Misschien hebben ze haar ontvoerd en zit ze nu in een kelder in Oostenrijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moeten we voor deb de politie niet gaan bellen... ze is wel erg lang afwezig...
Ze is altijd 1 dag in de week vrij, weet alleen niet of dat dinsdag of woensdag isquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moeten we voor deb de politie niet gaan bellen... ze is wel erg lang afwezig...
Hierquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[newbie modus]
Waar kan je dat zien dan>?
[/newbie modus]
Je hebt 25 notes gekregen van onze moderators.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Notites van moderators, zodat andere moderators kunnen zien wat voor lieve mensjes we zijn
Kijk dat is nog eens inside information... dan wachten we wel tot morgen met bellen...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze is altijd 1 dag in de week vrij, weet alleen niet of dat dinsdag of woensdag is
Ik heb er nog steeds maar 2...toen we Nembrionic aan't bashen warenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heel weinig
Maar sinds gister 3 erbij, en zoveel heb ik niet geflikt. ik heb wel timmmm gestalkt dikke lol.
Ik heb er nog 0... is dat dan positief of negatief?quote:
Daar deed ik niet aan mee volgens mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds maar 2...toen we Nembrionic aan't bashen waren
Nah voor "inside" info moet je bij Barra zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens inside information... dan wachten we wel tot morgen met bellen...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah voor "inside" info moet je bij Barra zijn
oke... maar die zie ik hier nie...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah voor "inside" info moet je bij Barra zijn
Barra was hier net nogquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oke... maar die zie ik hier nie...
Foei, hoe durf je... hebben we geen bob meer voor de BBQ...quote:
Eet ze Moozquote:
Ik doe mee... ben er later vanmiddag nog wel... heb direct om 1 uur vergadering...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:24 schreef Moozzie het volgende:
Ik gaat zo maar eens wat te eten regelen
Hmm ik vertrouw hem niet hoor...dan is Burdie weg en even later gaat Mooz zelf weg...30 minsquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Foei, hoe durf je... hebben we geen bob meer voor de BBQ...
Dacht dat je last had van je polsquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:26 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo Droxz is weer thuis, en wacht tot die kut pijnstillers eens gaan werken
neequote:
Nee joh nog niet...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:29 schreef crazy987 het volgende:
vol ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |