Steam...Op zich een goed concept, alleen mijn steam-account is gehackedquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb me volledig gestort op l4d. fc2 codwaw,bia hh, heb ik al uitgespeeld
komen wel steeds meer spellen bij. Steam heeft belachelijk goeie deals elk weekend![]()
fable2 kan ik niet spelen, heb geen xdoos
Ik heb er gewoon niet de tijd voor om ze fatsoenlijk uit te spelenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb me volledig gestort op l4d. fc2 codwaw,bia hh, heb ik al uitgespeeld
komen wel steeds meer spellen bij. Steam heeft belachelijk goeie deals elk weekend![]()
fable2 kan ik niet spelen, heb geen xdoos
dan moet je een ticket aanmaken. kopie van je serial nr van een spel doormailen , en hij wordt weer geactiveert.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Steam...Op zich een goed concept, alleen mijn steam-account is gehackedHad een maand of 3 niet gespeeld en daarna kon ik ineens niet meer inloggen
ja fallout3 is erg tijdrovend ook!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niet de tijd voor om ze fatsoenlijk uit te spelenElke keer als ik er lekker inzit ploft er wel weer een nieuwe game op de mat die gereviewd moet worden.
Ik ga me deze maand eens voor weinig inschrijven en eens lekker alles wat ik nou nog op stapel heb eens op het gemakje uitspelen.Fallout 3 en Gears2 wil ik ook nog ergens op gaan pikken
mja zo krijg je nooit spellen uitgespeeldquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb meestal 1 a 2 vrije avonden per week. Daarin probeer ik te gamen en reviews te tikkenAlhoewel ontspannend , zijn dat dus ook niet echt vrije avonden. Voor de rest rust ik een beetje uit op mijn werk nu. Alleen heb ik me voorgenomen om me in januari bij mijn nieuwe job wel wat meer in te zetten
Ik heb na de 12e ook heerlijk 3 weken vakantiequote:Op dinsdag 2 december 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja fallout3 is erg tijdrovend ook!
ik heb gelukkig vanaf 19dec vrij, dan ga ik ff een paar dagen hardcore gamen![]()
kutspellen ook héh
en wat nu als je alle spellen via steam hebt gekocht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je een ticket aanmaken. kopie van je serial nr van een spel doormailen , en hij wordt weer geactiveert.
ik vind het echt een wereld systeem. heb al meer spellen gekocht dan ik wou haha
Wies datquote:
Vandaag ontmoet mooz?quote:
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008quote:De afgelopen maand zaten de volgende 10 topics het snelst vol:
Plaats / Tijd / Aantal posts per minuut / Topic
001. 0:16:25 (18.34 posts p/m) F1 Brazilie deeltje 4!!!
002. 0:18:12 (16.59 posts p/m) Ajax - PSV #4
003. 0:22:12 (13.56 posts p/m) [JORAN] #3 I'm from Holland
004. 0:22:55 (13.13 posts p/m) HSV - AJAX #4
005. 0:24:52 (12.14 posts p/m) Amerikaanse Presidentsverkiezingen #68
006. 0:26:02 (11.68 posts p/m) FC Volendam - Ajax #3 Waar ze PSV even laten wachten.
007. 0:26:13 (11.52 posts p/m) Mooi! Weer de Leeuw #32 - De marathon IV
008. 0:27:45 (10.85 posts p/m) Ajax - PSV #3
009. 0:28:14 (10.66 posts p/m) Live eredivisieverslagen #59: Met veel goals.
010. 0:28:51 (10.50 posts p/m) Amerikaanse Presidentsverkiezingen #70
Ja dat is inderdaad niet best, dat dit topic er niet tussen staat...quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:28 schreef Maringo het volgende:
Valt me tegen...
[..]
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008
Creditcard nummer dacht ik. Probleem is alleen, wanneer je account is gehacked en ze hebben 't gebruikt om mee te cheaten en ze zijn geband, dan krijg je je account ook niet terug. Dunno of mijn account dus voor die doeleinden is gebruiktquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en wat nu als je alle spellen via steam hebt gekocht?
Tijd om daar eens wat aan te doen Eendquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet best, dat dit topic er niet tussen staat...
Hoi jijquote:
ik heb alleen de hl2 serial door moeten mailenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en wat nu als je alle spellen via steam hebt gekocht?
24 uur per week, opletten jijquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoi jij![]()
Oh ja, jij was die parttimer die eens in de 2 weken werkte ofzo, toch?
Ja das toch 1 dag per 2 weken werken?quote:
nu dat jij er bent zekerquote:
Oh, je hebt het over werken. Ik over 'aanwezig zijn'quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja das toch 1 dag per 2 weken werken?
Over 't algemeen is 't hier wel te doen, soms zijn er gewoon wat mensjes in een slechte buiquote:
* Da_p00pb0x steekt de BBQ aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu dat jij er bent zeker![]()
* WhiteLightning pakt gelijk de biertap
Hee, ik moet nog rijdenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu dat jij er bent zeker![]()
* WhiteLightning pakt gelijk de biertap
Kijk das nou een strak plan!quote:
Tegen wie moet ik aan schoppen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Over 't algemeen is 't hier wel te doen, soms zijn er gewoon wat mensjes in een slechte bui
Als Burdie dan voor 't vlees zorgtquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kijk das nou een strak plan!
dat wordt even een Bob regelen danquote:
Ik ben wel de Bobquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt even een Bob regelen dan
whahahaha, ik zat in eerste instantie aan heel iets anders te denkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als Burdie dan voor 't vlees zorgt
*edit* ok ik realiseer me net dat dat best wel fout klinkt
ja ik denk herhaal het ff , om het even duidelijker te maken.quote:
MOeten we maar een keer in al onze drukke bezigheden een half uurtje vrij maken, dan moeten we de nummer 1 en twee worden van die lijst denk ik...quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tijd om daar eens wat aan te doen Eend
Ben ik blij dat ik op de fiets ben... ;Dquote:
Ik zag het ook voorbij komen... waar, wanneer?? Binnen of buiten...quote:
Yep en Burdie is de Bob!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoor ik BBQ?
maakt niet uit BBQ is altijd lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zag het ook voorbij komen... waar, wanneer?? Binnen of buiten...
primaquote:
Dat is goed nieuws,quote:
Nee gisterquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vandaag ontmoet mooz?
Aargh spreek je met een collega om 11 uur af, zit nog steeds te kleppen bij de secretaresse. Daar kan ik echt niet tegen...
quote:
Tijd voor me middag dutje inderdaadquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is al middag, dus terug je bed in jij.
Dankjewel vriendquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moozie je begint hoe langer hoe meer een echte kwaliteits user te worden!
hoeveel heb je er al?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:10 schreef Moozzie het volgende:
Dus na het gekut van gister 3 extra notes verdient
Nee middagquote:
Ja, waar zijn die eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een sextet, door runx en debbie is het alweer een tijdje geleden
Hij hoort BBQ en is ook gelijk wakker hoorquote:
Heel weinigquote:
Iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hij hoort BBQ en is ook gelijk wakker hoor
[newbie modus]quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:10 schreef Moozzie het volgende:
Dus na het gekut van gister 3 extra notes verdient
Notites van moderators, zodat andere moderators kunnen zien wat voor lieve mensjes we zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[newbie modus]
notes verdienen wat is da?
[/newbie modus]
Moeten we voor deb de politie niet gaan bellen... ze is wel erg lang afwezig...quote:
[newbie modus]quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Notites van moderators, zodat andere moderators kunnen zien wat voor lieve mensjes we zijn
Misschien hebben ze haar ontvoerd en zit ze nu in een kelder in Oostenrijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moeten we voor deb de politie niet gaan bellen... ze is wel erg lang afwezig...
Ze is altijd 1 dag in de week vrij, weet alleen niet of dat dinsdag of woensdag isquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moeten we voor deb de politie niet gaan bellen... ze is wel erg lang afwezig...
Hierquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[newbie modus]
Waar kan je dat zien dan>?
[/newbie modus]
Je hebt 25 notes gekregen van onze moderators.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Notites van moderators, zodat andere moderators kunnen zien wat voor lieve mensjes we zijn
Kijk dat is nog eens inside information... dan wachten we wel tot morgen met bellen...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze is altijd 1 dag in de week vrij, weet alleen niet of dat dinsdag of woensdag is
Ik heb er nog steeds maar 2...toen we Nembrionic aan't bashen warenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heel weinig
Maar sinds gister 3 erbij, en zoveel heb ik niet geflikt. ik heb wel timmmm gestalkt dikke lol.
Ik heb er nog 0... is dat dan positief of negatief?quote:
Daar deed ik niet aan mee volgens mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds maar 2...toen we Nembrionic aan't bashen waren
Nah voor "inside" info moet je bij Barra zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens inside information... dan wachten we wel tot morgen met bellen...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah voor "inside" info moet je bij Barra zijn
oke... maar die zie ik hier nie...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah voor "inside" info moet je bij Barra zijn
Barra was hier net nogquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oke... maar die zie ik hier nie...
Foei, hoe durf je... hebben we geen bob meer voor de BBQ...quote:
Eet ze Moozquote:
Ik doe mee... ben er later vanmiddag nog wel... heb direct om 1 uur vergadering...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:24 schreef Moozzie het volgende:
Ik gaat zo maar eens wat te eten regelen
Hmm ik vertrouw hem niet hoor...dan is Burdie weg en even later gaat Mooz zelf weg...30 minsquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Foei, hoe durf je... hebben we geen bob meer voor de BBQ...
Dacht dat je last had van je polsquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:26 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo Droxz is weer thuis, en wacht tot die kut pijnstillers eens gaan werken
neequote:
Nee joh nog niet...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:29 schreef crazy987 het volgende:
vol ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |