minuutjes te lopen.
met wat pech moet ik 8km lopen
doe je het een stuk beter dan mij.quote:Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, als ik naar huis ga, hoor ik ook vaak de vraag: werk jij maar halve dagen, maar dat zijn gasten die pas na 9-en aan komen kakken...
Nee dat begrijp ik, maar tis wel lekker dat je dan zelf kan bepalen om vroeg te beginnen, zodat je ook vroeg naar huis kan gaanquote:Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja ik moet tussen de 7 en 9 uur werken op een dag, het is dus niet zo dat ik 4 dagen 10 uur kan werken en dan de vrijdag thuis kan blijven, jammergenoeg...
geslapen... ja ergens dit weekend ook nog wel geloof ik.. niet bijster veel.. en afgelopen nacht helemaal niet.. maar jaquote:Op maandag 1 december 2008 15:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ja daarom ga ik nu naar huis, werkse nog allenquote:Op maandag 1 december 2008 15:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik, maar tis wel lekker dat je dan zelf kan bepalen om vroeg te beginnen, zodat je ook vroeg naar huis kan gaan
laterzquote:Op maandag 1 december 2008 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik nu naar huis, werkse nog allen
weet niet zeker of m`n busje komt gezien er een weg afgesloten is.quote:
Laters, fijne avond!quote:Op maandag 1 december 2008 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik nu naar huis, werkse nog allen
wtf iedereen dik vroeg vrij hebben vandaagquote:
2 down, 22 to go!quote:Op maandag 1 december 2008 15:47 schreef Crazy-p het volgende:
2de blikje redbull is ook bijna op....
je vergeet de cijfers achter de kommaquote:Op maandag 1 december 2008 15:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
2 down, 22 to go!
oh en laters Crazy987654321
detailsquote:Op maandag 1 december 2008 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
je vergeet de cijfers achter de komma
neej.. meer moet ik er vandaag niet hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 15:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
2 down, 22 to go!
oh en laters Crazy987654321
Pass mij de rest van het traytje danquote:Op maandag 1 december 2008 15:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. meer moet ik er vandaag niet hebben![]()
dan slaap ik het komende jaar niet meer..
ik heb hier geen traytjequote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Pass mij de rest van het traytje dan
Ik ben alleen stil omdat er bijna nergens op te reageren valtquote:Op maandag 1 december 2008 16:14 schreef Crazy-p het volgende:
en toen was het hier stil.. iedereen al naar huis zeker
ja dat komt omdat er niemand wat zegt..quote:Op maandag 1 december 2008 16:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben alleen stil omdat er bijna nergens op te reageren valt
yataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa volgens mij ookquote:Op maandag 1 december 2008 16:42 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
yataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Volgens mij is deeeeeeeeeef weg
zodra ik thuis ga ik wat aan je request doen trouwens, oh en hoiquote:Op maandag 1 december 2008 16:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben alleen stil omdat er bijna nergens op te reageren valt
hallooooooooooooooquote:Op maandag 1 december 2008 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
haaaaaalooooooo
welke?quote:Op maandag 1 december 2008 16:48 schreef Crazy-p het volgende:
is vanavond lekker optijd thuis.. en gaat lekker filmpie kijken..
is er ook eigenlijk wel aan toe hoor Logi.. een avondje thuis zitten..
geen idee.. heb er zoveel liggen die ik nog niet gezien heb..quote:
Tactisch stemmen ofc, degene die nu bovenaan staat geen punten gevenquote:Op maandag 1 december 2008 16:56 schreef GilaMonyet het volgende:
Hoi lieve fokkerts..
Ben ik weer even!
Ik zou graag jullie steun willen ontvangen @
[OVERZICHT] FOK! zat te denken...De inzendingen.
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
MAKE ME PROUD..
Owja we moeten natuurlijk wel Cerror beaten!
Ik heb al lang gestemdquote:Op maandag 1 december 2008 16:56 schreef GilaMonyet het volgende:
Hoi lieve fokkerts..
Ben ik weer even!
Ik zou graag jullie steun willen ontvangen @
[OVERZICHT] FOK! zat te denken...De inzendingen.
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
MAKE ME PROUD..
Owja we moeten natuurlijk wel Cerror beaten!
Logiiiiiiiiiii!quote:Op maandag 1 december 2008 16:43 schreef Logician het volgende:
[..]
zodra ik thuis ga ik wat aan je request doen trouwens, oh en hoi
Ok thx!quote:Op maandag 1 december 2008 18:03 schreef Crazy-p het volgende:
zo ik ben eindelijk thuis..
neej droxz.. Logi is inmiddels weer beter
tenminste eerder vnadaag wel..
lolquote:Op maandag 1 december 2008 18:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok thx!![]()
Ben zelf ook niet veel online geweest deze week bedenk ik me net
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit is toch niet te geloven, het is tijd om te gaan slapen en ik ben weer klaarwakker. Gelukkig ben ik nog maar 34 uur wakker!
hoop voor je dat je vannacht wel slaaptquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, laat ik maar eens Comedy Central gaan kijken vanuit m'n nest, misschien dat ze vandaag zulke slechte series hebben dat ik vanzelf in slaap val
*note to others*quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 06:36 schreef crazy987 het volgende:
en ben weer wakker
na maar 3 uurtjes slaap
dat wordt weer een dagje energydrink & cafeinepillen
geen probleemquote:
mensen hier blijken uberhaupt geen zin te hebbenquote:
laterzquote:
iedreen in de groep..STFUquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:01 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
![]()
En?? En??? Hebben we er allemaal een beetje zin in???
Mogguh poop, Aho en MDquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mogguh Beller/Eend
Ik ga ook zo maar eens richting werk
mogguh WLquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh iedereen.
bah. over een uur naar de tandarts
Mogguh WLquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh iedereen.
bah. over een uur naar de tandarts
Wilt nog niks zeggen... straks is het zo'n griet die op pijn kickt...quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh WL, Aho, poop, beller en crazy!
Tandarts ieuw... het enige voordeel is dat ik een vrouwelijke tandarts heb...
ghe nicequote:Op dinsdag 2 december 2008 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh WL, Aho, poop, beller en crazy!
Tandarts ieuw... het enige voordeel is dat ik een vrouwelijke tandarts heb...
ja wat dit betreft ben ik echt een enorme zenuwenlijerquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wilt nog niks zeggen... straks is het zo'n griet die op pijn kickt...
Nee is ze zeker niet, heel rustig en aardig en ook niet onaardig om te zien...quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wilt nog niks zeggen... straks is het zo'n griet die op pijn kickt...
BELLLLLLLLLLLLLLLLLER!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL
En succes maar alvast
Ik heb er ook altijd een hekel aan, terwijl ik nog nooit gaatjes heb gehadquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat dit betreft ben ik echt een enorme zenuwenlijerwas al om 4 uur wakker
DRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOXZ!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLLLLLLLER!!!!!!!!!
Mogguh man.
wees maar blijquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd een hekel aan, terwijl ik nog nooit gaatjes heb gehad
Gisteren avond een zware dip gehad en vroeg gaan slapen.... eng hequote:Op dinsdag 2 december 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOXZ!!!
Alles kitz achter dein ritz jongen?
Dat heb ik ook manquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wees maar blij![]()
het wordt weer met zweethanden de armleuningen krampachtig vasthouden voor mij haha
Hmm balen manquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gisteren avond een zware dip gehad en vroeg gaan slapen.... eng he
Vandaag weer met frisse tegenzit aan het werk.... en jij?
"frisse TEGENZIN" staat er bellert, zijn details details...quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm balen manEn ja dat is zeker eng om zoiets van jou te horen
Zin hebben in werk? Que?
ik moet altijd ook denken aan die horror films "The dentist". ken je die ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook man
Komt altijd dat ik zonder pijn er heen ga, en met pijn terug kom
Whehe ja die ken ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet altijd ook denken aan die horror films "The dentist". ken je die ?
Heilige poep! Dat is zeker ernstigquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"frisse TEGENZIN" staat er bellert, zijn details details...![]()
Ik slaap de laatste 2 dagen gewoon erg lang, dat is pas eng!
Pff ik zou willen dat ik de tijd had om lang te slapen..quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"frisse TEGENZIN" staat er bellert, zijn details details...![]()
Ik slaap de laatste 2 dagen gewoon erg lang, dat is pas eng!
hij zal geen awards winnen neequote:Op dinsdag 2 december 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe ja die ken ikWel een heeeule slechte film
Tijd moet je makenquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Pff ik zou willen dat ik de tijd had om lang te slapen..
Wat vaak zo is met horror filmsquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij zal geen awards winnen nee
Als niemand reageert dan ga jij dus maar een reactie op jezelf plaatsen?quote:
ja, dat zie je toch , ik vind het wel zinvol , ik zeg toch netjes goedemorgen en niemand antwoord terugquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als niemand reageert dan ga jij dus maar een reactie op jezelf plaatsen?
Lekker zinvol
Misschien heeft het met het feit te maken dat je gewoon een attentiehoer bent en dat dergelijk gedrag ronduit irritant begint te worden?quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ja, dat zie je toch , ik vind het wel zinvol , ik zeg toch netjes goedemorgen en niemand antwoord terug![]()
verkeerde been uit bed gestapt ofzo
aha dus nu ben ik in een keer attentiehoerquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien heeft het met het feit te maken dat je gewoon een attentiehoer bent en dat dergelijk gedrag ronduit irritant begint te worden?
sorry dat ik niet binnen 4 minuten kon reageren hoor..quote:
goedemorgen p00pquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik ben ook helaas weer op m'n werk beland. Mogguh aan alle anderen die er in de tussentijd zijn bijgekomen
Bij welke tandarts zit jij? en heeft ze nog plaatsquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik ben maar wat blij![]()
het wordt weer met zweethanden dr tietjes krampachtig vasthouden voor mij haha
Jazekers...gister op tijd naar bed gegaan dus ik kan er weer flink tegenaanquote:
Ben ik vandaag de enige dan die gaar is, omdat het gisteravond weer veel te laat was en vanmorgen te vroeg>?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jazekers...gister op tijd naar bed gegaan dus ik kan er weer flink tegenaan
Met Runx ook alles goed dan?
ik ben ook vroeg na bed gegaan was echt te moe , heb gekookt , daarna gechilled en daarna me bed ingedoken, ik had nog plannen om het huis op te ruimen alleen was echt te moequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jazekers...gister op tijd naar bed gegaan dus ik kan er weer flink tegenaan
Met Runx ook alles goed dan?
Klinkt bekend, ik moet vanmiddag als ik thuis kom ook maar eens wat huishoudelijke klusjes gaan doen en dan vanavond nog maar een likje verf op de eetkamer stoelen kwakken...quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:23 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben ook vroeg na bed gegaan was echt te moe , heb gekookt , daarna gechilled en daarna me bed ingedoken, ik had nog plannen om het huis op te ruimen alleen was echt te moe, vandaag voel ik me goed en (nog) niet moe
, vandaag maar huisje opruimen
Ach, ik zal na de lunch wel weer een klap van vermoeidheid en boredom krijgen denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben ik vandaag de enige dan die gaar is, omdat het gisteravond weer veel te laat was en vanmorgen te vroeg>?
ik weetquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
wat een vage error craze?
mogguh BCC!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
wat een vage error craze?
Misschien heb je al gecheckt maar heb je naar een corrupte OST file gekeken,quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:17 schreef crazy987 het volgende:
iemand bekend met dit probleem ?
10:39:00 Synchronizer Version 11.0.8200
10:39:00 Synchronizing Mailbox '***********************
10:39:00 Synchronizing local changes in folder 'Inbox'
10:39:00 Uploading to server **************************
10:39:01 Error synchronizing message 'Re: '
10:39:01 [80040119-20010C01-0-1390]
10:39:01 Microsoft Office Outlook Offline Folders
10:39:01 For more information on this failure, click the URL below:
10:39:01 http://www.microsoft.com/(...)0119-20010c01-0-1390
10:39:01 Moved a message that failed synchronization to 'Local Failures'. Message subject -> 'Re: '. You can view this message in your offline folder file only.
10:39:02 1 item(s) changed read-state in online folder
10:39:02 Done
heb nu al 2 man ermee
Zekerz, daar ook?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge duck , mogge p00p... alles wel aan die kant van de switches?
heb helaas geen toegang tot de exchange mailserver.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:32 schreef Aho het volgende:
[..]
Misschien heb je al gecheckt maar heb je naar een corrupte OST file gekeken,
op de exchange?
Dat valt wel tegen hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heilige poep! Dat is zeker ernstigNog even en... je bent uitgerust!!!
De tijd heb ik wel, werk maar 4 uur per dag hequote:Op dinsdag 2 december 2008 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Pff ik zou willen dat ik de tijd had om lang te slapen..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat valt wel tegen hoor
Gisteren zat het niet echt mee, vandaag al helemaal niet... vanmiddag weer slapen
waar je ook naar zou kunnen kijken is deze site:quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb helaas geen toegang tot de exchange mailserver.
dus heb het maar doorgegeven aan onze belgische vrienden
mja moet ik me nog registreren en betalen ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:42 schreef Aho het volgende:
[..]
waar je ook naar zou kunnen kijken is deze site:
http://www.experts-exchan(...)ange/Q_23143680.html
en helemaal dan beneden scrollen voor de mogelijke oplossing
hoop dat je dit helpt..doorgeeft aan je belgische collega's
Net overleg met baas gehad, ik kan naar huis als ik wil, roken als ik wil.... ik MOET nog rustigeren aan doen... want dit trek ik gewoon nietquote:
ja een fout doorgeven aan belgische collega'squote:Op dinsdag 2 december 2008 09:42 schreef Aho het volgende:
[..]
waar je ook naar zou kunnen kijken is deze site:
http://www.experts-exchan(...)ange/Q_23143680.html
en helemaal dan beneden scrollen voor de mogelijke oplossing
hoop dat je dit helpt..doorgeeft aan je belgische collega's
gevalletje teveel hooi op de vork enzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Net overleg met baas gehad, ik kan naar huis als ik wil, roken als ik wil.... ik MOET nog rustigeren aan doen... want dit trek ik gewoon niet
mja we zijn helaas onderdeel van GTI belgiequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja een fout doorgeven aan belgische collega'snee dat gaat helpen
gastquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja moet ik me nog registreren en betalen ook
ach, die gasten daar lossen t wel op.
merk het vanzelf
Mogguh Rossquote:
balen man! Ik hoop dat het snel beter gaat met je!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Net overleg met baas gehad, ik kan naar huis als ik wil, roken als ik wil.... ik MOET nog rustigeren aan doen... want dit trek ik gewoon niet
chillquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:01 schreef crazy987 het volgende:
yeah
wordt net gebeld door een webdevelopment bedrijf voor een sollicitatiegesprek
en nog in de buurt ook
Nicequote:Op dinsdag 2 december 2008 10:01 schreef crazy987 het volgende:
yeah
wordt net gebeld door een webdevelopment bedrijf voor een sollicitatiegesprek
en nog in de buurt ook
nou nog een prettige dag mensen..ik ga er zometeen vandoorquote:
ben je een review aan het schrijven ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice
Mogguh mannen. Pff echt niets te doen officieel gezien, dus zit maar wat zooi voor FOK! te doen hier. Wel een dieptepunt hoor
Erg rustig hier trouwens
Ja dat ben ik inderdaad, helaas niet voor l4dquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je een review aan het schrijven ?![]()
* WhiteLightning fluistert l4d![]()
dat zeg ik...quote:
Opzich valt dat wel mee, maar blijkbaar toch te veelquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gevalletje teveel hooi op de vork enzo
ja je mist alle fun zoquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat ben ik inderdaad, helaas niet voor l4dEA faalt gigantisch en heeft de game nog steeds niet naar ons opgestuurd
Nee ik ben een review van Lips aan het tikken
Oh ik dacht is het topic nou al vol ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
JIj komt toch altijd rond 10:30 binnenvallen?
Ach, ik heb net Lips afgekraakt. Dat geeft ook voldoeningquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je mist alle fun zo![]()
maar EA faalt wel meer.
ja ik heb me volledig gestort op l4d. fc2 codwaw,bia hh, heb ik al uitgespeeldquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, ik heb net Lips afgekraakt. Dat geeft ook voldoening
L4D wil ik nog wel graag spelen, maar die haal ik over een paar weekjes ofzo wel eens denk ik. Ik heb nog zoveel games die ik eerst uit wil spelen. iig Far Cry 2 en Cod: World at war eerst. Maar die heb ik gelukkig allebei al bijna uit. Daarna Brothers in Arms nog eens afmaken, daar was ik ook al op 80% dacht ik
En dan wil ik Fable 2 eens ergens vandaan gaan plukken
Moggûh Sm0keZ! Heb je vandaag een vrije dag dan? of ook gewoon weer hardcore aan't werk?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
*heeft zowaar een paar uurtje geslapen vannacht
Steam...Op zich een goed concept, alleen mijn steam-account is gehackedquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb me volledig gestort op l4d. fc2 codwaw,bia hh, heb ik al uitgespeeld
komen wel steeds meer spellen bij. Steam heeft belachelijk goeie deals elk weekend![]()
fable2 kan ik niet spelen, heb geen xdoos
Ik heb er gewoon niet de tijd voor om ze fatsoenlijk uit te spelenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb me volledig gestort op l4d. fc2 codwaw,bia hh, heb ik al uitgespeeld
komen wel steeds meer spellen bij. Steam heeft belachelijk goeie deals elk weekend![]()
fable2 kan ik niet spelen, heb geen xdoos
dan moet je een ticket aanmaken. kopie van je serial nr van een spel doormailen , en hij wordt weer geactiveert.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Steam...Op zich een goed concept, alleen mijn steam-account is gehackedHad een maand of 3 niet gespeeld en daarna kon ik ineens niet meer inloggen
ja fallout3 is erg tijdrovend ook!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niet de tijd voor om ze fatsoenlijk uit te spelenElke keer als ik er lekker inzit ploft er wel weer een nieuwe game op de mat die gereviewd moet worden.
Ik ga me deze maand eens voor weinig inschrijven en eens lekker alles wat ik nou nog op stapel heb eens op het gemakje uitspelen.Fallout 3 en Gears2 wil ik ook nog ergens op gaan pikken
mja zo krijg je nooit spellen uitgespeeldquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb meestal 1 a 2 vrije avonden per week. Daarin probeer ik te gamen en reviews te tikkenAlhoewel ontspannend , zijn dat dus ook niet echt vrije avonden. Voor de rest rust ik een beetje uit op mijn werk nu. Alleen heb ik me voorgenomen om me in januari bij mijn nieuwe job wel wat meer in te zetten
Ik heb na de 12e ook heerlijk 3 weken vakantiequote:Op dinsdag 2 december 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja fallout3 is erg tijdrovend ook!
ik heb gelukkig vanaf 19dec vrij, dan ga ik ff een paar dagen hardcore gamen![]()
kutspellen ook héh
en wat nu als je alle spellen via steam hebt gekocht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je een ticket aanmaken. kopie van je serial nr van een spel doormailen , en hij wordt weer geactiveert.
ik vind het echt een wereld systeem. heb al meer spellen gekocht dan ik wou haha
Wies datquote:
Vandaag ontmoet mooz?quote:
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008quote:De afgelopen maand zaten de volgende 10 topics het snelst vol:
Plaats / Tijd / Aantal posts per minuut / Topic
001. 0:16:25 (18.34 posts p/m) F1 Brazilie deeltje 4!!!
002. 0:18:12 (16.59 posts p/m) Ajax - PSV #4
003. 0:22:12 (13.56 posts p/m) [JORAN] #3 I'm from Holland
004. 0:22:55 (13.13 posts p/m) HSV - AJAX #4
005. 0:24:52 (12.14 posts p/m) Amerikaanse Presidentsverkiezingen #68
006. 0:26:02 (11.68 posts p/m) FC Volendam - Ajax #3 Waar ze PSV even laten wachten.
007. 0:26:13 (11.52 posts p/m) Mooi! Weer de Leeuw #32 - De marathon IV
008. 0:27:45 (10.85 posts p/m) Ajax - PSV #3
009. 0:28:14 (10.66 posts p/m) Live eredivisieverslagen #59: Met veel goals.
010. 0:28:51 (10.50 posts p/m) Amerikaanse Presidentsverkiezingen #70
Ja dat is inderdaad niet best, dat dit topic er niet tussen staat...quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:28 schreef Maringo het volgende:
Valt me tegen...
[..]
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008
Creditcard nummer dacht ik. Probleem is alleen, wanneer je account is gehacked en ze hebben 't gebruikt om mee te cheaten en ze zijn geband, dan krijg je je account ook niet terug. Dunno of mijn account dus voor die doeleinden is gebruiktquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en wat nu als je alle spellen via steam hebt gekocht?
Tijd om daar eens wat aan te doen Eendquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet best, dat dit topic er niet tussen staat...
Hoi jijquote:
ik heb alleen de hl2 serial door moeten mailenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en wat nu als je alle spellen via steam hebt gekocht?
24 uur per week, opletten jijquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoi jij![]()
Oh ja, jij was die parttimer die eens in de 2 weken werkte ofzo, toch?
Ja das toch 1 dag per 2 weken werken?quote:
nu dat jij er bent zekerquote:
Oh, je hebt het over werken. Ik over 'aanwezig zijn'quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja das toch 1 dag per 2 weken werken?
Over 't algemeen is 't hier wel te doen, soms zijn er gewoon wat mensjes in een slechte buiquote:
* Da_p00pb0x steekt de BBQ aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu dat jij er bent zeker![]()
* WhiteLightning pakt gelijk de biertap
Hee, ik moet nog rijdenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu dat jij er bent zeker![]()
* WhiteLightning pakt gelijk de biertap
Kijk das nou een strak plan!quote:
Tegen wie moet ik aan schoppen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Over 't algemeen is 't hier wel te doen, soms zijn er gewoon wat mensjes in een slechte bui
Als Burdie dan voor 't vlees zorgtquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kijk das nou een strak plan!
dat wordt even een Bob regelen danquote:
Ik ben wel de Bobquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt even een Bob regelen dan
whahahaha, ik zat in eerste instantie aan heel iets anders te denkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als Burdie dan voor 't vlees zorgt
*edit* ok ik realiseer me net dat dat best wel fout klinkt
ja ik denk herhaal het ff , om het even duidelijker te maken.quote:
MOeten we maar een keer in al onze drukke bezigheden een half uurtje vrij maken, dan moeten we de nummer 1 en twee worden van die lijst denk ik...quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tijd om daar eens wat aan te doen Eend
Ben ik blij dat ik op de fiets ben... ;Dquote:
Ik zag het ook voorbij komen... waar, wanneer?? Binnen of buiten...quote:
Yep en Burdie is de Bob!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoor ik BBQ?
maakt niet uit BBQ is altijd lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zag het ook voorbij komen... waar, wanneer?? Binnen of buiten...
primaquote:
Dat is goed nieuws,quote:
Nee gisterquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vandaag ontmoet mooz?
Aargh spreek je met een collega om 11 uur af, zit nog steeds te kleppen bij de secretaresse. Daar kan ik echt niet tegen...
quote:
Tijd voor me middag dutje inderdaadquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is al middag, dus terug je bed in jij.
Dankjewel vriendquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moozie je begint hoe langer hoe meer een echte kwaliteits user te worden!
hoeveel heb je er al?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:10 schreef Moozzie het volgende:
Dus na het gekut van gister 3 extra notes verdient
Nee middagquote:
Ja, waar zijn die eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een sextet, door runx en debbie is het alweer een tijdje geleden
Hij hoort BBQ en is ook gelijk wakker hoorquote:
Heel weinigquote:
Iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hij hoort BBQ en is ook gelijk wakker hoor
[newbie modus]quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:10 schreef Moozzie het volgende:
Dus na het gekut van gister 3 extra notes verdient
Notites van moderators, zodat andere moderators kunnen zien wat voor lieve mensjes we zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[newbie modus]
notes verdienen wat is da?
[/newbie modus]
Moeten we voor deb de politie niet gaan bellen... ze is wel erg lang afwezig...quote:
[newbie modus]quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Notites van moderators, zodat andere moderators kunnen zien wat voor lieve mensjes we zijn
Misschien hebben ze haar ontvoerd en zit ze nu in een kelder in Oostenrijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moeten we voor deb de politie niet gaan bellen... ze is wel erg lang afwezig...
Ze is altijd 1 dag in de week vrij, weet alleen niet of dat dinsdag of woensdag isquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moeten we voor deb de politie niet gaan bellen... ze is wel erg lang afwezig...
Hierquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[newbie modus]
Waar kan je dat zien dan>?
[/newbie modus]
Je hebt 25 notes gekregen van onze moderators.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Notites van moderators, zodat andere moderators kunnen zien wat voor lieve mensjes we zijn
Kijk dat is nog eens inside information... dan wachten we wel tot morgen met bellen...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze is altijd 1 dag in de week vrij, weet alleen niet of dat dinsdag of woensdag is
Ik heb er nog steeds maar 2...toen we Nembrionic aan't bashen warenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heel weinig
Maar sinds gister 3 erbij, en zoveel heb ik niet geflikt. ik heb wel timmmm gestalkt dikke lol.
Ik heb er nog 0... is dat dan positief of negatief?quote:
Daar deed ik niet aan mee volgens mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds maar 2...toen we Nembrionic aan't bashen waren
Nah voor "inside" info moet je bij Barra zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens inside information... dan wachten we wel tot morgen met bellen...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah voor "inside" info moet je bij Barra zijn
oke... maar die zie ik hier nie...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah voor "inside" info moet je bij Barra zijn
Barra was hier net nogquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oke... maar die zie ik hier nie...
Foei, hoe durf je... hebben we geen bob meer voor de BBQ...quote:
Eet ze Moozquote:
Ik doe mee... ben er later vanmiddag nog wel... heb direct om 1 uur vergadering...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:24 schreef Moozzie het volgende:
Ik gaat zo maar eens wat te eten regelen
Hmm ik vertrouw hem niet hoor...dan is Burdie weg en even later gaat Mooz zelf weg...30 minsquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Foei, hoe durf je... hebben we geen bob meer voor de BBQ...
Dacht dat je last had van je polsquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:26 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo Droxz is weer thuis, en wacht tot die kut pijnstillers eens gaan werken
neequote:
Nee joh nog niet...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:29 schreef crazy987 het volgende:
vol ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |