ja wat dit betreft ben ik echt een enorme zenuwenlijerquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wilt nog niks zeggen... straks is het zo'n griet die op pijn kickt...
Nee is ze zeker niet, heel rustig en aardig en ook niet onaardig om te zien...quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wilt nog niks zeggen... straks is het zo'n griet die op pijn kickt...
BELLLLLLLLLLLLLLLLLER!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL
En succes maar alvast
Ik heb er ook altijd een hekel aan, terwijl ik nog nooit gaatjes heb gehadquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat dit betreft ben ik echt een enorme zenuwenlijerwas al om 4 uur wakker
DRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOXZ!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLLLLLLLER!!!!!!!!!
Mogguh man.
wees maar blijquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd een hekel aan, terwijl ik nog nooit gaatjes heb gehad
Gisteren avond een zware dip gehad en vroeg gaan slapen.... eng hequote:Op dinsdag 2 december 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOXZ!!!
Alles kitz achter dein ritz jongen?
Dat heb ik ook manquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wees maar blij![]()
het wordt weer met zweethanden de armleuningen krampachtig vasthouden voor mij haha
Hmm balen manquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gisteren avond een zware dip gehad en vroeg gaan slapen.... eng he
Vandaag weer met frisse tegenzit aan het werk.... en jij?
"frisse TEGENZIN" staat er bellert, zijn details details...quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm balen manEn ja dat is zeker eng om zoiets van jou te horen
Zin hebben in werk? Que?
ik moet altijd ook denken aan die horror films "The dentist". ken je die ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook man
Komt altijd dat ik zonder pijn er heen ga, en met pijn terug kom
Whehe ja die ken ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet altijd ook denken aan die horror films "The dentist". ken je die ?
Heilige poep! Dat is zeker ernstigquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"frisse TEGENZIN" staat er bellert, zijn details details...![]()
Ik slaap de laatste 2 dagen gewoon erg lang, dat is pas eng!
Pff ik zou willen dat ik de tijd had om lang te slapen..quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"frisse TEGENZIN" staat er bellert, zijn details details...![]()
Ik slaap de laatste 2 dagen gewoon erg lang, dat is pas eng!
hij zal geen awards winnen neequote:Op dinsdag 2 december 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe ja die ken ikWel een heeeule slechte film
Tijd moet je makenquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Pff ik zou willen dat ik de tijd had om lang te slapen..
Wat vaak zo is met horror filmsquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij zal geen awards winnen nee
Als niemand reageert dan ga jij dus maar een reactie op jezelf plaatsen?quote:
ja, dat zie je toch , ik vind het wel zinvol , ik zeg toch netjes goedemorgen en niemand antwoord terugquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als niemand reageert dan ga jij dus maar een reactie op jezelf plaatsen?
Lekker zinvol
Misschien heeft het met het feit te maken dat je gewoon een attentiehoer bent en dat dergelijk gedrag ronduit irritant begint te worden?quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ja, dat zie je toch , ik vind het wel zinvol , ik zeg toch netjes goedemorgen en niemand antwoord terug![]()
verkeerde been uit bed gestapt ofzo
aha dus nu ben ik in een keer attentiehoerquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien heeft het met het feit te maken dat je gewoon een attentiehoer bent en dat dergelijk gedrag ronduit irritant begint te worden?
sorry dat ik niet binnen 4 minuten kon reageren hoor..quote:
goedemorgen p00pquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik ben ook helaas weer op m'n werk beland. Mogguh aan alle anderen die er in de tussentijd zijn bijgekomen
Bij welke tandarts zit jij? en heeft ze nog plaatsquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik ben maar wat blij![]()
het wordt weer met zweethanden dr tietjes krampachtig vasthouden voor mij haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |