gastquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja moet ik me nog registreren en betalen ook
ach, die gasten daar lossen t wel op.
merk het vanzelf
Mogguh Rossquote:
balen man! Ik hoop dat het snel beter gaat met je!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Net overleg met baas gehad, ik kan naar huis als ik wil, roken als ik wil.... ik MOET nog rustigeren aan doen... want dit trek ik gewoon niet
chillquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:01 schreef crazy987 het volgende:
yeah
wordt net gebeld door een webdevelopment bedrijf voor een sollicitatiegesprek
en nog in de buurt ook
Nicequote:Op dinsdag 2 december 2008 10:01 schreef crazy987 het volgende:
yeah
wordt net gebeld door een webdevelopment bedrijf voor een sollicitatiegesprek
en nog in de buurt ook
nou nog een prettige dag mensen..ik ga er zometeen vandoorquote:
ben je een review aan het schrijven ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice
Mogguh mannen. Pff echt niets te doen officieel gezien, dus zit maar wat zooi voor FOK! te doen hier. Wel een dieptepunt hoor
Erg rustig hier trouwens
Ja dat ben ik inderdaad, helaas niet voor l4dquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je een review aan het schrijven ?![]()
* WhiteLightning fluistert l4d![]()
dat zeg ik...quote:
Opzich valt dat wel mee, maar blijkbaar toch te veelquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gevalletje teveel hooi op de vork enzo
ja je mist alle fun zoquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat ben ik inderdaad, helaas niet voor l4dEA faalt gigantisch en heeft de game nog steeds niet naar ons opgestuurd
Nee ik ben een review van Lips aan het tikken
Oh ik dacht is het topic nou al vol ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
JIj komt toch altijd rond 10:30 binnenvallen?
Ach, ik heb net Lips afgekraakt. Dat geeft ook voldoeningquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je mist alle fun zo![]()
maar EA faalt wel meer.
ja ik heb me volledig gestort op l4d. fc2 codwaw,bia hh, heb ik al uitgespeeldquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, ik heb net Lips afgekraakt. Dat geeft ook voldoening
L4D wil ik nog wel graag spelen, maar die haal ik over een paar weekjes ofzo wel eens denk ik. Ik heb nog zoveel games die ik eerst uit wil spelen. iig Far Cry 2 en Cod: World at war eerst. Maar die heb ik gelukkig allebei al bijna uit. Daarna Brothers in Arms nog eens afmaken, daar was ik ook al op 80% dacht ik
En dan wil ik Fable 2 eens ergens vandaan gaan plukken
Moggûh Sm0keZ! Heb je vandaag een vrije dag dan? of ook gewoon weer hardcore aan't werk?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
*heeft zowaar een paar uurtje geslapen vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |