mensen hier blijken uberhaupt geen zin te hebbenquote:
laterzquote:
iedreen in de groep..STFUquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:01 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
![]()
En?? En??? Hebben we er allemaal een beetje zin in???
Mogguh poop, Aho en MDquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mogguh Beller/Eend
Ik ga ook zo maar eens richting werk
mogguh WLquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh iedereen.
bah. over een uur naar de tandarts
Mogguh WLquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh iedereen.
bah. over een uur naar de tandarts
Wilt nog niks zeggen... straks is het zo'n griet die op pijn kickt...quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh WL, Aho, poop, beller en crazy!
Tandarts ieuw... het enige voordeel is dat ik een vrouwelijke tandarts heb...
ghe nicequote:Op dinsdag 2 december 2008 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh WL, Aho, poop, beller en crazy!
Tandarts ieuw... het enige voordeel is dat ik een vrouwelijke tandarts heb...
ja wat dit betreft ben ik echt een enorme zenuwenlijerquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wilt nog niks zeggen... straks is het zo'n griet die op pijn kickt...
Nee is ze zeker niet, heel rustig en aardig en ook niet onaardig om te zien...quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wilt nog niks zeggen... straks is het zo'n griet die op pijn kickt...
BELLLLLLLLLLLLLLLLLER!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL
En succes maar alvast
Ik heb er ook altijd een hekel aan, terwijl ik nog nooit gaatjes heb gehadquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat dit betreft ben ik echt een enorme zenuwenlijerwas al om 4 uur wakker
DRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOXZ!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLLLLLLLER!!!!!!!!!
Mogguh man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |