Jazekers...gister op tijd naar bed gegaan dus ik kan er weer flink tegenaanquote:
Ben ik vandaag de enige dan die gaar is, omdat het gisteravond weer veel te laat was en vanmorgen te vroeg>?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jazekers...gister op tijd naar bed gegaan dus ik kan er weer flink tegenaan
Met Runx ook alles goed dan?
ik ben ook vroeg na bed gegaan was echt te moe , heb gekookt , daarna gechilled en daarna me bed ingedoken, ik had nog plannen om het huis op te ruimen alleen was echt te moequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jazekers...gister op tijd naar bed gegaan dus ik kan er weer flink tegenaan
Met Runx ook alles goed dan?
Klinkt bekend, ik moet vanmiddag als ik thuis kom ook maar eens wat huishoudelijke klusjes gaan doen en dan vanavond nog maar een likje verf op de eetkamer stoelen kwakken...quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:23 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben ook vroeg na bed gegaan was echt te moe , heb gekookt , daarna gechilled en daarna me bed ingedoken, ik had nog plannen om het huis op te ruimen alleen was echt te moe, vandaag voel ik me goed en (nog) niet moe
, vandaag maar huisje opruimen
Ach, ik zal na de lunch wel weer een klap van vermoeidheid en boredom krijgen denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben ik vandaag de enige dan die gaar is, omdat het gisteravond weer veel te laat was en vanmorgen te vroeg>?
ik weetquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
wat een vage error craze?
mogguh BCC!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
wat een vage error craze?
Misschien heb je al gecheckt maar heb je naar een corrupte OST file gekeken,quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:17 schreef crazy987 het volgende:
iemand bekend met dit probleem ?
10:39:00 Synchronizer Version 11.0.8200
10:39:00 Synchronizing Mailbox '***********************
10:39:00 Synchronizing local changes in folder 'Inbox'
10:39:00 Uploading to server **************************
10:39:01 Error synchronizing message 'Re: '
10:39:01 [80040119-20010C01-0-1390]
10:39:01 Microsoft Office Outlook Offline Folders
10:39:01 For more information on this failure, click the URL below:
10:39:01 http://www.microsoft.com/(...)0119-20010c01-0-1390
10:39:01 Moved a message that failed synchronization to 'Local Failures'. Message subject -> 'Re: '. You can view this message in your offline folder file only.
10:39:02 1 item(s) changed read-state in online folder
10:39:02 Done
heb nu al 2 man ermee
Zekerz, daar ook?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge duck , mogge p00p... alles wel aan die kant van de switches?
heb helaas geen toegang tot de exchange mailserver.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:32 schreef Aho het volgende:
[..]
Misschien heb je al gecheckt maar heb je naar een corrupte OST file gekeken,
op de exchange?
Dat valt wel tegen hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heilige poep! Dat is zeker ernstigNog even en... je bent uitgerust!!!
De tijd heb ik wel, werk maar 4 uur per dag hequote:Op dinsdag 2 december 2008 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Pff ik zou willen dat ik de tijd had om lang te slapen..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat valt wel tegen hoor
Gisteren zat het niet echt mee, vandaag al helemaal niet... vanmiddag weer slapen
waar je ook naar zou kunnen kijken is deze site:quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb helaas geen toegang tot de exchange mailserver.
dus heb het maar doorgegeven aan onze belgische vrienden
mja moet ik me nog registreren en betalen ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:42 schreef Aho het volgende:
[..]
waar je ook naar zou kunnen kijken is deze site:
http://www.experts-exchan(...)ange/Q_23143680.html
en helemaal dan beneden scrollen voor de mogelijke oplossing
hoop dat je dit helpt..doorgeeft aan je belgische collega's
Net overleg met baas gehad, ik kan naar huis als ik wil, roken als ik wil.... ik MOET nog rustigeren aan doen... want dit trek ik gewoon nietquote:
ja een fout doorgeven aan belgische collega'squote:Op dinsdag 2 december 2008 09:42 schreef Aho het volgende:
[..]
waar je ook naar zou kunnen kijken is deze site:
http://www.experts-exchan(...)ange/Q_23143680.html
en helemaal dan beneden scrollen voor de mogelijke oplossing
hoop dat je dit helpt..doorgeeft aan je belgische collega's
gevalletje teveel hooi op de vork enzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Net overleg met baas gehad, ik kan naar huis als ik wil, roken als ik wil.... ik MOET nog rustigeren aan doen... want dit trek ik gewoon niet
mja we zijn helaas onderdeel van GTI belgiequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja een fout doorgeven aan belgische collega'snee dat gaat helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |